Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä pitää mykkäkoulua koska en suostunut kertomaan hänelle mikä yllätys on tulossa reilun viikon päästä.
Haluan yllättää hänet joten siksi en kerro koska eihän se enää olisi yllätys sen jälkeen.
Päätti sitten suuttua, sanoi että hän ei sitten mitään viikkoon puhu ja nyt pitää mykkäkoulua. Lukee kyllä viestit mutta ei vastaa.
Ei uskoisi 32 vuotiaaksi....
Kaikki eivät pidä yllätyksistä. Ihan sama kuinka upea, hieno ja mahtava se onkaan, niin se yllättäminen pilaa sen kaiken, kun ei ole ehtinyt henkisesti valmistautua siihen, mitä on tulossa.
Eivät pidä ei, mutta tämä ystäväni rakastaa yllätyksiä.
Lisäyksenä tuohon vielä että se että päättää
Olen ihan unohtanut että piti tulla kertomaan miten tässä kävi. Lopulta myönnyin ja kerroin mikä yllätys on. Ja siitäkös ystäväni päätti sitten suuttua uudestaan koska "pilasin ihanan yllätyksen" . Tämä yllätys ei ollut btw mikään fyysinen asia, vaan se että olin saanut järjestettyä itselleni lomaa samaksi ajaksi kuin hänelläkin on jotta voisimme tavata kahvittelun tms merkeissä. Molemmilla kiireinen elämä, asumme eri kaupungeissa, nähdään tosi harvoin ja ystävä monesti kaipaillut että voi kun oltaisiin joskus vapaalla samaan aikaan että voitaisiin tavata.
Enkä siis aikonut poukata kylään ilmoittamatta, jos joku sitä miettii.
(toivottavasti tämä lainaus toimii, ihan ihme systeemi palsta nykyisin)
Tuttuni järjesti nuppineulani värijärjestykseen neulatyynyyn, kävi uudelleen parin viikon päästä ja suuttui kun ne olivat taas sekaisin.
Suuttui verisesti, kun minusta huussit ja kuivakäymälät olivat parempia kuin vesivessat. Hänellä ei ollut mitään kytköksiä mihinkään vessoihin liittyvään, mutta otti tuon todella suurena hyökkäyksenä itseään kohtaan.
Viides luokkalainen poikani oli tulossa meille kavereineen muutamaksi tunniksi illanviettoon ja laitoin lapsille välipalaa: pilkoin hedelmiä ja juureksia sormin syötävän kokoisiksi paloiksi ja lisäksi oli leipää lisukkeineen ja murot + myslit odottamassa. Jätin lapun että jääkaapissa on vielä jugurttia, vanukkaita ynnä muuta ja menin hakemaan toisen lapseni harrastuksestaan. Grillasimme myöhemmin vielä makkaraa ja otimme jäätelöt ennenkuin kaverit lähtivät koteihinsa.
Pojat olivat tosi tyytyväisiä ja yksi jopa kehui että olo oli kuin hotellissa. Seuraavana päivänä sain whatsapin kautta haukut kun yhden äidin mielestä minulla olisi pitänyt olla pojille lämmin ruoka tai käyttää kaikki hampurilaisella. Ja miksi meillä ei tarjottu sipsejä?!?
Yksi tuttuni adoptoi rescue-koiran jostain etelästä ja suuttui minulle kun en adoptuinut kotimaista kodinvaihtajaa. Olen kuulemma itsekäs eläinten vihaaja, se että lemmikin oton esteenä on paha allergiani on vain tekosyy.
Vierailija wrote:
Viides luokkalainen poikani oli tulossa meille kavereineen muutamaksi tunniksi illanviettoon ja laitoin lapsille välipalaa: pilkoin hedelmiä ja juureksia sormin syötävän kokoisiksi paloiksi ja lisäksi oli leipää lisukkeineen ja murot + myslit odottamassa. Jätin lapun että jääkaapissa on vielä jugurttia, vanukkaita ynnä muuta ja menin hakemaan toisen lapseni harrastuksestaan. Grillasimme myöhemmin vielä makkaraa ja otimme jäätelöt ennenkuin kaverit lähtivät koteihinsa.
Pojat olivat tosi tyytyväisiä ja yksi jopa kehui että olo oli kuin hotellissa. Seuraavana päivänä sain whatsapin kautta haukut kun yhden äidin mielestä minulla olisi pitänyt olla pojille lämmin ruoka tai käyttää kaikki hampurilaisella. Ja miksi meillä ei tarjottu sipsejä?!?
Kuulostaa niin älyttömältä äidiltä, että tuon täytyy olla totta.
Persu suuttui totuudesta. Kerroin, että meillä on psykopaatti ministerinä.
Tuttuni suuttui kun kuuli että olin tienannut muutaman satasen kirppismyynneillä, hän oli itse vienyt pienet lastenvaatteet mm. Uffille ja heittänyt tavaraa roskiin, mutta oli minun vikani kun hän ei saanut niistä rahaa.
Ex suuttui aina siitä kun sanoin hänelle ,että olet ihan kuin äitis.
Päivä päivältä hän oikeasti muistutti äitiään enemmän ja enemmän joten outoa siitä on suuttua?
Olin järjestämässä illanviettoa ja joukossa oli yksi vegaani, en tunne näitä ruokavalio hommien nimiä ja eroja kovin hyvin, joten soitin hänelle ja kysyin minkälaista tarjottavaa hän haluaisi ja mitä hän ei syö. Sain vastaani raivokohtauksen kun olin kuulemma laiska ja tyhmä kun en ottanut asioista selvää ja sain luurin korvaan.
Eipä hän sitten myöskään tullut paikalle (kun koskaan ei ole mitään hänelle kelpaavaa...) ja kuulin muilta että hänellä on lakto-ovovegetaarinen ruokavalio, eli olisin voinut helposti mm. leipoa sekä suolaista että makeaa joita hän ja muut olisivat voineet syödä.
Minulle on suututtu, koska kävelin hämärässä vihreissä vaatteissa kevyenliikenteenväylän reunaa. Minulla oli kolme heijastinta ja matkaa oli muutama metri bussipysäkille. Takaa tuleva pyöräilijä pysähtyi kohdalle ja kertoi että hän ei meinannut nähdä minua. Hölmistyneenä vastasin, että hän ei nähnyt minua, koska hänellä ei ole pyörässä valoja päällä.
Pyöräilijä alkoi huutaa, että suomalaiset on juuri tuollaisia (se ei selvinnyt, että millaisia) ja jatkoi matkaa. Mustissa vaatteissa, ilman kypärää ja ilman valoja.
Pari naapuria suuttui meille ekana kesänä muuton jälkeen kun poistimme pihaltamme hiekkalaatikon ja keinutelineen, jotka olivat edellisten asukkaiden laittamia. Naapuruston lapser olivat kuulemma saaneet leikkiä pihalla halutesaan ja nyt he joutuivat kävelemään pari sataa metriä enemmän päästäkseen julkiselle leikkipaikalle.
Olen ollut vaalivirkailijana muutamat edelliset ennakkovaalit, ja ette kuule tiedä miten vihaisia ja kiukkuisia ihmiset äänestäessä on.
On ollut henkilökohtaisesti minun vikani, että ennakkovaaleissa on sata ja yksi eri vaihetta ja että on niin monimutkaista. On minun vikani, kun sitä kotiin tullutta lappua ei tarvitakaan ja se on turhaan otettu mukaan. On minun vikani, että ulkona kontissa olevaa äänestyspaikka ei löydä. On minun vikani, että henkilö on tullut ajoissa ja joutui sitten odottamaan melkein tunnin että vaalikopit aukeaa.
On myös syytetty vaalivilpistä, haukuttu tyhmäksi kun en muuta työtä ole löytänyt ja on kuulemma myös verorahojen tuhlausta maksaa meille palkkiota moisesta turhasta työstä.
En enää ilmoittautunut kolmannen kerran noihin hommiin. Pitäkää tunkkinne ja maailman tärkeimmät äänenne. Ei kiinnosta.
Joku oli vain kateellinen sinulle kun onnistuit laihduttamaan, Tsemppiä Sinulle!
Lisätään tuohon vielä että todellinen psykopaatti on valtiovarain ministeri Purra, ei ajattele ollenkaan lapsiperheiden ja muiden pienituloisten ahdinkoa + siihen päälle vielä kokoomuksen ministerit ym. nykyhallituksen edustajat!
Mies osti viime talvena hiekoitusmurskepusseja verannalle, että sieltä voi ottaa käyttöön jos on tarvetta. Useaan kertaan mainitsi minulle, että ota sieltä sitten pussi, jos on tarvetta.
No, tällä viikolla sitten oli tarvetta heikoitusmurskeelle ja käytin yhden pussin, kun mies oli jo lähtenyt töihin. Pääsin pihasta pois töihin, jossa vietin "rattoisaa" aikaa palavereissa koko päivän.
Kotiin tultuani mies tuli huutamaan naama punaisena, että miksi olin ottanut sellaisen pussin ja käyttänyt sen, enkä kertonut hänelle etukäteen? no sori, etten edellisenä iltana tajunnut, että piha olisi yön aikana muuttunut luistinradaksi.
(sitä mursketta on edelleen jäljellä useampi pussi)
Mies suuttui siitä että olin pettynyt ja itkin, kun hän oli itse pettänyt lupauksensa. Kuulemma vääränlainen reaktio ja mikään ei ikinä kelpaa
Naapurissa asuva vanha rollaattorin kanssa kulkeva mies suuttui kun pidin hänelle rapun ovea auki, ajattelin että hänen olisi helpompaa päästä ostostensa ja rollaattorin kanssa ovesta jos pidän sitä hänelle mutta sainkin haukut niskaani.
Oma rivarin pätkämme on peilikuva seinänaapirimme asunnosta ja naapuri hermostui kun laitoimme huonekalut eri kohtiin "kuin olisi pitänyt". Meidän olisi pitänyt asetella huonekalut samoin kuin hänellä oli, mutta peilikuvana.