Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6404)

Vierailija
6341/6404 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauppajonossa odotellessani (kuulemma) tuijottanut paheksuvasti edellä olevan vanhemman rouvan kassahihnalla olevaa suklaavanukaspurkkia. Olin niin omissa ajatuksissani tenttiin menossa etten ollut tietoisesti rekisteröinyt koko ihmistä saati hänen ostoksiaan ennen kuin alkoi huutaa mulle miten hän on koko ikänsä töitä tehnyt ja hänellä on nyt oikeus ostaa suklaavanukasta kerrankin elämässään! Jäädyin ihan täysin siinä tilanteessa kun koko kauppa kuuli mikä pahantahtoinen ilkimys kuulemma olen etten osannut sanoa että kuule ihan vapaasti, minäkin ostan jos mieli tekee suklaavanukasta enkä ole (vielä) päivääkään töitä tehnyt!

T.opiskelija

Vierailija
6342/6404 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tässä hiljattain, että minulle on loukkaannuttu verisesti. Minulla ei ole hajuakaan, miksi tämä henkilö minulle on loukkaantunut. Ihminen joka normaalisti tulee iloisesti tervehtimään ja vaihtamaan ainakin muutaman sanan, pysyttelee nyt kaukana minusta, ei katso päin, ei puhettakaan tervehtimisestä. Ilme on tympeä ja vihainen. Ihme juttu. Toisaalta jos tuo on hänen toimintatapansa, niin parempikin, ettei sitten olla tekemisissä. Itse ottaisin asian puheeksi, jos tilanne olisi toisin päin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6343/6404 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni suuttui kun olimme laivalla ja aamulla sanoin, kaameassa krapulassa, että olisipa limpparia. Hän suuttui tästä niin paljon ja huuto jatkui monta tuntia. Mies kävi yksinään maissakin ja sieltä tultuaan jatkoi huutamista ja haukkumista. Hän hetteli minua myös ranskalaisilla. Huuto kuulema johtui ihan siitä, että olin vaatinut häntä hakemaan itselleni limsaa. Onneksi Hän tosiaan on ex, oli vielä tuosta sairaampi ja hyvin manipuloiva. 

On tästä seurannut hyvääkin, kerrottuani tuon kokemuksen nykyiselle miehelleni, on hänelle tullut tapa hakea minulle limsaa, jos ollaan yhdessä oltu ja minulla saattaa olla krapula. Hän jaksaa nauraa tuolle sekoamiselle edelleen. Ei sillä, haen minäkin sitä limsaa välillä, jos siltä vaikuttaa. :) 

Vierailija
6344/6404 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin naapurin emäntää.

Vierailija
6345/6404 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kauppajonossa odotellessani (kuulemma) tuijottanut paheksuvasti edellä olevan vanhemman rouvan kassahihnalla olevaa suklaavanukaspurkkia. Olin niin omissa ajatuksissani tenttiin menossa etten ollut tietoisesti rekisteröinyt koko ihmistä saati hänen ostoksiaan ennen kuin alkoi huutaa mulle miten hän on koko ikänsä töitä tehnyt ja hänellä on nyt oikeus ostaa suklaavanukasta kerrankin elämässään! Jäädyin ihan täysin siinä tilanteessa kun koko kauppa kuuli mikä pahantahtoinen ilkimys kuulemma olen etten osannut sanoa että kuule ihan vapaasti, minäkin ostan jos mieli tekee suklaavanukasta enkä ole (vielä) päivääkään töitä tehnyt!

T.opiskelija

😂😂

Vierailija
6346/6404 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoin (onneksi entinen kaveri) että lakkaisi vatvomasta ex ukkoaan ja sen asioita josta eronnut yli vuosi sitten, alkoi kyllästyttää se jatkuva valitus ja jauhanta, siitä veti kunnon kilarit ettei kukaan ymmärrä ja miks moni ei halua kuunnella kun hånellä paha mieli, oli viimeinen niitti muiden juttujen lisäksi kaveri suhteessa 

Vierailija
6347/6404 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa huutava pula mt palveluista ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
6348/6404 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin akka, ilmeisimmin joku mielenterveytensä kanssa painiva, on alusta alkaen muutettuani vainonnut. Kaikenlaista älyvapaata kiusantekoa. Olen jo yöajaksi laittanut kamerat kuvaamaan... ai ettien että kun saan sen huuhkajan itseteosta kiinni. On mustis ukostaan, muuta selitystä ei ole. Tai on, sen mielenterveyden haasteet. Selkeästi "pimahtaa" keväisin ja syksyisin. 

Vierailija
6349/6404 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin sipulia ja sain huudot kun itkin ilman syytä.

Vierailija
6350/6404 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varsinaiset työtehtävät tarkoin määritelty ja suostuin pitkin hampain ottamaan erään sopimukseen kuulumattoman tehtävän lyhyeksi ajaksi muun oheen. Sovimme esihenkilön ja asiaan liittyvien kanssa, että priorisoin varsinaiset työtehtäväni aina ykköseksi ja tuo lisähomma on vain jos jää aikaa.

Eräs lisätehtävän parissa työskentelevä käy joka päivä piinaamassa minua tuon asian tiimoilta ja esittelee aikaa varaamatta milloin mitäkin lappusia aiheestaan.

Suuttui verisesti, kun monta viikkoa jatkuneiden kiireiden aikaan yritti tunkea agendaansa selittämään juuri kun olin aloittamassa toisesta aiheesta kokousta ja pyysin tätä poistumaan sekä seuraamaan kalenterimerkintöjä.

Olen pyytänyt, että nuo tehtävät siirretään jollekin muulle...

Vierailija
6351/6404 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärissä sanoin katsoneeni Matkaa maailman ympäri. Yksi tyttö sanoi ettei sellaista ohjelmaa ole olemassa ja suuttui. Oudointa oli se että myös päikkytäti suuttui minulle ja sanoi että älä puhu sellaista mikä ei ole totta.

Vierailija
6352/6404 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ystäväni kanssa junassa,oli ilta ja minua väsytti. Käärin suuren pehmeän huivin  olkapäilleni kuin peitoksi ja laitoin pipon posken ja ikkunan väliin pehmusteeksi. Käperryin siihen  ja kuuntelin musiikkia.

Ystäväni alkoi repiä nilkasta ja aukoa suutaan vihaisen oloisena. Näytin luulemma nololta.

Vierailija
6353/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun mieheni kanssa eri makuuhuoneissa. Olemme molemmat levottomia nukkujia ja kuorsaajia ja tajusimme jo vuosia sitten että ilman unta menee järki. Yleensä aloitamme yön samassa sängyssä, mutta jos toinen alkaa kuorsata, niin toinen vaihtaa huonetta. Ja aamulla taas mennään hetkeksi toisen viereen jos herää aikaisemmin. 

Jostain syystä tämä järjestely on aivan kauhea yhden sukulaiseni mielestä, hän aina jaksaa kauhistelle ja kysyä vihaiseen tyyliin olemmeko jo oppineet nukkumaan yhdessä, eihän parisuhteesta tule mitään jos ei nukuta samassa sängyssä! Yleensä vastaan että 30v yhdessä ja kasa yhteisiä lapsia sanoo kyllä jotain ihan muuta.

Vierailija
6354/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin internetissä erääseen ihmiseen, joka vaikutti aluksi oikein mukavalta. Sitten hän kuitenkin yllättäen kielsi minua pitämästä yhteyttä itseensä. Minä tein kuten hän käski, lopetin yhteydenpidon häneen. Sitten hän kuitenkin jatkoi itse yhteydenpitoa minuun ja yritti saada minut vastaamaan itselleen. Sitten hän suuttui, kun en vastannut hänelle mitään eli tein kuten hän käski eli en pitänyt häneen mitään yhteyttä. Minua ihmetyttää yhä useamman vuoden jälkeen se, että hän itse ensin kielsi pitämästä yhteyttä itseensä ja sitten kuitenkin suuttui, kun en pitänyt yhteyttä häneen. Sehän oli kielletty se yhteydenpito, hän itse kielsi sen!

Vierailija
6355/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka perkele suuttui, kun nussin hänen siskoaan. Minä olin luvannut, että en koskaan petä häntä kenenkään vieraan naisen kanssa, mutta hänen siskonsahan on tuttu nainen.

Vierailija
6356/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäpalovaroituksen aikaan yks 50v. tuttu julkaisi päivityksen facessa nuotiosta. Joku kommentoi sitä ( 70 ihmisen "tykätessä siitä räiskivästä nuotiosta ) että nythän on metsäpalovaroitus päällä ja etenkin avotulenteko kielletty. Pidin siitä kommentista koska oli ainoa laumasta poikkeava ja puhui asiaa. No, minut blokattiin yhden peukutuksen takia, mitään en kyllä menettänyt mutta hyvät naurut saatiin 😂

Vierailija
6357/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.opiskelija

En tiedä miksi, mutta jotenkin käy sääliksi tätä vanhempaa naista :( 

Vierailija
6358/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usjkovainen naapuri suuttui kun koristelin pihaa halloweeniksi.

Ihan rouvan iloksi jätin yhden viikatemiehen hengailemaan puuta vasten pysyvästi.

Vierailija
6359/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin aikamoisen kasan pyykkiä ennenkuin lähdimme pienelle matkalle. Siskoni hermostui kun en laittanut pyykkejä kuivausrumpuun, vaan jätin ne kodinhoitohuoneen naruille kuivumaan matkan ajaksi. Itse en halunnut tuhlata sähköä, sisko sai raivarin siitä kuinka epäsiisti olin.

Vierailija
6360/6404 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendi on aina kengät jalassa sisällä, vaikka huomautan, että olen juuri siivonnut. Sanoo, että hänen air forcet tai lenkkarit kuuluu asukokonaisuuteen ja hänen mielestään muodikkaita kenkiä saa pitää jalassa sisälläkin. "Dissaat sä mun kenkiä? Eikai näin äijien kesken voi olla tarkkaa? Käy ostaa ite samanlaiset, jos käy kateeks?"

Kostoksi olen alkanut pitää kenkiä jalassa hänen asunnollaan, mutta hän ei välitä, koska hänelle tuntuu olevan ihan sama, onko kengät vai sukat jalassa sisätiloissa.

Kimppakämpässä asuvat frendit ovat sanoneet joskus, etteivät ole ehtineet siivoilla lattioita vähään aikaan, joten pitäkää kengät jalassa. Silloin se on ok, mutta jos erikseen huomautetaan, että asunto on vasta siivottu, pitäisi ymmärtää riisua kengät vaikka olisi uudet ja/tai katumuotia olevat kengät jalassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä