Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3481/6335 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pikkutyttö, ehkä 11v  ja  samanikäisen ystäväni kanssa  talvipimeässä leikkipuiostossa keinumassa. Puiston läpi kulki polku. Äkkiä joku vanha mies  alkoi huutaa meille sieltä polulta, että aiheutamme hänelle sydänkohtauksen  ja että mitä h""ttiä me siinä istumme ! En tiedä pelästyikö papparainen sitten meitä kun puistossa oli aika huono valaistus.

Aikuisena odotin bussia, minulla oli take away kahvi kädessä ja juotuani sen laiton  mukin roskikseen. Vieras  ulkomaalainen nainen alkoi huutaa omalla kielellään, kaivoi mukin roskiksesta ja talloi sitä minua   samalla  tuijottaen ja  kiljuen kiukkuiseen sävyyn.  Huusin "What the f"k?!" jolloin nainen potkaisi mukin ajotielle ja harppoi tiehensä.

Aika skitsoa käytöstä, mutta ehkä hän hermostui siitä, kun et litistänyt mukia ennen kuin heitit sen roskikseen? Tuli vaan mieleen, kun oma isäni aina hermostui, jos emme taitelleet tai litistäneet pahvipakkauksia tai muita roskia ennen roskikseen laittamista. Syynä se, että roskis menee muuten liian nopeasti täyteen.

Vierailija
3482/6335 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini päätti että minun pitää leikata nykyaikainen kampaus, eihän vyötärölle ulottuva, kiiltävä ja paksu tukka voi olla kaunis. Suuttui kun en suostunut.

Kuvauksesi perusteella sinulla on oikeasti hyvät ja kauniit hiukset, kaverillasi ei ole tyylitajua tai tajua muutenkaan. 

Tai "kaveri" oli "hieman" kateellinen kauniista hiuksistasi. Jännä juttu kun itselläkin kaverit kehuu mun hiuksia mutta sitten nää ns. kaverit ehdottelee hiusten leikkaamista. Ihme ettei ehdottele lihomista samantien. xD

Näitähän on. Itse kaveerasin peruskoulussa erään tytön kanssa, joka sanoi minulle vastaavaa milloin mistäkin. Suositteli minua mm. nyppimään kulmani ja leikkaamaan otsatukan. Teinkin näin ja silloin se tuntui hyvältä idealta - mutta nyt kun katsoo tuon ajan kuvia, niin olisi ollut parempi jättää tekemättä :D Teini-iän kynnyksellä aloin tehdä uusia tyylikokeiluja, yksi oli niinkin simppeli, että laitoin hiukset korkealle ponnarille ja korviin renkaat. Tällöin tuo kaveri oli aina nyrpeä ja sanoi: "Ei tuo sovi sulle yhtään, älä vaan enää ikinä käytä tuota paitaa/laita hiuksiasi noin." Kumma vaan kun muilta sain yleensä kehuja noista samoista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/6335 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin ex-kaverin kanssa ostoksille. Löysin kivan hameen, jota aioin mennä sovittamaan. Kaveri tykkäsi myös siitä ja ehdotti, että kun hänellä on yhdet juhlat tulossa, niin jos ostan hameen niin hän voisi sitä lainata. Turha hänen on samanlaista hametta sitä varten ostaa. Tämä tottakai sopi minulle.

Menin sovittamaan hametta ja totesin sen sopivan hyvin ja että aion ostaa sen. Molemmat oltiin hyvillä mielin ja hän päätti vielä varmuuden vuoksi sovittaa sitä. Sepä ei sitten hänelle mahtunutkaan. Toki minun syyni tämä ja koko matka mökötetiin kotiin saakka. Ei puhunut mun kanssa moneen päivään. Myöhemmin tämä osoittautui vain jäävuoren huipuksi... koska näitähän tarinoita hänestä riittää.

...

Alkaako tämän kaverin nimi M:llä? Tulee mieleen eräs myös entinen kaveri, jota kukaan ei jaksa kovin kauaa kun yrittää nolata toisia ja haastaa riitaa koko ajan. Oli helpotus kun muutti pois ja välit katkesi luonnostaan.

Vierailija
3484/6335 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme menossa ravintolaan syömään ja oli sovittu että ystäväni hakee minut. Oli joulukuu, pikkupakkanen. Minulla oli ohuet housut ja muutenkin kevyt varustus, semmoinen autossa ja ravintolassa istumiseen sopiva. Klo 19 ystävä laittoi viestin että lähtee nyt tulemaan ja klo 19. 10 siirryin parkkipaikalle. Ystävääni ei näkynyt. 19.30 laitoin viestin että olen umpijäässä, siirryn rappukäytävä lämpöön odottelemaan! Meni muutama  minuutti ja ystäväni soitti vihaisena kuin ampiainen. Kuulemma pysytään siinä missä sovittu eikä mennä mihinkään. Käski pukea ensi kerran lämpimämmät vaatteet päälle ja vastasin että selvä, ensi kerran hikoilen ravintolassa toppahousuissa ja villapaidassa! Tunnelma oli jäinen ja ilta pilalla.

Vierailija
3485/6335 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläni oli eräs raivostuttava ja vähän hauskakin peli nimeltä "revi reikää" peli missä hän repäisi vaatteessani olevasta reiästä jos se kyseinen vaate oli hänen mielestään jo roskiin kuuluva. Kerran sitten tuttavani oli Facebook kuvassaan pukeutunut kuin spurgumpi Jack Sparrow ja menin sitten huvittuneena kommentoimaan että pitäisiköhän opettaa avokilles revi reikää peli. Hän tämän kommentin nähtyään aloitti välittömästi tilittämään minulle whatsapissa kuinka en saisi sekoilla mitään pervoja hänen feispuukissaan ja lässyn lässyn muuta aggressiivista. Keskeytin tämän paasaamisen toteamalla että olethan sinä nähnyt eksäni tätä pelaavan ja kuullut meidän vitsailevan asiasta useasti. Pervoilut kaukana siinä pelissä. Virheen tajutessaan hän vain lisäsi vettä myllyyn ja alkoi haukkumaan minua epävakaaksi somesekoilijaksi ja impulssiiviseksi kostajaksi kun kehtaankin osoittaa tälle virheen omassa käytöksessään.

Siinä vaiheessa sanoin että soronoo. Ei olla sen jälkeen nähty ja ilmeisesti nykyään hän puhuu minusta ja eksästäni narkkareina. ;D

Toivottavasti Väinö osaat hillitä itsesi nykyään vähän paremmin. Sulla tais muutamakin silta katketa samanlaiseen sekoiluun.

Vierailija
3486/6335 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kun osut onnettomuuspaikalle (niin kuin minä kerran) ja yliajon uhri makaa verissään tajuttomana (hän kuoli 2 vkoa myöhemmin) , niin olisiko pitänyt yrittää ravistella hereille ja käskeä soittamaan itselleen ambulanssi!?! ?

Vierailija
3487/6335 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liittyy juttuun missä pariskunta tilasi naiselle ambulanssin ja naisen ukko suuttui

Vierailija
3488/6335 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusenkerkkäsiirappi on ihanaa! Jotkut aina haastaa riitaa, teki mitä tahansa.

Tästä asiasta ei ole sanottu minulle mitään ääneen, mutta olen monet kerrat huomannut liikuntapaikkojen pukuhuoneissa, kuinka vanhemmat naiset tuijottavat häijysti, jos pidän pyyhettä tai vaatetta polvieni välissä, kun en halua laskea niitä käsistä millekään likaiselle pinnalle, mutta teen käsillä välillä jotain muuta. En saa tavasta mitään tyydytystä enkä itse pidä sitä seksuaalisena toimintana, vaikka joskus laitan vaatemytyn reisien väliin, mutta naisten ilmeistä voisi päätellä niiden kuvittelevan jotakin sellaista. En siis istu vaan seison ja samalla pidän pyyhettä tai vaatetta kiinni jaloilla polvien välissä. Täysin normaali tapa omasta mielestäni estää pyyhettä tai vaatetta likaantumasta, mutta kylläpä on tullut häijyjä mulkoiluja sen takia.

Josko vain kuvittelet, ihan normaalia olla istumatta pukuhuoneen penkillä pukeutuessa.

Vierailija
3489/6335 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani raivostuivat kun heitä ei mainittu hääkutsussamme. Meidän suvussamme on ollut tapana että morsiammen vanhemmat tarjoavat häät, joten sukulaistemme hääkutsuissa ilmoitettiin kuka häät tarjoaa.  Minun vanhempani eivät osallistuneet hää-kustannuksiin mitenkään joten lähetimme ihan normaalit kutsut ja maksoimme kaiken itse.

Vanhempani saivat slaagin kuinka ihmiset pitävät heitä nyt piheinä kun eivät maksaneet ainoan tyttärensä häitä. He olisivat halunneet hääkutsuissa lukevan kuinka he tarjoavat minun ja mieheni häät vaikka eivät olleet tehneet mitään niiden eteen tai pistäneet penniäkään häihin. Äitini sanoi että olen nöyryyyttänyt häntä kun olin antanut mieheni vanhempien maksaa häämatkamme.

Onneksi minulla on nyt ihana ja rakastava perhe.

Vierailija
3490/6335 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui kun en päästänyt hänen taaperoaan tuhoamaan kuusen koristeita, vaan nappasin lapsen syliini ja kannoin pois kuusen vierestä, juuri kun oli iskemässä kiinni vanhaan lasiseen koristeeseen. Olisi kuulemma pitänyt koristella kuusi (ja koko talokin nähtävästi) niin, että kaverin lapsi saa mellastaa miten tahtoo. Tämä ylivilkas lapsi nappaa käteensä kaiken mistä saa kiinni ja heittää sen sitten lattialle.

Vierailija
3491/6335 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myimme talon ja ostajat, nuori pariskunta, tulivat käymään ja näytimme miten talotekniikka toimii, eli lämmityskattila, ilmalämpöpumppu, hälyttimet yms. Keittiössä nuori nainen ihasteli kodinkoneita ja kerroin mihin jätän kiinteiden laitteiden käyttöohjeet ja mm. uuniin kuuluvan lihalämpömittarin. Ostaja halusi ottaa ohjeet mukaansa ja pyysi myös mainittua uunin lämpömittaria mukaansa. Kerroin että odennäköisesti tarvitsen sitä vielä itse, kun muutto on vasta kuukauden päästä.  Tämä leidi suuttui ja kysyi miksi käytän vielä uunia, sehän on jo hänen! Minä, mieheni ja tämän leidin mies olimme kaikki suu auki ja tuijotimme tätä naista uskomatta mitä kuulimme. Tilanne laukesi kun pariskunnan mies tarttui vaimonsa käteen ja sanoi että menevät kurkkaamaan puutarhaa, käytännössä raahasi vaimonsa pihalle ja selitti elämän tosi asioita kymmenisen minuuttia, vaimon vastauksista sain selvää vain sen verran että "MINUN!!!"

Vierailija
3492/6335 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut isäni kanssa tekemisissä yli kahteenkymmeneen vuoteen. Minulla on nykyään oma yritys.

Isäni yhtäkkiä alkoi häiriköimään kaikkia sukulaisiani ja työnumeroani kuinka minun pitää tehdä velipuolestani yhtiökumppanini koska hänellä on huume-ongelma.  En ole edes koskaan tavannut häntä ja minulla on  oma perhe. 

Vierailija
3493/6335 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kavereilleni lahjaksi pipoja, virkkasin ihan simppelillä ohjeella ja laitoin herkkupaketin mukaan. Yksi kaveri suutahti kun hänelle selvisi että pipo oli virkattu virkkuukoukulla eikä neulottu puikoilla...

Vierailija
3494/6335 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk:ssa eräällä kurssilla tehtiin ryhmätyötä, johon opettaja oli itse määritellyt ryhmien kokoonpanot. Meidän ryhmässä oli eräs naispuolinen jäsen, joka ei juuri osallistunut ryhmätyön tekoon vaikka yritettiin häntä siihen kannustaa. Päätettiin sitten, että hän saa ryhmätyön esitysseminaarissa hoitaa suurimman osuuden, joka ei laajuudessaan ollut kuitenkaan kuin kahdesta powerpoint-diasta lukeminen, kun muiden osuus oli yksi dia per henkilö. Tämä oli hänen mielestään ok, mutta esitysseminaarin jälkeen poistui ovet paukkuen paikalta ja oli kuulemma haukkunut selän takana meitä muita ryhmäläisiä. Hohhoijaa, on noi amk:n ryhmätyöt joskus raskaita :D

Vierailija
3495/6335 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kysyi yhden leipomukseni reseptiä. Annoin ohjeen ja sanoin että kannattaa noudattaa sitä tarkalleen jos haluaa samanlaisia. Myöhemmin oli haukkunut minua yhteisille tutuille, että annoin väärän ohjeen kun herkku maistui suorastaan paskalle. Oli sitten vaihtanut esim. vaniljasokerin vaniliinisokeriin vaikka sanoin ettei kannata, kun vaniliinin maku muuttuu kun sitä kuumentaa.

Vierailija
3496/6335 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin veljeni haudalla.

En olisi saanut mennä koska veljeni kuulemma vihasi minua.

Vierailija
3497/6335 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen antoi kesällä minulle kesäkengät, sandaalit,  jotka olivat hänelle liian pienet, Paha vain että sain niistä kengistä ärhäkän jalkasienen, jota sain sitten hoitaa urakalla. Kenkien antaja oli kuullut  vaivastani  sukulaisten kautta ja suuttui minulle kun uskalsin saada jalkani niin huonoon kuntoon, kun ei hänellä muuta kuin vähän kutitti. Oli siis tiennyt jalkasilsastaan, mutta ei kertonut siitä minulle kengät antaessaan. Oli minun syyni kun sain elämäni ensimmäisen jalkasienen hänen kengistään.

Vierailija
3498/6335 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,5 € x 6 = 51 €. Näin laskettiin rahauudistuksen tullessa 2002. Hymyt vain itsellesi!

Vierailija
3499/6335 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28-vuotias kaverini suuttui mulle, kun onnittelin häntä syntymäpäivänään, mutta pari tuntia puolen yön jälkeen, eli myöhässä. En ite osais kuvitellakaan, että voisin kaverilleni suuttua tuollaisesta, ainakaan enää tämän ikäisenä. :D

minäkin suuttuisin jos onnitteluja toivotettaisiin PUOLEN YÖN  jälkeen, siis herätettäisiin nukkumasta

Eikö sulla oo puhelin äänettömällä öisin? Suurimmalla osalla varmaan on.

Vierailija
3500/6335 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui minulle ja aloitti yli puolen vuoden mykkäkoulun kun kerroin 33-vuotiaana odottavani esikoistani. Olin silloin ja olen edelleen omillani toimeentuleva ja omat asiani hoitava ihminen. Tämä tapahtui 2010, koskaan sittemmin äiti ei ole pyytänyt anteeksi tai selittänyt käytöstään.