Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6336)
Kaverini tuli melle eli maalle käymään, menimme sovitusti sienestämään ja kantarelleja sekä suppiksia löytyi, joten hän niitä innoissaan kuvasi. Tulimme sitten takaisin kotiini ja aloin tehdä kantarellipastaa josta olimme myös sopineet. Kaverini hermostui ja kysyi aionko oikeasti syödä noukkimamme sienet? Olin ihmeissäni ja hän sanoi että ei halua syödä roskaisia / matoisia sieniä ja että oli tullessaan käynyt torilla ostamassa puhtaita sieniä joista halusi tehdä ruuan. Pienen keskustelun jälkeen selvisi että hän oli luullut että torilla ja kaupoissa myytävät kantarellit, herkkutatit yms. on kasvatettu jossain kuten herkkusienet. Hän oli ihan kauhuissaan ja suutahti kun en enää pystynyt pitämään pokerinaamaa ja kerroin nauraen että se sienet kyllä putsataan ja käydään läpi ennenkuin niistä tehdään ruokaa. Eipä sitten jäänyt syömään, kuvat kyllä julkaisi.
Pomo suuttui, kun kilpailijafirmasta tarjottiin minulle töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini tuli melle eli maalle käymään, menimme sovitusti sienestämään ja kantarelleja sekä suppiksia löytyi, joten hän niitä innoissaan kuvasi. Tulimme sitten takaisin kotiini ja aloin tehdä kantarellipastaa josta olimme myös sopineet. Kaverini hermostui ja kysyi aionko oikeasti syödä noukkimamme sienet? Olin ihmeissäni ja hän sanoi että ei halua syödä roskaisia / matoisia sieniä ja että oli tullessaan käynyt torilla ostamassa puhtaita sieniä joista halusi tehdä ruuan. Pienen keskustelun jälkeen selvisi että hän oli luullut että torilla ja kaupoissa myytävät kantarellit, herkkutatit yms. on kasvatettu jossain kuten herkkusienet. Hän oli ihan kauhuissaan ja suutahti kun en enää pystynyt pitämään pokerinaamaa ja kerroin nauraen että se sienet kyllä putsataan ja käydään läpi ennenkuin niistä tehdään ruokaa. Eipä sitten jäänyt syömään, kuvat kyllä julkaisi. Kutiaa kovin, sanoi prinssi Wiljami kun pallejaan rapsutteli..
Kehuin kerran yhden puolitutun naisen puseroa tyyliin kiva pusero. Suuttui oikein kunnolla ja silmät leiskuen ärtyneenä kysyi, mikäs vika mun hameessa sitten on.
Olen perheen (epä)virallinen tietokone helppi ja siihen liittyen tätini kysyi onko minulla facebook-tili. Odotin kaverikutsua, mutta sainkin kohdata raivottaren: Miksi hänen facebookissaan pyörii koko ajan kissan- ja koiranruokamainoksia, eihän hänellä edes ole lemmikkejä!!! Yritä siinä sitten selittää facen algoritmeista kun toinen juuri ja juuri osaa läppäriään käyttää. Tätini vain tuhahteli ja haukkui minut hyödyttömäksi.
Näköjään riittää että olen vain olemassa 😕 Minun ei tarvitse kuin sanoa jotain ni siitä.otetaan itteensä. Ihan sama vaikka sanoisin ihan vaan vaikka jonkun kohteliaisuuden.
Oltiin käyty ensimmäistä kertaa miehen serkun talossa kyläilemässä. Älkeenpäin ihastelin kaverilleni taloa ja kaunista sisustusta.
Kaveri suuttui, kun olin mukamas haukkunut hänen kotiaan rumaksi.
Asiakaspalvelutilanne sähköalan korjaamossa. Mies astui kauppaan. Tervehdimme ja katsoin häntä sen jälkeen ihan normaalisti odottava ilme kasvoillani mitä hän olisi vailla. Mies katsoi vain hetken sanomatta mitään, alkoi pyöritellä päätä suutuksissaan ja lähti jupisten ovesta ulos. Näytti pihallakin todella vihaiselta, käveli käsiä nostellen pois. Häh?!
Siinä kaikki.
Siis mitä hän minulta odotti, mikä oli asiansa ja mikä suututti?
Jäi täysin arvoitukseksi🤣
Olen työssä missä me kaikki joudumme osallistumaan erilaisiin koulutustilaisuuksiin säännöllisesti. Näissä on aina testi joka on läpäistävä. Mulla on hyvä opiskelu- ja koetekniikka ja useimmiten saan täydet pisteet. Mulla on myös yksi työkaveri joka on työpaikkakiusaaja ja joka on ottanut mut hampaisiinsa. Kerran oltiin kahvihuoneessa tauolla, meitä oli useampi paikalla. Yksi työkaveri sanoi mulle, *Milla*, sait varmaan testistä täydet pisteet. Vastasin että joo, niin sain. Työpaikkakiusaaja pomppasi pystyyn ja poistui huoneesta. Joku alkoi nauraa ja sanoi että*Riitta* ei oikein tykännyt tuosta. Pikku juttu mutta on jäänyt mieleen kun kaikkien mielestä hän nolasi itsensä pahasti ja sai itselleen kateellisena maineen.
Mies suuttui, kun luin kirjaa, jossa päähenkilö petti puolisoaan (otan kuulemma esimerkkiä kirjasta). Sama mies suuttui myös siitä, kun useimmiten heräsin ennen häntä ja nousin ylös sängystä. Tämä siis oli tapanani arkiaamuina, kun olin lähdössä töihin, joten en olisi edes voinut jäädä sänkyyn makaamaan ja odottamaan että hän herää.
Ei liene vaikea arvata, että olemme sittemmin eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on allerginen mm. omenille. Minulla on useampi omenapuu ja joka syksy kun alan tehdä omenamehua yms. laitan Tuijalle viestin että nyt ei kannata tulla, keittiöni ja koko talo on omenien vallassa muutaman viikon ja varmuuden vuoksi Tuija välttelee myös voimakasta hajua joka tulee mehustaessa. Tavataan sitten jossain muilla kavereilla tai kaupungilla, eikä mitään ongelmia ole ollut.
Hän alkoi kesällä seurustella, poikakaveri oli ihan mukava ja vähän suojelevaa tyyppiä, eli on mm. todella tarkkana ettei ruuassa ole mitään allergeeneja. No laitoin Tuijalle viestin ja varoitin että meillä alkoi taas omena-kausi eli taloni ei nyt ole turvallinen hänelle. Tunti tämän jälkeen Tuija soitti että olen todella epäkohtelias ja ilkeä. Poikakaveri oli vetänyt herneen nokkaan tästä vuosia toimineesta käytännöstä ja päätti, että jos olen oikea ystävä, niin siivoen koko taloni alle tunnin varoitus ajalla, he tulevat nyt. Omenien pois vieminen ja täyssiivous kesken mehustuksen ja hillon keiton ei nyt ihan niin vain onnistu, joten hän päätti siiten poistaa minut kavereistaan ja aloittaa mykkäkoulun.
Olenko ainoa jolle tulee mieleen että Tuijan kaveripiiri on todennäköisesti aika dramaattisesti supistunut uuden poikaystävän myötä? Ja että se sopii poikaystävälle paremmin kuin hyvin?
Postasin faceen tyyliin: "Vapaa päivä! Nyt on aikaa kasvo- ja hiushoidolle sekä leffalle!" Tein naposteltavaa valmiiksi ja laitoin hiuksiini öljyhoidon ja aloin rentoutua. Kaveri laittoi viestiä että voiko tulla käväisemään, toisi takaisin lainaamansa sadetakin. Eipä siinä mitään, laitoin tarjottavaa valmiiksi ja kohta kaverini tulikin. Hän päätti sitten vetää herneen nenään kun olin verkkareissa ja hiukset pyyhkeeseen kiedottuina, miksi en siistinyt itseäni kun tiesin että Hän on tulossa! Pitäähän jokaisen tajuta laittaa siistimpää vaatetta päälle ja kevyt meikki kun tulee vieraita.
Taannoin oli duunissa eräs.... no luvalla sanoen, hu...lu vanhapiika joka suuttui kun joku tuoksahti vähäki hajuvedelle tai hiuslakalle tms.
Hän suuttu myös jos joku puhu yhtään normalia muutamaa lausetta pidempään puhelimessa avokonttorissa ku oltiin.
Hän sai suorastaan raivareita jos hänen omia laatimiaan sääntöjä (joista ei kyllä oltu koskaan sovittu) joku ei noudattanut.
Hän kihisi kiukusta ku ei voinu hallita ja määräillä osaa meistä.
Onneks se sai potkut yt:ssä.
Minulla on keittiössä kestokassi johon kerään palautettavat limupullot ja sinne oli tippunut pinkki muovinen tuttipullo mehuineen. Huomasin sen kun olin palauttamassa pulloja ja tiputin tuttipullon takaisin kassin pohjalle kun lähdin kaupan puolelle. Olin päässyt muutaman metrin kun vartija pysäytti minut ja kohteliaasti kysyi että saako katsoa kassiini. Avasin kassin ihmetellen, koska en ollut ehtinyt edes kunnolla kaupan sisään. Vartija vilkaisi pussin pohjalle ja kertoi nauraen että heille oli ilmoitettu varkaasta pullonpalautus automaatilla. Joku oli nähnyt kun tiputin tuttipullon takaisin kassiin ja päättänyt että varastin jotain. Huomasin kyllä vihaisen näköisen harmaahiuksisen naisen joka oli näkyvästi pettynyt kun vartija toivotti minulle hyvää päivänjatkoa ja valitteli häiriötä.
mulle kaveri suuttu siitä, kun olin ollut aiemmin viikon kipeänä ja olo alko olla parempi. Kaveri halus että lähen ajamaan rinkiä hänen, yhteisen kaverin ja hänen kihlatun kanssa. Laitoin pari tuntia myöhemmin viestin, etten taidakkaan jaksaa lähteä koska alkoi väsyttämään ja flunssa tuntu palaavaan. Kveri vastas viestiin: olipa yllätys... sen jälkeen tämä kaveri ei oo soittanu eikä laittanu mitään viestiä mulle. En ole itsekkään laittanut mitään viestiä koska loukkaannuin tuosta hänen laittamasta viestistä.
Yks mun ex-kaveri suuttui siitä kun huomautin että sen pipossa on reikä. Hän huomautti että leikkasi siitä ruman kuvan pois. Vastasin että eikös tuo reikä oo rumempi. Tästä hän veti herneet molempiin sieraimiin. Hän oli muutenkin mikä lie mt-ongelmainen. Onneksi on ex.
Anoppi, appiukko ja sisarukset tulivat "hulluiksi" kateudesta kun rakensimme oman talon. Haukuttiin että ero teille tulee niin kuin muillekin rakentaneille, arvosteltiin, tehtiin jopa kiusaa eikä autettu kun harvoin jossain tarvittiin. Alettiin kiusanteko porukalla, varasteltiin tavaroita, haukuttiin pomolle työmaalla mistä vaan keksittiin, puhuttiin pahaa takanapäin ja päin naamaa huudettiin. Aivan käsittämättömän hulluja ja kateellisia jälkeenjääneitä.
Suuttuvista mummeleista: olin vakikaupassani ja sanoin kassalle että yksi pussi ja menin pakkaamaan samalla kun myyjä löi ostoksia kassaan. Myyjän ei tarvi sitä piipata, vaan heillä on valmis näppäin muovikassille. Jostakin ilmestyi pikku mummeli (oli noin 140cm pitkä, joten oikeasti pieni kokoinen harmaahapsinen naisoletettu) joka alkoi huutaa että olen varas, ja huusi myyjälle että otin pussin ohi kassan. Myyjä yritti selittää että sanoin siitä ja että hän on sen jo lyönyt kassaan, mutta mummeli vain huusi päälle että hän näki ja alkoi jo vaatia että hänet pitää palkita kun jäin kiinni. Lopulta vartija tuli ja talutti mummelin etäämmälle ja oli vielä selittämässä asiaa kun kävelin ulos.
Joku helsinkiläis rouva suuttui raitiovaunussa kun märkä sadetakkini osui käytävää pitkin kulkiessani hänen hameeseensa.
Lapseni luokalla oleva oppilas kiusasi lastani koulussa. Kun asia selvisi ja sitä käsiteltiin, niin tuon kiusaajan vanhemmat suuttuivat lapselleni. Kun minä ja mieheni sitten tietysti puolustimme lastamme kun he kaksi aikuista hyökkäsivät 9-vuotiaan lapsen kimppuun ja tekivät raivoissaan selväksi, että se oli meidän lapsemme vika, että heidän poika kiusasi tätä ja että meidän tyttö oli se, jota olisi pitänyt rangaista.