Nainen, miten reagoit, jos näet miehen, joka ghostasi sut?
Syöksytkö suurella raivolla huutelemaan vai mitä teet?
Kommentit (11)
En mitenkään. Viime kesänä näin kahdesti kadulla miehen, jonka kanssa kävin treffeillä ja hän pyysi minun puhelinnumeroni, mutta ei koskaan ottanut yhteyttä. Olin ihan tyytyväinen, että väistin luodin.
Lopeta jo nää samat aiheet hyvä ihminen.... Montako tarttee tehdä? Eikö aiemmat riittänneet? Onko sull ihme fiksaatio tähän? Onko ennätys yritys menossa? Montako samasta aiheesta voi tehdä....
Minä kyllä henkisesti irrotaudun naisen ajatelemisesta jos ei tunnekontaktia synny. Kestää vajaa puolivuotta. Tunteet pois ja piste ja väistää naista kauaksi jos mahdollista.
Haluaisin vaan nähdä sen ilmeen, kuinka vaivautunu se on.
Ei mua oo kukaan koskaan ghostannut. Luultavasti tommosessa tilanteessa en reagoisi millään tavoin, olisin varmasti samanlainen kuin muutoinkin jonkun tuntemattoman tullessa vastaan.
Näin kerran, oli jonkun ruman naisen seurassa. Hymyilin ääneen.
Ap kerros meille oma tarinasi nyt heti, valottanee miksi näitä samaa aiheita olevia oli etusivulla muutama?
Muutenki kuulostat mieheltä joka taitaa trollailla täällö usein
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran, oli jonkun ruman naisen seurassa. Hymyilin ääneen.
Ensiksi, mistä tiedät että nainen oli juuri miehen heila? Ja toiseksi, näyttää siltä että mies väisti luodin. Kaikille se ulkonäkö ei ole tärkein, vaan sisin. Vaikutat katkeralta akalta
En reagoi mitenkään.