Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6329)
Ensimmäisen kerran mulle huudettiin kun menein nuorena työkkäriin. En ollut työvoimavirkailijanaisen mielestä ollut koko kesänä töissä vaan laiskotellut ( olin hevostallissa tehnyt pitkää päivää!) mutta se oli niinkuin siksi että sain imaiseksi ratsastaa eli huomattava etu kuitenkin
Se huuto oli ihan jotain järkyttävää vihaa. San niin kovan kammon siitä etten enää ikinä ole astunut ko laitoksen ovesta sisään. Se osui juuri yo ksi tultuani ja herkkään itsenäistymisvaiheeseen. Vieläkin pelkään tätejä missä vaan jos yhtään muistuttavat sitä kuivakkaa akkaa, rillit päässä.
Olin todella ihastunut ystäväni sisareen. Suutelin häntä kerran intohimoisesti jolloin koko heidän suku suuttui minulle. Olen itse eri uskonnosta - olisi ilmeisesti pitänyt odottaa siunauksen loppuun saakka. (provotrollihuonoläppä)
Mieheni suuttui järkyttävästi kun tekemäni makaronilaatikko oli liian matala... lensi huonekalut ja melkein minäkin.
Mieheni serkku suuttui miehelleni silmittömästi siitä, että mies hommasi kolmiakselisen trailerin. Kaksiakselinen olisi kuulemma ihan hyvin riittänyt. Ihan normaalit, tavanomaiset välit menivät kerrasta poikki, eikä ole serkusta kuulunut sen koommin. Siitä s**tanan turhasta kolmiakselisesta kärrystä on kyllä kuulunut kyliä myöten.
jo ekaa sivua oon nauranu epäuskosena: että kaikenlaisesta sitä vedetäänki herneet nenään ='D
tulipahan eräs monesta kyseisenlaisesta kohtaamisesta mieleen seuraava: tästä jo reipas 8 vuotta aikaa mutta muistan vieläki. olin menossa kouluun tahi kirjastoon jalan, perinteisesti napeissa musiikki soi. vastaan tulee kylämme vakio puistonpenkki pubiruusu hemaisevana itsenään. näen että hänellä suu vaan käy. monet juopot mutisee itsekseen, tässä ei mitään uutta joten pidän vaan katseen eteenpäin. vasta kohdalla kuulen hänen ärähtävän 'mykkäkö se on?! opettele puhumaan!!' kumpainenkin jatkaa matkaansa eri suuntaan. vissiin oli tärkeääkin asiaa kun noin mielensä pahoitti? ='P
Vierailija kirjoitti:
Isäni kuoli kun olin kolmannella luokalla. Yllättäen kesken koulupäivän. Olimme silloin juuri luokan kanssa uimassa kun opettajamme sai soiton ja käski minun lähteä kotiin.
Olin seuraavan päivän poissa koulusta. Kun palasin kouluun, opettaja kysyi, että oliko nyt todella tarpeen olla tuollaisen asian takia pois koulusta ja kielsi vihaisena "draamailemasta" asialla.
Mikähän olisi ollut opettajan mielestä hyväksyttävä syy olla poissa jos ei tuo??
Voi apua miten tuollaiset saa edes olla töissä lasten kanssa???
Minulla kun oli sama tilanne niin kun tulin takaisin kouluun opettaja tuli heti halaamaan ja selitti koko luokalle miksi itken koko ajan, luvalla tietysti.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on muistisairas äiti, jonka raha-asioita veljemme hoitaa. Olimme sisareni kanssa tiliotteita lukiessamme ihmetelleet runsasta ruokakaupassa käyntiä. Sitten sisareni oli pari päivää äitini luona ja sanoi, että niinä päivinä veljellämme ei pitäisi olla mutään syytä käydä ruokakaupassa koska hän oli ostanut ruoat. No eikös tiliotteella ollut juuri noina päivinä ostoja n. 70 eurolla. Laitoin siskolleni viestin, että mitäs nyt tehdään. Ja sain käsittämätön skitson paskamyrskyn päälleni, että kuulemma rutkutan turhaan. Otti päähän. Ja tämän jälkeen en ole tiliotteita halunnut nähtäväkseni.
Neitimäistä toimintaa. Annat siis veljesi surutta käyttää muorin rahoja omiin ostoksiina!
Itse ainakin nostaisin asian esille
No hänhän nosti asian esille!! Ja sai siitä syystä itse huudot.
Äiti suuttui minulle kerran kun olin täyttänyt tiistaina 14v ja viikonloppuna minua pari vuotta nuorempi kaverini tuli meille kylään ja leikimme leluilla. Kuulemma olisi pitänyt minun käyttäytyä ikäisteni tavoin eikä enää tuhlata aikaa leluilla leikkimiseen. Ei edes odottanut että kaveri olisi lähtenyt kotiinsa vaan huusi tämän ollessa paikalla ja sen jälkeen alkoi kerätä sekä minun että kaverin mukanaan tuomia omia leluja roskikseen heitettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kadulla juttelemaan joku vanhempi setämies, jolta tuli ensi alkuun ihan asiallista juttua, kunnes puhe kääntyi mun ikään tmv. ja tältä tuli hieman odottamaton toteamus, että "sua voi vähän opettaa" ja korosti sanoja lantion liikkeillä. Sen jälkeen tää henkilö meinasi ottaa mua käsivarressa ja lähtä viemään (ilmeisesti kotiinsa, kun oli ilmoittanut asuvansa just siinä suunnassa mihin oli lähdössä). Kun sanoin että älä koske, kun en tykkää, niin setämies suuttui ja alkoi keuhkota että "Miks sä sanoit noin epäystävällisesti? Sul on pakko olla joku ongelma! Sul on ihan taatusti munat tuolla sun vaatteiden alla!"
No, olisit tokaissut, että sekö sua mussa kiinnostaa? Tosin tässä oli nyt kaks setämies- ja hopeakettu-juttua viiden minuutin sisällä, joten veikkaisin näitä keksityiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun naurulle on suututtu. Siis joku kertoi vitsin ja nauroin. Sivussa ollut tuttu haukkui mut pystyyn.
Olis ehkä kannattanut kirjoittaa tähän minkätyyppisestä vitsistä oli kyse.
Olin kaverin kanssa ottanut kopioita kirjaston suosikkilehden julisteista, luke perryä jne. Olin laittanut ne kirjoituspöydän kaappiin, koska huoneen seinälle sallittiin lähinnä hevosten kuvia tms. Äitini sai siivotessaan raivokohtauksen että olen repinyt kirjaston omaisuutta löytäessään kopiot. Ei tajunnut vaikka naureskelin, että kopioitu on kaverin kotona. Tämä vain yksi tapahtuma loputtomassa helvetissä, jota kodiksi kutsutaan. Suuttui myös, kun kuukautiset alkoi, kun hän joutuu häpeemään. Loputon helvetti oli se.
Mattilanori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni suuttui siitä, kun en sytyttänyt uuninpesää klapipinon alta, vaan puolivälistä.
Ootte molemmat saakeli ihan pihalla takkahommissa, se sytytetään PÄÄLTÄ v*ttu!!!!!!
Joku suuttui vauva-palstalla kun kerroin miten sytytän uuninpesän
Meillä töissä kesälomat saa varata/hyväksytyttää tammikuusta alkaen. Ja kun esimies on ne hyväksynyt, ne merkataan lomalistaan eikä niitä saa ilman kummankin osapuolen suostumusta muuttaa. No itse hain ja sain loman heinäkuulle jo hyvissä ajoin ja varasimme kahden viikon matkat perheellemme+molemmille appivanhemmille sille ajalle.
No maalis-huhtikuun vaiheessa yksi työkaverini tuli kysymään jos voisin vaihtaa lomia päittäin kun ovat vuokranneet mökin. Selitin etten voisi ja miksi. Alkoi vouhottamaan miten menettävät useamman tonnin jos en suostu vaihtoon ja kuinka heillä ei ole ikinä samaan aikaan lomaa. Kysyin miksi vuokrasivat mökin ennen kuin hän oli varannut loman ja tuosta suuttui vielä enemmän. Suu kävi sellaista tahtia etten saanut sanaa väliin. Kun sanoin että minullakin on monta tonnia lomassa kiinni enkä suostunut vaihtamaan niin tuo oikeasti ehdotti että voisin käydä hakemassa lääkärintodistuksen että saisin matkarahat vakuutuksesta.
No yllättäen tämä meni sitten pomolle itkemään ja jouduimme kolmistaan keskustelemaan. Itse olen rauhallinen ja järkevä jalat maassa tyyppi ja ilmeisesti pomo yritti purkaa tuon muijan hysteeristä itku/raivo-kohtausta ja ehdottaa että vaihtaisin lomani ajankohtaa saadakseen muijan rauhoittumaan.
Tuostahan eukko riemastui. "Nyt sinun on pakko vaihtaa kun pomokin sanoo niin!".
Pyysin heitä odottamaan hetken ja poistuin huoneesta. Kävin valokuvaamassa lomalistat ja ottamassa kopiot maileistani, joissa olin pyytänyt lomaa ja jossa se oli hyväksytty. Nappasin myös kalenterini ja palasin pomon huoneeseen.
Siellä avasin kalenterini ja sanoin, että aion olla varaamani päivät poissa, oli minulla lomaa tai ei. Pyysin pomoa printtaamaan minulle kaikki käyttämättömät lomapäiväni, kertomaan kuinka pitkä irtisanomisaika minulla on ja ilmoitin että minulla oli todisteet jo hyväksytystä lomastani ja milloin se on hyväksytty.
Tuossa vaiheessa pomo raivostui kuinka yritän kiristää häntä kun tiedän että meillä on isompi projekti menossa. Kielsin vain asian ja poistuin huoneesta.
Myöhemmin henkilöstöpäällikkötuli juttelemaan minulle ja sanoi ettei tietenkään lomaani siirretä ym. skeidaa ja ettenhän ole lähdössä.
No lähdin kuitenkin kun oli mahdollisuus, jätin irtisanomisilmoitukseni niin etten enää lomani jälkeen palannut töihin. Minulle soiteltiin vielä työpaikalta kysymysten sen jälkeen kun en enää työskennellyt siellä.
Jouduin olemaan kuukauden työttömänä mutta sain sitten töitä ensin vähän pienemmällä palkalla ja 4 kuukautta myöhemmin paremmalla liksalla kuin entisessä työpaikassani.
Ja siis en lähtenyt työpaikaltani pelkästään tuon takia. Tuo oli vain loppu-sysäys joka katkaisi kamelin selän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tämä oli Vattenfallin puhelinmyyjä, mutta en ole satavarma asiasta vieläkään.
Olin juuri roudaamassa muuttokuormaa kun tämä mies soitti. Katkaisin puhelun toteamalla etten ota vastaan puhelinmyyntiä ja luuri korvaan.
No, sitten alkoi sadella tekstiviestejä: "melko törkeää käytöstä, ihan sinun omalla asialla olisin soitellut, nyt saat olla yhteydessä asiakaspalveluun itse" jne. yms.
Vastailin huvikseni kun oltiin juuri ajamassa toiseen osoitteeseen ja en ollut kuskina, mutta en kuitenkaan saanut selvyyttä siihen miksi tämä puhelinhäirikkö otti niin itseensä sen että tuli perustoteamus, kiittimoi ja luuri korvaan.
Ehkä hän olikin kilpailevan sähköyhtiön leivissä koska tämän jälkeen en enää koskaan harkitse Vattenfallia :D
Minulle on kanssa puhelinmyyjä suuttunut! Joku oikein innokas nuori mies alkoi pälättään sitä litaniaansa, enkä missään vaiheessa saanut kohteliaasti katkaistua sitä, ennen kuin pääsi loppuun. Sen jälkeen kerroin etten ole yhtään kiinnostunut niin voi miten jäätävältä se hänen "no kiitos vaan ja näkemiin sitten" kuulosti! Eli ehkä kohteliaampaa ja aikaa säästävämpää on sittenkin vain huutaa väliin "EI KIINNOSTA" ja luuri kiinni.
Mullekin muuten kerran sähkökauppias totesi verisesti loukkaantuneena, että no, jos kerran haluat maksaa ylihintaa sähköstäsi, niin omapa on tyhmyytesi ja paiskasi luurin kiinni. Olin siis työtön ja Kela maksoi sähkölaskuni, joka tosin oli niin pieni, että olisin voinut maksaa sen työttömyyskorvauksellanikin.
Muistan kun Ensitreffit alttarilla - sarjassa oli Heidi ja Mikko, ja he olivat lähdössä Mikon mökille toiselle paikkakunnalle, ja Heidin tehtävänä oli ollut pakata mukaan MIKON kissan kissanhiekat. Autossa matkalla Heidi huomasi unohtaneensa hiekat kotiin, josta Mikko suuttui hirveästi. Sitten he kuitenkin kävivat ostamassa hiekat lähikaupasta, että siihen nähden Mikon reaktio oli kohtuutin
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä kesälomat saa varata/hyväksytyttää tammikuusta alkaen. Ja kun esimies on ne hyväksynyt, ne merkataan lomalistaan eikä niitä saa ilman kummankin osapuolen suostumusta muuttaa. No itse hain ja sain loman heinäkuulle jo hyvissä ajoin ja varasimme kahden viikon matkat perheellemme+molemmille appivanhemmille sille ajalle.
No maalis-huhtikuun vaiheessa yksi työkaverini tuli kysymään jos voisin vaihtaa lomia päittäin kun ovat vuokranneet mökin. Selitin etten voisi ja miksi. Alkoi vouhottamaan miten menettävät useamman tonnin jos en suostu vaihtoon ja kuinka heillä ei ole ikinä samaan aikaan lomaa. Kysyin miksi vuokrasivat mökin ennen kuin hän oli varannut loman ja tuosta suuttui vielä enemmän. Suu kävi sellaista tahtia etten saanut sanaa väliin. Kun sanoin että minullakin on monta tonnia lomassa kiinni enkä suostunut vaihtamaan niin tuo oikeasti ehdotti että voisin käydä hakemassa lääkärintodistuksen että saisin matkarahat vakuutuksesta.
No yllättäen tämä meni sitten pomolle itkemään ja jouduimme kolmistaan keskustelemaan. Itse olen rauhallinen ja järkevä jalat maassa tyyppi ja ilmeisesti pomo yritti purkaa tuon muijan hysteeristä itku/raivo-kohtausta ja ehdottaa että vaihtaisin lomani ajankohtaa saadakseen muijan rauhoittumaan.
Tuostahan eukko riemastui. "Nyt sinun on pakko vaihtaa kun pomokin sanoo niin!".
Pyysin heitä odottamaan hetken ja poistuin huoneesta. Kävin valokuvaamassa lomalistat ja ottamassa kopiot maileistani, joissa olin pyytänyt lomaa ja jossa se oli hyväksytty. Nappasin myös kalenterini ja palasin pomon huoneeseen.
Siellä avasin kalenterini ja sanoin, että aion olla varaamani päivät poissa, oli minulla lomaa tai ei. Pyysin pomoa printtaamaan minulle kaikki käyttämättömät lomapäiväni, kertomaan kuinka pitkä irtisanomisaika minulla on ja ilmoitin että minulla oli todisteet jo hyväksytystä lomastani ja milloin se on hyväksytty.
Tuossa vaiheessa pomo raivostui kuinka yritän kiristää häntä kun tiedän että meillä on isompi projekti menossa. Kielsin vain asian ja poistuin huoneesta.
Myöhemmin henkilöstöpäällikkötuli juttelemaan minulle ja sanoi ettei tietenkään lomaani siirretä ym. skeidaa ja ettenhän ole lähdössä.
No lähdin kuitenkin kun oli mahdollisuus, jätin irtisanomisilmoitukseni niin etten enää lomani jälkeen palannut töihin. Minulle soiteltiin vielä työpaikalta kysymysten sen jälkeen kun en enää työskennellyt siellä.
Jouduin olemaan kuukauden työttömänä mutta sain sitten töitä ensin vähän pienemmällä palkalla ja 4 kuukautta myöhemmin paremmalla liksalla kuin entisessä työpaikassani.
Tämä oli jotenkin suunnattoman tyydyttävä kertomus! t. työpaikalla tuon tapaisesti väärinkohdeltu
Ystäväni järjestää mielellään toisten asioita. Kun sain lapsen, hän organisoi, että yksi yhteinen ystävämme voisi hoitaa lasta. Olimme yhtä aikaa lounaalla, kun hän tämän sanoi. Kerroimme, että hoito on jo aloitettu ja tämä kaveri on katsonut lasta pari kertaa. Siitäpä järjestelijä hermostui, sanoi ettei kaverina voi mitenkään hoitaa lasta kun ei osaa, piti tenttiä vauvan ensiavusta, sanoi jopa että kaverini ei varmana osaa hätänumeroa. Hiukka oltiin äimänä siinä kuulemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kadulla juttelemaan joku vanhempi setämies, jolta tuli ensi alkuun ihan asiallista juttua, kunnes puhe kääntyi mun ikään tmv. ja tältä tuli hieman odottamaton toteamus, että "sua voi vähän opettaa" ja korosti sanoja lantion liikkeillä. Sen jälkeen tää henkilö meinasi ottaa mua käsivarressa ja lähtä viemään (ilmeisesti kotiinsa, kun oli ilmoittanut asuvansa just siinä suunnassa mihin oli lähdössä). Kun sanoin että älä koske, kun en tykkää, niin setämies suuttui ja alkoi keuhkota että "Miks sä sanoit noin epäystävällisesti? Sul on pakko olla joku ongelma! Sul on ihan taatusti munat tuolla sun vaatteiden alla!"
No, olisit tokaissut, että sekö sua mussa kiinnostaa? Tosin tässä oli nyt kaks setämies- ja hopeakettu-juttua viiden minuutin sisällä, joten veikkaisin näitä keksityiksi.
Harmi etten älynnyt vain rauhallisesti myöntää asiaa. Olis voinut järkyttyä.
Elävä elämä yllättää joskus ja on hauskempaa kuin mielikuvituksen tuotteet :D (Lähinnä huvittaa koko tapaus nykyään)
Onhan näitä vaatekappaleista mielensä pahoittavia oikein kansanedustajissakin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000685854.html