Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6336)

Vierailija
3661/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä oudoin mutta viimeisin asia älyttömin asia josta minulle on suututtu ja joka eskaloitui sitten ihan käsittämättömiin mittasuhteisiin.

Olin tapaillut erästä miestä pari kk. Olimme olleet viimeiset pari viikkoa molemmat aika kiireisiä työjuttujen takia ja tapaamiset oli tyyliä kerran viikossa. Olimme sopineet että mies tulee luokseni klo 18 eräs lauantai, teemme ruokaa yhdessä, käymme ulkoilemassa jne ollaan vaan kiireettömästi. Olin ajoissa kotona ja käynyt ruokakaupassa ja odottelin miestä.

18:30 soittelin hänelle kun häntä ei näkynyt eikä ollut laittanut mitään viestiä että myöhästyy. Mies sanoi olevansa syömässä kaverinsa kanssa aivan toisella puolella kaupunkia.Olin ihan että häh, eikö meidän pitänyt tehdä ruokaa ja nähdä? Mies sanoi että tulee sitten kun on syönyt, menee ehkä tunti. Sanoin hänelle että olisin arvostanut jos hän olisi ilmoittanut että myöhästyy/ suunnitelmat muuttuu. Että ei siinä mitään jos ne muuttuu mutta tosiaan vaikka viesti tästä olisi ollut kiva niin en olisi kiirehtinyt omista menoista kotiin sovituksi ajankohdaksi.

Mies sai aivan totaalisen raivokohtauksen. Haukkui minut kontrollifriikiksi joka oli kuulemma tottunut kyykyttämään miehiä. Olin täysin sanaton, totesin sitten vaan etten halua riidellä, puhutaan asiasta kun hän tulee. Mies lähetti puhelun jälkeen monta viestiä perääni jossa syytteli minua mm.niuhottajaksi ja vittumaiseksi ihmiseksi joka ei osaa keskustella asioista. En vastannut mitään näihin viesteihin. Miestä ei sitten kuulunut ja seuraavana aamuna huomasin että oli poistanut minut aivan kaikista someista. Ensin olin järkyttynyt, sitten totesin vaan että taisin väistää luodin.

En kuullut miehestä sen koommin. Yhteiseltä ystävältä kuulin että olin kuulemma kohdellut miestä epäkunnioittavasti eikä hän voinut antaa käytöstäni anteeksi. Edelleenkään en tiedä mistä hän lopulta suuttui niin pahasti.

Vierailija
3662/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin n. 10-vuotias ja vietin päivää kaupungilla isän kanssa kahdestaan (tätä ei tapahtunut koskaan). Olin todella ujo lapsi. Isä kysyi, haluanko jätskiä, johon vastasin varmaan, että "en tiedä,ihan sama." Kun oltiin jätskikiskalla, en osannut valita. Isä sai yhtäkkiä ihan hirveän raivarin ja alkoi huutaa, että "Aina sama juttu sun kanssa, sä et sitten tiedä ikinä mitään, sä olet ihan mahdoton", jne. Muistaakseni ei sitten ostettu jätskiä ja se päivä kaupungilla loppui sitten siihen heti alkuunsa ja lähdettiin kotiin.

Kuinka surullista…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä oudoin mutta viimeisin asia älyttömin asia josta minulle on suututtu ja joka eskaloitui sitten ihan käsittämättömiin mittasuhteisiin.

Olin tapaillut erästä miestä pari kk. Olimme olleet viimeiset pari viikkoa molemmat aika kiireisiä työjuttujen takia ja tapaamiset oli tyyliä kerran viikossa. Olimme sopineet että mies tulee luokseni klo 18 eräs lauantai, teemme ruokaa yhdessä, käymme ulkoilemassa jne ollaan vaan kiireettömästi. Olin ajoissa kotona ja käynyt ruokakaupassa ja odottelin miestä.

18:30 soittelin hänelle kun häntä ei näkynyt eikä ollut laittanut mitään viestiä että myöhästyy. Mies sanoi olevansa syömässä kaverinsa kanssa aivan toisella puolella kaupunkia.Olin ihan että häh, eikö meidän pitänyt tehdä ruokaa ja nähdä? Mies sanoi että tulee sitten kun on syönyt, menee ehkä tunti. Sanoin hänelle että olisin arvostanut jos hän olisi ilmoittanut että myöhästyy/ suunnitelmat muuttuu. Että ei siinä mitään jos ne muuttuu mutta tosiaan vaikka viesti tästä olisi ollut kiva niin en olisi kiirehtinyt omista menoista kotiin sovituksi ajankohdaksi.

Mies sai aivan totaalisen raivokohtauksen. Haukkui minut kontrollifriikiksi joka oli kuulemma tottunut kyykyttämään miehiä. Olin täysin sanaton, totesin sitten vaan etten halua riidellä, puhutaan asiasta kun hän tulee. Mies lähetti puhelun jälkeen monta viestiä perääni jossa syytteli minua mm.niuhottajaksi ja vittumaiseksi ihmiseksi joka ei osaa keskustella asioista. En vastannut mitään näihin viesteihin. Miestä ei sitten kuulunut ja seuraavana aamuna huomasin että oli poistanut minut aivan kaikista someista. Ensin olin järkyttynyt, sitten totesin vaan että taisin väistää luodin.

En kuullut miehestä sen koommin. Yhteiseltä ystävältä kuulin että olin kuulemma kohdellut miestä epäkunnioittavasti eikä hän voinut antaa käytöstäni anteeksi. Edelleenkään en tiedä mistä hän lopulta suuttui niin pahasti.

Et väistänyt vain luotia vaan Banzai Billin.

https://www.mariowiki.com/Banzai_Bill#/media/File:BanzaibillNSMBU.png

Vierailija
3664/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo huusi käytävällä:"sinä et tee yötyötä!". Olin ihan äimänä. Apulaisjohtaja oli vieressä ja yritti rauhoittaa huutajaa samalla selittäen. Kyse oli siitä että 10 min. liukuva työaika merkkautuu varhain aamulla yötyöksi. Tein siis ohjeen mukaan ja myöhemmin kokouksessa käsiteltiin virallinen ohje. Huutajapomo kuitenkin ohjeisti suullisesti että sitä ei saa noudattaa. Budjetti oli niin tiukka (menee 10 min. Yötyölisällä jos tulee aikaisin töihin).

Ei ollut yksityinen, vaan julkisen puolen hoitajien työpaikka.

Sama pomo myös ei tykännyt jos meikkasin ja kollegat eivät tykänneet jos tulin meikittä. Samoin suututtiin kun tein työvuoroja joita muut eivät halunneet (viikonloppuna). Huomasivat että niillä tienaa paremmin.

Suututtiin myös siitä että teen ahkerasti ja kun siirryin osittain toiseen työhön, alkoi kokousaiheina olla että kaikkien on tyhjennettävä roskiksia jne (kun en enää ollut tekemässä sitä tai muuta sälää oman työn ohella).

Vierailija
3665/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhan kouluaikaisen kaverin facebookista, olimme aikoinaan läheisiä, yövyimmekin toistemme luona. Olimme toisistamme erillämme opiskelleet molemmat lääkärin ammattiin. Laitoin viestiä, mitä kuuluu. Vastaus oli, miksi sinä minulle viestiä laitat.

Vierailija
3666/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupan alalla esimiehenä,tai esihenkilönä niinkuin nykyään sanotaan :)

Nuori työntekijä suuttui kun olin piirtänyt työvuorolistaan viikolle kaksi työpäivää ja molemmat 4 h…On kuulemma loppuunpalanut ellei saa tehdä vain yhtä päivää viikossa ja samalla valittaa kun palkkapäivänä ei tule tarpeeksi rahaa….

Vierailija
3667/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näinaina väärinpäin kirjoitti:

Olen kaupan alalla esimiehenä,tai esihenkilönä niinkuin nykyään sanotaan :)

Nuori työntekijä suuttui kun olin piirtänyt työvuorolistaan viikolle kaksi työpäivää ja molemmat 4 h…On kuulemma loppuunpalanut ellei saa tehdä vain yhtä päivää viikossa ja samalla valittaa kun palkkapäivänä ei tule tarpeeksi rahaa….

En tiedä ymmärsinkö nyt ihan oikein, mutta ethän sä voi mennä itseksesi piirtelemään työntekijöille ylimääräisiä vuoroja?

Vierailija
3668/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylimääräisiä,ihan suunniteltuja.

Vierailija
3669/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisnaisen mukaan olen estoinen, kun en pitänyt siitä, että pöllähti eteeni pällistelemään pukiessani suihkun jälkeen vaatteita. Huusi naama punaisena, kun totesin, että koputtaa pitäisi.

Vierailija
3670/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kaksoisviestinnästä minulle suuttuminen on outoa.

Olin tutun mökillä, alkoi siinä sitten tiskaamaan ja siivoomaan. Kysyin, että miten voin olla avuksi. Ei kuulemma tarvi auttaa, rentoudu sä vaan!

Oli sitten yhteiselle tutullemme jurputtanut että tuo ei tee mitään eikä auta missään.

Kun en minä väkisin sinne tiskaamaan tunge, jos hän sanoo ettei tarvitse.

Myös töissä tätä tapahtuu "eiii lähe sä vaan!!" Ei minulle tarkoita sitä, että olisikin pitänyt jäädä auttamaan.

Tuntuu, että tuossa toivotaan jotain kursailua tai kunnon eipäs-juupas leikkiä vähintään. Mulle se ei on ei.

Vierailija
3671/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilö (nainen) sai kiukkukohtauksen, kun kieltäydyin lakon alla kertomasta, mihin ammattiliittoon mahdollisesti kuulun, jäänkö lakkoon vai tulenko töihin.

Sanoin, että ammattiliittoa ei saa kysellä. Hänellä oli ollut tapana aina ennen lakonuhkaa kirjata ylös työntekijöiden liitot ja oikeudet jäädä lakkoon ja ilmoittaa niistä sitten talonkokouksessa julkisesti, että kuka tulee töihin.

Olin määräaikainen, hyvä työntekijä, mutta hän ei uusinut sopimustani vaan sain mennä. Onneksi parempaan paikkaan!

Vierailija
3672/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha koulukaverini suuttui kun jääkaapissani ei ollut olutta, kun hän tuli käymään yllättäen vuosien jälkeen. Pitää kuulemma aina olla jokaisen kaverin lempijuomaa valmiina kylmässä useampi tölkki. Olimme jo yli 40 vuotiaita, enkä itse ole koskaan juonut olutta, enkä ollut nähnyt tätä kaveria muistaakseni yli viiteen vuoteen. 

Suuttui vielä pahemmin kun kysyin onko hänen jääkaapissaan sitten mun lempisiideriä, jos tulen käymään.

Vierailija
3673/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle suututtiin verisesti, kun menin ensimmäisen kerran treffeille mieheni kuoleman jälkeen. Aikaa hänen kuolemastaan oli kulunut jo monia vuosia. Heitin kuulemma mieheni muiston romukoppaan tuosta vain, ihan kuin häntä ei olisi ollutkaan, enkä häntä enää surrut tai kaivannut, olinko rakastanutkaan. Puoli sukua suuttui verisesti ja osa ystävistänikin. Tilanne oli minulle tosi vaikea ja outo muutenkin, joten olisin kaivannut tukea näihin treffeihin, enkä hirveää ryöpytystä.

Veljentyttäreni poikaystävä kuoli muutaman vuoden suhteilun jälkeen. Olivat siinä vaiheessa jo avoliitossa.

Pari vuotta myöhemmin tyttö tapasi uuden miehen. Somessa alkoi kova lynkkaus. Olisi pitänyt ilmeisesti jäädä nunnaksi vaalimaan hepun muistoa.

kirkon vihkikaavassa sanotaan: ... kunnes kuolema teidät erottaa...

Sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että aviopuolison kuoltua voi elossa olevan puoliso halutessaan etsiä itselleen kumppanin.

Vierailija
3674/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jälkeläinen suuttui kun sai tietää olevansa 70 luvun vahinkoja.

Vierailija
3675/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kaljatölkkien varaamisesta kaverin yllätys vierailua varten... Minulle suuttui oma äitini kun kotonani ei ollut Oikeaa Kunnon Kermaa kun tuli ilmoittamatta käymään ja toi mukanaan sen ainoan sukulaisen, joka haluaa juoda kahvinsa kerman kera. Itse en käytä maitotuotteita juuri ollenkaaan.

Vierailija
3676/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Cheekin kuuntelusta, ja popin. Tavallisista vaatteista.

Vierailija
3677/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sivusuhde nainen kysyi rakastanko häntä? Sanoin rakastavani vaimoa ja lapsiani muija veti hirveet kilarit...

Vierailija
3678/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun ensin on lähetetty viesti että 'soita miulle illalla' - ja sitten olen soittanut. Kuulemma sitten 'soittelen iltaisin'. Hullua mutta totta. Tarina on oikeasti vielä hullumpi mutta jätän tähän.

Vierailija
3679/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin vanhan kouluaikaisen kaverin facebookista, olimme aikoinaan läheisiä, yövyimmekin toistemme luona. Olimme toisistamme erillämme opiskelleet molemmat lääkärin ammattiin. Laitoin viestiä, mitä kuuluu. Vastaus oli, miksi sinä minulle viestiä laitat.

Ja  sitten sinä suutuit siitä?

Vierailija
3680/6336 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaksiteräinen juttu. Itselle on vanhat koulu"kaverit"laittaneet viestiä, lähinnä utelevat kuulumisiani. He eivät oikeasti olleet kovin kivoja minulle koskaan, joten en haluaisi pitää yhteyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi