Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Entisessä asunnossa asuessani olin kerran tulossa ulkoa pyörän kanssa rappukäytävään. Samaan aikaan ulos olikin tulossa vanha pariskunta, joten pakitin vähän että pääsevät ensin ulos. Nainen tulee ulos ja alkaa välittömästi valittaa että ”päästä nyt ulos ensin!!”. Hämmentyneenä sanoin että kyllä kai siitä mahtuu. ”NO MITEN TÄSTÄ NYT MAHTUU!!” huusi mummeli – samalla kun kävelivät vaivatta ohitseni. :D
(Tilaa oli varmaan metri ja olisin peruuttanut enemmänkin jos olisin ehtinyt / jos olisi pyytänyt kuten normaalit ihmiset.)
Aina kun rappukäytävässä kohdattiin, nainen oli kovin nyrpeän oloinen. Itse tervehdin aina iloisesti, ihan jo siksi että häntä ärsyttäisi enemmän.
Ei missään aikajärjestyksessä mutta seuraavista minulle on muun muassa suututtu:
- Lähetin watsupissa väärän emojin (nauruhymiö oli hänestä kettuilua kun muutenkin olimme vitsailleet jostain)
- Sovimme että eräs ihminen tulee kyytii. Me, ja vastasin viestiinsä kiireisenä että Ok, se oli kuulemma kettuilua ja rumasti vastattu
- Kerroin loukkaantuneen ystävän eräästä rumasta teosta, sen jälkeen aiheuttamastaan draamasta ja minun mustamaalaamisesta puhumattakaan.
- Siitä että muutin pois samalta paikkakunnalta
- Kun pyysin lainaamaani takaisin
- Kun sain lapsen enkä ollut kertonut kuin lähimmille raskaudestani
- Mieheni serkku ja hänen tyttöystävä sekä moni samasta kaveripiiristä suuttui kun mieheni pyysi maksua auton osasta jonka toinen tuttava oli luvannut jo vuoden maksaa mutta koskaan ei sitä "ensi viikkoa" tullut. Kerran hänen avovaimonsa sitten sattui olemaan paikalla ja suutuspäissään marssi automaatille. Työssäkäyviä ihmisiä olivat ja mieheni oli alunperin myynyt osan toiselle kaverille, joka antoi eteenpäin edellytyksellä että tämä seuraava hoitaa maksun. Ei ilmeisesti ollut aikomustakaan maksaa ja haukkuivat meidät kaikille yhteisille tutuille
Vierailija kirjoitti:
Tilanteessa turistiryhmää pyydettiin istumaan maahan jolloin paita nousi selkämystä ylös muutaman sentin niin että häntäluu näkyi. Muut eivät myöskään tapahtunutta huomanneet. Yläpuolella seisoessa pystyi näkemään vähän peppuvakoa.
Aika raju tilanne jos häntäluu näkyi xDDD
Olin pysähtynyt liikennevaloihin ja perääni ajoi joku vanha eukko vanhalla autonrämällä joka suuttui miten hänen vakuutusmaksunsa nousevat kun hän joutuu maksamaan uuden autoni korjauksen. Haukkui minua siitä kun olin ostanut uuden auton siis koko se ajan kun poliiseilla kesti saapua paikalle Lapset kuulemma pistävät kaikki rahansa autoon vaikka heillä ei ole edes varaa elättää itseään niin uutta autoa pitää olla. Tätä selosti poliiseillekin.
T. 39-vuotias "lapsi".
Vierailija kirjoitti:
Mulle suututtiin tässä ketjussa kun sanoin, että allergian diagnosoi lääkäri, ja että ruoka-aineiden välttely omatoimisesti on haitaksi ja että moni tekee allergisten elämän hankalaksi tällä teeskentelyllä.
Hengenahdistus kun voi johtua astmasta, sydämen vajaatoiminnasta tai infarktista ja veriripuli esim. paksunsuolen syövästä tai polyypeista tai vaikka ryyppäämisestä.
Mut ok, omahan on raatonne, puoskaroikaa ihan vapaasti kun ei järkipuhe uppoa.
T. Lääketieteen lisensiaatti, laillistettu lääkäri,erikoistumassa sisätauteihin
Eli se, että sisätautien erikoislääkäri tutkittuaan (mm. skopiat) puuskahtaa vaan, että "tää on toiminnallista" pitäs riittää (mitään jatko-ohjeita tai mitään muutakaan en koskaan saanut) ja voin jatkaa edelleen täydellä ruokavaliolla, vaikka esimerkiksi parista palasta vaaleaa leipää voin huonosti ja ripuloin pari päivää? Millaista haittaa esim. kiivin välttelystä on jos siitä tulee huulten ja suun limakalvojen turvotusoireita kun ei osa ihmisistä edes koskaan syö kiiviä? Mitenhän ne pysyy edes hengissä?
Toivottavasti noi sun nerokkaat aivot joskus vielä ratkasee mm. IBS:n ongelmat, kun mieluummin tolla asenteella oltas siellä tutkija- eikä kliinikkopuolella :3
Oltiin isommalla porukalla baarissa, seurueessa ihmisiä joista osan tunsin, osa oli täysin vieraita. Sanoin illan tuoksinassa ystävällisesti puolitutulle naiselle, että seurueemme yksi mies (minulle vieras) on selkeästi todella kiinnostunut hänestä. Se ei jäänyt epäselväksi, koska mies tuijotti naista ihailevasti ja hakeutui jatkuvasti tämän lähistölle.
Kyseinen nainen suuttui niin paljon tästä mulle, että lähti baarista samoin tein kotiin, ja seuraavan kerran tavatessamme asiaa puitiin tuntikausia, että mitä oikein hänestä kuvittelen kun tuollaisia tulen kertomaan. En voinut käsittää ihmistä silloin enkä edelleenkään. Ollaan kaikki nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
No ei aikuiset peru sovittuja juttuja päänsäryn vuoksi vaan ottavat buranan ja hoitavat homman. Olet itsekäs kun ajattelet ettei ystävällesi ole aikataululla väliä.
Päänsärky voi olla oikeastaan kovaa. En minä ainakaan migreenissä voi lähteä oksentelemaan ympäri kyliä. Itse olet itsekäs ja kyvytön empatiaan.
Kunpa noi vähättelijät ja kylmät ihmiset kokis itse miltä tuntuu kun kunnon migreeni päällä,niin kova että ei pysty edes liikkumaan,jos liikkuu niin hirveä kipu ja oksennus olo ja sen jälkeen koettaisivat mennä kauppaan tms kaverin patistettua.
Jospa karma olis sen verran kiva ja antais näille vähättelijöille hortonit.
Ex-miehen sisko suuttui kun ei saanut päättää esikoisemme sängyn paikkaa. Tuo pahansuopa nainen olikin yksi tekijä miksi miehestä erosin.
Naimissa oleva työkaveriveri suuttui kun kielsin häntä lähettämästä seksiaiheisia viestejä ja muunkin yhteydenpidon työasioiden ulkopuolella (hakee seksiä ja sivusuhdetta).
On suututtu myös seuraavista asioista:
- En ottanut sukulaisen juhlissa salaatteja ja muita syötäviä jossa oli kalaa ja äyriäisiä (olen niille allerginen, saan anafylaktisen reaktion niistä)
- olin 10 minuuttia etuajassa kylään mennessäni, oli sovittu että klo 14 maissa- olin paikalla 13.50 (mielestäni myöhästyminen on epäkohteliaampaa)
- Siitä että kerroin lapsuudenkotini olevan rantatontilla
- Kerroin isäni olleen politiikassa mukana
- Kerroin että opiskelen lisää
- Siitä että olen löytänyt hyvän ratkaisun hankalassa työtilanteessa ja saanut töitä
- Siitä että olen toteuttanut unelmiani ja tehnyt ne mahdolliseksi
Huoh ja voi voi kirjoitti:
- En ottanut sukulaisen juhlissa salaatteja ja muita syötäviä jossa oli kalaa ja äyriäisiä (olen niille allerginen, saan anafylaktisen reaktion niistä)
- olin 10 minuuttia etuajassa kylään mennessäni, oli sovittu että klo 14 maissa- olin paikalla 13.50 (mielestäni myöhästyminen on epäkohteliaampaa)
- Siitä että olen löytänyt hyvän ratkaisun hankalassa työtilanteessa ja saanut töitä
- Siitä että olen toteuttanut unelmiani ja tehnyt ne mahdolliseksi
Jos on kutsuttu kylään toisen kotiin tiettynä kellonaikana, on epäkohteliaampaa saapua etuajassa kuin hiukan myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vien kuulemma sitruunapussillani kaiken tilan jääkaapista.
Ei sitruunoita tarvi jääkaapissa säilyttää.
Olin pelokas, ujo ja hiljainen ja minua kiusattiin koulussa. Jostain syystä myös pari opettajaa vihasi minua ja minulle suututtiin kummallisista asioisa:
-koulumatkalla en mennyt suojatien yli ns. suoraan (90 asteen kulmassa), vaan kävelin yli hieman vinosti kohti menosuuntaan. Ymmärtäisin kyllä jos olisin ylittänyt jotain Mannerheimintietä, mutta hiljainen maalaiskaupungin katu ja minuutteihin ei autoja eikä muita kulkijoita, kuin huomaamatta ilmeisesti jonkun matkan päässä perässä kävellyt opettaja. Sain yleiset haukut seuraavana päivänä.
-olin kaatunut luistimilla edellisenä päivänä ja saanut niskani tosi kipeäksi. Yritin koko päivän pyöritellä päätä ja venytellä niskaa saadakseni sen kääntymään. Kauhea raivokohtaus siitä, kuinka kehtaan nakella niskojani opettajalle.
- tiputin vahingossa kuviksen tunnilla värikynärasian lattialle. Opettaja tukisti kovakouraisesti.
- olin kotona 40 asteen kuumeessa, enkä päässyt osallistumaan luokan retkelle (korvatulehduskierre vielä 9 vuotiaan korvan rakenteellisen vian takia). Olin ollut sairas jo pääsiäisen ja poissa vielä sen jälkeisen tiistain, jolloin retki oli. Sain haukut siitä, että olin poissa tahallani kun en halua osallistua mihinkään yhteiseen.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olisi ihan riittänyt, että minua kiusattiin kavereiden taholta. Parin opettajan ei olisi tarvinnut tähän enää osallistua
Vierailija kirjoitti:
Basbarduu90 kirjoitti:
Onko tämä teidän mielestä niin kauhea juttu, että työkaverin piti mennä vessaan itkemään ja minun piti pyytää häneltä anteeksi halauksen kera.
Joskus töissä oltiin ruokatauolla ja porukan pitkällä raskaudessaan ollut n. 25v ollut nainen "makasi tuolissaan" ruoan päätteeksi niin, että se raskauden takia iso maha oli pystyssä. Sanoin sitten, että mieti kun olisi tuommoinen maha aina niin miten hyvä olisi asettaa kalja siihen aina kun istuu sohvalla ja katsoo tv:tä. Veti itkuraivarit siitä ja kuinka häntä on nuorena kiusattu ylipainosta. Piti sitten pyytää anteeksi. Itse ajattelin silloin, että onpa ihme lumihiutale tuokin kun en siis tosiaankaan ollut ilkeä mistään ylipainosta.
No, rehellisesti sanottuna mielestäni heittosi oli hiukan typerä työkaverille, vaikka kyllä hänenkin reaktionsa oli liioiteltu. Kaverit ovat sitten erikseen, ja heille tuollaista voisikin sanoa, työpaikalle tuollaiset jutut eivät (välttämättä) kuulu.
Raskaana olevilla nyt on yleensäkin tunteet aika pinnassa. Itse en lähtisi heittelemään sellaisille mitään kovin edgyä, ellei sitten olisi hyvä kaverini.
Varmaan vierasvenesatamassa kun olin kesätöissä. Asiakkaat aina kysyi mihin veneen voi jättää, vastaus "mihin vaan missä ei ole varattu kylttiä tai lappua". Hetken päästä tulivat toimistolle sanomaan "laitettiin nyt tohon, siellä oli kyllä joku lappu mutta.." siirto määräyksestä suuttuivat ja lähtivät seuraavaan satamaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Huoh ja voi voi kirjoitti:
- Siitä että olen toteuttanut unelmiani ja tehnyt ne mahdolliseksiJos on kutsuttu kylään toisen kotiin tiettynä kellonaikana, on epäkohteliaampaa saapua etuajassa kuin hiukan myöhässä.
Kuten mainitsin, oli sovittu että klo 14 maissa, ei siis mitään tiukkaa aikataulua vaan suuntaa antava. Mielestäni 14 maissa voisi uyvin olla esim 13.45-14.30...
Sitä paitsi itse kyllä loukkaannun jos aina tullaan myöhässä. Tässä varmaan alueellisia eroja mutta itse ainakin haluan usein tehdä vapaapäivinä muutaki kuin odotella myöhässä olevaa vierasta. Monet myöhästelijät tuntuvat ajattelevan että myöhästely on hyve, ja 15 minuuttia vielä onkin itselleni ok, mutta toistuvasti 30 minuuttia tai enemmän on minusta loukkaavaa. Myöhästymisestä on kohteliasta ilmoittaa...
Kun poika oli pieni ja puolituttu ihminen tuli kylään niin komensi pojan istumaan kun on vieraita. Poika oli 3 vuotias ja leikki leluillaan. Sanoin että meillä saa oma sekä muut lapset vapaasti leikkiä eikä niiden tarvi nököttää sohvalla kahta tuntia vieraiden takia. Ovet paukkuen lähti ja nyt 17 vuoden jälkeenkään ei edes tervehdi. On omalaatuinen tapaus muutenkin.
Jostakin käsittämättömästä ja tulkinnanvaraisesta, joka mahdollisesti tapahtunut viime vuosituhannella. Ulkonäkö haukuttiin siinä samalla oikein äijäporukalla. Nyt kakarat matkii.
Kerroin opettajainhuoneessa, miten maanviljelijäkodissani tapettiin sika oikeaoppisesti ja miten tehtiin siansuoleen makkaraa ohraryynitäytteellä ja välineenä oli lehmänsarvi. Yksi naisopeettaja sai kohtauksen ja rupesi huutamaan minulle siitä, että kahvipöydässä puhuu tuollaisia hirveyksiä. Naisen poistuttua kerroin, miten sian verestä tehtiin veriohukkaita ja siansorkka pantiin hernerokan joukkoon ja saparon söi koira.
Kun en suostunut ottamaan suihin exältä vanhojen aikojen vuoksi