Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6563)

Vierailija
6561/6563 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi suuttui kun ei haettu grillimakkaraa kaupasta. Kyllä. Tilanne oli siis se että olimme vaimon kanssa vieneet meidän kaksi koiraa vaimon vanhemmille päivän ajaksi, kun itse kävimme muualla. Takaisin tullessa anoppi kysyi meiltä onko meillä nälkä. Ei ollut meillä nälkä. Tämä vaikutti olevan täysin OK ja anoppi palasi alakertaan (me olimme yläkerrassa juttelemassa vaimon siskon kanssa). Menee viisi minuuttia ja anoppi palaa yläkertaan valittamaan että on se prkl kun ensin vahditaan koiria koko päivä (heillä on iso aidattu piha jossa koirat ulkoilevat vapaasti) ja sitten ei edes viitsitä hakea grillattavaa lähikaupasta että kaikki saisivat syödä. Tämä oli yksi monesta tapauksesta jossa anopin narsistiset piirteet ovat tulleet esiin, tämä ehkä oudoin niistä. Sanoo yhtä ja omassa päässään tarkoittaa toista joka meidän olisi heti pitänyt tietää. Ei olla noin 1,5 vuoteen oltu missään tekemisissä.

Vierailija
6562/6563 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suututtu kunnolla kun olen laittanut pyykkikoneen päälle, suuttuja seniori-ikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/6563 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, kehen kalikka kalahtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi