Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3521/6335 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin naapurin kommarille että olen mukana reserviläistoiminnassa, ei puhunut enää ikinä kanssani.

Vierailija
3522/6335 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini suuttui kun sanoin että hän muistuttaa mummiani, siis omaa äitiään. Kuulemma ei halunnut tulla verratuksi "vanhaan naiseen".

En ole ihan varma olenko kertonut tämän jo tässä ketjussa, mutta kerran kaverini loukkaantui kun en ollut tullut hänelle kaapista. En siis ollut salannut asiaa, en vain suoraan ollut maininnutkaan.

Harva haluaa tulla verratuksi ikääntyvään äitiinsä, varsinkaan jos välit äitiin ei ole kovinkaan lämpimät. Tuntuisiko sinusta kivalta, jos joku sanoisi sinun olevan ihan kuin äitisi joko luonteeltaan tai ulkonäöltään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/6335 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pieni kaveripiirin kokoontuminen ja varasin ruokaa kaikenlaisten diettien, allergioiden ja katsomusten mukaan. Vinkki: Kannattaa laittaa esim. salaatin ainekset omiin astioihinsa niin allergisten on turvallisinta koota oma annoksensa.

Vegaani tuttuni suuttui minulle kun paikalle kutsutussa seurueessa sattui olemaan pari muutakin kasvissyöjää eikä hän ollut ainoa. Koskaan ei selvinnyt pelkäsikö hän vege ruuan loppuvan kesken vai menettikö vain mahdollisuutensa kehua itseään sekasyöjien keskellä.

Vierailija
3524/6335 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lapselle väärän värisen mukin. Suuttui ihan jäätävästi. (3v ei luojan kiitos 30..)

Vierailija
3525/6335 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hlö suuttui. kun en jaksanut kuunnella sen ylistystä jostakin Mäki-nimisestä hiitäjästä, jota väitti paremmaksi, kuin nyt Iivonkin lyönyt venäläinen kultamitalisti on.

Vierailija
3526/6335 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini suuttui kun sanoin että hän muistuttaa mummiani, siis omaa äitiään. Kuulemma ei halunnut tulla verratuksi "vanhaan naiseen".

En ole ihan varma olenko kertonut tämän jo tässä ketjussa, mutta kerran kaverini loukkaantui kun en ollut tullut hänelle kaapista. En siis ollut salannut asiaa, en vain suoraan ollut maininnutkaan.

Harva haluaa tulla verratuksi ikääntyvään äitiinsä, varsinkaan jos välit äitiin ei ole kovinkaan lämpimät. Tuntuisiko sinusta kivalta, jos joku sanoisi sinun olevan ihan kuin äitisi joko luonteeltaan tai ulkonäöltään?

Minun äiti on ainakin maailman mahtivimpia tyyppejä, niin ei haittaisi lainkaan, kumpikaan.

Vierailija
3527/6335 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsunut serkkuja kumankaan puolelta häihin. Niitä on niin pirusti, ei ollut rahaa niin isoihin bileisiin. Anoppi suuttu ja miehen sisko. (Ei kutsunut itsekään omiin häihinsä sitte myöhemmin.)

Vierailija
3528/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ompelemassa kun kaverini tuli käymään, mies päästi hänet sisälle enkä heti huomannut häntä takanani. Kaverini suutahti kun heittelin nuppineuloja ommellessani, ei siis tajunnut että pudotin nuppineulat kädestäni magneettiseen neulatelineeseen. Alkoi saarnata siitä kuinka vaarallisia nuppuneulat ovat levitessään pitkin lattioita. 

Vierailija
3529/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kavereilleni lahjaksi pipoja, virkkasin ihan simppelillä ohjeella ja laitoin herkkupaketin mukaan. Yksi kaveri suutahti kun hänelle selvisi että pipo oli virkattu virkkuukoukulla eikä neulottu puikoilla...

😂😂

Vierailija
3530/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä vertaaminen isään on keino lyödä, alkoholisti kun oli. Äitini aina sanoo vieraammille ihmisille (jotka isänkin kuitenkin tuntevat) että olen tullut isääni kun olen ylipainoinen.  Isä joi itsensä lihavaksi ja söikin tietysti. Minä olen sairastunut kilpirauhasen vajaatoimintaan. Ihan ei voi verrata mutta mitäpä se kannattaa ymmärtää, jää niin loistava pilkka käyttökelvottomaksi. Olen eri kuin edellinen jolle kommentoit.

Vierailija
3531/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo lainaamasi, palasin ketjuun. Ymmärrän kyllä tuon huomion, että ei halua tulla verratuksi äitiin johon on huonot välit, mutta mielestäni on silti outoa avoimesti suuttua moisesta kommentista tyttärelleen, kun en sanonut asiaa mitenkään kielteisessä sävyssä, ja kun äitini ja mummini kuitenkin ovat ihan hyvissä väleissä toisiinsa. Eikä minua itseäni haittaa jos minua verrataan vanhempiin sukulaisiin, pikemminkin olen ylpeä. Saan hyvin usein kuulla että muistutan ulkonäöltäni isääni, luonteeltani mummoani ja ilmeiltäni isoveljiäni. Nimenomaan äitini vertaa minua usein heihin.

Vierailija
3532/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini suuttui minulle ja aloitti yli puolen vuoden mykkäkoulun kun kerroin 33-vuotiaana odottavani esikoistani. Olin silloin ja olen edelleen omillani toimeentuleva ja omat asiani hoitava ihminen. Tämä tapahtui 2010, koskaan sittemmin äiti ei ole pyytänyt anteeksi tai selittänyt käytöstään.

Minä olin ystäväni kanssa lomalla ulkomailla, oli raskaus ihan alussa. Lapsen isä oli sillä aikaa töissä kertonut lapsesta ja jotain kautta viesti oli mennyt vanhemmilleni eri paikkakunnalle. Äitini suuttui koska ei halunnut mummoksi alle viiskymppisenä. Oli asemalla minua vastassa kun tulin lomalta, löi vihaisena käteeni tuttipakkauksen eikä sanonut montaa sanaa. Ei ainakaan onnitellut. Lähti heti kohta viikoksi ulkomaille asiaa miettimään :D Nyt kun olen itse tulossa mummoksi, olisin itsekin loukkaantunut jos kuulisin muualta, en tosin noin dramaattisesti. Onneksi minulle kerrottiin ensimmäisten joukossa.

Vierailija
3533/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen pomo suuttui verisesti kun naisena autoin häntä tietokoneongelman kanssa. Sen jälkeen ei katsonut minuun päinkään moneen kuukauteen, ei enää tervehtinyt vastaantullessa, ei halunnut olla samassa tilassa ja suorastaan hyljeksi. Kun irtisanouduin, ei tullut läksiäisiin ja kirjoitti surkean työtodistuksen.

Vierailija
3534/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen pomo suuttui verisesti kun naisena autoin häntä tietokoneongelman kanssa. Sen jälkeen ei katsonut minuun päinkään moneen kuukauteen, ei enää tervehtinyt vastaantullessa, ei halunnut olla samassa tilassa ja suorastaan hyljeksi. Kun irtisanouduin, ei tullut läksiäisiin ja kirjoitti surkean työtodistuksen.

Miehinen itsetunto on heikoissa kantimissa :D

Vierailija
3535/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni keksi että tehdään pyttipannua kun keitettyja perunoita jäi syömättä aikamoinen kasa yhtenä päivänä. jouduin tietenkin kokiksi ja lupasin kokeille, en ole aikaisemmin tehnyt sitä itse. Löysin reseptin netistä ja tein sen mukaan. Mies suuttui kun ei ollut samanlaista kuin äitinsä tekemänä.

Huom. En ole koskaan tavannut miehen äitiä, kuoli ennenkuin aloimme seurustelemaan, joten ei ole hajuakaan minkälaista pyttipannua hän teki.

Isäni teki tätä samaa äidilleni suhteen alkuaikoina. Kaiken piti olla samanlaista ruokapöydässä kuin oman äitinsä tekemänä oli kotona ollut. Leivoksista lähtien. Koskaan ei saanut tehdä muuta kuin anopin tyyliin. Just kokkaamaan opetteleva nuori nainen (äiti) saa hirveät kilarit puolisoltaan (isä), kun just ensimmäistä kertaa tehty karjalanpaisti ei ole samanlaista kuin vuosikymmeniä sitä tehneen äidin (anoppi, mummoni) tekemä...

Kummasti nykyään kelpaa uuden naisystävän ruoat, vaikka eivät varmana ole samanlaisia kuin kotonaan. Ehkä vähän on tullut järkeä päähän tässä, kun ikää alkaa kohta 7:llä.

Ot mutta näissä olisi parasta jos nuori nainen uskaltaisi ja ymmärtäisi sanoa miehelle vaan sitten että 'ole hyvä ja tee itse' . Huomaisivat millainen homma siinä ruuanlaitossa voi olla, ja että siihen vaikuttaa aina kuka tekee mitenkin.

Isäni oli valitettavasti sen luokan narsisti ja henkisesti väkivaltainen, että jos äiti olisi näin tehnyt, meillä ei olisi syöty mitään isän päätöksestä. Hän itse olisi tietysti syönyt ja hakenut autolla ruokaa 10km päästä, äiti autottomana ja me lapset emme olisi saaneet mitään.

Eli, ei valitettavasti toimi kaikkien hullujen kohdalla. Silloin on paras vaan lähteä lätkimään.

Vierailija
3536/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni sanoi ei halua liikkua kanssani kaupungilla, kun kaikki miehet tuijottaa vaan mua.

Vierailija
3537/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erityisen outoa, kun nainen suuttui minulle jostain asiasta, eikä tiennyt, mistä asiasta hän minulle suuttui. Kun muistutin tästä myöhemmin, hän puolusteli itseään sillä, että pitäisi muistaa, mihin tilanteeseen hänen suuttumuksensa liittyi. Itse hän ei muistanut.

Vierailija
3538/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanouduitko vai saitko potkut? Kukaan ei anna huonoa työtodistusta pelkästään mainitsemasi tapauksen vuoksi.

Vierailija
3539/6335 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanouduitko vai saitko potkut? Kukaan ei anna huonoa työtodistusta pelkästään mainitsemasi tapauksen vuoksi.

Irtisanoiduin ja vaihdoin toiseen työpaikkaan. Voi kunpa tietäisitkin mitä kaikkea voi nainen kokea työelämässä, yleensä vielä vanhempien miespomojen taholta. Eikä puhe ole edes seksistisistä jutuista vaan aivan muusta.

Vierailija
3540/6335 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta nuppineulojen hetiitelystä suuttuneesta: kaverini mielestä lapsiperheessä ompelutyö pitää harsia kasaan langalla, nuppineulat ovat niin vaarallisia ettei niitä saa käyttää.