Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
481/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle järjestettiin yllätyksenä baby shoverit ja kun kiittelin ystäviä jälkeenpäin somessa eräs kaveri, jota ystäväni eivät kutsuneet, haukkui minut yksityisviestillä pystyyn kun ei ollut päässyt juhliin. Ja katkaisi välit. Voihan kyynel.

Vierailija
482/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli kova kokoomuslainen ja erehdyin 8-vuotiaana kysymään, mitä tarkoittaa kommunisti. Turpaan tuli ja kovaa. Löi kämmenellä kasvoihin ja nyrkillä selkään. Meidän perheessä ei kuulemma edes keskustella näistä asioista.

En myöhemmin halunnut jutella isäni kanssa yhtään mistään.

En ehkä muuten uskoisi tätä... mutta tiedän tapauksen, jossa kommunismia vihaava isä raivostui pojalleen, koska pojalla oli punainen paita päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, minulle kasvoi isommat rinnat kuin ystävälleni, joka suuttui ja kutsui minua mm lehmäksi .

15-vuotiaana tein itselleni rastat, tiesin vanhempieni vain nauravan.

Ystäväni olisi myös tahtonut rastat, mutta hänen vanhemansa olisivat suuttuneet.

Joten raivostunut ystäväni haukkui minut matopää lehmäksi ja rumaksi.

Vierailija
484/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuna autoin mummoani kakun koristelussa. Kakkuun oli siis tulossa koristeeksi pilkottuja hedelmiä ja ohjeistus oli vain koristella kakku, ei millään tietyllä tavalla. Laitoin melko sattuman varaisesti hedelmiä ympäri kakkua ja mummo suuttui, kun en asetellut niitä tietyllä tavalla. Käski lopettamaan koristelun ja teki ite sen "paremmin" myöhemmin. Mitäs laittoi minut koristelemaan jos itse olisi tiennyt paremmin.

Vierailija
485/6327 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus kaupassa hyllyjen välissä kun hyllyjä toisella puolella hyllyttämässä ollut myyjä vahingossa heitti hillopurkin mun päähän kun oli livennyt hänen otteestaan. Ai että se sattu! Ja verta tuli aivan järkyttävästi. Ja mikä kuhmu siihen alkoi kohota. Se vielä hajos se purkki ja olin yltä päältä tahmeaa hillossa sekä veressä. Hän suuttui mulle siitä että sitä verta meni siihen lattialle ja kun lasin sirpaleita oli lattialla. Oli kiva kuunnella itku kurkussa kun toinen haukkuu kun yrittää samalla itse pitää kaulahuivia haavan kohdalla. Näytin ihan kuin olisin astunut jostain zombie sarjasta. Hän sanoi että mun pitää siivota sekä maksaa se hillopurkki. Onneksi paikalle tuli hänen pomonsa 😥

Voi apua ihan kamalaa 😲😮 Kai tämän tyypin pomo sentään oli sun puolella ja kai sait korvauksia?! Tuo tyyppi ansaitsi potkut vähintään!!! Tuli paha mieli sun puolesta 😖

Vierailija
486/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sukulainen järjestää aina juhlat yms ensin ja sen jälkeen kysyy pääseekö paikalle..ja jos ei päästä suuttuu ja raivoaa ja juttu kääntyy aina meidän viaksi. Toki hän on myös suuttunut kun viimeksi kävi näin taas ja sanoin, että meillä on tapana kysellä vähän etukäteen niitten aikatauluja ketä paikalle halutaan..minusta se on kohteliasta..ei oo mitään siltä suunnalta kuulunut..

Juu, eihän tuosta nyt suuttua tarvinnut. Mutta miksi ihmeessä pitäisi kysyä vierailta, koska juhlat voi pitää? Jos on useampia vieraita, ihan varmasti kaikille ne parhaat ajankohdat ovat erilaiset. Ja jos itselle sopii vain se tietty viikonloppu, ei kai siinä vieraiden mielipiteet auta.

Vierailija
487/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni veti aina samat karaokebiisit baarissa. Ei ollut mikään mahtava laulaja, mutta kyllähän tuota sen parin minuutin ajan kuunteli ja selkään taputteli kun hän karaokelavalta palasi.

No kerran sattui niin, että samaan aikaan kun hän meni lavalle, pöytäämme saapui yllättäen vanha yliopistoaikainen opiskelukaverini, jota en ollut nähnyt noin kolmeen vuoteen. Tottakai yllätyin ja vaihdoimme innokkaasti kuulumiset eksäni rääkyessä taustalla iänikuisia bravuureitaan. Kun eksä sai laulut laulettua, hän saapui naama nurinpäin pöytään ja murjotti pitkän aikaa. Edelleen tässä vaiheessa siis juttelin tämän vanhan tuttavan kanssa. Eksä ei suostunut tälle tuttavallenikaan pukahtamaan mitään, vaikka esittelin heidät toisilleen. Joka tapauksessa eksän ilta meni pilalle, koska olin niin epäkohtelias.

Kuulin vielä piiiiiitkään tuon episodin jälkeen siitä, miten minulla ei ole mitään käytöstapoja kun en kehunut häntä laulun jälkeen. Ja olivat kuulemma muutkin pöydässä olevat olleet ihmeissään käytöksestäni.

No mutta eksäni tosiaan paljastuikin narsistiksi ja hän vaati jatkuvaa loputonta ihailua, jota minä tällaisena ”käytöstapoja omaamattomana” en pystynyt tarjoamaan. Hänen nykyinen puolisonsa jaksaa kyllä ihailla loputtomasti.

Vierailija
488/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessani korkeakoulussa ilmoitin opettajalleni noin kuukausi etukäteen sähköpostitse, että olen yhdeltä luennolta pois joululoman jälkeen, koska olen ulkomaanmatkalla. Palattuani Suomeen seuraavalle luennolle opettaja käski minut luokseen luentosalin eteen ja huusi, että hänellä olisi oikeus keskeyttää opintoni ja sanoa minulle että tervetuloa uudelleen ensi syksynä jatkamaan ja että miten pistän ”isän maksaman” matkustelun opiskeluiden eteen. Huh kun hävetti seistä siinä huudettavana, sydän hakkasi ja pyytelin vain anteeksi. Oikeastihan olimme mieheni kanssa itse matkan aikuisina ihmisinä maksaneet. Ja kyseessä oli siis todellakin *yksi* väliinjäänyt luento!

Ei korkeakoulussa ole opettajia. Vai tarkoitatko AMK:ta?

Vierailija
489/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin äidin kanssa kaupassa hakemassa tarjoiltavia synttäreille. Irtokarkkihyllyllä äiti saneli mitä karkkeja otetaan, lapoin samaan pussiin sitten lisäksi vähän kirpeämpiä nameja joista itse tykkäsin. Sain hirveät huudot siitä kun oli vääränlaisia karkkeja ja ne äidin valkkaamat karkit meni ilmeisesti jotenkin pilalle niistä kirpeistä karkeista varisevista kiteistä. Kyseessä oli tosiaan minun syntymäpäivät, joten luulisi että mulla olisi ollut jotain sananvaltaa siihen mitä herkkuja ostetaan. Mua myös syyllistettiin ja häpäistiin kun löysin itsesaastutuksen ilot ja ilmeisesti vanhemmat arvasi mitä tapahtuu. Vanhempani olivat muuten hyviä vanhempia mut aina jossain kohtaa mennään pieleen.

Exien suuttumisia: kaupassa ei löytynyt tiettyä maustekastiketta, vietin kesällä liikaa aikaa rannalla enkä sisällä chättäämässä, ajanvietto miespuolisten kaverien kanssa, alastonmallina toimiminen taideprojektiin, se kun en lähtenyt yhdessä sovitulle reissulle kun kerettiin erota, se kun en antanut tulla viereen nukkumaan eron jälkeen.

Toinen suuttui kun en lähtenyt väsyneenä ostamaan kaupasta kaljaa ja kun annoin keikalla huikkaa kokiksesta enkä kaljatuopista kun hän oli jo hirveässä pierussa. Eron jälkeen suutuskeli ihan provosoimatta ja lähetteli kännissä uhkailuviestejä ja haukkui mm. öykkäriksi näkemättä tilanteen ironiaa. En tiedä kumman kanssa oli hirveämpää, alkoholistin vai sairaalloisen mustasukkaisen hyypiön.

Ala-asteen opetädit olivat myös kovia suuttumaan aivan turhasta. Kerran piti käydä oikein reissuvihkodraamaa johon osallistui oma opettaja, liikunnanopettaja, vanhempani sekä naapurissa asuva tupahirmu joka aloitti koko tivolin suuttumalla siitä, että kaverin kanssa hiihdettiin latua vastakkaiseen suuntaan mitä yleensä, kun oltiin edellisellä liikuntatunnillakin niin tehty. En vieläkään tiedä mikä siinä toiminnassa oli niin kamalaa. Sama täti juoksi kerran naama punaisena huutamaan pihalle kun minä ja kaverini, kaksi hentoa pikkutyttöä, istuttiin muovisen lehtiroskiksen kannen päällä joka. Luultiin ensin että huutaa omalle tyttärelleen joka juuri kusetti perheen koiraa keskellä tietä, mutta räyhäsikin meille että roskiksen päällä ei saa hyppiä. Tosiaan vain istuttiin siinä. Toinen täti oli aivan kauhuissaan kun sanoin kaverilleni täysin hyvässä hengessä että turpa kiinni. Ei siis riidelty vaan jotain kiherreltiin ja jauhettiin schaibaa. Hänen tokaluokkalaisensa ei kuulema ikinä olisi käyttäneet sellaista kieltä.

Mua jotenkin närästää ihmiset jotka suuttuu ihan turhasta. Jos on mielenterveysongelmia niin itellekin helpompi yrittää hoitaa niitä ja opetella hallitsemaan tunteitaan. Yleinen negatiivisuus ja vihamielisyys ovat vaan yksinkertaisesti huonoja asioita. Tai en tiedä onko siinä kyse jostain vallankäytöstä joidenkin kohdalla mutta aika säälittävää jos tuo on ainut tapa vaikuttaa muihin ihmisiin.

Vierailija
490/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kesällä yökerhossa ja seisoskelin vessojen lähellä odottelemassa kaveriani, kun kiinnitin huomiota siihen, että järjestysmies räyhäsi jollekin tyypille varauloskäytävän edessä ehkä noin 10m päässä siitä, missä seisoin.

Saatuaan huutamisensa valmiiksi poke aikoi poistua, mutta matkalla huomasi minut ja tuli naaman eteen huutamaan, että seuraavaksi minä lennän ulos.

Olinhan tehnyt ison rikkeen, seisonut paikallani ja katsonut, mitä ympärilläni tapahtuu.

Vierailija
491/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen ihmisistä oppinut: useimmilla on jokin arka paikka, joka syö heidän itsetuntoaan ja usein he kuittelevat, että muut ihmiset heti huomaavat sen heidän puutteensa, tuomitsevat sen ja kaikki sanat tai toiminta, jota he eivät ymmärrä, viittaa siihen heidän puutteeseensa joko suoraan tai jotenkin ovelasti mutkan kautta.

Esim. matalasti koulutettu ja sivistymätön juttelee koulutetumman tuttunsa kanssa, joka käyttää jotain sanaa, jota tämä matalammin koulutettu ei ymmärrä -> olettaa, että toinen on huomannut hänen puutteensa -> tuntee häpeää -> suuttuu.

Tai itseään rumana pitävä juttelee kauniina pitämänsä tutun kanssa. Kaunis tuttu heilauttaa pitkiä paksuja hiuksiaan -> itseään rumana pitävä olettaa, että kaunis on huomannut hänen elottoman maantienvärisen tukkansa -> tuntee häpeää -> suuttuu.

Ja niin edelleen. Eli kun joku teille suuttuu jostain hölmöstä asiasta, hän samalla kertoo mitä häpeää itsessään. 

Suuttumalla vielä paljastaa oman mitättömyytensä ja alleviivaa sitä. Jos on edes jollain tapaa tasokas ihminen, osaa silti käyttäytyä vaikka kokisikin jonkinlaista häpeää.

Tasokas? Ei ole mitään tasoja.

Vierailija
492/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kuusikymppisen liiketuttavani kanssa ns. paremmassa ravintolassa pitkällä liikelounaalla. Hän tilasi kahvin, konjakin ja sikarin (niin, tästä on jo aikaa). Siinä pössytellessään hän ilmehti ja kuiski omituisesti, ja vasta pitkän tovin kuluttua ymmärsin, että hän yritti kehottaa minua piilottamaan sikarileikkurin ison kankaisen lautasliinan alle. Möllötin aika hölmistyneenä, kun en ollut ihan varma siitä, halusiko tuo varakas herra tosiaan minun varastavan leikkurin hänelle. Lopulta hän vaivihkaa työnsi sen sormenpäällään pöydän poikki minun puolelleni ja piiloon. Samassa paikalle tuli kohtelias tarjoilija, joka kysäisi jotakin, taisi kaataa vettä laseihin ja sulavasti nappasi leikkurin liinan alta mukaansa.

Mies ei varsinaisesti suuttunut, mutta loukkaantui ja mökötti. Minua hävetti ja v*tutti.

Apua! Tämä kuulostaa ihan eksältäni, joka tienaa lähemmäs 300 000 vuodessa plus sijoitukset ja varastelee milloin mistäkin, bravuurina juuri ravintoloista pölliminen. Ja rahaa hänellä riittää, asuu valtavassa asunnossa Kaivopuistossa. Kleptomaani? Ja ilmeisesti porttikielto esim. Stockalle... Pyörii muuten Tinderissä eli kannattaa varoa.

Noilla tuntomerkeillä hänet tunnistaakin Tinderissä helposti, eikös vaan?

Vierailija
493/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri suuttui mulle kun yskin.

Joo, ei pitäisi kröhätaudissa röökata mutta parvekkeella olin ja vedin ns väärään kurkkuun ja yskähtelin aikani, jolloin täysin varoittamatta viereiseltä parvekkeelta kuuluu vuodatus "Jum#@&€ta mä en jaksa kuunnelka tota sun yskimistäs kaikkien öiden läpi mene sa&&€na lääkäriin urpo!" ja jotain yskä-imitaatiota perään.

A) en yöllä kyllä ole pahemmin yskinyt vaan nukkunut lähinnä B) samainen naapuri pelaa tai muuta vastaavaa ja huutaa useinkin kuuluvaan ääneen asunnossaan aamusta iltaan.

Surkuhupaisa tapaus, en saanut vastattua mitään kun meinasin saada sydärin tuosta varoittamatta raivoamisesta.

Juu. Tupakoitsijan sydän voi olla heikentynyt.

Vierailija
494/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidimme esitelmää viittomakielen historiasta parini kanssa, mutta sain kesken kaiken sairaskohtauksen ja jouduin sairaalaan. Seuraavana päivänä sain kuulla kunniani miten kehtasin jättää hänet pulaan. Pitää minulle vieläkin mykkäkoulua tuon takia.

Vierailija
495/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

No ei aikuiset peru sovittuja juttuja päänsäryn vuoksi vaan ottavat buranan ja hoitavat homman. Olet itsekäs kun ajattelet ettei ystävällesi ole aikataululla väliä.

Mitenkäs se Burana tehoaa esim. migreeniin? Sinun logiikallasi minun pitäisi pitää kiinni sovitusta tapaamisesta, vaikka päähän sattuisi niin kovasti, ettei pystyisi liikkumaan ja puhumaan. Lisäksi usein oksennan migreenistä koko ajan. Sinäkö tykkäisit tavata tällaisessa tilanteessa? ohis

Komppaan. Minulla migreenissä se itse kipu on suhteellisen hallittavissa särkylääkkeillä, mutta se oksentelu, näköhäiriöt ja sekavuus estävät normaalin toiminnan. Aikoinaan yritin mennä luennoille migreenissä, mutta sen oksennusrefleksin voi laukaista hajut joita ei muuten edes huomaa, minkä opin käytännöstä penkkinaapurin avatessa imelän energiajuoman vieressä

Vierailija
496/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteella eräs luokkalaiseni tyttö kertoi minulle itkien, että Arttu oli kuollut. Minä menin kysymään, että kuka on Arttu, koska luulin hänen olevan joku ihminen. No siitä tämä tyttö ja 2 hänen kaveriaan raivostuivat minulle ja alkoivat joukolla karjumaan minulle, että enkö todellakaan ymmärtänyt, että kyseessä oli tämän tytön kissa. En vieläkään ymmärrä, että miksi he niin raivostuivat minulle ja olivat minulle vihaisia koko ylä-asteen ajan. Asiaa jouduttiin käsittelemään koulussa seuraavalla tunnillakin pitkään kun nämä tytöt raivosivat opettajalle, että minä olin mennyt sillä tavalla kysymään ja minä yritin puolustaa itseäni selittämällä, että en tiennyt tällä tytöllä edes olevan kissaa. Sitten he raivostuivat opettajallekin siitä, kun opettaja puolusti minua sanomalla, että en minä voinut tietää, kuka Arttu on, jos sitä ei oltu minulle koskaan kerrottu. Tapasin viime vuonna yhden näistä tytöistä, joka oli nyt siis jo nainen ja vieläkin 20 vuoden jälkeen hän alkoi keskellä kauppaa karjumaan naama punaisena, että kun minä en tiennyt tuon minulle melko tuntemattoman tytön kissan nimeä.

Vierailija
497/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täti juoksi kerran naama punaisena huutamaan pihalle kun minä ja kaverini, kaksi hentoa pikkutyttöä, istuttiin muovisen lehtiroskiksen kannen päällä joka. Luultiin ensin että huutaa omalle tyttärelleen joka juuri kusetti perheen koiraa keskellä tietä, mutta räyhäsikin meille että roskiksen päällä ei saa hyppiä. Tosiaan vain istuttiin siinä. Toinen täti oli aivan kauhuissaan kun sanoin kaverilleni täysin hyvässä hengessä että turpa kiinni. Ei siis riidelty vaan jotain kiherreltiin ja jauhettiin schaibaa. Hänen tokaluokkalaisensa ei kuulema ikinä olisi käyttäneet sellaista kieltä.

Tietysti tädin räyhääminen on ollut asiatonta, mutta lehtiroskiksen kannen lyttääntyminen on kyllä kallista lystiä sille, joka sen roskiksen joutuu uusimaan ja maksamaan. Kaksi hentoa tyttöä rasittaa sitä muovikantta, ja voi myös johtaa siihen, että siihen istuu kohta myös joku raskastekoisempikin. Sitten on kansi lytyssä, ja roskiksenpitoon velvoitetut aikuiset joutuvat maksamaan uuden roskiksen, hinta useita satoja euroja.

t. Tylsä täti. Pystyn tosin sanomaan asiani asiallisesti, joten siten en katso kuuluvani ketjun aiheeksi.

Vierailija
498/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täti juoksi kerran naama punaisena huutamaan pihalle kun minä ja kaverini, kaksi hentoa pikkutyttöä, istuttiin muovisen lehtiroskiksen kannen päällä joka. Luultiin ensin että huutaa omalle tyttärelleen joka juuri kusetti perheen koiraa keskellä tietä, mutta räyhäsikin meille että roskiksen päällä ei saa hyppiä. Tosiaan vain istuttiin siinä. Toinen täti oli aivan kauhuissaan kun sanoin kaverilleni täysin hyvässä hengessä että turpa kiinni. Ei siis riidelty vaan jotain kiherreltiin ja jauhettiin schaibaa. Hänen tokaluokkalaisensa ei kuulema ikinä olisi käyttäneet sellaista kieltä.

Tietysti tädin räyhääminen on ollut asiatonta, mutta lehtiroskiksen kannen lyttääntyminen on kyllä kallista lystiä sille, joka sen roskiksen joutuu uusimaan ja maksamaan. Kaksi hentoa tyttöä rasittaa sitä muovikantta, ja voi myös johtaa siihen, että siihen istuu kohta myös joku raskastekoisempikin. Sitten on kansi lytyssä, ja roskiksenpitoon velvoitetut aikuiset joutuvat maksamaan uuden roskiksen, hinta useita satoja euroja.

t. Tylsä täti. Pystyn tosin sanomaan asiani asiallisesti, joten siten en katso kuuluvani ketjun aiheeksi.

Se kansi ei mennyt edes lyttyyn. Ois ehkä mennyt jos oltais hypitty.

Vierailija
499/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kansi ei mennyt edes lyttyyn. Ois ehkä mennyt jos oltais hypitty.

Ei sillä kertaa.

Vierailija
500/6327 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syksyllä norwegianin koneessa matkalla Oslosta Helsinkiin. Koneeseen mentiin sisään sekä etu- että takaovesta, joten puolenvälin tienoille syntyi ruuhkaa ja sotkua. Tulin edestä ja pari riviä ennen omaa paikkaani edessäni seisoi nuorehko pariskunta joka vain tuijotti eteensä tekemättä mitään. En olisi mahtunut heidän ohitseen joten kysyin ystävällisesti missäpäin istuvat ja voisinko väistää jos olen tiellä. Kumpikaan ei reagoinut mitenkään, joten kysyin uudelleen. Siitä se nainen sitten räjähti ja alkoi huutaa niin että lentokone kaikui, kuinka ihmiset on niin itsekkäitä nykyään ja voin painua h*lvettiin jos mulla ei ole sekuntia aikaa odottaa.

Myöhemmin tämä nainen kyllä itkeskeli lennon aikana, joten ilmeisesti taustalla oli jotain isompaa. Mies pysyi välinpitämättömänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan