Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
461/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessani korkeakoulussa ilmoitin opettajalleni noin kuukausi etukäteen sähköpostitse, että olen yhdeltä luennolta pois joululoman jälkeen, koska olen ulkomaanmatkalla. Palattuani Suomeen seuraavalle luennolle opettaja käski minut luokseen luentosalin eteen ja huusi, että hänellä olisi oikeus keskeyttää opintoni ja sanoa minulle että tervetuloa uudelleen ensi syksynä jatkamaan ja että miten pistän ”isän maksaman” matkustelun opiskeluiden eteen. Huh kun hävetti seistä siinä huudettavana, sydän hakkasi ja pyytelin vain anteeksi. Oikeastihan olimme mieheni kanssa itse matkan aikuisina ihmisinä maksaneet. Ja kyseessä oli siis todellakin *yksi* väliinjäänyt luento!

Taisi olla AMK. Yliopistomaailmassa aikuisia ihmisiä harvemmin paimennetaan.

462/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini suuttui, kun en jäänyt juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakeskuksen parkkihallissa. Yritin päästä naapurista nopeasti eroon, koska viides perättäinen keskenmenoni oli juuri käynnistynyt ja pelkäsin, että vuodan kuiviin siellä parkkihallissa :-/

Millaisia muita keskenmenoja on kuin perättäisiä?

Miten ois vaikka keskenmeno ja vlissä synnytys ja sitten pari keskenmenoa perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötiin isän savustamaa lohta ja se oli mun lempparia. Kehuin miten hyvää se on ja isä käski olemaan elvistelemättä. Jäänyt häiritsemään että miksi veti herneen nenäänsä tuosta 🤔 En käyttänyt edes mitään veemäistä äänensävyä..

Ei pystynyt ottaan kehuja vastaan.

Vierailija
464/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu oli korjaamassa koiransa jätöksiä, kuten kuuluukin. Siihen saapui kaksi tätiä ihmettelemään touhua omien koiriensa kanssa. Alkoivat siinä sitten meuhkaamaan, kuinka ihmiset roskaavat hirveästi ja eikö tämä tuttuni tiedä, että joka paikka on jo täynnä lasipulloja, tupakan tumppeja yms. He siis suuttuivat tutulleni, koska itse eivät keränneet koiriensa jätöksiä, "kun kaikki muutkin roskaa".

Vierailija
465/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12-13-vuotiaana naapurien kanssa purjehtimassa heidän pienellä laivallaan. Mukana kaksi silloista ystävää. Nautimme rauhassa päivällistä, kun perheen äiti sanoi minulle "Sä syöt sen leivän" Kyllä olisin aikonut sen syödä muutenkin ja söin.

Vierailija
466/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella luokkakaveri suuttui kun "rikoin hänen kätensä, ja on mun vika jos se murtui ja siihen ei tuu ikinä tuntoo takas snif snif WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ". Istuin siis penkillä, tämä luokkakaveri tuli "leikkisästi" tuuppimaan, tönäsin vähän takasin ja hän latasi nyrkillä suoraan mua kohti. Nyrkki osuikin mukavan lujaa takanani olleeseen betoniseinään, koska väistin. Mutta minä se olin joka hänen kätensä rikkoi. Voi snif.

467/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni suuttui siitä, kun en sytyttänyt uuninpesää klapipinon alta, vaan puolivälistä.

Ootte molemmat saakeli ihan pihalla takkahommissa, se sytytetään PÄÄLTÄ v*ttu!!!!!!

468/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri suuttui, kun anoppi osti mulle useita joululahjoja.

Toinen työkaveri suuttui, kun mulla ei ollut asuntolainaa. Hänellä ku oli.

Vähän kuulostaa että lesoilet itse mikä helposti ärsyttää.

Vierailija
469/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen järjestää aina juhlat yms ensin ja sen jälkeen kysyy pääseekö paikalle..ja jos ei päästä suuttuu ja raivoaa ja juttu kääntyy aina meidän viaksi. Toki hän on myös suuttunut kun viimeksi kävi näin taas ja sanoin, että meillä on tapana kysellä vähän etukäteen niitten aikatauluja ketä paikalle halutaan..minusta se on kohteliasta..ei oo mitään siltä suunnalta kuulunut..

Vierailija
470/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tämä oli Vattenfallin puhelinmyyjä, mutta en ole satavarma asiasta vieläkään.

Olin juuri roudaamassa muuttokuormaa kun tämä mies soitti. Katkaisin puhelun toteamalla etten ota vastaan puhelinmyyntiä ja luuri korvaan.

No, sitten alkoi sadella tekstiviestejä: "melko törkeää käytöstä, ihan sinun omalla asialla olisin soitellut, nyt saat olla yhteydessä asiakaspalveluun itse" jne. yms.

Vastailin huvikseni kun oltiin juuri ajamassa toiseen osoitteeseen ja en ollut kuskina, mutta en kuitenkaan saanut selvyyttä siihen miksi tämä puhelinhäirikkö otti niin itseensä sen että tuli perustoteamus, kiittimoi ja luuri korvaan.

Ehkä hän olikin kilpailevan sähköyhtiön leivissä koska tämän jälkeen en enää koskaan harkitse Vattenfallia :D

Vierailija
471/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattunutkin kaikenlaista appivanhempien kanssa.Esm.haukut apelta kun olin runoillut hänen synttärikorttiinsa anopin pyynnöstä. Sai kuumailmapallo matkan lahjaksi, siintä piti keksiä joku loru.

Anoppi otti tavakseen soitella ja kertoa nuorimman lapsensa tempauksista,rahahuolista jne.Kyllästyin kuuntelemaan, sanoin että ihan hyvin voisitte auttaa omaa lastanne vaikka rahallisesti,veti hernepalkon nenuun.Ei mennyt kun 20 min. niin appiukko soitti ja oli erittäin änkyrä. Näitä olis paljon.

Vaikeaa tämmöset suvun sisäiset käninät. Aina samat saavat kuunella ja ymmärtää,samat henkilöt saavat saada raivareita pikkuasioista.Katoppas,kun sehän nyt on vaan semmonen ja sitä pitää ymmärtää.

Vierailija
472/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme käyneet mieheni kanssa salilla ja sen jälkeen odottelin miestä urheilukeskuksen kahviossa. Kahviossa oli paljon pöytiä ja tuoleja ja suurin osa tyhjillään, koska oli aamupäivä. Istuin sellaisella pitkällä penkillä, jonka edessä oli useita pöytiä rivissä. Hetken kuluttua viereeni tunki lauma noin 10-vuotiaita poikia joilla oli ilmeisesti joku pelivuoro alkamassa. Tuon ikäisille pojille tyypilliseen tapaan he mekastivat kovasti ja tönivät toisiaan ja siinä sivussa myös mua. En kuitenkaan kiinnittänyt poikiin mitään huomiota vaan lueskelin uutisia puhelimestani odotellessani. Hetken päästä kuitenkin nostin päätäni sen verran, että sain kurkattua poikien yli että onko mieheni jo tullut pukkarista. Tästä nämä pojat jostain syystä provosoituivat ja alkoivat tuijottamaan ja naureskelemaan ja yksi jopa näytti mulle keskisormea. Ilmeisesti kannattaa leikkiä kuollutta, jos joutuu nykylapsien kanssa tekemisiin, ettei vaan vahingossakaan ärsytä heitä...

Vierailija
473/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uudessa työpaikassa juttelin vaan tauolla jonkun tyypin kanssa. Hän kyseli missä asun ja miten.

Kerroin että olin ostanut rivitalonpätkän ja joitain huonekaluja juuri äsken.

Hän alkoi melkein huutamaan miten asuu vuokralla ja kaikki huonekalut ovat jotain sukulaisten nurkista kerättyjä vanhoja sellaisia. Oli siis todella pahana -ei siinä voinut kun katsoa suu auki sitä melskaamista.

Ainoastaan vuokralla asumalla olisi näköjään saanut hänen hyväksyntänsä.

Vierailija
474/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme käyneet mieheni kanssa salilla ja sen jälkeen odottelin miestä urheilukeskuksen kahviossa. Kahviossa oli paljon pöytiä ja tuoleja ja suurin osa tyhjillään, koska oli aamupäivä. Istuin sellaisella pitkällä penkillä, jonka edessä oli useita pöytiä rivissä. Hetken kuluttua viereeni tunki lauma noin 10-vuotiaita poikia joilla oli ilmeisesti joku pelivuoro alkamassa. Tuon ikäisille pojille tyypilliseen tapaan he mekastivat kovasti ja tönivät toisiaan ja siinä sivussa myös mua. En kuitenkaan kiinnittänyt poikiin mitään huomiota vaan lueskelin uutisia puhelimestani odotellessani. Hetken päästä kuitenkin nostin päätäni sen verran, että sain kurkattua poikien yli että onko mieheni jo tullut pukkarista. Tästä nämä pojat jostain syystä provosoituivat ja alkoivat tuijottamaan ja naureskelemaan ja yksi jopa näytti mulle keskisormea. Ilmeisesti kannattaa leikkiä kuollutta, jos joutuu nykylapsien kanssa tekemisiin, ettei vaan vahingossakaan ärsytä heitä...

Tuommoiset poikalaumat ovat kammottavia, koska käyttäytyvät usein tahallaan mahdollisimman huonosti toisiaan yllyttäen, eikä niille oikein voi mitään. Jos ne päättävät käydä kimppuun kuin lauma pieniä rakkeja, niitä ei kuulemma saa heitellä seinille vaikka tekisi mieli. Ja jos niille kertoo, äiskä teki heidät ripuloimalla ja heidät pitäisi vetää vessasta alas, niin ne videoivat keskustelun, uhriutuvat ja suurin piirtein saat poliisisedän kannoillesi. 

Juuri tuollaisille ipanoille olisi tarpeen, että he tietäisivät että vierailta aikuisilta saattaa ihan oikeasti saada selkään. Saattaisi hieman hillitä sitä mälväystä.

Älkää mamman kasvattako pojistanne mälvääjiä.

Vierailija
475/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä on paljon kypsymättömiä, tunne-elämältään epävakaita ja eri tavoin häiriintyneitä aikuisia paljon. Käy sääliksi varsinkin lapsia, jotka näiden kanssa joutuu tekemisiin.

Vierailija
476/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni tämä oli Vattenfallin puhelinmyyjä, mutta en ole satavarma asiasta vieläkään.

Olin juuri roudaamassa muuttokuormaa kun tämä mies soitti. Katkaisin puhelun toteamalla etten ota vastaan puhelinmyyntiä ja luuri korvaan.

No, sitten alkoi sadella tekstiviestejä: "melko törkeää käytöstä, ihan sinun omalla asialla olisin soitellut, nyt saat olla yhteydessä asiakaspalveluun itse" jne. yms.

Vastailin huvikseni kun oltiin juuri ajamassa toiseen osoitteeseen ja en ollut kuskina, mutta en kuitenkaan saanut selvyyttä siihen miksi tämä puhelinhäirikkö otti niin itseensä sen että tuli perustoteamus, kiittimoi ja luuri korvaan.

Ehkä hän olikin kilpailevan sähköyhtiön leivissä koska tämän jälkeen en enää koskaan harkitse Vattenfallia :D

Minulle soitti joku liittymäkauppias. Hänen tarjouksensa vaikutti hyvältä, mutta kokemus on opettanut, että niitä tarjouksia kannattaa hiukan harkittaa ja selvittää. Pyysin soittamaan tunnin päästä uudelleen. Tutkailin asiaa huolella ja kävi kuten arvelin, ei se nyt niin kummoinen tarjous ollut. Olisin säästänyt muutaman euron kuukaudessa, mutta joutunut hankkimaan omin rahoin uuden laajakaistamodeemin.

Tyyppi soitti tunnin päästä. Sanoin, että selvitin asiaa, enkä ole enää kiinnostunut. Alkoi sönkötys, joten sanoin aika painokkaasti, että en halua hänen tarjoamaansa liittymää. Sönkötys jatkoi, joten katkaisin puhelun.

Kohta puhelin soi uudelleen: sama soittaja eri numerossa. Kuuntelin juuri sen aikaa, että tajusin soittajan olevan sama jannu ja sanoin että ei. Kun ei mennyt jakeluun, katkaisin puhelun.

Taas tuli puhelu minulle vieraasta numerosta. En olisi vastannut, ellen olisi odottanut yhtä ihan asiallista puhelua, jonka soittajaa en tiennyt. Arvaatte oikein: sama jannu. 

Kyseinen kauppamies oli nimeltä mainitsematta Elisan kaupparatsu.

Vierailija
477/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kanssa puhelinmyyjä suuttunut! Joku oikein innokas nuori mies alkoi pälättään sitä litaniaansa, enkä missään vaiheessa saanut kohteliaasti katkaistua sitä, ennen kuin pääsi loppuun. Sen jälkeen kerroin etten ole yhtään kiinnostunut niin voi miten jäätävältä se hänen "no kiitos vaan ja näkemiin sitten" kuulosti! Eli ehkä kohteliaampaa ja aikaa säästävämpää on sittenkin vain huutaa väliin "EI KIINNOSTA" ja luuri kiinni.

Vierailija
478/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii rouskuttaa SAATA NA!!!!!!!!

Vierailija
479/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lähti jouluksi matkalle, enkä pystynyt ottamaan hänen koiraansa hoitoon, koska olin itsekin lähdössä perheeni kanssa vanhempieni luo. Suuttui ja loukkaantui tästä älyttömästi, vaikka luulisi, että 6 h ajomatka ei koirallekaan olisi mitään herkkua ja isäni on vieläpä allerginen koirille.

Vierailija
480/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli kova kokoomuslainen ja erehdyin 8-vuotiaana kysymään, mitä tarkoittaa kommunisti. Turpaan tuli ja kovaa. Löi kämmenellä kasvoihin ja nyrkillä selkään. Meidän perheessä ei kuulemma edes keskustella näistä asioista.

En myöhemmin halunnut jutella isäni kanssa yhtään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme