Mitä sellaista et ole tehnyt mitään luulet toisten samanikäisten
tehneen?
En ole koskaan käynyt lasten kanssa ulkomailla.
Ikää 50v, tyttäret 20 ja 24
Kommentit (18)
En ole käynyt koskaan parturissa, ripsi- tai kynsihuollossa enkä kesäisin festareilla (nuorena käynyt vain Maata näkyvissä festareilla).
N34
En ole koskaan käynyt kauneushoitolassa. N66
En ole koskaan käynyt töissä.
MIES1982
En ole koskaan käynyt hierojalla. N59
En ole koskaan käynyt yhdenkään bändin keikalla tai festareilla
M68
Miten viisikymppinen perheenäiti ei ole käynyt lastensa kanssa koskaan ulkomailla? Onko hän käynyt edes yksin? Ovatko aikuistuneet lapset käyneet ilman äitiään?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hiihtänyt.
Miten onnistuit välttämään hiihdon koulussa?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hiihtänyt.
Mitä sitten teit koulussa liikuntatunneilla?
Babyshower ja festarit ovat jääneet minullakin onneksi väliin, ellei Pori jazzia lasketa.
Mitäs muita..
En ole ajanut autolla 30 ikävuoden jälkeen.
En ole itse kokannut juhliin enkä vieraille.
En ole koskaan värjännyt hiuksia, en ole koskaan ottanut mitään lainoja, en ole koskaan maistanut edes tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt hierojalla. N59
Suosittelen lämpimästi. Hyötyyn en ota kantaa, se on itse koettava asia, ja päätelmä sen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Miten viisikymppinen perheenäiti ei ole käynyt lastensa kanssa koskaan ulkomailla? Onko hän käynyt edes yksin? Ovatko aikuistuneet lapset käyneet ilman äitiään?
Miksi olisi pitänyt? Ei mua kiinnostanut plus olen ollut yh joten ei sitä noin vaan lähdetä. Olen käyttänyt ne rahat ihan elämiseen. On me Tallinnassa ja Ruotsissa käyty. Plus pelkään lentämistä. Siinä nyt muutama "syy". Vanhempi kävi ensimmäisen kerran 18 vuotiaana yksin ja sanoi,että vaikka häntä harmittaa ettei oo yhdessä käyty hän osaa arvostaa ulkomailla käyntiä juuri sen vuoksi. Molemmat ovat käyneet kavereiden kanssa useasti. Ap
Omistanut purjehduskenkiä ja lacosten paitaa.
En ole koskaan käynyt Ikeassa enkä missään klubilla. En ole osallistunut baby showereihin, enkä ole ollut Suomessa hotellissa yötä. (Ulkomaillakin yhden reissun ajan.) En ole koskaan käynyt Lapissa enkä Tallinnassa. N49
En ollut:
opiskelijavaihdossa
babyshowreissa
n33