Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
741/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin autoni pesussa (siis huoltoaseman konepesu) ja ex-mies raivosi kuinka olin itsekäs paska kun en samalla pesettänyt hänenkin autoaan.

Sama mies kuitenkin mm. vaihtoi vain oman autonsa renkaat (itse) vaikka pyysin apua, eikä nähnyt siinä mitään ihmeellistä.

Vierailija
742/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi, perheemme oli todella vähävarainen. Kaikilla luokan muilla tytöillä oli sitten Eastpak-buumin aikaan sen merkkinen reppu, paitsi minulla. Olisin ymmärtänyt sorsimisen omanikäisiltäni, mutta minut otti hampaisiinsa OPETTAJAMME. Käski jäämään tunnin jälkeen juttelemaan, ja suurinpiirtein sihisi vihaisena kuinka "kiukuttelen ryhmähenkeä vastaan ja yritän olla kapinallinen kirppisreppuni kanssa" Muistan elävästi kuinka hämmentynyt tuolloin seiskaluokkalaisena olin, ja olen yhä.

Mitä helvettiä, ihan sairasta! Nykyään tuollainen ope saisi toivottavasti potkut.

Voi vain toivoa, että lapset kertovat vanhemmilleen, ja nämä ottavat yhteyttä kyseiseen opettajaan ja rehtoriin. Opettajat luottavat onneensa, ettei hämmentynyt oppilas pidä puoliaan ja aikuisena on unohtanut tai ei palaa asiaan. Yleensähän tuollaisia ovat liikunnanopettajat, mutta voi niitä olla muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa, että aikuisenakin hämmentyy niin ettei saa puolustauduttua. Tilanteet ja syytteet tulevat niin puun takaa. Yritän jälkeenpäin ottaa yhteyttä haukkujiin, mutta jos se on tuntematon, niin ei onnistu. Joskus vaan järkyttää, että haukkuja pysyy älyttömässä kannassaan, vaikka kuinka toisi tosiasiat esille.

Vierailija
744/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin lentokoneeseen ja laitoin läppärilaukun ylös hyllylle (siis 'overhead bin', ei nyt muistu mikä on sama suomeksi), niin vieressä istuva eukko sai hirveän hepulin ja alkoi huutaa että kun hänen laukkunsa on siellä jo jne., luuli kai että jokaiselle on koneessa erikseen oma hylly.

Jokaiselle on koneessa erikseen oma hylly tai tila siitä suljettavasta säilytystilasta. Se tila vastaa kooltaan matkalipun käsimatkatavaroita koskevaa ohjeistusta. Se paikka one siis varattu ja luvattu lipun ostajalle. Hyllyn reunassa lukee paikan numero&kirjain. Joskus olen kysynyt, että kenen laukku on minun paikallani ja pyytänyt sijoittamaan tavaransa omaan jalkotilaan eikä toisten vaivoiksi. Joku ei ole meinannut millään tajuta...

Vierailija
745/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yksi nainen systemaattisesti huo ritteli kaikki työpaikan naiset vuorollaan. Toimi niin, että tutustui vuorollaan aina johonkuhun, kiintyi tähän, kävi kahvilla/leffassa/lenkillä yms. vuorotellen kaikkien kanssa. Sitten jätti tämän ihmisen syrjään ja huo ritteli selän takana. Menimme tästä pomon puheille ja nainen sai kenkää. Törmäsin tähän naiseen myöhemmin sattumalta, ja hän sihisi suunnilleen sylki suusta tihkuen, kuinka minun olisi pitänyt valehdella pomolle muiden huo ritelleen häntä, vaikken koskaan mitään sellaista kuullut kenenkään sanovan. No, oli varmaan jotain pahemman luokan mt-ongelmia hänellä muutenkin.

Vierailija
746/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entinen ystävä kirjoitti minusta ihan keskiuusimaa-lehteenkin haukkuma kolumnin kun suutuin hänelle kun oli antanut lainaamani ( hyvin pienikokoiset) vauvan vaatteet eteenpäin. Olin siis tidella lainannut ne hänelle kun hän ihan itse pyysi, mutta kun pyysin takasin ja hän oli jakanut ne eteenpäin olinkin väkisin työntänyt rättejäni hänelle. Kieltämättä suutuin kunnolla hänelle. Hän tykitti kolumnissaan kuinka nainen on naiselle susi eikä hänen elämässään koskaan ole tapahtunut mitään noin kamalaa.... no vähällä on päässyt. Ja tästä on kulunnut aikaa 15 vuotta ja silti uskon että k.o henkilö tunnistaa itsensä mutta se on ihan sama koska mielestäni hän oli se joka teki väärin en minä!

Hän oli siis toimittaja, kun ihan kolumninkin kirjoitti?

Vierailija
747/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin poikaystäväni kanssa kaukojunalla myöhään illalla. Haukottelin ja kerroin olevani vielä väsynyt. Nojailin poikkikseen. Hän ehdotti että lukee minulle satua. Nukahdin siihen "iltasatuun". Poikkis veti kauhean show:n. Olisi kai pitänyt virkistyä hänen upeasta ääninäyttelemisestään.

Vierailija
748/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena likkana olin huoltoasemalla töissä. Meillä oli semmoinen vanha vakiasiakas pappa, joka sinä päivänä sattui parkkeeraamaan siihen keskelle ajoväylää, josta pihaan pääsi. Kävin huomauttamassa sedälle, että anteeksi vain, mutta autonne on parkkeerattu ajoväylälle, ja se on valitettavasti siirrettävä. Selitin tilannetta vielä niin, että se aiheuttaa vaaratilanteita ihmisille, jotka kaartavat pihaan tai jos vaikka tänne tarvitsisi tilata ambulanssi, niin auto olisi tiellä. Pappahan siitä suivaantui ja alkoi huutamaan minulle! Huusi että likat ei häntä neuvo autoon liittyvissä asioissa ja että hän parkkeeraa mihin lystää. Lopulta esimieheni selitti tasan saman asian papalle, joka riensi sitten oikein ystävällisesti esimiehelle vastaten ja hymyillen siirtämään autoa..

Vierailija
749/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä lähetti minulle tekstarin, jossa hän toivotti minulle hyvää yötä. Vastasin viestiin.. Kun tapasimme, tyttöystävä sai raivarin ja piti minulle pitkän saarnan rahantuhlauksesta. Olin siis lähettänyt noin 7 sentin tekstiviestin...

Vierailija
750/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten synttäreillä (5v.) oli muoviset mehupillit. Yhden lapsen äiti kertoi mulle paatoksellisellesti, miten tuhoan maapalloa.

Vierailija
751/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä lähetti minulle tekstarin, jossa hän toivotti minulle hyvää yötä. Vastasin viestiin.. Kun tapasimme, tyttöystävä sai raivarin ja piti minulle pitkän saarnan rahantuhlauksesta. Olin siis lähettänyt noin 7 sentin tekstiviestin...

Kenellä ei ole puhepakettia, johon sisältyy viestit?

Vierailija
752/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko suuttui minulle kun tulin raskaaksi ennen häntä. 

Ei ollut yhteydessä koko raskausaikana eikä tullut ristiäisiin. Oli sanonut miehelleni että hänen esikoisena olisi pitänyt synnyttää ensimmäinen lapsenlapsi ja että olin tahallaan hankkiutunut raskaaksi ennen häntä.

Vierailija
753/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjoitin tänne varsin nasevan kommentin Otaniemen pyöräilijähullusta niin ylläpitäjät suuttuivat, varmaan tuli liian monta tykkäystä ja liian monta muuta kommenttia. 😂 SENSUURI ISKI.

Täytyy varmaan jatkossa kirjoittaa vaan aikuisen miehen imetyksestä, peniksen koosta ja siitä mikä on hassuin vaateparsi jonka olen päälle vetänyt kaupassa käyntiä varten 😂

Vierailija
754/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä tyttöporukassa jossa yksi tyttö kiusasi minua. Toisen tytön mielestä minun olisi pitänyt häntä tavatessani ensin ottaa yhteyttä tuohon kiusaajaan ja sitten tulla yhdessä tapaamaan. En pystynyt.

Vierailija
755/6330 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kohteli minua pitkän aikaa alentuvasti. Tilanne oli jopa niin paha ettei enää edes tervehtinyt ja piti mykkäkoulua. En tiennyt mistä asia johtui. Noh, kun sitten nostin kissan pöydälle, suuttui minulle ihan hirveästi, puhui rumasti ja huusi. Onneksi on nyt entinen työpaikka :(

Vierailija
756/6330 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin kertomaan kaverin lapsen törttöilystä ja vaaratilanteista mitä oli aiheuttanut.Kaveri purskahti itkuun ja alkoi syytellä ihme asioista. Tämän jälkeen ei olla paljoa tekemisissä oltu. Eli viestintuoja ammuttiin.

Apua, mulle on kaksi kertaa käynyt näin! Ensimmäisellä kerralla suuttuja oli itsekin paikalla, mutta ei nähny tilannetta, jossa meidän molempien lapset olivat kiipeilytelineessä ja tutun lapsi yritti irrottaa oman lapseni kättä niin, että lapseni putosi. Ei korkealta, eikä mitään sattunut, mutta minusta tuollainen tahallinen teko pitää kyllä käydä läpi. Kyse silloin vasta 5-vuotiaista. Tämä tutun lapsi jotenkin hämmentyi, kun näin tilanteen ja sanoin vähän kovempaan ääneen että hei, ei saa! Ja menin sitten tietenkin pudonneen lapseni luokse. Kun yritin kertoa mitä kävi, tuttu ei uskonut ollenkaan, lapsensakin alkoi itkeä että mä en tehnyt mitään, ja poistuivat sitten puistosta. Sen koommin ei ole edes moikannut meille kun tulevat joskus vastaan. 

Toisella kerralla kyse oli siitä, että keskimmäistä lastani oli kiusattu ulkoleikeissä. Laitoin lapsen isälle viestiä, että voisitteko siellä kotona puhua että mitä tapahtui. Hetken kuluttua he olivatkin meillä ovella, ja asiaa alettiin selvittää. Eikä mennyt kuin muutama minuutti, kun juttu olikin kääntynyt minun toiseen lapseeni (joka oli tapahtumahetkellä kotona), ja siihen kuinka tämä toinenkin lapsi kyllä sitä ja tätä. Mies lähti siitä poikansa kanssa ilman anteeksipyyntöjä, ja minä jäin lohduttamaan itkevää kiusattua lasta, että kyllä tämä tästä ja hyvä kun kerroit mitä tapahtui jne. Vieläkin suututtaa tuon isän käytös ja minä olen se, joka ei tervehdi. 

Vierailija
757/6330 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sisko suuttui minulle kun tulin raskaaksi ennen häntä. 

Ei ollut yhteydessä koko raskausaikana eikä tullut ristiäisiin. Oli sanonut miehelleni että hänen esikoisena olisi pitänyt synnyttää ensimmäinen lapsenlapsi ja että olin tahallaan hankkiutunut raskaaksi ennen häntä.

Voi jestas 😂 Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin 🙄

Vierailija
758/6330 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin erikoiseksi huhuttu nainen pyysi, että voisiko joskus tulla mukanani autolla lääkäriin, kun menen lähikaupunkiin työhön. Sovittiin näin, mutta jo toisella kerralla hän suuttui verisesti, kun en suostunut jäämään odottamaan häntä kaksi tuntia työpäiväni jälkeen, kun tutkimuksissa menikin pitempään. Piti hakea lapset tarhasta, enkä kyllä muutenkaan olisi suostunut.

Lähinnä nauratti tuo, erikoisen maine ei ole tullut turhasta. Sekin huvitti, kun tapauksen jälkeen ei ollenkaan tervehdi enää, vaan oikein mielenosoituksellisesti katsoo muualle ja vaihtaa suuntaa. Naisella on sitä paitsi omakin auto, myöhemmin selvisi se. En pyytänyt kyydistä mitään maksua, kun muutenkin olisin kulkenut sitä kautta ja kannatan kimppakyytejä. 

Vierailija
759/6330 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni synttärit olivat lauantaina ja eräs ystäväni, joka oli kutsuttu ei ilmestynyt paikalle tuona päivänä  MUTTA sunnuntaiaamuna soi ovikello ja tämä ihminen seisoi oven takana. Suuttui kun olin yöpuvussa eikä kahvikaan ollut valmiina  ja lopullisesti pimahti, kun kakku oli loppu. Koetti mennä yläkertaan hakemaan pois lapselleni antamaansa vitosta, minä estin ja mies heitti akan ulos.

Eikä muuten ollut eka kerta, kun tämä henkilö toimi noin ! Vuosia sitten oli  noin klo 22 ilmestynyt klo 19 alkanaisiin tupareihin ja suuttunut kun kukaan ei avannut, olimme jo siirtyneet baariin.

Varmaan johonkin lennollekin ilmestyisi 2h myöhässä ja suuttuisi, kun kone ei odottanut...

Vierailija
760/6330 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni synttärit olivat lauantaina ja eräs ystäväni, joka oli kutsuttu ei ilmestynyt paikalle tuona päivänä  MUTTA sunnuntaiaamuna soi ovikello ja tämä ihminen seisoi oven takana. Suuttui kun olin yöpuvussa eikä kahvikaan ollut valmiina  ja lopullisesti pimahti, kun kakku oli loppu. Koetti mennä yläkertaan hakemaan pois lapselleni antamaansa vitosta, minä estin ja mies heitti akan ulos.

Eikä muuten ollut eka kerta, kun tämä henkilö toimi noin ! Vuosia sitten oli  noin klo 22 ilmestynyt klo 19 alkanaisiin tupareihin ja suuttunut kun kukaan ei avannut, olimme jo siirtyneet baariin.

Varmaan johonkin lennollekin ilmestyisi 2h myöhässä ja suuttuisi, kun kone ei odottanut...

Miksi kutsutte tuollaista mihinkään juhliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan