Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6369)
Frendi on aina kengät jalassa sisällä, vaikka huomautan, että olen juuri siivonnut. Sanoo, että hänen air forcet tai lenkkarit kuuluu asukokonaisuuteen ja hänen mielestään muodikkaita kenkiä saa pitää jalassa sisälläkin. "Dissaat sä mun kenkiä? Eikai näin äijien kesken voi olla tarkkaa? Käy ostaa ite samanlaiset, jos käy kateeks?"
Kostoksi olen alkanut pitää kenkiä jalassa hänen asunnollaan, mutta hän ei välitä, koska hänelle tuntuu olevan ihan sama, onko kengät vai sukat jalassa sisätiloissa.
Kimppakämpässä asuvat frendit ovat sanoneet joskus, etteivät ole ehtineet siivoilla lattioita vähään aikaan, joten pitäkää kengät jalassa. Silloin se on ok, mutta jos erikseen huomautetaan, että asunto on vasta siivottu, pitäisi ymmärtää riisua kengät vaikka olisi uudet ja/tai katumuotia olevat kengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Frendi on aina kengät jalassa sisällä, vaikka huomautan, että olen juuri siivonnut. Sanoo, että hänen air forcet tai lenkkarit kuuluu asukokonaisuuteen ja hänen mielestään muodikkaita kenkiä saa pitää jalassa sisälläkin. "Dissaat sä mun kenkiä? Eikai näin äijien kesken voi olla tarkkaa? Käy ostaa ite samanlaiset, jos käy kateeks?"
Kostoksi olen alkanut pitää kenkiä jalassa hänen asunnollaan, mutta hän ei välitä, koska hänelle tuntuu olevan ihan sama, onko kengät vai sukat jalassa sisätiloissa.
Kimppakämpässä asuvat frendit ovat sanoneet joskus, etteivät ole ehtineet siivoilla lattioita vähään aikaan, joten pitäkää kengät jalassa. Silloin se on ok, mutta jos erikseen huomautetaan, että asunto on vasta siivottu, pitäisi ymmärtää riisua kengät vaikka olisi uudet ja/tai katumuotia olevat kengät jalassa.
Kukin päättäkööt itse, haluaako olla sukat vai kengät jalassa. Mun puolesta kengät sisällä ei haittaa varsinkaan jos on mainitsemasi uudet katumuotia olevat kengät jalassa, koska ainakin meillä nuoremmilla kengät ovat tosi tärkeä osa pukeutumista.
Kaverini raivostui, kun en viitsinyt riisua talvikenkiä jalasta, koska suunnitelmissa oli lähteä pian kaupungille. Olin pyyhkinyt huolellisesti lumet kengänpohjista rappuralliin, mutta eipä leppynyt vaikka kerroin tämän. Kävin tempaisemassa kylppäristä mopin ja moppasin kohdat, joissa olin kävellyt ja menin sen jälkeen eteiseen odottelemaan. Vihaan jos mulle huudetaan turhasta.
Ammattikoulussa kanssani samalla luokalla ollut tyttö suuttui minulle siitä, että minä pärjäsin koulussa paremmin kuin hän ja sanoin parempia arvosanoja kokeista. Jostain syystä hän suuttui siitä nimen omaan minulle, että minä kehtasin pärjätä koulussa paremmin kuin hän. Jos joku muukin pärjäsi paremmin kuin hän, niin siitä hän ei suuttunut, ainoastaan minulle hän oli vihainen siitä, kun minä pärjäsin häntä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulussa kanssani samalla luokalla ollut tyttö suuttui minulle siitä, että minä pärjäsin koulussa paremmin kuin hän ja sanoin parempia arvosanoja kokeista. Jostain syystä hän suuttui siitä nimen omaan minulle, että minä kehtasin pärjätä koulussa paremmin kuin hän. Jos joku muukin pärjäsi paremmin kuin hän, niin siitä hän ei suuttunut, ainoastaan minulle hän oli vihainen siitä, kun minä pärjäsin häntä paremmin.
Tutulta kuulostaa tosin oma kokemukseni jostain kansalaiskoulun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin päättäkööt itse, haluaak
Siistii kävellä vasta pestyillä lattioilla kengillä, joilla on kävelty koiran kuset ja paskat sun muut liat ulkona 🤢 onneksi omat teinit ja heidän kaverinsa osaa riisua kengät, vaikka olisi kuinka merkkitossut.
Joku naapurin pikkulapsi on vihainen minulle ja yrittää pilkata minua koska en ole malliaikuinen hänelle. HÄN haluaa laatu aikuisia ympärilleen asumaan. Ja en ole häirikkö eikä kiinnosta yhtään se perhe enkä tiedä nimiä enkä ole puhunut niiden kanssa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku naapurin pikkulapsi on vihainen minulle ja yrittää pilkata minua koska en ole malliaikuinen hänelle. HÄN haluaa laatu aikuisia ympärilleen asumaan. Ja en ole häirikkö eikä kiinnosta yhtään se perhe enkä tiedä nimiä enkä ole puhunut niiden kanssa koskaan.
Miten lapsi yrittää pilkata sinua, jos ette ole koskaan puhuneet keskenänne? Huutelee pihalla perään? Mikä ihme on laatuaikuinen?
Tein pulled pork:ia ja sen pitää olla useampi tunti uunissa n. 110-120C. Naapui tuli käymään ja alkoi väittää että ihan sama tulee jos nostan lämmön tuplaksi, ja saan sen nopeammin valmiiksi, ei ole mitään järkeä pitää lihaa niin pitkään uunissa. Suuttui kun en suostunut pilaamaan ruokaani.
Naapurin pihi akka ei lainannut ukkoaan minulle saunakaveriksi...kun pelkään etten liukastuisi saippuaan yksin käydessä. Kumma harppu
-naapurin kiimainen Sonja 24v