Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6336)

Vierailija
3641/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidempi aikainen ystävä suuttui minulle siitä että löysin miehen ja ostin asunnon :D Välit meni samantien ja aina välillä kyllä mietin miten edes ajattelin tätä naista ystävänä...

Todennäköisesti teit samoin kuin suurin osa naisista jotka löytävät miehen. Kaverit ja ystävät unohtuu täysin pariksi vuodeksi, et vastaa viesteihin, et lähde minnekään ilman sitä maailman ihaninta miestä. Kuka sellaista jaksaa vuosia katsoa ja kuunnella? Sitten kun toiset kyllästyy, sinä kirjoittelet somessa että kaverit suuttui ja oli kateellisia sinulle. Katse peiliin.

Huomattu. Mun ystävä oli just tuollainen että heti kun mies löytyi unohtui ystävyys,ensin väheni tyttöjen illat,sitten piti olla mies joka paikassa ja se mies ei edes reagoinut kuin murahtelemalla jos yritti jutella ja jutteli vain ystävälleni,eli olin jatkuvasti kolmas pyörä, lopulta ei enää nähty ja lopulta hänestä tuli samanlainen kuin miehensä ilkeä letkauttelija jos halusin viettää aikaa kahdestaan,katsoa elokuvaa tms,ei onnistunut ilman ukkoansa paikalla tai sitten jatkuvasti viestitteli ukollensa jos ei ollut paikalla, sitten ystävyys menikin poikki ja jälkikäteen vielä haukkui mua ja raivosi etten kestä hänen onneaan ja olen vain kateellinen vanhapiika,,loukkasi paljon ja nyt ei olla oltu väleissä vuosiin.

Vierailija
3642/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly suuttui siitä, että ostin tädin hautajaisiin "liian kalliin kukkakimpun, kun halvemmallakin olisi saanut". Kävivät laskemassa kukat, eivät koskaan maksaneet osuuttaan, olisi ollut 30 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystäväni suuttui ja raivosi siitä, kun olin ensimmäisen vauvavuoden niin väsynyt, (oli unettomuutta paljon) että peruin menon mihin piti hänen kanssaan mennä. Hän vuodatti minulle kuinka olin pettänyt luottamuksen ja rähjäsi tähän kaiken mitä hänen sisällään oli. Hänhän teki vain palveluksen minulle aloituksellaan. Voin nykyään paremmin ilman tällaista ymmärtämätöntä suuttujaa. 

Toinen oli, kun viestin ex-miehelle, miten voitaisiin panostaa yhteiseen lapseen vielä paremmin. Kerroin viestissä suoraan asiani ja ehdotukseni, tämä viesti ei tuonut toivottua tulosta. Ex oli kuulemma raivonpartaalla tapahtuneesta. 

Vierailija
3644/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut juuri pari vuotta vanhan käytetyn auton ja olin ajanut takaisin lounastauolta työpaikan pihaan. Taukoa oli vielä jäljellä, niinpä päätin soittaa poikaystävälleni autosta ja kysellä miten hänen työpäivänsä sujuu, ja sitten siirtyä vasta sisälle takaisin töihin. Puhelu meni siihen saakka hyvin, kunnes nousin autosta ulos ja ovi narahti. Poikaystäväni sai hirveän raivokohtauksen "Kenen autosta nousit? Sinulla on uusi auto ja ovi ei voi narahtaa noin?" "Ketä miestä siellä työpaikalla tapailet?!" Yms. vihjailua ja alatyylistä haukkumista. Hän jatkoi koko loppupäivän wa-maratonilla syyttelyä ja yritti pakottaa minua paljastamaan kuka tämä narisevaovisen auton omistaja on ja raivoistui kun kehtasin hänelle valehdella päin näköä sen olleen mun auton ovi, sillä "onhan hänellä korvat päässä" eikä "ole niin idiootti että uskoisi kaikkea paskaa mitä hänelle syötetään". .

Luulin aluksi, että hänellä oli vaan huono päivä ja purki pahaa oloansa minuun noin absurdilla mielikuvitusasialla. Mutta ei, täytyi lopulta uskoa et oli tosissaan kun hän epätoivoisesti yritti saada autoni kuljettajanpuoleista ovea narisemaan vielä viikkoja tuon episodin jälkeenkin ja syytteli minua työpaikkaromanssista...

En yhä vieläkään voi käsittää miten jaksoin intää vastaan ja kuunnella sitä dissaamista niinkin kauan.

Tämä tyyppi on nykyisin ex. :D

Vierailija
3645/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivastin väärin töissä. Pomo sai hepulin. Tämä tapahtui kauan aikaa sitten, n 6vuotta, eli reilusti ennen koronaa. Vieläkin sitä ihmettelen ja muistelen.

Oliko huutoaivastus?

Ei ollut. Ihan tavallinen pieni yksittäinen aivastus. Ja kyllä, tiedän käsitteen huutoaivastus. En vain osaa aivastaa täysin äänettömästi.

Vierailija
3646/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neliöeliö kirjoitti:

Mies suuttui kun postasin somessa uskovaisten juttuja. Pelkää mitä hänen kaverit ajattelis.

Tosi omituista. Minua kun ei pätkääkään kiinnosta jos joku ei tykkää musta mun uskon vuoksi. En minä silloin vaan oo sellasten kaa tekemisissä.

Enkä aio koskaan esittää muuta kuin mitä olen ihan sama mitä mun mies sanoo.

Se on saanu oppia sietämään sitä. Jos ei siedä niin saa sitten lähee lätkimään

Tyypillistä narsismia uskovaiselta. Se sun ukkos päätyy kiusattavaksi sun somejulkaisujen vuoksi. Menettää ystävänsä, kun sinä alat paasaamaan ja käännyttämään heitä. Lähimmäisen rakkaus todistetusti riittää vain oman seurakunnan jäseniin, ei edes omaan puolisoon. Narsisti olet, minäminäminä.

Mikäs siinä itse olet jos et narsisti, tekstisi kertoo sinusta että justiinsa suutuit turhasta,moni suuttuu jos yrittää ns käännyttää,kenenkään ei ole pakko kuunnella mutta raivoaminen on turhaa. Meitä narsistisia minäminä ihmisiä on sitten monta oli uskossa tai ei,,lisäksi toi diagnoosi narsisti meni sulla penkin alle et ole oikeasti kohdannut narsistia etkä tiedä mitä se tarkoittaa kun käytät sanaa loukataksesi muita.

Ohis.

No nyt meni sinun diagnoosi ja keittiöpsykologia ihan metsään :D En suuttunut, kaikkein vähiten raivoan, kerroin vain mitä olen itse nähnyt satoja kertoja elämäni aikana, uskovaiset on niin itseään täynnä ettei kukaan koskaan. Eivät koskaan tee virheitä, eivät osaa ajatella toisen kannalta asioita ja tietävät kaiken paremmin esim lasten kasvatuksesta vaikkei itse ole koskaan uskaltanut edes sitä ensimmäistä lasta tehdä. Oikeasti olen elänyt narsistin kanssa, joten tiedän mistä kirjoitan. Mutta taisin osua oikeaan, siksi älähdit ja puolustelet.

Olet pelkkä rasisti ja näet vihaamassasi ihmisryhmässä kaikki mahdolliset viat, jotka kuvittelet vain omassa rasistisessa päässäsi.

Vierailija
3647/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös todistanut kuinka isäpuoleni suuttui Äidilleni mustikkapiirakasta. Äiti leipoi sen murutaikinapohjaan, kun se olisi miehen mielestä pitänyt tehdä pullataikinapohjaan. Mies haukkui koko piirakan ja huusi kun piirakka oli vääränlainen. Taisi haukkua Äitinikin siinä samalla. Ei silti tekovaiheessa sanonut sanallakaan millainen piirakan olisi pitänyt olla. Naisten pitäisi olla jotain ihmeen ajatustenlukijoita vai?

Meillä on ollut samaa, ennen kuin minä synnyin. Kaupunkilaisäidin piti lämmittää savusauna. Ikinä äiti ei ole edes nähnyt savusaunaa. Kun ei osannut, isä haukkui osaamattomaksi ja oli helvetin vihainen. Samoin karjalanpaisti ja ruisleipä olisi pitänyt kaupunkilaisnaisen, jonka äiti ei koskaan antanut leipoa tai kokata, osata tehdä samoin kuin isän oma äiti teki, ja tietysti ensi yrittämällä. Uuni olisi pitänyt osata lämmittää oikein heti ensimmäisellä kerralla jne.

Isälle tietenkään ei voinut nakittaa mitään sellaista, jota ei ole koskaan tehnyt ja sanoa, että tee nyt heti oikein kuten joku, joka on tehnyt tätä jo 30 vuotta.

Kotonani tehtiin leipäjuustoja myyntiin päivittäin, ja jokainen osallistui juustojen tekoon. Menin  miniäksi maalaistaloon ja tein juuston ennen kauppaan lähtöä. Kälyt ottivat nokkiinsa, kun se ei ei minusta ollutkaan iso työ. Loukkasin anopin työn arvoa, kun en käyttänyt koko päivää juuston tekoon.

Vierailija
3648/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että paheksuttiin kun ihmettelin sitä, että olin saanut epäasiallista kohtelua ja laitontakin ihan viranomaistasolta.

Vierailija
3649/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D

Markka-aikana elettiin silloisten markkahintojen mukaan, ei silloin pohdittu tulevia eurohintoja ja vertailtu niitä silloisiin markkahintoihin, kun ei edes tiedetty mistään euroista. Mutta nykyään on joukko ihmisiä, jotka jatkuvasti vertailevat nykyhintoja menneen maailman markkahintoihin. 😅

Vierailija
3650/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä suuttui koska oli minulle velkaa 30€. Aivan omituinen juttu, ajatteli varmaan että annan velan anteeksi ja niin teinkin kun en jaksanut enää kuunnella.

Meni siis niin että kysyi, että eikös hän jo maksanut johon minä että et. Alkoi väittäminen että on hän maksanut ja suuttui kun en ollut sanaa mieltä.

Vierailija
3651/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jotain apua kerjäämässä oleva, hieman uusavuton aikuinen nainen suuttui, kun en halunnut lainata hänelle uimapukuani.

Hän oli aloittanut uimisen harrastuksenaan. Uimapukuja saa ihan kohtuuhinnalla, mutta siinäkin asiassa ajatteli hyödyntää muita.

Sanoin, että en lainaa niin intiimiä vaatetta, ei ole tapana sellainen. Suuttui. Puhui minusta pahaa selän takana, vaikka olen useasti häntä auttanut, mutta johonkin se raja on vedettävä.

Sattui sitten niin, että lapseni uimakoulun aikaan osuin uimahallin pukuhuoneeseen samaan aikaan kuin tämä nainen oli siellä. Tunnistin heti hänen äänensä ja kurkkasin pukukoppien lomasta: siellä hän kinasi jonkun naisen kanssa, joka ei suostunut antamaan hänelle kolikkoa, jotta saisi kaapin lukkoon. Edes sitä 50 sentin kolikkoa ei halunnut itse maksaa.( Poletteja sai myös ostaa kassalta, jos ei ollut kolikkoa.) Hän suuttui sille tuntemattomalle naisellekin.

Sen jälkeen pidin visusti etäisyyttä. 

Vierailija
3652/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kauan kauan sitten silloisen avomieheni kanssa paikallispubissa käymässä. Mies oli jo mennessä aika päissään. Itse olin selvin päin, vain yhden oluen käteeni "malliksi" koko illan ajaksi ostaneena.

En ollut pitkään aikaan ollut mieheni mukana paikallisessa, ja eräs hyvänpäiväntuttumme (miehelleni tutumpi kuin minulle) tuli pöytäämme juttelemaan, kuten nyt yleensä tutuille tavatessa ruukataan jutella. Hän kyseli nimenomaan minulta, että mitä minulle kuuluu, ilahtumisensa siitä, että minuakin pitkästä aikaa näkyi. Minä tietysti kohteliaasti (mutta neutraalisti) vastasin hänen jutusteluunsa, enkä ollut itse kovin aktiivinen osapuoli keskustelemaan hänen kanssaan. Kaikki kolme siinä kuitenkin hyväntuulisesti osallistuimme tuikitavalliseen jutteluun, arkikuulumisten päivityksineen.

Heti kun tuo tuttu lähti muihin pöytiin jatkamaan moikkauskierrostaan, niin avomieheni sihahti silminnähden raivona mustasukkaisuudesta: "odotahan kuule, kun päästään kotiin!!!" Silmissä välähti niin suuri, musta viha, että otin uhkauksen todella vakavasti.

Neuvottelinkin sitten erään toisen, neutraalin "perheystävän kanssa", että tulisin hänen luo siksi yöksi, koska en todellakaan uskaltanut ajatellakaan meneväni avomiehen kanssa kahdestaan saman katon alle tuona yönä! Tämä ystävä oli hyvin epäuskoinen, että avomies voisi olla minulle koskaan mitenkään vaaraksi - mutta lupasi, että saan tietysti tulla yöksi hänen luo, jos kerran siltä tuntuu.

Avomies oli herännyt aamulla kotoa kettiön pöydän alta yksin... Tai ei nyt aivan yksin: oli hänellä sentään ollut kirves vieressä valmiina!!! :O

Yhteinen ystävä, jonka luona vietin yön, oli myös hyvin järkyttynyt, kun kuuli tästä: eihän siitä silloisesta "enkelimäisen mukavasta", seuralliseta avomiehestäni ulkopuoliset koskaan olisi millään uskoneet, mikä psykopaatti sieltä kotona neljän seinän sisällä (varsinkin sikakännissä) kuoriutuikaan!

Vierailija
3653/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 6v ja serkku oli 5v. Oltiin mökillä. Serkku kiipesi ison kiven päälle, horjahti ja putosi matalaan rantaveteen. Juoksi sitten märkänä ja suureen ääneen itkien mökille. Mua syytettiin että olin työntänyt hänet alas kiveltä. Kun vakuutin että en todellakaan ollut niin sitten syytettiin että olin ainakin pelästyttänyt hänet niin että hän putosi. Ei uskottu että en ollut tehnyt mitään pahaa. Serkku vaan parkui ja kenellekään ei tullut mieleen kysyä häneltä mitä oli tapahtunut. Mua syytettiin vain siksi että olin ollut paikalla ja isommathan nyt aina kiusaa pienempiään (ei kiusaa). Me leikittiin aina kivasti yhdessä ilman kummempia riitoja joten siinäkään ei voinut olla syytä miksi mua syytettiin. Ihmeellistä että aikuiset noin vain päättivät mitä oli täytynyt tapahtua. Tämä vieläkin vaivaa vuosikymmenien jälkeen. Itse olen ollut oikeudenmukaisempi lapsiani kohtaan.

Vierailija
3654/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tankkaamassa ja ajattelin ottaa tankin täyteen, vaikka hinta kirpaisi. Siinä tankatessani, huoltamon

sisältä tuli vanha mies autolleen. Oli juuri käynyt maksamassa ja tuli minulle paasaamaan:

" On se saatana kumma, kun satasella ei nykyään saa edes tankattua täyteen." Erityisesti näin

covid-aikaan ei ollut mukavaa, kun auringonvalossa näin hänen suustaan lenteleviä sylkipisaroita.

"Jaa, herra ottaakin tankin täyteen, taitaa olla työsuhdeauto ja korrti myös?" En viitsinyt vastata.

"Tollalailla kaahaatte ja viette toisten bensat niillä firmojenne korteilla, hävetkää saatana."

Mies astui pienipyöräiseen etuvetoiseensa, käänsi niin jyrkästi oikealle, että aluvanne muovautui

mittarikorokkeen betonia vasten. Nauratti, kävelin sisään ja maksoin käteisellä 134,17€

Vierailija
3655/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että en kaverin ex tempore -idean perusteella jätä sairaana olevaa puolisoa taaperon kanssa illaksi lähtiessäni itse drinksuille. Tätä kaveri ei meinannut millään käsittää ja lopulta suuttui. Ehdotin toista ajankohtaa, mutta ei kelvannut kun menojalka olisi kaverilla juuri sillä hetkellä vipattanut.

Sukulainen suuttui joskus siitä kun en vienyt lastani hänen suosittelemaansa muskariin. Tämä muskari järjestettiin viikoittain aamupäivisin ja opiskelujen ohella kävin myös töissä joten en tällaiseen aikaharppaukseen taipunut. Lapsen isä teki melko vapaalla aikataululla silloin etätöitä, mutta häntä ei voinut tähän ajatella kun äidin se lapsi pitäisi sinne viedä ja kilistellä triangelia.

Vierailija
3656/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne käsittivät, että sanoit heitä "kuvatuksellisiksi", eli siis rumiksi...

Vierailija
3657/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne käsittivät, että sanoit heitä "kuvatuksellisiksi", eli siis rumiksi...

Vierailija
3658/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neliöeliö kirjoitti:

Mies suuttui kun postasin somessa uskovaisten juttuja. Pelkää mitä hänen kaverit ajattelis.

Tosi omituista. Minua kun ei pätkääkään kiinnosta jos joku ei tykkää musta mun uskon vuoksi. En minä silloin vaan oo sellasten kaa tekemisissä.

Enkä aio koskaan esittää muuta kuin mitä olen ihan sama mitä mun mies sanoo.

Se on saanu oppia sietämään sitä. Jos ei siedä niin saa sitten lähee lätkimään

Tyypillistä narsismia uskovaiselta. Se sun ukkos päätyy kiusattavaksi sun somejulkaisujen vuoksi. Menettää ystävänsä, kun sinä alat paasaamaan ja käännyttämään heitä. Lähimmäisen rakkaus todistetusti riittää vain oman seurakunnan jäseniin, ei edes omaan puolisoon. Narsisti olet, minäminäminä.

Mikäs siinä itse olet jos et narsisti, tekstisi kertoo sinusta että justiinsa suutuit turhasta,moni suuttuu jos yrittää ns käännyttää,kenenkään ei ole pakko kuunnella mutta raivoaminen on turhaa. Meitä narsistisia minäminä ihmisiä on sitten monta oli uskossa tai ei,,lisäksi toi diagnoosi narsisti meni sulla penkin alle et ole oikeasti kohdannut narsistia etkä tiedä mitä se tarkoittaa kun käytät sanaa loukataksesi muita.

Ohis.

No nyt meni sinun diagnoosi ja keittiöpsykologia ihan metsään :D En suuttunut, kaikkein vähiten raivoan, kerroin vain mitä olen itse nähnyt satoja kertoja elämäni aikana, uskovaiset on niin itseään täynnä ettei kukaan koskaan. Eivät koskaan tee virheitä, eivät osaa ajatella toisen kannalta asioita ja tietävät kaiken paremmin esim lasten kasvatuksesta vaikkei itse ole koskaan uskaltanut edes sitä ensimmäistä lasta tehdä. Oikeasti olen elänyt narsistin kanssa, joten tiedän mistä kirjoitan. Mutta taisin osua oikeaan, siksi älähdit ja puolustelet.

Päinvastoin, tais osua ja kolahtaa sun kohdalle,et ole tavannut oikeita uskovaisia koska oikeat uskovaiset ei käyttäydy noin. Et ole elänyt oikean narsistin kanssa koska kuvaus ei osu narsistisen persoonallisuus häiriöiselle. Kannattaa oikeasti hankkia apua jatkuviin raivokohtauksiin terapia ,jooga tms.

Vierailija
3659/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessani asiakas tuli kyselemään kaikkea mahdollista oikein ajan kanssa. Vastailin kysymyksiin ystävällisesti ja erittäin kärsivällisesti vaikka alkoi tuntua, että asiakas vain uunottaa itsestään selvillä kysymyksillään (tyyliin "saanko hengittää teidän myymälän ilmaa maksutta") tai on vain jotenkin yksinäinen.

Tätä tolkutonta dialogia kesti yli 10 min ja aloin jo pohtia kohteliasta tapaa poistua tilanteesta. Sitten asiakas veti ostovaihteen silmään ja alkoi tivata tuotteista ja keskustelu jatkui toiset rattoisat 10 min. Raastoi sielua tämä soutaminen ja huopaaminen, mutta kun on asiakaspalvelussa töissä niin sitä ei saa näyttää. Hymyillen, kuunnellen ja rauhallisesti vastaillen jatkoin ja hyvä mieli tuli itsellekin, että saa nämä haastavammatkin asiakkaat hoidettua.

Lopulta kun kysymystulva tyrehtyi niin asiakas katsoi minua pitkään ja sanoi, että ei aio ostaa tai asioida myymälässä enää koskaan ellei hänen "vakkari" vaivaudu edes ohitse kulkemaan. MINÄ sain asiakkaalta raikuvat haukut tästä etten ollut toinen työntekijä.

Asiakas poistui mylvien paikalta vielä pälyillen josko hänen "vakkarinsa" jostain ilmestyisi. Turhaan kuikuili, sillä kyseinen työntekijä oli lopettanut jo noin vuosi sitten ja muistaakseni maininnut miten hirveä asiakas ilmestyi viikottain piinaamaan tuntikausiksi. Siitä että tämä työntekijä ei työskentele meillä enää, en ehtinyt edes infoamaan asiakasta kun huusi menemään ilman suunvuoroa :D

Vierailija
3660/6336 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko suuttui kun olin saunassa shortseilla. Itse tuli löylyyn nakuna.

Nakusauna olisi sinänsä ollut ok jos vaimokin olisi ollut mukana, joutui kuitenkin lähtemään töihin kesken mökkiillan, jo monta tuntia aikasemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan