Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Viimeisin mieheni äidin raivostuminen. Olimme mökillä ja tarkoitus oli, että lapsemme nukkuvat mökissä mummon kanssa ja me aitassa. Kello oli paljon ja lapset väsyneitä. Mukana oli lasten serkut. Joku serkuista alkoi itkeä ja se levisi kaikkiin väsyneisiin lapsiin. Serkkujen vanhemmat hakivat lapset pois ja jäin lohduttamaan omia itkuisia lapsia. Mummo huusi, että kaikki ylimääräiset pois, jolloin lapset itkivät entistä enemmän. Jatkoin lapseni silittelyä ja otin syliin. Toinen lapsistani yritti rauhoittua sängyssä. Mummo alkoi huutamaan todella kovaan ääneen, että mene pois huudattamasta lapsia. Samassa hän repi lapseni sylistäni ja paiskasi hänet sängylle päästäkseen lyömään ja tönimään minua, huutaen samalla vaikka mitä. Koskaan en ole kuullut lasteni huutavan niin peloissaan. Onneksi mieheni tuli paikalle kuultuaan huudon. Itse en korottanut ääntäni ollenkaan enkä nostanut sormeanikaan häntä kohtaan. Vanhempi lapsistani ryntäsi pois jolloin otin pienemmän syliini lähteäksemme. Vielä ovelta hän huusi jotain. Isompi lapsestamme sai varmaan jonkinlaisen paniikkikohtauksen eikä meinannut rauhoittua. Heti aamun valjettua ajoin pois lasteni kanssa.
Epäilen muistisairautta ja harkitsen rikosilmoitusta.
Aiemmin päivällä hän haukkui minut ja koulutustaustani. Kuinka yritän olla parempi koska olen korkeastikoulutettu. En yritä olla mitenkään parempi, kuin hän ja sukunsa. Kertonee enemmän hänen asenteestaan kuin minun.
Anoppini suuttui, kun en antanut hänen syöttää vuoden vanhalle lapselleni karkkia.
Appi suuttui siitä että lapsi kastettiin kotona eikä kirkossa.
Käly suuttui siitä että meillä oli varaa matkustella.
Minun entinen paras ystäväni suuttui kun kohtelin kummilastani (hänen lastaan) eriarvoisesti kuin omiani.
Tuo vielä alkoi hiipimällä että kun olin esimerkiksi ostanut omalle lapselleni tabletin niin tuo saattoi mainita että hänen lapsensa varmaan tarvitsisi sellaisen myös. Tai kun oltiin toisen lapseni kanssa lelu-shoppaamassa tämän synttäreinä niin saattoi sanoa että hänen tytöstäänkin olisi varmaan ihana tuollainen shoppailu-reissu. Noita juttuja oli useita. En edes tajunnut että hän kerjäsi minulta noita juttuja. Me siis aina ostimme hänen lapselleen merkkipäivinä hänen haluamansa lelun esim. satasen lego-pakkauksen, mermaid-uikkarit ym.
Kun oma tyttäreni alkoi ratsastamaan niin kaveri alkoi voivotella miten hänellä ei ole varaa maksaa omalleen samaa. Kun vain sanoin että se on kyllä hirveän kallista (meillä 600€/kk) hän raivostui kun en ollut tarjonnut samaa hänen tytölleen vaikka olin tämän kummi ja alkoi sitten luetella näitä muita väärinkäytöksiäni vuosien varrelta. Esim. kun olin ottanut lasteni serkut perheeni kanssa Nizzaan (serkujen vanhemmat maksoivat heidän lippunsa) vaikka hänen lapsensa ei ollut ollut kuin ruotsissa ja olisi halunnut ulkomaille ja tavaroista/vaatteista mitä olin ostanut omille lapsilleni tai veljeni lapsille ja niin edelleen.
Välithän tuosta viilenivät, mutta vaikka ei olla kahteen vuoteen nähty tai oltu tekemisissä niin hän lähettää toivelistoja aina pyhinä ja synttäreinä. V* tun hyväksikäyttäjä. Sääliksi käy vain lasta.
Vanhempani erosivat kun olin todella nuori, tarha-ikäinen. Meillä vähän yritettiin tapaamisia mutta isäni oli alkoholisti joten se siitä. Isäni sai sen jälkeen vielä yhden lapsen toisen spurgun kanssa jonka tapasin kerran. Minun isovanhempani äitini puolelta olivat aika varakkaita ja kun olin jossain kolmenkympin tienoilla tämä toinen tytär alkoi ottamaan minuun yhteyttä "meidän perintöön" liittyen. Kun sanoin ettei isällämme ole kuin velkoja ja hänkin on vielä elossa niin hän viittasi isovanhempieni rahoihin. Kun sanoin ettei hän ole mitään sukua isovanhemmilleni niin hän uhkaisi että hänellä on jo juristi ja oikeudessa nähdään.Meni kaksi-kolme vuotta ja hän otti taas yhteyttä. Oli valmis sopimaan jutun kymmenestä tuhannesta. Narkit ovat niin epätoivoisia.
Eräs skitsofreenikkomies kuulemma luuli harhoissaan erään aasialaisen kampaajattaren ihastuneen itseensä ja suuttui tästä niin, että kirjoitteli asiasta eri nettifoorumeille vuosikausia.
🇺🇦🇮🇱
No sen muistan kun pesin kädet ja sen jälkeen kuivasin puyhkeellä, niin yhtä-äkkiä yks vanha nainen huusi minulle että onko kädet nyt puhtaita, se on juuri pesty pyyhe ja sillä ei saa kuivata likaisia käsiä
Tyttäreni isä suuttui aikoinaan, kun annoin tytön 4-vuotiaana leikkauttaa pitkät hiukset polkkatukaksi. Tyttö oli tätä pitkään jo toivonut, päiväkoti kaverilla oli polkka ja halusi samanlaisen. Oli niin onnellinen uusista hiuksistaan ja peilaili itseään, otettiin kuva ja lähetettiin isälle joka asui toisessa kaupungissa.
Jos olisimme vielä asuneet yhdessä niin olisin saanut turpaan, niin pahasti suuttui.
Vaimon ystävä lupasi vaimon synttäripäivänä tarjota lounaan. Oli kuitenkin unohtanut lompakkonsa kotiin. Maksoin sitten lounaan hänen puolestaan. Jonkin aikaa jaksoin muistutella asiasta ja olin antanut tilinumeron ja kaikki tiedot takaisinmaksua varten. 6kk rahoja odoteltuani muistutin asiasta taas ja sillä kertaa siinä nousikin helvetillinen haloohan. Olin kuulemma joustamaton ja rupesin vaatimaan rahoja ja hänen piti sitten nostaa luotolta rahaa jotta sai maksettua takaisin.
Minulle suututtiin siitä kun sanoin, että on törkeää mennä kylään perheeseen samana päivänä kun he kotiutuvat sairaalasta vastasyntyneen kanssa.
Otin keittiön laatikosta sakset ja leikkasin munakarvoja lyhyemmiksi. Kauhea meteli nousi, vaikka palautin sakset.
Pidän polkupyörää ulkona , ja talvella varastossa kun en aja sillä .
Oli kuulemma väärin antaa mulle vähän käytetty ilmatteeksi, polkupyörä kun En joka Ikisen kerta laita sitä varastoon Siis , kesälläkin joka ikinen kerta kun En aja sillä.
Hulluinta on se että minulla on sukulaisia jotka ovat suuttuneet siitä että teen omanlaisiani, minulle oikeita ratkaisuja KOSKIEN OMAA ELÄÄMÄÄNI ja että elän omantyylistä elämääni. Olen välillä miettinyt että voiko tämä siis olla edes totta, ihmiset suuttuvat päätöksistäni jotka eivät koske heitä millään lailla vaan nimenomaan minun elämääni ja elämänlaatuani. Alkavat jopa huutaa siitä jos en elä heidän tyyliinsä, kerran eräs alkoi rääkymään minulle synttäreilläni (oli kutsunut itsensä) mielipiteistäni koskien omaa elämääni. Sitä miettii vain että miten tälläistä voi olla?!!
Olin aiemmin työtön ja se suututti myös tiettyjä ihmisiä, kovin kateelisia olivat vapaa-ajastani, vaikka kaikilla mahdollisuus jättäytyä työttömäksi.
Hyvä ystäväpariskunta katkaisi välit kun vaihdoimme kerrostalossa olevan vuokra-asunnon rivitalohuoneistoon ja melkein 200k euron asuntolainaan. He asuivat myös kerrostalossa vuokralla.
Pitivät meitä rikkaina ja "erilaisina", kun itse pidimme itseämme järkevinä.
Anoppi suuttui kun vastasyntynyt vauvamme ei hymyilyt ja vilkuttanut hänelle. Oli tosin tuossa vaiheessa jo melko pahasti muistisairas. Mutisi, että vauva on törkeä ja mitään käytöstapoja ei ole opetettu :D
Löysin koiraa ulkoiluttaessa järven rannasta kuolleen ankeriaan. Se oli jo osittain mätä. Joku ohi kävellyt pappa alkoi raivota, miksen voi ottaa sitä ankeriasta koirankakkapussiin ja viedä roskiin. Sanoin, ettei se mahdu kun pussissa on jo ennestään kakka. Pappa alkoi huitoa minua kävelykepillä ja yritti potkaista koiraani (sain onneksi kopattua sen syliini)
Meillä on tiivis kaveri porukka ja menin ihastumaan yhteen ystävään. Pari muuta suuttu tästä ja jatkuvasti kyseenalaistaa meän säädöt, koittaa saada meän jutun loppumaan ja jankkaa ettei pidä tästä yhtään.
Juon limsaa 2-3 kertaa vuodessa. Juon ainoastaan light-versioita, koska sokeriset eivät vie janoa ja lisäksi ikeneni ärtyvät helposti yhdistelmästä sokeri + hiilihappo. Tästä on pari kertaa raivostuttu oikein kunnolla: olen kuulema aivopesty, tosiasiassa makeutusaineet vain lihottavat (oletus, että light-juomia juova yrittää aina laihduttaa, siihen ei ole tarvetta) ja osoitan muutenkin huonoa makua juomalla jotain "makeutusainepaskaa". Kun olen yrittänyt selittää, että miksi en mielelläni juo sokerilimsoja ja että en edes juo limua usein, vastaus on ollut "no miksei sitä sokeriversiota voi juoda sen kerran kaks vuoteen!" Enää en selitä enkä perustele, koska sitä ei kuitenkaan kuunnella vaan pääasia on vain päästä mouhoamaan.
Olimme työporukan kanssa strutsifarmilla retkellä. Meille sanottiin heti alussa, että mitään ruokaa ei saa antaa niille. Yksi porukasta yritti antaa strutsille täytetyn sämpylän, missä oli vaikka mitä (mausteinen majoneesi, suolakurkkuja yms.) huomautin että omistajahan sanoi, ettei niitä saa ruokkia. Tämä nainen heitti sämpylän maahan, tallasi sen päälle ja kivahti "no syö sä se sitten v*ttu tosta" Sen jälkeen piti mykkäkoulua työpaikalla monta viikkoa niin että pomon täytyi jo puuttua asiaan.
Eräs ujo työntekijä joka ei yleensä puhunut paljoa mitään,sai jonkun ihme äksyily kohtauksen,kun kukaan ei tullut kysymään tarvitseeko apua, ja hänen siis itse uskalla kysyä keneltäkään apuja, yhtään missään:D