Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4781/6330 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun läpi ja on pakko sanoa, että 18-19 vuotiaana vuosina 1999-2000 kun aloin käydä baareissa niin 50 markalla pääsi yökerhoon sisään ja sai yhden drinkin. Juoman hinta oli 35 markkaa. En usko, että nykyisin pääsee 8,5 eurolla mihinkään pääsymaksulliseen paikkaan sisään ja saa vielä juomaa siihen päälle.

Vierailija
4782/6330 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin leipää ja sen sisällä oli iso kolo. Kaverini suuttui kun olin ostanut onton leivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/6330 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni suuttui minulle, kun tajusin äidin perunkirjoitusta järjestellessä, että veli on kyninyt äidiltä vuosien aikana noin 100 000e, ja mulle jäi..no 60e..

Vierailija
4784/6330 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän Nötkötin  hakea ammatti-apua?

4785/6330 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Nykyisin nuo vanhat tapahtumat, lähinnä huvittavat, kun tulevat joskus mieleeni, varsinkin tätä "oudoimmat asiat, joista on suututtu" palstaa lukiessa.

Minulla ei todellakaan ole mitään vihaa, sääliä tai halveksuntaa noita ihmisiä ihmisiä kohtaan. Koska olen aikojen saatossa ymmärtänyt, että hekin ovat vain ihmisiä, jotka vain toimivat omalla erikoisella tavallaan, erilaisissa tilanteissa.

4786/6330 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nötkötti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Nykyisin nuo vanhat tapahtumat, lähinnä huvittavat, kun tulevat joskus mieleeni, varsinkin tätä "oudoimmat asiat, joista on suututtu" palstaa lukiessa.

Minulla ei todellakaan ole mitään vihaa, sääliä tai halveksuntaa noita ihmisiä ihmisiä kohtaan. Koska olen aikojen saatossa ymmärtänyt, että hekin ovat vain ihmisiä, jotka vain toimivat omalla erikoisella tavallaan, erilaisissa tilanteissa.

Kertomani asiat saattavat vaikuttaa kuvitelmilta tai keksityiltä, mutta ne todellakin ovat tositapahtumia.

4787/6330 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätesäkkityypit on yleensä köyhiä pullonkerääjiä, alkoholistit vie kyllä tölkkinsä päivittäin.

Tunnen kyllä sellaisia, jotka eivät ryyppyputken aikana juuri poistu kotoaan. Pyytelevät vain kavereita hakemaan lisää juotavaa kaupasta, kun eivät itse pääse mihinkään.

Kyllä saa tarkkana olla ettei pulloja ole liian paljon tai liian vähän, etteivät Karenit pidä alkoholistina.

Vierailija
4788/6330 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö oli koko ajan kyselemässä minulta minun henkilökohtaisia asioitani aina nähdessään minut. Lopulta minulta meni siihen hermot ja tein hänelle selväksi, että jotkut asiat ovat ihmisten omia asioita jotka eivät muille kuulu ja on sopimatonta kysyä toiselta vaikka tämän seksuaalisuudesta ja wc-käynneistä. Hän sitten suuttui, alkoi itkemään ja huusi kuinka kamala ihminen olen kuin sanoin hänelle niin ilkeästi vaikka minä sanoin vain niin kuin asia on eli on sopimatonta kysellä koko ajan toisten asioita.

Vierailija
4789/6330 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin eräälle miehelle, että olin ollut äskettäin viikon ajan ihastunut häneen. Sain haukut jo etukäteen, kun hän ilmestyi paikalle vapaasta tahdostaan.

Laskin leikkiä ja hyvä kun ei hriteltu.

Ollaan tavattu muutaman kerran, on ollut seksiä ja kolmas tapaaminen oli kummallekin oikein mukava. Nukuttiinkin yhdessä.

Rivien välistä oikoluin sitten jotain pahoittelua, ehkä.

Vierailija
4790/6330 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies sai tietää, että olen homomies ja sanoi minulle sitten, että asia on hänelle ok kunhan en rupea häntä lähentelemään tai iskemään sillä hän on hetero. Minä sanoin ihan asiallisesti, että minä en hänen hyväksyntäänsä kaipaa ja että vaikka olenkin homo, niin en kuolaa, yritä iskeä saati mene lähentelemään jokaista vastaan tulevaa miestä. Hän sitten raivostui ja kysyi, että onko hänessä sitten jotain vikaa kun en tee niin? Minä vain sanoin, että ei ole mutta emme me homot edelleenkään ole kiinnostuneita kaikista mahdollisista miehistä mutta hän ei sitten ymmärtänyt että miksi? Hän ei halunnut minun kähmivän itseään, mutta loukkaantui kun sai tietää, että en haluakaan tehdä niin?

Joko hän oikeasti luuli, että homot yrittävät iskeä jokaista vastaantulevaa miestä, tai sitten hän ajatteli olevansa niin hottis, että jokaisen homon pitäisi yrittää iskeä häntä. Oli kummin tahansa, hän ei ole aivan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Ei homoutta tarvitse pelätä, mutta ei mainostaakaan, kuten ei heterouttakaan.

Vierailija
4791/6330 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen henkilökohtaisena avustajana ja avustettavani sukulainen suuttui kun en lähtenyt työajallani auttamaan tätä sukulaista hänen asioissaan ja jättänyt asiakastani pärjäämään yksin. Yritti uudestaan kun työaikani loppui ja suuttui vielä pahemmin kun en suostunut parin tunnin hommaan palkatta. 

Vierailija
4792/6330 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme baarista meille jatkoille. Eka suuttumus kun mulla ei ollut makeata punaviiniä. Ja toisen kerran kun mulla on muka niin iso. Huusi että , "ei mua makkaratangolla oo ennenkään pantu ! " Ei pantu sitten silläkään kertaa.

Vierailija
4793/6330 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestämässä poikani rippijuhlia ja olen suunnitellut tarjottavat poikani toiveiden mukaan. Äitini raivostui kun kerroin etten tee samanlaista tarjoilua kuin mihin suvun juhlissa on totuttu ja että teen pojan toivoman kolmen suklaan -kakun. Äitini mielestä minun pitäisi tehdä montaa laatua pieniä näyttäviä laivonnaisia, kaksi erilaista voileipäkakkua ja perinteinen mansikkakakku, koska niin on aina tehty. Lisäksi nämä sukulaiset joiden mieltymysten mukaan tarjottavat pitäisi tehdä eivät ole edes tulossa meille.

Vierailija
4794/6330 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tätä on tullut eteen useassakin työpaikassa. Kaiken huippu on jos pomo on myös tähän lähtenyt mukaan. Saa kuulla vinoilua siitä ettei jousta vaikka on tehnyt ylitöitä ties millä mitalla, tullut vapailta töihin, iltavuoroihin etuajassa, siirrellyt jopa lomia ja jäänyt tekemään pitkää päivää. Vaikea keksiä tuohon enää mitään, miten voisi joustaa työnantajan eteen.[/quote]

Joskus noin 25 vuotiaana ilmoitin pomolle noin kuukautta ennen että minulla on synttärit tulossa, ja sen vuoksi en ole sinä viikonloppuna töissä ollenkaan. Kun se viikonloppu viimein valkeni, tuli hirvittävää puhelupainostusta tulla töihin. Kun systemaattisesti kieltäydyin, alkoi uhkailu työpaikan menetyksestä. Se lähinnä nauratti minua, ja sanoin asian olevan selvä. En tule enää töihin. 

Pari päivää sen viikonlopun jälkeen kusipää pomo soitti ja kyseli koska tulen takaisin töihin. Kerroin että heti kun palkkani nousee huomattavasti. No, sain huomattavan palkankorotuksen. 

Vierailija
4795/6330 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies sai tietää, että olen homomies ja sanoi minulle sitten, että asia on hänelle ok kunhan en rupea häntä lähentelemään tai iskemään sillä hän on hetero. Minä sanoin ihan asiallisesti, että minä en hänen hyväksyntäänsä kaipaa ja että vaikka olenkin homo, niin en kuolaa, yritä iskeä saati mene lähentelemään jokaista vastaan tulevaa miestä. Hän sitten raivostui ja kysyi, että onko hänessä sitten jotain vikaa kun en tee niin? Minä vain sanoin, että ei ole mutta emme me homot edelleenkään ole kiinnostuneita kaikista mahdollisista miehistä mutta hän ei sitten ymmärtänyt että miksi? Hän ei halunnut minun kähmivän itseään, mutta loukkaantui kun sai tietää, että en haluakaan tehdä niin?

Joko hän oikeasti luuli, että homot yrittävät iskeä jokaista vastaantulevaa miestä, tai sitten hän ajatteli olevansa niin hottis, että jokaisen homon pitäisi yrittää iskeä häntä. Oli kummin tahansa, hän ei ole aivan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Ei homoutta tarvitse pelätä, mutta ei mainostaakaan, kuten ei heterouttakaan.

Miksi heteroista ei luulla samaa?

Vierailija
4796/6330 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni suuttui minulle, kun tajusin äidin perunkirjoitusta järjestellessä, että veli on kyninyt äidiltä vuosien aikana noin 100 000e, ja mulle jäi..no 60e..

Vähän aiheen vierestä, mutta tuo on todella omituinen ja yllättävän yleinen ilmiö, että väärintekijä suuttuu sille joka paljastaa tai niille jotka paljastavat hänen vilppinsä. Täytyy olla aika kieroutunut persoona kyetäkseen sellaiseen.

Vierailija
4797/6330 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa satuin kulkemaan jonkun täysin tuntemattoman ihmisen ohi käytävällä. Hän suuttui siitä hirveästi ja alkoi huutamaan, että pitikö minun sillä lailla hänen ohitseen kulkea vaikka hän ei ollut antanut lupaa siihen.

Vierailija
4798/6330 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheen vierestä, mutta tuo on todella omituinen ja yllättävän yleinen ilmiö, että väärintekijä suuttuu sille joka paljastaa tai niille jotka paljastavat hänen vilppinsä. Täytyy olla aika kieroutunut persoona kyetäkseen sellaiseen.

Rikollismasilmassakin puhutaan vasikoinnista eikä se ole myönteinen termi.

Vierailija
4799/6330 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikollismasilmassakin puhutaan vasikoinnista eikä se ole myönteinen termi.

Rikosten uhrit eivät vasikoi. Rikostoverit voivat.

Vierailija
4800/6330 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajamassa kadulta kerrostaloyhtiömme pihatielle. Samaan aikaan minulle tuolloin tuntematon naapuri oli ajamassa toisesta suunnasta samalle pihatielle. Koska olin itse kääntymässä oikealle ja hän vasemmalle, ajoin liikennesääntöjen mukaisesti edeltä.

Tästä naapuri ei tykännyt. Hän roikkui pihatiellä aivan perässäni kiinni ja välkytteli valoja. Lopulta löysin parkkipaikan ja hän pysäköi viereeni. Naapuri alkoi raivota, kuinka olin kiilannut hänet. Huutoa ja raivoa kesti hetken, ja naapuri häipyi paikalta, ennen kuin ehdin vastata mitään.

Siitä alkoi melkoinen kauna. Naapuri on tämän jälkeen huudellut minulle solvauksia rapussa ja pihalla. Onneksi emme törmää kovin usein. En tarkalleen tiedä, missä tyyppi asuu, mutta epäilen, että häneen liittyy yläkerrastamme kuuluva häiritsevä meteli.

Kaikki tosiaan sen takia, että ajoin liikennesääntöjen mukaan väistämissääntöjä noudattaen enkä päästänyt häntä edelle.