Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahnailu - mitä se oikeasti on? Vai onko se vain miesten keksintöä?

Vierailija
05.06.2026 |

Lahnaileeko siis mies, kun ei tee elettäkään naisen orgasmin eteen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnailu on katkerien- jätettyjen ja inceleiden kateuksissaan naista keksimä termi. Vähän kuin naiset nauraa keskenään puhuessaan tuppikullista, minuuttimunista ja jopa impoista.

Vierailija
2/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maks-kakskolmeminuuttinen.

Huippua jännittää tuliko jo vai vieläkö yrittää.

Rakastaa sinua näin ollen aivan yli kaiken.

Sisään ulos ja tuijotus seinään. Ei suutelemista eikä sanoja.

Sä olet reikä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää mitä lahnailu meinaa. Mutta muistin virkistämiseksi ap:lle. Lahnailua on se, että nainen vain makaa. Ei päästä mitään ääntä, ei katso silmiin, kosketa tai ylipäätään liiku. On vain ja makaa. Vähän lämpöisempi, kuin seksinukke. Muuta eroa onkin sitten vaikeampi huomata.

Vierailija
4/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen lahna ilmaisulla tarkoitetaan naista, joka vain passiivisena ottaa kullia vastaan, antaen miehen tehdä seksissä kaiken. Miehenä nautin itse kovasti lahnailevasta naisesta, koska nautin naimisesta eniten silloin kun nainen vain on paikallaan alistuen halukkaana kaikin sellaisin tavoin joilla haluan ottaa naistani. Useimmiten naisen liikehdintä vain viivästyttää laukeamistani, paitsi naiseni naitavana ollessaan saamat orgasmien supistukset. Merkillistä mutta itselle toimivinta, etenkin silloin kun naiselleni sopii useampi pano peräkkäin. 

Tietenkin hoitelen naiseni välillä kielellä tai sormin, koska se kiihottaa itseni samalla uusille kierroksille. Kun käyttööni alistuva naiseni haluaa itse ratsaille, mielelläni lahnailen silloin itsekin ja naiseni saa vuorostaan käyttää kulliani itse aktiivisena osapuolena ja kestän usein ne 2-3 orkkuaan alla, ennen kuin koen tarvetta kohottaa naistani ylemmäs ja panen alta kovaa itseni perille. 

Tuollaisen jälkeen tarvitsen usein puolisen tuntia taukoa ja suihinotolla kullin kovetuksen, jotta olen taas juhlakunnossa seuraaviin kierroksiin.

Eli kyllä mieskin voi lahnailla silloin kun nainen haluaa tyydyttää kulliin itsensä ja jos siinä kohtaa yrittäisi liikkua alla, äkkiä tulisi vahinko ja olisi kulli kipeenä.

Kuulostaako naisena uskomattomalle? Sovi treffit ja saa kerrankin kullia yli oman tarpeen, katsotaan kumpiko väsyy ennemmin. 

Vierailija
5/5 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mieskin lahnailla, vaikka liikkuukin, eli panee itselleen. Eihän se mieskään välttis kattele silmiin tai juttele mukavia.

Naisilta nyt vaaditaan vaan enemmän, vaikka saakin vähemmän!  Epistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä