Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija kirjoitti:
Ystävä pitää mykkäkoulua koska en suostunut kertomaan hänelle mikä yllätys on tulossa reilun viikon päästä.
Haluan yllättää hänet joten siksi en kerro koska eihän se enää olisi yllätys sen jälkeen.
Päätti sitten suuttua, sanoi että hän ei sitten mitään viikkoon puhu ja nyt pitää mykkäkoulua. Lukee kyllä viestit mutta ei vastaa.
Ei uskoisi 32 vuotiaaksi....
Kaikki eivät pidä yllätyksistä. Ihan sama kuinka upea, hieno ja mahtava se onkaan, niin se yllättäminen pilaa sen kaiken, kun ei ole ehtinyt henkisesti valmistautua siihen, mitä on tulossa.
Sanoin erästä Mirjaa Mirkuksi,suuttui.
Mun kaverin mies oli joutunut työttömäksi. Aina silloin tällöin näin sen miehen yksin kaupassa ja saatoin kysäistä, että joko hän on löytänyt töitä ja mies itse jutteli asiasta ihan kevyesti ja luontevasti. Hän ei siis millään tavalla vaikuttanut kiusaantuneelta siitä aiheesta puhumisessa ja kertoili mielellään mihin kaikkialle on lähettänyt hakemuksia.
Sen sijaan hänen puolisonsa (eli tämä mun kaveri) veti hirveät kilarit siitä, että mä kuulemma kyselen hänen miehensä työllistymisestä.
Suuttui siitä niin paljon, että pisti välit poikki! Mä vielä juttelin jälkeen päin sen miehen kanssa ja sanoi, ettei häntä se asia häirinnyt, mutta vaimoa kyllä.
En ymmärtänyt, enkä edelleenkään ymmärrä miksi se olisi ollut joku tabu asia, mistä ei saa mitään mainita? Varsinkin kun mies itse jutteli asiasta niin vapautuneesti ja hän ei ollut mikään "ongelmatapaus" tai mitään, että olisi esimerkiksi vaikeasti työllistyvä henkilö kyseessä. Ennemminkin oli vain ajasta kyse, koska hän saa entistäkin paremman työpaikan, kun oli sellainen ulospäinsuuntautunut ja koulutettukin tyyppi.
Se kaverini oli sellainen, että hänellä oli enemmänkin näitä tabuja mistä ei hänen mielestään saa puhua, että hänen kanssaan aina oli sellainen olo että mitä edes uskaltaa sanoa, ettei hän taas järkyty. Että siinä mielessä ei ollut mikään yllätys tämä.
Mies häipyi moneksi päiväksi eikä vastaillut viesteihin. Kun kyselin perään niin suuttui ja varsinkin jos laitoin rajat ja sanoin ettei mua näin kohdella niin mies suuttui entistä enemmän. Aivan keskustelukyvytön tyyppi. Tämä juttu on onneksi jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä pitää mykkäkoulua koska en suostunut kertomaan hänelle mikä yllätys on tulossa reilun viikon päästä.
Haluan yllättää hänet joten siksi en kerro koska eihän se enää olisi yllätys sen jälkeen.
Päätti sitten suuttua, sanoi että hän ei sitten mitään viikkoon puhu ja nyt pitää mykkäkoulua. Lukee kyllä viestit mutta ei vastaa.
Kaikki eivät pidä yllätyksistä. Ihan sama kuinka upea, hieno ja mahtava se onkaan, niin se yllättäminen pilaa sen kaiken, kun ei ole ehtinyt henkisesti valmistautua siihen, mitä on tulossa.
Eivät pidä ei, mutta tämä ystäväni rakastaa yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pidä ei, mutta tämä ystäväni rakastaa yllätyksiä.
Lisäyksenä tuohon vielä että se että päättää olla puhumatta ja alkaa mykkäkouluun asian vuoksi vaikkei pitäisikään yllätyksistä(ja kuten jo sanoin, ystäväni pitää niistä) on järjetöntä.
Sukulainen tiesi että remontoimme keittiötä ja olimme ottaneet pienen lainan sitä varten. Suuttui kun emme lähteneet hänen kanssaan viikoksi etelään niillä lainarahoilla.
Tein pizza-pohjat valmiiksi ja jätin ne nousemaan, ne olivat keittiön pöydällä, isolla leikkuulaudalla, suojana leivinpaperi ja vielä puhdas liina päällä. Appiukkoni oli tullut kun olin hakemassa lapsia ja mieheni puuhaili tallissa. Appi oli sitten heittänyt nousemassa olleet taikinat roskiin ja kun tulin kotiin alkoi huutamaan minulle, miten tuhlaan ruoka-aineita kun jätän ne pöydälle happanemaan vahtimatta. Tämä ei ollut eka kerta kun sain haukut ruuanlaitto, siivous, kodinhoito jne. tavoistani, kun appeni näköjään elää edelleenkin jossain 40-50-luvulla. Kun menin naimisiin mieheni kanssa, appi oletti että teen joka päivä ruuan myös hänelle ja siivoan sekä hoidan hänenkin talonsa ja kun mieheni selitti että meille on oma talo ja perhe, autamme jos on tarvetta, mutta emme päivittäin, niin saimme nauttia mykkäkoulusta 7kk. Anoppini kuoli jo ennen häitämme.
Tämä oli kylläkin viimeinen niitti eikä apella ole enää avainta meille, enkä päästä häntä sisään jos mieheni ei ole kotona.
Hesarin jakajana sai kuulla ihan ihmeellisiä raivon purkautumisia. Ihmeellisimpiä oli omakotitalojen asukkaat, jotka olivat jakoreitin lopussa. Vaikka talviyönä oli tullut 10 senttiä lunta, yhtään aura-autoa ei omakotialueilla tietenkään ollut ja talon asukas oli kolannut pihaansa ties kuinka kauan, niin jakajan saapuessa huuto alkoi. Eikö se jakaja voi mennä ajoissa nukkumaan ja laittaa herätyskelloaan herättämään. Aina se jakaja nukkuu pommiin ja lehti on myöhässä.
Sama huuto aina jos lehti oli myöhässä, vika ei voinut olla toimituksessa (vaalit), painossa, kuljetusautossa eikä väärissä nipuissa. Ei jakaja nukkui taas pommiin. 15 vuotta jaoin Hesareita, kaksi kertaa nukuin pommiin, toisen vartin, toisen vajaan tunnin jolloin jakelupäivystys hälytti. Onneksi olin vapaapäivä- ja loma-tuuraaja, samoja naamoja ei tarvinnut kauan katsella. Saattoi lehden tilaaja ihmetellä myöhemmin, jos lehti oli ruttuinen, kostea tai jopa märkä.
Asumme maaseudulla ja täällä kulkee julkinen liikenne käytännössä kaksi kertaa päivässä. Meillä kaatui iso koivu ajotielle ja koska siitä ei ollut välitöntä vaaraa niin meni pari päivää ennenkuin se oli raivattu pois siitä. Kaverini suuttui kun en päässyt hänen luokseen + kaupungille ja vaati puhelimessa että tulen taksilla kun en päässyt omalla autolla pois pihasta.
Aloitin siskoni kanssa yhdessä laihdutuskuurin ja onnistuin pudottamaan painoani. Sisko laihtui myös, mutta suuttui kun minäkin laihduin.
Ompelen työkseni joten kaverini keksi että voin tehdä hänelle hääpuvun halvalla, eikä kyseessä ollut mikään yksinkertainen mekko. Pelkät kankaat ja tyllit olisivat maksaneet satoja euroja ja aikaa olisi mennyt viikkoja. Tämän lisäksi kaverini kysyi että laitammehan me rahaa heidän häälahja matkakassaansa? Kun kerroin arvion puvun materiaalikustannuksista (morsian olisi saanut maksaa kankaat, hankkisin itse muut tarvittavat) ja kuinka paljon siihen menee aikaa ja että voin ommella mekon ja antaa työni lahjana niin kutsumme peruttiin.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
mun ”ystävä” hehkutti tuparilahjaansa liikaa. Oli sitten kertonut etukäteen yhdelle ja sanoi en tykkää sellaisiata. Lämpömittari, jossa mittari näyttää jormalta. Ennen tupareita sain viestin lahjasta ja soitin tälle antajalke. Sanoi voin laittaa sen saunaan, kun saunon likkakavereiden kanssa.
minusta oli mauton. Yleisesti yllätykset, tietyiltä ihmisiltä, ovat huonoja
Lapsena minulle suuttui eräs tarhakaveri, kun sanoin hänen pisamiaan kauniiksi :(
Nyt aikuisena minulle suuttui eräs ikäiseni nainen, kun oli saanut kuulla kiertoteitse, että olin kehunut häntä hyvännäköseksi. Tuli tiukkaamaan minulta, että mitä olin oikein tarkoittanut tällä. Kun vastasin, että tarkoitin sitä mitä sanoin, hän ei sanonut enää mitään eikä ole puhunut minulle sen jälkeen. Veikkaan, että näissä molemmissa tapauksissa kehun kohteet olivat epävarmoja ulkonäöstään, ja luulivat minun pilkkaavan heitä.
Mulle on suututtu mun huumorintajusta ja siitä, etten olekaan sellainen makea ja cool mitä kyseinen ihminen jostain syystä oletti mun olevan.
Olin parempi jossain asiassa, sinkkuelämästäni on oltu kateellisia, vaikka jokainen tietää miten haasteellista se myös välillä on, pelkästään oman mielipiteen esittäminen hyvässä hengessä on suututtanut jonkun :O
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
mun ”ystävä” hehkutti tuparilahjaansa liikaa. Oli sitten kertonut etukäteen yhdelle ja sanoi en tykkää sellaisiata. Lämpömittari, jossa mittari näyttää jormalta. Ennen tupareita sain vie
Että-hullu taas vauhdissa...
Vierailija wrote:
Itsellä tule Markusta mieleen vähän yksinkertainen ja moraaliltaan leväperäinen tyyppi, joten en ihmettele, jos,suuttui. Lisäksi moni ei pidä muiden keksimistä lempinimistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itsellä tule Markusta mieleen vähän yksinkertainen ja moraaliltaan leväperäinen tyyppi, joten en ihmettele, jos,suuttui. Lisäksi moni ei pidä muiden keksimistä lempinimistä.
siis Mirkusta, ei Markusta. Autocorrect yllätti taas.
On kai tottunut siihen , että miehet ihastuvat häneen ja sinä, sika uskalsit olla ihastumatta.