Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6627)

Vierailija
6621/6627 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui tai loukkaantui ilmeisesti siitä, että en ollut kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. En katsonut tarpeelliseksi edes mainita näistä asioista mutta hän on sellainen jonka mielestä normaali keskustelu on kyselytulvaa, hän siis kyselee aivan epäolennaisiakin asioita uteliaisuuttaan. Vastasin siis muutamaan kysymykseen arvojeni ja näkemykseni perusteella mutta hyvin korrektisti. 

Minulle on ilmeisesti suututtu myös siitä, että laihduin yhtä paljon kuin toinenkin keskustelukumppani. Itse en vaan maininnut asiasta vaan annoin hänen iloita omasta 10 kg pudotuksestaan. Häntä ilmeisesti harmitti, kun minä en ollut huomannut hänen laihtumistaan ja minusta tuon eron huomasi selvästi. 

Vierailija
6622/6627 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun pimppi haisi kun oltiin festareilla teltassa aloittamassa panemaan.. kundi lähti - minä jäin. ja otin koppia. tästä lähtien en avaa haaroja festareilla. thanks, but no thanks and bye.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/6627 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se kun pimppi haisi kun oltiin festareilla teltassa aloittamassa panemaan.. kundi lähti - minä jäin. ja otin koppia. tästä lähtien en avaa haaroja festareilla. thanks, but no thanks and bye.

Itselle kävi vähän samalla lailla. Kiehnäsin yhden tytön kanssa. Olisin antanut suuseksiä, mutta haju oli tyrmistyttävä. Olimme yhdessä myös seuraavana päivänä, mutta kun tyttö ei lähtenyt saunaan, niin en alkanut seuraavana yönä millekään. Tyttö suuttui. Itseäni kadutti jälkeenpäin, kun kuvittelin, että minä olen se, joka valitsen. Totuus osoittautuikin toisenlaiseksi, niin se kostautui.

Vierailija
6624/6627 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin läppäriltä videoita ja hoidin samalla kynsiäni. Kaverini tulee käymään ja alkaa huutaa että käytän huumeita ja uhkaa viedä poliisille näytteen valkeasta jauheesta jota on läppärin edessä pöydällä. Suuttui ja rikkoi oven vieressä olevan peilin kun huomautin että siinä on myös kynsiviila ja kynsinauhavoide vieressä sekä kädessäni oli kynsilakka jonka juuri hain, viekö hän nekin samalla. Onneksi ryntäsi ulos ja sain ovet lukkoon. Ei ole enää kaveripiirissäni.

Vierailija
6625/6627 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kaveri suuttui minulle kun kerroin, että tulevaa lastamme ei kasteta kirkkoon. Hän oli jo valmistautunut siihen, että hänestä tulisi kummi 🙄 

Vierailija
6626/6627 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainannut rahaa läheiselle, kun olin juuri jäänyt työttömäksi. Tuli sellainen pazkamyrsky niskaan, että läheinen muuttui etäiseksi.

Vierailija
6627/6627 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten ole ikinä katsonut Twilight leffoja. Tai lukenut niitä kirjoja.

Vierailija
6628/6627 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi vähän samalla lailla. Kiehnäsin yhden tytön kanssa. Olisin antanut suuseksiä, mutta haju oli tyrmistyttävä. Olimme yhdessä myös seuraavana päivänä, mutta kun tyttö ei lähtenyt saunaan, niin en alkanut seuraavana yönä millekään. Tyttö suuttui. Itseäni kadutti jälkeenpäin, kun kuvittelin, että minä olen se, joka valitsen. Totuus osoittautuikin toisenlaiseksi, niin se kostautui.

Hei alapeukuttajat! Olisiko minun pitänyt nuolla tytön alapäätä oksennusta pidätellen vai sanoa, että nyt tulet saunaan, kun tuo alapää haisee niin karmealle?