Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4341/6330 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille suututtu siitä, kun joku on levittänyt juoruja ja mustamaalaa teitä? Eli hyvin etäiset tuttavat joita ette edes tapaa kuin joskus ohimennen kaupassa. Täytyy kyllä sanoa, että aikuiset ihmiset yms.

Vierailija
4342/6330 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avauduin siitä, että en vastaa tuntemattomiin numeroihin. Kauhea ristikuulustelu päälle ja vielä puhelinmyyjien puolustuspuhe. Olisi kuulemma parempi vain vastata ja sanoa heti, että "ei" ja sulkea puhelin (mielestäni tökeröä). En minä ole sitä puhelua pyytänyt ja olen niin introvertti, että puhelusta tulee lähtökohtaisesti kiusallinen molemmin puolin. Jos kerran pitää soittaa, niin asiansa voi kertoa myös vastaajaan. Ellei ole vastaajaan menevää asiaa, niin turha soitella toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/6330 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mannapuuroa omenamehuun ja tapani mukaan vatkasin ryynit kylmän mehun sekaan. Tätini hermostui ja kertoi että teen ihan väärin, paketissahan lukee että ryynit vatkataan kiehuvaan nesteeseen!!! Samalla selvisi miksi tädin mannapuuro on aina täynnä möykkyjä, haukkui myösmm"liian" vatkaamiseni.

Ihan vinkkina: teetpä mannapuuron mehuun tai maitoon, niin vatkaa mannaryynit tai -suurimot kylmään nesteeseen, paakkuja tulee paljon vähemmän. ja mitä enemmän vatkaat, sitä tasaisempaa sitä tulee.

Vierailija
4344/6330 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex näki unta että perin sitä. Ei puhunut mulle viikkoon sanaakaan

Vierailija
4345/6330 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan olin viemässä talvirenkaita hississä kämpiltä autolle. Hissin ovi auki ja kolme rengasta hississä ja pyörähdin hissin ovelta kämppään nostamaan viimeistä, kun yläkerrasta lampsii mieskaksikko ja hyppää hissiin ja ajaa sillä alas. Juoksen perässä portaita alas peläten että nyt lähtee vanteet miesten mukana. Kerkiän kuitenkin kolme kerrosta alas juuri, kun hissi pysähtyy alakerroksessa. Oven avautuessa kommentoin, että oliko toi nyt järkevää. Tähän toinen miehistä ärähtää mulle ja uhkaa tappaa minut!

Vierailija
4346/6330 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kumppanin kanssa pelattiin monopolia, nousin ottamaan juotavaa ja sanoin "Aa sulta on pudonnut seteleitä", noukin ne ylös hänen jaloistaan ja tuolin alta, laitoin ne pinossa pöydänkulmalle ja jatkoin siihen juomani hakemiseen. Hän veti kilarit siitä etten järjestellyt hänen peliseteleitään oikeisiin pinoihinsa vaan jätin sen hänen tehtäväkseen.

Sama tyyppi toisella kerralla; oltiin terassilla yksillä, oltiin molemmat jo juotu juomamme ja kysyin "Mitäs, haluutko vielä ottaa tässä jotain vai lähdetäänkö liikkeelle?" Hän sanoi että lähdetään vaan. Vähän terassin ulkopuolella hän sanoi että hänellä on veskihätä, mutta ei enää kuitenkaan kääntynyt takaisin mennäkseen baariin pissalle, vaikka ihan hyvin olisi voinut. Hän alkoi syyttää minua siitä että olin kuulemma antanut hänelle vain kaksi vaihtoehtoa mitä saa tehdä ja VAATINUT PÄÄTTÄMÄÄN jomman kumman, eikä hän siksi ollut ajoissa tajunnut että olisi pissahätä.

Vierailija
4347/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on vuosien mittaan ollut niin monia, että kerron niitä tässä vaan suurpiirteisesti.

Suuttuminen kun en ole reagoinut/vastannut niinkuin toinen osapuoli on luullut/olettanut

Suuttuminen kun ehdotin toista pyykinpesu ohjelmaa

Suuttuminen muka huonosta/väärällä tavalla tehdystä allekirjoituksesta

Suuttuminen kun on sanottu ettei tarvitse jatkuvasti/toistuvasti toisten ulkonäköä kommentoida ääneen

Suuttuminen kun jotenkin mystisesti pitäisi tietää toisen ajatukset ennen kysymistä

Suuttuminen toisen mokasta, joka ei vahingoita ketään tai mitään oikeasti.

Vierailija
4348/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on vuosien mittaan ollut niin monia, että kerron niitä tässä vaan suurpiirteisesti.

Suuttuminen kun en ole reagoinut/vastannut niinkuin toinen osapuoli on luullut/olettanut

Suuttuminen kun ehdotin toista pyykinpesu ohjelmaa

Suuttuminen muka huonosta/väärällä tavalla tehdystä allekirjoituksesta

Suuttuminen kun on sanottu ettei tarvitse jatkuvasti/toistuvasti toisten ulkonäköä kommentoida ääneen

Suuttuminen kun jotenkin mystisesti pitäisi tietää toisen ajatukset ennen kysymistä

Suuttuminen toisen mokasta, joka ei vahingoita ketään tai mitään oikeasti.

Suuttuminen jo toisen läsnäolosta, jopa olemassa olosta

Suuttuminen kun toinen ei ole samanlainen, ajattelee eri tavoilla asioista jne kuin itse suuttuja

Vierailija
4349/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4350/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4351/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaa selvästi, että toinen on suuttunut ja sanoo ja kysyy asiasta, niin vastataan takaisin tyyliin sie vaan kuvittelet, se on siun tulkinta tms. Eli lytätään toisen havainto täysin vääräksi.

Vierailija
4352/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan olin viemässä talvirenkaita hississä kämpiltä autolle. Hissin ovi auki ja kolme rengasta hississä ja pyörähdin hissin ovelta kämppään nostamaan viimeistä, kun yläkerrasta lampsii mieskaksikko ja hyppää hissiin ja ajaa sillä alas. Juoksen perässä portaita alas peläten että nyt lähtee vanteet miesten mukana. Kerkiän kuitenkin kolme kerrosta alas juuri, kun hissi pysähtyy alakerroksessa. Oven avautuessa kommentoin, että oliko toi nyt järkevää. Tähän toinen miehistä ärähtää mulle ja uhkaa tappaa minut!

Tähän auttaa se, että tavarat tuodaan ensiksi hissin oven viereen ja siitä nostetaan kyytiin. Eikä varata hissiä turhaan, sillä että kannetaan tavaraa asunnosta. Joudun tämän asian selittämään lähes kaikille muuttajille talossamme. Korkea talo ja rapussa asuu useampi ihminen, joka joutuu käyttämään hissiä (esim. nuori pyörätuolin käyttäjä). 

Esim. kerran nuori oyörätuolissa huutaa 5. kerroksessa, että hän on odottanut täällä hissiä iät ja ajat. Vartti tunnin päästä on lääkäriaika keskussairaalassa. Alakerrassa kannetaan tavaroita yksi kerrallaan muuttoautosta hissiin... yksi kantaa jotain hyllyn osia kyytiin, toinen on tupakalla ja kolmas pitää hissin ovea auki... ei ole kiire mihinkään.

Vierailija
4353/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä koviksia on aina joka paikassa. Olisit sanonut, että voit koittaa ja vielä lisätä siihen, että ite oon laittanut pari kylmäks. Mitenköhän olis reagoinut.

Vierailija
4354/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzyanne kirjoitti:

Minulla oli 24-vuotiaana munasarjat täynnä isoja kystia. Suurin oli halkaisijaltaan  12 cm. Naislääkäri tiuski minulle vihaisesti että kystia tulee ainoastaan siitä kun syö e-pillereitä epäsäännöllisesti. En syönyt e-pillereitä ja sanoinkin sen mutta nainen ei uskonut. Hän vaan hoki että ihan omaa syytäsi että olet nämä kystat saanut, ja kun hän runnoi ja paineli minua liioitellun kovakouraisesti niin että huusin kivusta, lääkäri tiuski että ihan oikein sinulle että sattuu. En nähnyt häntä enää, mutta hän olisi varmaan ollut tyytyväinen kun olisi kuullut että munasarjani jouduttiin poistamaan enkä pysynyt koskaan saamaan biologisia lapsia. ( Off topic, mutta sain lapsen 36-vuotiaana luovutetulla munasolulla <3 ) 

Kun tälläista sattuu, voisitteko oikeasti tehdä valituksen kyseisestä lääkäristä? Ihan oikeasti, tehkää niitä valituksia, ei kuulu tuollainen ihminen toisten auttamisen pariin ollenkaan. Ihan rohkeasti! Muuten se kiusaa siellä muita (ja ehkä sinuakin taas) seuraavat 20 vuotta...

Vierailija
4355/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U b

Vierailija
4356/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suututtu kun en heti sillä sekunnilla laittanut kuivuneita pyykkejä kaappiin. Eikä se suuttuminen ollu pelkästään tuhahtelua ja muminaa, vaan henkilökohtaisuuksiin menemistä jne.

Vierailija
4357/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suututtu kun on ylipäätään avannut suun sanoakseen asian, mielipiteen tms. Eli toinen ei ole halunnut tai mitä lie että se toinen osapuoli sanoo tyyliin mitään. Ei vaikka olisi justiinsa sanonut pahasti toiselle ja se toinen luonnollisesti jotain sanoo/kommentoi.

Vierailija
4358/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4359/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun toinen lytännyt, vähätellyt tms pidemmän ajan sinua eri asioissa ja sanot siitä, niin kuulet vastauksina tyyliin: no mitä sä mun puheita niin otat itseesi, oisit vaan mennyt ja tehnyt asioita, en mä ole noin sanonut, sä muistat väärin, mitä sä muistelet jotain ikivanhoja sanomisia etc. Eli toinen osapuoli pesee kätensä asiasta kokonaan.

Vierailija
4360/6330 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun toinen lytännyt, vähätellyt tms pidemmän ajan sinua eri asioissa ja sanot siitä, niin kuulet vastauksina tyyliin: no mitä sä mun puheita niin otat itseesi, oisit vaan mennyt ja tehnyt asioita, en mä ole noin sanonut, sä muistat väärin, mitä sä muistelet jotain ikivanhoja sanomisia etc. Eli toinen osapuoli pesee kätensä asiasta kokonaan.

Eli se ns vähättelijä saattaa jopa suuttua kun asioista mainitaan.