Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6547)
Hassu juttu vuosikymmenten takaa. Olin tavaratalon sovituskopissa, kun suojaverhon voimakas väri vaikeutti valintaa. Vedin verhon sivuun, astuen hieman kauemmaksi, siinä mietin väriä ja sopivuutta. Kauhistus, huomaan tutun miehen hieman kauempana istumassa toisen sovituskopin vieressä. Nolostuin ja tokaisin jotain, no sopiikos tämä. Mies vastasi kai jotain, en muista, kun välittömästi kiukkuinen tuttava rouva tuli pukukopista. Oli huomattavan kiukkuinen, jälkeenpäin kuullut, vikittelin kait miestään.
Työskentelin pienessä toimistossa ja paikkakunnalla jossa lähes kaikki tuntevat toisensa. Mieheni soitti mulle melkein heti sen jälkeen kun olin päässyt töihin ja oli tikahtua nauruunsa. Työkaverini oli soittanut miehelleni ja kertonut että hän on pahoillaan, mutta minä haisin ihan selvästi miehen partavedelle kun tulin töihin ja hänen uskonsa ei salli että hän jättää tällaisen petoksen kertomatta! Minulla on selvästi toinen mies jonka luota tulin! Mies kysyi että milloin työkaverini haistoi partaveden ja vastaus oli että ihan äsken! Mies siihen että on sitten nopeaa toimintaa kun lähdin kotoa n. 10 minuuttia sitten, että voisikohan kyseessä olla ihan se että halasimme aamulla toisiamme. Työkaveri vältteli ja mulkoili mua pari viikkoa...
Äiti suuttui kun minulla oli lapsena alhainen hemoglobiini, kiitos vaan kun siihenhän lapsi voi vaikuttaa.
Olin joulun alla kirjakaupassa ja kassalle mennessäni myyjä kysyi kenelle ostamani kirjat ovat. Suuttui kun sanoin niiden tulevan omaan hyllyyni.
Tää on varmaan käsittämättömin asia mistä nuori terve hyväkroppainen urheilullinen mies voi "hermostua" omalle kauniille, terveelle, hyvävartaloiselle tyttöystävälle jota sanoi rakastavansa ja jonka oli aina halunnut. Hän hermostui kun yritin lähennellä häntä romanttisessa mielessä ja olisin halunnut hellyyttä, rakkautta, läheisyyttä ja seksiä.
Kyllä, luitte oikein.
Häntä jotenkin kiusaannutti se että minä halusin ja tein aloitteen, kyllä hän sitten itse muutaman kaljan tai koko baari-illan jälkeen hoiti tarpeensa 15 sekunnissa minun avustuksella, mutta ei juuri muuta. Joskus loppuaikoina meni 2-3vk ettei juuri koskenut edes minuun.
Onhan se toki ihan hirveetä ja menee herne nessuun kun oma rakas yrittää lähennellä, kertakaikkiaan !
Pitkäaikainen ystäväksikin kutsumani ihminen heittäytyi ilkeäksi piikittelijäksi ja käytännössä lopetti tapaamiset kun en kuskannut häntä enää ees taas, ehkä jopa ovelta ovelle. Mielestäni oli aika röyhkeää edes olettaa sellaista tilanteessa jossa a) henkilöllä voisi olla auto itselläänkin käytössä b) pääsee esim kesäaikaan lyhyen matkan fillarilla tai bussilla / jopa kävellen. Mut ei, oletti palveluksia ja kun lopetin ne, loppui ystävyys.
En edes ymmärrä, mistä sen pitäisi vihjata 😳