Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6320)

Vierailija
6221/6320 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari luokkakaveria suuttui, kun en pukeutunut asiaankuuluvalla tavalla vanhojenpäivään. En siis tanssinutkaan.

Vierailija
6222/6320 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Joo porvari on aina rosvonnut tai muuten riistänyt , mutta kommunisti ansainnut omalla työllään ja jos vähän joskus on käyttänyt oman käden oikeuttaan, on se oikein, koska omistava luokka riistää.'

--

Jos omistaisit muutakin kuin tuulen huuhtoman perseen, muuttuisi äkkiä ääni kellossa.

Huumori vaikuttaa olevan vaikea laji sitä ymmärtämättömälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/6320 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu suuttui, kun onnittelin 15 vuotta tuntemaani henkilöä Linked in sovelluksessa. Vouhotti Facebookissa, että kuinka Linkkaristakin on tullut joku deitti-sovellus. Kyseinen henkilö, jota onnittelin, oli serkkuni entinen puoliso. Tuttu oli mätsännyt serkun exän Tinderissä ja mustasukkaisuus nousi hänelle niin kovasti pintaan, että luuli meillä olevan jotakin juttua, kun huomasi onnitteluni. Aika pimeetä touhua.

Vierailija
6224/6320 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tykännyt saunomisesta enkä varsinkaan halua mennä saunaan toisten ihmisten kanssa. Kun muutin maalta kaupunkiin opiskelemaan, vuokrasin asunnon, jossa ei ollut saunaa (normaali kylppäri ja suihku tietysti oli) ja sukulaiset olivat järkyttyneitä, että pitäähän ihmisen päästä saunaan. Yhtenä lauantaina jouduin menemään sukulaisten luo yöksi, koska olin menossa sunnuntaina rippijuhliin. Sukulaiset yrittivät pakottaa minua saunaan ja suuttuivat, kun en suostunut. Yritin selittää, että olin lauantaiaamuna käynyt kampaajalla ja minulle tulee saunomisesta migreeni enkä halua olla alasti toisten nähden, mutta ei mennyt jakeluun ja haukut sain.

Tää saunajuttu menee monella todella tunteisiin. Viime kesänä en käynyt saunassa, kun vierailin vanhempieni luona. Vieläkin kuulen siitä. Että et käy saunassa! Mitenkä ei voi käydä saunassa! On se kumma kun ei käy saunassa! Kyllähän se nyt saunassa pitää käydä!

Vierailija
6225/6320 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin isovanhempien kuolinpesää ja löysin maljakon jonka olin luvannut lähettää tädilleni. Pakkasin maljakon + pari mummun virkamaa liinaa jotka täti halusi ja tein kaksinkertaisen paketoinnin että maljakko varmasti menee ehjänä perille. 

Seuraavalla viikolla serkkuni soittaa ja kertoo että tätini halusi kiittää kun lähetin maljakon ja liinat. MUTTA miksi kukaan ei ole kertonut Ryobin puutarhasahasta, kenelle se meni??? Olin vähän aikaa hämilläni ja sitten muistin että laitoin sisemmäksi laatikoksi ostamani pikku oksasahan boxin. Siis itse ostamani laitteen laatikon, josta tuli täysi huuto että olen piilottanut kuolinpesän tavaroita. Asiaan sekaantui useampi sukulainen, kunnes etsin parin kuukauden vanhan kuitin, kuvasin sen ja laitoin viestiksi että mitäköhän vuosi sitten kuollut, pyörätuolissa istunut 86-vuotias mummumme olisi tehnyt sillä asuessaan hoivakodissa? Serkkuni ei edelleenkään puhu minulle, aikaa on mennyt 2 vuotta.

Vierailija
6226/6320 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme syksyllä kesämökin, hankimme sinne tarvittavia talven mittaan ja päätimme viettää siellä suurimman osan kesästä. Hyvä etteivät sukulaiset tulleet valmiin listan kanssa että kenelle mökkiä pitää lainata milloinkin että kaikki saavat olla siellä oman porukansa kesken. Suuttuivat kun selvisi että olemme siellä itse, omalla porukalla ja muut voivat käydä vierailulla, yöpyjille ei ole tilaa.

Vierailija
6227/6320 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostaut itselleni kauniin simppelin juhlamekon kesän juhlia varten ja kaverini halusi lainata sitä juuri samana viikonloppuna kun olin menossa serkkuni häihin. En tietenkään suostunut lainaamaan mekkoa juuri silloin kun itse tarvin ja kaverini suuttui, huusi minulle etten näytä yhtään paremmalta vaikka miten yrittäisin tällääntyä ja että voin kyllä mennä häihin ihan tavallisissa vaatteissa, koru vain kaulaan. Hän on menossa ulos ystäviensä kanssa!!! Eipä olla oltu tekemisissä sen jälkeen.

Vierailija
6228/6320 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osaa kertoa mikä logiikka mun kaverilla oli niin valaiskaa minuakin. Mökkini on aika lähellä kotia, matkaa on n. 20 km ja asun miltei koko kesän mökillä ja kun matka töihin ei ole sieltä kovin paljon pitempi kuin kotoa. Perjantaina kävin kotona hakemassa joitain tavaroita, samalla mökilleni yhdeksi yöksi tulossa ollut tuttavani kävi myös, kun halusi nähdä pari asiaa kotonani

Kun teimme lähtöä mökille, tuttavani sanoi etten tarvi omaa autoa, pääsen hänen kyydillään. Yritin selittää että tarvitsen autoni maanantaina että pääsen töihin, mutta hän vain jankkasi että turha ajaa samaa matkaa kahdella autolla. Kysyin heittääkö hän minut sitten lauantaina kotiin kun hän jatkaa matkaa? Tuttuni oli että hänhän menee ihan eri suuntaan. Lopulta ajoimme mökille peräkanaa ja pääsimme rentoutumaan. Lauantaina tuttuni sitten lähti, mutta jaksoi vielä mainita että oli ihan hullua ajaa kahdella autolla peräkkäin sama matka. Ei nyt ehkä ollut ihan täysi suuttuminen, mutta ihme iilis jäi.

Vierailija
6229/6320 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktojen esittämisestä tällä palstalla.

Vierailija
6230/6320 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en osaa englantia. Miten monet voi suuttua siitä? Ei me eletä Amerikassa tai briteissä niinkuin moni luulee. Pomo palkkaa kielitaidottomia ja tyrkkää sitten niiden kontolle jotka ei osaa englantia. Viimeksi Eräs tälläinen harjoittelija joka ei opiskelut sanaakaan suomea suuttui mulle kun en ymmärtänyt mitä hän sanoi.

Vierailija
6231/6320 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin isovanhempien kuolinpesää ja löysin maljakon jonka olin luvannut lähettää tädilleni. Pakkasin maljakon + pari mummun virkamaa liinaa jotka täti halusi ja tein kaksinkertaisen paketoinnin että maljakko varmasti menee ehjänä perille. 

Seuraavalla viikolla serkkuni soittaa ja kertoo että tätini halusi kiittää kun lähetin maljakon ja liinat. MUTTA miksi kukaan ei ole kertonut Ryobin puutarhasahasta, kenelle se meni??? Olin vähän aikaa hämilläni ja sitten muistin että laitoin sisemmäksi laatikoksi ostamani pikku oksasahan boxin. Siis itse ostamani laitteen laatikon, josta tuli täysi huuto että olen piilottanut kuolinpesän tavaroita. Asiaan sekaantui useampi sukulainen, kunnes etsin parin kuukauden vanhan kuitin, kuvasin sen ja laitoin viestiksi että mitäköhän vuosi sitten kuollut, pyörätuolissa istunut 86-vuotias mummumme olisi tehnyt sillä asuessaan hoivakodissa? Serkkuni ei edelleenkään puhu minulle, aikaa on mennyt 2 vuotta.

Minä olisin haistattelut paskat moisille ahneille lokeille.

Vierailija
6232/6320 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vuosia aikaa. Eräs silloinen tuttuni suuttui minulle, kun mainitsin odottavani innolla erästä tapahtumaa josta olin tainnut jo aiemmin ohimennen mainita. Tämä päätti suuttua siitä, että menen tapahtumaan ainoastaan siksi koska hänkin aikoi mennä ja miten kaikki haluavat vain matkia häntä. Muistutin häntä siitä, että muutkin voivat saada samanlaisia ideoita kuin hän ja että aikooko haukkua sadat muutkin osallistujat samasta asiasta. Vielä kun en ollut edes tiennyt että hänkin aikoo sinne mennä. Onneksi en ole juurikaan kuullut hänestä enää enkä nähnyt häntä itse tapahtumassa. Onneksi. 

Vierailija
6233/6320 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme vanhan auton sukulaiselta pojallemme, joka oli silloin opiskelemassa autoasentajaksi / korjaajaksi. Mies ja poika kunnostivat autoa yhdessä ja osa töistä tehtiin pojan koululla, ja kun auto oli kunnossa aikaa oli mennyt yli kaksi vuotta. Siitä autosta tuli pojan silmäterä ja se on nyt hänen kesäautonaan. 

Mutta auton myyneen sukulaisen poika alkoi vaatia että auto kuuluu hänelle, se myytiin ilman hänen lupaansa! Tuli meille kun poika asui vielä kotona, heitti pöydällä kaksi tonnia käteisenä ja sanoi vievänsä auton takaisin kotiin. Nauroimme tyypin pihalle ja kysyimme miksi hän ei sitä itse sitten kunnostanut kun se seisoi pihalla 12 vuotta? Nyt sukulaispoika väittää kaikile että poikani varasti auton ja että hän teki ilmoituksen poliisillekin, mutta pollarit eivät tee mitään.

Vierailija
6234/6320 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini piti tapanaan lytätä kaiken sanomiseni ja arvostella jokaista tekemistäni. En lopulta viitsinyt kertoa hänelle mitään, koska hän käänsi kaiken mielessään niin, että hän toimi minua fiksummin ja paremmin. Lopulta puhuin hänelle yhtä suoraan kun hän puhui minulle ja siitäkös alkoi hirveä mekkala. Kehotin häntä tukkimaan turpansa ja lopetin yhteydenpidon. 

Vierailija
6235/6320 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tykännyt saunomisesta enkä varsinkaan halua mennä saunaan toisten ihmisten kanssa. Kun muutin maalta kaupunkiin opiskelemaan, vuokrasin asunnon, jossa ei ollut saunaa (normaali kylppäri ja suihku tietysti oli) ja sukulaiset olivat järkyttyneitä, että pitäähän ihmisen päästä saunaan. Yhtenä lauantaina jouduin menemään sukulaisten luo yöksi, koska olin menossa sunnuntaina rippijuhliin. Sukulaiset yrittivät pakottaa minua saunaan ja suuttuivat, kun en suostunut. Yritin selittää, että olin lauantaiaamuna käynyt kampaajalla ja minulle tulee saunomisesta migreeni enkä halua olla alasti toisten nähden, mutta ei mennyt jakeluun ja haukut sain.

Tää saunajuttu menee monella todella tunteisiin. Viime kesänä en käynyt saunassa, kun vierailin vanhempieni luona. Vieläkin kuulen siitä. Että et käy saunassa! Mitenkä ei voi käydä saunassa! On se kumma kun ei käy saunassa!

Tämä :D Ja odotas kun on 56 -vuotias nainen, joka nauttii häpeämättömästi sinkkuudestaan, ei käy saunassa, ei tykkää uimisesta eikä juo kahvia. Ei tykkää myöskään viinistä eikä alkoholista ylipäänsä, koska ne vaan maistuvat pahalle. Sehän nyt sekoittaa kaikkien muiden elämän, paitsi sen 56-vuotiaan naisen.

Vierailija
6236/6320 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seminaarimatkalla Ruotsinlaivalla vuosituhannen vaihteen tienoilla. Aamulla menimme kurssikaverin kanssa ravintolan aamiaispöytään. Pöydässä istui jo eräs vanhempi naishenkilö, jonka kanssa saatiin "small talkia" aikaiseksi ensi alkuun ihan mukavasti. Selvisi, että hän on amerikansuomalainen lomamatkailija. Sain sitten annokseni ennen kurssikaveria syödyksi ja muina miehinä laitoin kädet puuskaan odotellessani. Pöytäseuralaisemme yllättäen kivahti tähän jotain siihen suuntaan kuin "Ei käsiä noin pidetä! Se on venäläinen tapa!"...

Vierailija
6237/6320 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ruokaa kun muutama sukulainen oli kylässä ja yksi naisihminen tuli keittiöön seuraksi, tai niin luulin. Hän alkoi määräillä miten minun pitää tehdä ruokani ja kävi aikalailla hermoille. Sanoin sitten että tehdään niinkuin hän tekisi, mutta teen toisen (isomman) annoksen omalla tavallani. Kyse oli pataruuasta johon käytän aikalailla mausteita, paljon sipuleita ja kunnon kermaa. Sukulaisen annoksessa oli suolaa ja pippuria, puoli desiä ihan pieneksi silputtua sipulia ja nesteenä vettä, desi kermaa.

Vein sitten vuoat pöytään ja sanoin että saa ottaa. Söimme kaikessa rauhassa ja tekemäni vuoka tyhjeni, sukulaisen vuoasta meni ehkä 1/4. Siivottiin paikat ja parin tunnin päästä vieraat lähtivät. Illalla tuli pitkä vuodatus faceen kuinka kurjasti häntä, vierasta oli meillä kohdeltu ja miksi minun ruokani syötiin loppuun kun hänen ruokansa jäi lähes koskematta. Yksi vähän suorapuheisempi sukulainen, joka ei ollut edes paikalla, kommentoi että hän on syönyt kummassakin talossa, eikä ihmettele yhtään. Vieraani blokkasi minut ja tämän kommentoineen sukulaisen ja aloitti mykkäkoulun. 

Vierailija
6238/6320 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma suuttuiko mutta ainakin tiuskas kun sanoin ettei viitsis estottomasti piereskellä ei ole kivaa ja haisee helv pahalle: NO MINKÄS MINÄ SILLE VOIN ETTÄ PIERETTÄÄ JA KOSKEE VATSAAN! 

Voi hele, tehtiin vieläpä muuttoa ja siellä kämpässä vaan piesreskeli kun muut pakkas tavaraa meni oikein ohi ja pruut pruut pruut.

Vierailija
6239/6320 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai näissä saunaan pakottamis hommissa ole muuta mahdollisuutta kuin mennä sinne saunaan vaikka minuutiksi ja sitten pyörtyä tai saada niin kamala migreeni ,ettei voi tehdä yhteään mitään muuta kuin makojilla pimeässä kolmeen päivään.  jos sitten jättäisivät rauhaan ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
6240/6320 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suututtu siitä, että hoidimme tarjoilut erääseen tilaisuuteen juuri kuten oli sovittu.

Eräs toinen halusi saada ns kunnian tilaisuuden järjestämisestä ja päätti hankkia ne samat tarjoilut jotka me olimme jo muiden (6/7) osalllistujien kesken sopineet. Väitti kiven kovaa että ei ole sovittu. Kyse oli siis eräästä hyvin vallanhimoisesta  mielisairaasta ihmisestä joka haluaa tällaisilla tempauksillaan saada muut näyttämään jotenkin itseään huonommalta vaikka kukaan muu ei tuossa tilanteessa edes kuvitellut mielessään, että tuosta saadaan aikaiseksi joku valta/ kilpa asetelma ja suuttuminen.

Todennäköisesti tämä suuttuja oli teroittanut muille, että me olemme epäluotettavia ja HÄN siksi hankkii tarjottavat kun me emme pidä lupauksia jne... Tiedoksi: olemme aina pitäneet lupauksemme ja tämäkin oli taas yksi lisäsyy miksi pidämme jatkossa vielä vähremmän yhteyttä tuohon psykopaattiin ja hänen hoviinsa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan