Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4741/6330 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies ratikkapysäkillä huusi ensin kahdelle kouluikäiselle pojalle, kun istuivat penkillä. He olivat juuri istahtaneet siihen, ei ollut ketään siinä joka olisi halunnut istua. Tämä mies tuli siihen heidän jälkeensä, ja kyllä siirtyivät, kun näkivät hänet. No, ei siinä vielä kaikki. Sitten alkoi saarna siitä, miten kaikki nuoret on nykyään naama kiinni näytössä, kun pitäisi lukea kirjoja ja opiskella kieliä. Sivusilmällä näin, että hän yritti puhua minulle minulle. Minä siis kyllä katselin kännykkää, mutta ironista kyllä, luin englanninkielistä kirjaa. Psykkaa. Ja olen kolmekymppinen.

Jotkut kantaa mukanaan jotain patoutunutta raivoa vanhoista vääryyksistä, ja sitä sitten puretaan ihan syyttömiin ihmisiin. Onko sillä jotain väliä, että lukeeko vaikka ratikassa lehteä vai kännykän näytöltä samat uutiset? Ennenhän oli tosiaan lehdet julkisissa, eli ei ihmiset ennenkään vaan maisemia ole katselleet työmatkallaan. Samalla tavalla kuulemma ennen huudettiin lapsille, että lukekaa vähemmän kirjoja ja menkää ulos leikkimään. Nykyään kirjoja sitten luetaan väärän välineen avulla. Hämmentävää.

Vierailija
4742/6330 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui koska en kertonut hänelle miksi en pääse hänen kanssaan paikkaan x (en muista paikkaa, mutta muistan suuttumisen). En koe tarvetta (enää) selitellä jos en halua ja tämä kaveri on juurikin sellainen, että kunhan hän saa tietää kieltäytymisen syyn niin hän saa jollain tavalla aina manipuloitua asiat omin päin. Olen opetellut kieltäytymään ilman selittelyä, ja monesti annankin selityksen, mutta tiettyjen ihmisten kanssa on vain helpompi sanoa ei ja piste. Useimmiten en vain halua sanoa oikeaa syytä, koska se on tyyliin "en halua nähdä sinua" tai ennemminkin "haluan olla yksin" (introvertti kun olen niin tarvitsen omaa rauhaa tietyn verran).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/6330 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin esineen paikasta. MIKSI TOI ON TOSSA. Ja oikeesti mä pelkäsin niin paljon.. että yritin vaan tajuta mitä mä olen tehnyt väärin.

Vierailija
4744/6330 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen ollut seinäkellohullu!

Ns. Jenkkien puolella oleva muuuukalainen koska en ole hyväksynyt koulutunnilla kouluun kuulumatonta sisältöä romaanikirjoista ja niistä ihailevia itkupotkuraivarityypeistä....

Vierailija
4745/6330 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että olen ollut seinäkellohullu!

Ns. Jenkkien puolella oleva muuuukalainen koska en ole hyväksynyt koulutunnilla kouluun kuulumatonta sisältöä romaanikirjoista ja niistä ihailevia itkupotkuraivarityypeistä....

Olen ollut valaistunut kelloajan myötä ja en ole ollut jenkkien tai kommunistien puolella kun minulta kysyttiin valaistumisesta seuraavana aamuna koulussa kaikesta tiedon määrästä jota koin valaistuneena tuijottaen kelloaikaa, luokan pahimmat vihaajat sanoivat että minun puhelin olisi pitänyt varastaa ennen valaistumistani. Sanoin että sain kaiken tiedon laskemalla kellonajan eri muuttumisaikoja ja eri numeroiden symboleita. Jotkut tarvitsevat palatsin valaistumiseen ja jotkut pelkästään kellon ja jonkun patjan...

Vierailija
4746/6330 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Lääkkeet!

...otettuna, kunhan et ole otettu, lääke ei ole ottamiseen

Vierailija
4747/6330 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Lääkkeet!

Söin lääkkeeni, kaikki!

Vierailija
4748/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustin pyykit kuivumaan väärin, laitoin esim paidat alahelmasta pyykipojilla narulle roikkumaan, olisi pitänyt laittaa kaksin kerroin ilman pyykipoikia.

Vierailija
4749/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex- kaveri alkoi huutamaan ihan silmittömästi kun syön suomalaisia marjoja.

Vierailija
4750/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kaverin lapselle tomaatin amppelista joka roikkuu parvekkeellani. Tomaattini  kuulemma eivät ole yhtä luotettavia kuin kaupan.

Vierailija
4751/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin salaattiin kurkkua ja tomaattia, sitten huuhtaisin leikkuulaudan ja veitsen juoksevan veden alla ja aloin pilkkoa nakkeja kastikkeeseen. Ystäväni suuttui ja vaati toista leikkuulautaa mutta omistan vain yhden. Kostona kieltäytyi syömästä tätä ruokaa jonka meille tein.

Vierailija
4752/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että yleistietoni on laaja ja haastettaessa käy ilmi että olin oikeassa asiassa xyz.

Minulla on ongelmana yleissivistyksen lisäksi myös hyvä muisti. Toinen saattaa suuttua kunnolla, kun en anna periksi asiassa, jossa tiedän olevani oikeassa. Kun asia tarkistetaan ja olen ollut oikeassa, se kuitataan olankohautuksella.

Vierailija
4753/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että yleistietoni on laaja ja haastettaessa käy ilmi että olin oikeassa asiassa xyz.

Minulla on ongelmana yleissivistyksen lisäksi myös hyvä muisti. Toinen saattaa suuttua kunnolla, kun en anna periksi asiassa, jossa tiedän olevani oikeassa. Kun asia tarkistetaan ja olen ollut oikeassa, se kuitataan olankohautuksella.

Niin tutun kuulosta. Samoin käynyt minullekin.

Vierailija
4754/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui useammankin kerran kun esim. ukkosen takia oli ruoka mennyt pilalle ja sitten ruokaa ottaessa huomasin hajusta tai viimeistään mausta että nyt on jotain pielessä enkä suostunut syömään. Parasta oli kun sitten itse nuuhkaisi tai maistoi niin äiti totesi aina että joo on se pilalle, älä syö, mutta se vihan pito aiheesta jatkui silti! Olisi pitänyt ymmärtää syödä ruoka ennen kuin se pilaantuu ihan niinkuin osaisin ennustaa että koska näin tulee tapahtumaan. 🤷

Vierailija
4755/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Lääkkeet!

Oo hiljaa pulla. Sun kommentteja ei kaivata! 😁

Vierailija
4756/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joku nainen suuttui minulle kun ostin energiajuoman ja huusi, että "Älä sinä tuollaisia osta, minä en niistä tykkää". Minä sanoin, että "No onneksi minä en tätä sinulle ostanutkaan". Sitten hän suuttui vielä enemmän ja lähti itkien ja kovaan ääneen huutaen pois paikalta.

Vierailija
4757/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sai tietää, että olen homomies ja sanoi minulle sitten, että asia on hänelle ok kunhan en rupea häntä lähentelemään tai iskemään sillä hän on hetero. Minä sanoin ihan asiallisesti, että minä en hänen hyväksyntäänsä kaipaa ja että vaikka olenkin homo, niin en kuolaa, yritä iskeä saati mene lähentelemään jokaista vastaan tulevaa miestä. Hän sitten raivostui ja kysyi, että onko hänessä sitten jotain vikaa kun en tee niin? Minä vain sanoin, että ei ole mutta emme me homot edelleenkään ole kiinnostuneita kaikista mahdollisista miehistä mutta hän ei sitten ymmärtänyt että miksi? Hän ei halunnut minun kähmivän itseään, mutta loukkaantui kun sai tietää, että en haluakaan tehdä niin?

Vierailija
4758/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran isossa organisaatiossa eräällä "alemmalla" osastolla. Koko henkilökunta kohteli meitä kuin ruttoa siksi, että edustamamme firma ei kelvannut heille, joten oli melkoinen hermopaine. Otin itse tilanteen lunkisti ja vitsailimme kaikki keskenämme. Kun taas siellä oli käymässä eräs "ylempi" työntekijä (vaikutti alkuun topakalta, mutta mukavalta) olikin sitten meininki vähän toinen. Työkaverini muistaakseni etsi jotakin vähemmän tärkeää ja kysyi minultakin asiasta. Tokaisin, että:"En mä tiedä, mä oon vaan töissä täällä", jolloin tämä "ylempi" raivostui karjuen, ettei"täällä kukaan ole vain töissä eikä tuollaista asennetta suvaita. Täällä tehdään bisnestä ja ajatella jos asiakas kuulisi. Tiedä vaikka lennettäisiin kaikki pihalle joten tällaisia ei täällä puhuta eikä olla vain töissä, onko selvä!"Jne.

Huusi varmaan viisi minuuttia putkeen naama punaisena tästä samasta asiasta. Olin ihan että ei voi olla totta 😂😂 kuka oikeasti vetää tuollaisesta herneet?

4759/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin varma, olenko aikaisemmin kertonut seuraavan tapauksen, mutta siitä huolimatta kerron sen nyt.

Tämä tapahtui viime vuosituhannella...

Asuin vielä äitini luona eräässä kerrostalossa ja meillä oli iso saksanpaimenkoira, jonka hoitaminen ja ulkoilutus oli minun vastuulla.

Eräänä päivänä kun olin viemässä koiraa ala-ovesta ulos, niin joku mies huusi raivoissaan välittömästi, jonkun asunnon ikkunasta:

-Ei siinä saa koiraa, ulkoiluttaa!!

Koira oli vain kävellyt hihnassa minun vierelläni, eikä kyseinen koira ikinä tehnyt tarpeitaan minkään talon läheisyydessä, vaan päinvastoin se teki tarpeensa yleensä läheiseen metsään, joka oli koirien ulkoiluttajien suosiossa.

Jälkeenpäin mietin, että eihän ole edes mitenkään mahdollista, viedä koiraa ulos kerrostalosta, kulkematta kerrostalon etu- tai takapihan kautta. Kyseinen mies ei enää ikinä huutanut uudelleen, vaikka minä en lainkaan reagoinut hänen huutoonsa.

Vierailija
4760/6330 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunta suuttui kun emme lähteneet heidän kanssaan (ja molemmilla perheillä oli lapsia) uimahalliin, kun tää perhe lipsautti puhelimessa että heillä on ollu rankka mahatauti yöllä "mutta näin aamusta ei olla enää oksennettu". Minä sitten siihen että hei, ihan oikeesti ei mennä uimahalliin, siellä leviää taudit ja varsinkin mahatauti lapsella jos on yöllä oksentanut kaaressa ja aamulla ei enää, niin ei sitä lähdetä juoksujalkaa heti uimahalliin kun silmät aukee. Se ystävyys meni siinä.