Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kostat lentokoneessa edessäsi olevan istuimen kallistamisen

Vierailija
10.05.2023 |

TikTokissa leviää hittivideo miten kostoksi edessä istuvan istuimen kallistamisesta, otetaan yllä oleva ilmasuutin joka käännetään täysille ja mahdollisimman eteen niin että puhalta istuinta kallistaneen päälle.

Kommentit (241)

Vierailija
1/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimen kallistajat usein puolustaa tekoaan sillä että heillä oikeus käyttää paikallaan olevia ominaisuuksia. Samoin sinulla on oikeus käyttää yläpuolellasi olevien ilmasuuttimien ominaisuuksia.

Vierailija
2/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lentomatkustamisesta tuli kuin olisi siivillä liikkuvassa tarhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin lentomatkustamisesta tuli kuin olisi siivillä liikkuvassa tarhassa?

Näitä istuinta kallistavia ilman että kohteliaasti kysyy ensin, on ollut jo 90-luvulla ainakin.

Vierailija
4/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuimen kallistajat usein puolustaa tekoaan sillä että heillä oikeus käyttää paikallaan olevia ominaisuuksia. Samoin sinulla on oikeus käyttää yläpuolellasi olevien ilmasuuttimien ominaisuuksia.

Kuuluisa "TOI ALOTTI" -puolustus :D

Vierailija
5/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheesta poiketen, olin leffassa pitkästä aikaa kun eteen tuli parikymppisiä naisia, ei enää mitään teinejä, edessäni istuva tyttö nosti jalkansa edessä olevalle niskatuelle.

Puolet leffasta räplättiin kännykkää ja juteltiin niitä näitä. Ei taas heti huvita mennä leffaan.

Vierailija
6/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yski ja röyhtäise vielä siihen ilmavirtaan

Vierailija
7/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yski ja röyhtäise vielä siihen ilmavirtaan

Tai jos olet tarpeeksi notkea, niin pieraise kunnon ns. kananmunapieru 😄

Vierailija
8/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa tukeva ote selkänojasta, oikein vedä sitä, kun nouset ylös.

Vierailija
9/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tätä. Oikein ähisen ja puhisen mennessä ja palatessa vessasta, kun en muuten mahdu. Samoin kaivan etujalkatilassa olevasta laukusta kaikkea kamaa ja joudun toki sitä edessä olevaa istuinta heiluttelemaan.

Viisaampaa on olla nopea: osaan teljetä sen edessä olevan istuimen niin, ettei sitä voi kallistaa, mutta se toki pitää tehdä ennekuin se törppö on ehtinyt kallistamaan.

Vierailija
10/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tätä. Oikein ähisen ja puhisen mennessä ja palatessa vessasta, kun en muuten mahdu. Samoin kaivan etujalkatilassa olevasta laukusta kaikkea kamaa ja joudun toki sitä edessä olevaa istuinta heiluttelemaan.

Viisaampaa on olla nopea: osaan teljetä sen edessä olevan istuimen niin, ettei sitä voi kallistaa, mutta se toki pitää tehdä ennekuin se törppö on ehtinyt kallistamaan.

Miten tämä telkeäminen tapahtuu? Kerro ihmeessä, hyödynnän sitä ensi lennolla.

Vierailija
11/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostotoimenpiteet eivät kuulu sivistyneeseen matkustuskulttuuriin lainkaan. 

Vierailija
12/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin taas palstalle/kommentillesi yksin ääneen ja tuli hullu olo

Vierailija
13/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan vaan sanon, että anteeksi, viitsisitkö nostaa sen selkänojan pystyyn.

Vierailija
14/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostotoimenpiteet eivät kuulu sivistyneeseen matkustuskulttuuriin lainkaan. 

Se on jukopliuta sokka irti kun lentokoneella mennään! Oikein perseilijän paratiisi!

Vierailija
15/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah olinkin jo unohtanut mikä lentämisessä on parasta; pääsee kostamaan muille matkustajille. Vidun jees.

Vierailija
16/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä telkeäminen tapahtuu? Kerro ihmeessä, hyödynnän sitä ensi lennolla.

Tämä! Haluan oppia jo etukäteen telkeämään ne juntit paikoilleen :D Yhtään en tykkää että tullaan siihen, prkl!

Vierailija
17/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on ruokatarjoilu, nostan aina kaikki selkänojat pystyasentoon. On kaikkien mukavampi ruokailla kun selkänoja ei ole sylissä. Jotkut katsovat paheksuen, mutta sanon että tämä kuuluu hyviin tapoihin ottaa muut huomioon täällä ahtaissa tiloissa. On se kumma kun aikuisia ihmisiä pitää ohjeistaa ja opettaa lentokoneessa.

Terveisin Lentoemäntä

Vierailija
18/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää lentokoneessa asiat kuten että ei osata käyttää kuulokkeita, vaan kiusataan kaikkia mölyllä, mutta jotenkin mua ei hirveästi häiritse toi selkänojajuttu. Itse en laske selkänojaa.

Vierailija
19/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavampi muille ja etenkin itsellesi jos vain laihdutat ja hankit vähän vatsalihaksia.

Vierailija
20/241 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein tajua, miksi lentokoneisiin, juniin ja busseihin edes tehdään kallistettavia penkkejä. Jossain bisnesluokassa, jossa istuimet ovat sen verran erillään, että mahtuu makoilemaan, se on paikallaan, mutta ei noissa ahtaissa matkustamoissa ole sellaista tilannetta, jossa selkänojan kallistaminen olisi toivottavaa. Ellei sitten matkustamo ole puolityhjä, mikä ei tietenkään ole liikennöitsijän tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi