Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Vierailija kirjoitti:
Kerran kaverini suuttui siitä kun olin ollut baarissa ja olin aivan kännissä soitin kaverilleni että: " ei mulla muuta asiaa oo aattelin vaan ilmottaa että meen taksille nyt. heippa :D "
tuo oli mun mielestä hauskaa mutta kaverini mielestä ei.
Soitin kerran baarista kännissä kaverille "hei mää on kännissä.."
Ratikassa joku goottimuija suuttui mulle kun istuin paikalleni. Tuijotti mua koko matkan silmää räpyttämäti. Oli tosi vihasen näkönen. Ihan tärisi. ja naama oli punainen.
Lähetin sukulaiselle kukkia kiitokseksi hänen tekemästään työstä hyväkseni. Hän suuttui.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin sukulaiselle kukkia kiitokseksi hänen tekemästään työstä hyväkseni. Hän suuttui.
Odotti varmaan palkkaa?
Kun olin jotain 10 v olin kesäleirillä, missä oli ohjelmana ratsastusta, eläinten hoitoa, ulkoilua ym.
Eräs samanikäinen tyttö jota en tuntenut tuli minulle huutamaan että taliin ei saa meikata. Vastasin että niin? Enhän minä käytä mitään meikkiä. No käytäthän, tämä tyttö väitti, hän oli sitä mieltä että käytin luomiväriä. Usean kerran hän tuli viikon aikana tästä raivoamaan.
Miksi hän näin luuli en tiedä, minun luomeni ovat kyllä ihan ihonväriset, enkä ollut yhtään kiinnostunut meikkaamisesta, en lapsena enkä myöhemminkään. Ja vaikka olisin käyttänytkin jotain meikiä, niin missään ei tietääkseni ollut mitään sääntöä että sellainen olisi kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotti varmaan palkkaa?
En usko. Olisi suuttunut vielä enemmän siitä, että luullut minun pitävän häntä köyhänä. Vilpittömän mielin ne kukat lähetin.
Mua syytettiin pröystäilystä kun kerroin harjoittelevani painavan hula-hula-vanteen pyöritystä olohuoneesamme. Leuhkin kuulemma isolla talollamme, kun kerroin mitä olohuoneessa mahtuu tekemään.
Olemme lapseton aviopari ja kaikki on meille yhteistä. Mieheni vanhemmat kuolivat perunkirjoitus on tehty , mutt ei ositusta. Jos mieheni kuolee ennen minua , hänen osuutensa siirtyy minulle, koska ei kummallakaan ole lapsia. Suku väittää että osuus jäisi sisaruksille ? Sisarukset eivät suostu ositukseen , vaan pitävät kynsin hampain omassa käytössään.
Anne-maj kirjoitti:
Olemme lapseton aviopari ja kaikki on meille yhteistä. Mieheni vanhemmat kuolivat perunkirjoitus on tehty , mutt ei ositusta. Jos mieheni kuolee ennen minua , hänen osuutensa siirtyy minulle, koska ei kummallakaan ole lapsia. Suku väittää että osuus jäisi sisaruksille ? Sisarukset eivät suostu ositukseen , vaan pitävät kynsin hampain omassa käytössään.
Ei kylläkään siirry, kysy vaikka joltain asianajajalta.
mä en olis mennyt taksissa etupenkille, jos on tarkotus olla romanttisella mielellä sen takapenkkiläisen kanssa eikä kuskin kanssa. Toi on tavallaan elämää suurempi asia.
Mutta suuttuisinko... Pitäisin ehkä outona ja kattoisin sieltä baarista jonkun toisen seuralaisen.
mä särjin penskana mun vanhempien jonku ihan pirun kalliin uniikin maljakon. Olisko ollut Sarpanevan joku proto tms. Eivät suuttuneet, mutta äiti koitti piilotella kyyneliä.
olin rakastettu lapsi.
Äitini suuttui kun sanoin että hän muistuttaa mummiani, siis omaa äitiään. Kuulemma ei halunnut tulla verratuksi "vanhaan naiseen".
En ole ihan varma olenko kertonut tämän jo tässä ketjussa, mutta kerran kaverini loukkaantui kun en ollut tullut hänelle kaapista. En siis ollut salannut asiaa, en vain suoraan ollut maininnutkaan.
Olin viime yönä kuorsannut ja vaimo yritti herättää minua. Kun viimein olin herännyt, olin kironnut ja sanonut lähteväni mökille nukkumaan, itse en muista koko tapauksesta mitään. Vaimo oli vihainen vielä iltapäivällä töihin lähtiessäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.
Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D
Siis oikeesti vaikea niitä on enää verrata mutta 5€ olisi 35 markkaa noin 10€ olisi noin 70 markkaa mitkä hinnat oli sekin on ero tietysti mutta periaatteessa meidän leipä maksaa 6 vanhaa markkaa. Kyllä muistuu mieleen että 5-20 vanhaa markkaa oli ihan rahaa.Mitä mahtoi maksaa yksi drinkki tai olut ravintolassa.Mutta jos vuokra oli 2000 se oli noin 400€ kk.Työkaverit poltteli pilveä oluen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Anne-maj kirjoitti:
Ei kylläkään siirry, kysy vaikka joltain asianajajalta.
Perustele ?Miksei siirry vaimolle?Jos olisi lapsia lapset perisivät , mut ei vaimo ?
Anoppi suuttui, kun lapsemme oli allerginen koiralle ja heillä on koira.
Muutimme ja saimme vuokraisännältä luvan poistaa ja hävittää makuuhuoneessa olevan palapeilin, joku edellinen asukas oli sen sinne laittanut. Laitoin peilin paikalliseen facen roskalava-ryhmään ja se haettiin tosi nopeasti. Huom. olin liittynyt siihen ryhmään viikkoa aiemmin.
Joku nainen laittoi minulle viestiä päivää myöhemmin, että miksi en tarjonnut peiliä hänelle!?! Hän oli laittanut kaksi kuukautta aiemmin ilmoituksen että hakee palapeiliä, hänelle olisi pitänyt tarjota sitä ensin ja nyt minun pitäisi korvata peili hänelle ja vähintään hakea kaupasta uusi tilalle. YP:t sotkettiin mukaan, sain kasan solvaavia viestejä ja uhkauksia ja minun kerrottiin olevan huijari tosi monelle ryhmäläiselle.
Yksi YP sitten menetti hermonsa, teki keissistä ryhmään ilmoituksen, jossa kertoi että en ole tehnyt mitään väärin ja heitti tämän haukkujan ulos ryhmästä ja kuulemma myös muutamasta muusta.
Että sellainen tervetulo toivotus uudelle paikkakunnalle.
Äänimerkin käytöstä, Käsi vammautui pysyvästi, mutta ei voi todistaa, Onneksi ei mennyt vasuri eli hiirikäsi.
Tämä olisi jäänyt mainitsematta...
Veljen tyttöystävä suuttui kun minulla oli omassa makuuhuoneessani teline, jossa roikkui koruja. Olin kuulemma pröystäilevä juppi, kun esittelin koruja sillä tavoin.