Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3101/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme työporukan kanssa strutsifarmilla retkellä. Meille sanottiin heti alussa, että mitään ruokaa ei saa antaa niille. Yksi porukasta yritti antaa strutsille täytetyn sämpylän, missä oli vaikka mitä (mausteinen majoneesi, suolakurkkuja yms.) huomautin että omistajahan sanoi, ettei niitä saa ruokkia. Tämä nainen heitti sämpylän maahan, tallasi sen päälle ja kivahti "no syö sä se sitten v*ttu tosta" Sen jälkeen piti mykkäkoulua työpaikalla monta viikkoa niin että pomon täytyi jo puuttua asiaan.

Ahahahahaha idiootti :D Työkaveri siis, et sinä. Oliko muutenkin tyyppiä, joka tinttailee yhtä oudoista asioista kuin uhmaikäiset?

Vierailija
3102/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon limsaa 2-3 kertaa vuodessa. Juon ainoastaan light-versioita, koska sokeriset eivät vie janoa ja lisäksi ikeneni ärtyvät helposti yhdistelmästä sokeri + hiilihappo. Tästä on pari kertaa raivostuttu oikein kunnolla: olen kuulema aivopesty, tosiasiassa makeutusaineet vain lihottavat (oletus, että light-juomia juova yrittää aina laihduttaa, siihen ei ole tarvetta) ja osoitan muutenkin huonoa makua juomalla jotain "makeutusainepaskaa". Kun olen yrittänyt selittää, että miksi en mielelläni juo sokerilimsoja ja että en edes juo limua usein, vastaus on ollut "no miksei sitä sokeriversiota voi juoda sen kerran kaks vuoteen!" Enää en selitä enkä perustele, koska sitä ei kuitenkaan kuunnella vaan pääasia on vain päästä mouhoamaan.

Outoa tosiaan, kun tuosta suututaan. Itse olen juonut light-limuja vuosikausia ja ei kukaan siitä suutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kun kaveri pyysi lainaamaan nappikuulokkeitani. Sanoin että en todellakaan anna niitä kenellekään lainaksi, että nehän tungetaan syvälle korviin. Ei toisten vaikkuja kiitos. Kaveri suuttui ja alkoi haukkumaan hygieniafriikiksi.

Kuulostaa siltä että vedit oikein kilarit kuinka ällöttävä kaverisi on kun haluaa lainata kuulokkeita, ei ihmekään että suuttui. Voit myös sanoa kohteliaasti että et tykkää lainata kuulokkeita.

Vierailija
3104/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapurini, yksinhuoltaja-äiti, jolla oli kaksi lasta, suuttui minulle, kun huomautin hänelle kuinka hänen poikansa kiusaa omaa poikaani pihalla. Asuimme kerrostalossa silloin. Hänen poikansa oli potkaissut omaa poikaani selkään ja yritin saada pojan vastuuseen tekosestaan kertomalla äidille. Tämä hymyili parvekkeellaan hyvin ivallisesti että " en ole ollut näkemässä, no comments!" Sitten samaisella äidillä oli otsaa tulla valittamaan minulle siitä kun poikani kivittää hänen lapsiaan, mutta kun pojallani ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin puolustautua kivittämällä tai lyömällä kepillä näitä kahta kasvattamatonta pikku perkelettä. Se takasi edes jonkinlaisen rauhan, muuten nämä kaksi pirunpentua olisivat pieksäneet hänet kokonaan. Ja puhun lapsista jotka eivät olleet vielä koulussa. Tämä äiti oli sellainen, jonka mielestä hänen lapsensa saivat tehdä mitä vain ja jos jotain ikävää tapahtui, syy oli aina muissa. Koko naapurusto oli kyllästynyt tähän porukkaan. Onneksi muutimme enkä edelleenkän tervehdi tätä naista kun on joskus vastaan tullut.  

"Poikani hakkaa toisia lapsia kepeillä ja heittelee kivillä mutta hän on täysin syytön, on se kumma kun muut äidit on sellaisia että omat lapset saa tehdä mitä vain"

Miten voi olla niin vaikea ymmärtää että kun toinen tarina on että Matti potkii ja toinen että Pekka hakkaa kepillä, niin kumpikin äiti uskoo omaansa. Ja todennäköisesti myös kumpikin poika uskoo olevansa oikeassa.

Vierailija
3105/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suuttui verisesti siitä, että mulla oli omakin elämä. Halusin kerran lähteä yksin kaupungille niin suuttui siitä etten pyytänyt häntä mukaan. En kokenut, että mun pitäs tästä jotenkin pyydellä anteeksi häneltä :D Jos on tommonen negis niin en tartte tollasta kaveria. Ei olla sen jäljeen oltu missään tekemisissä.

Siis minullekin on kaveri suuttunut samasta syystä, kysyi voidaanko nähdä, sanoin etten ehsi koska piti mennä asuntonäyttöön ja suuttui siitä et miks mulla on omia menoja silloin kun hän haluaisi nähdä :D Katkaisi puheyhteydet pitkäksi aikaa tuon jälkeen

Vierailija
3106/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle oli joku koirantaluttaja alkanut raivoamaan. Mies oli joutunut ohittamaan pientareen kautta, kun tämä raivopää oli ollut keskellä kevyenliikenteenväylää ja toinen koira oli hinhan päässä tien toisella laidalla ja toinen koira vastakkaisella laidalla. 

Täysin käsittämätöntä. Ennemmin olisi tyypin pitänyt pyytää anteeksi, kuten oli toinen koirantaluttaja tehnyt vastaavassa tilanteessa saman reitin varrella.

Vierailija
3107/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi suuttui, kun löysin mieheni kuoleman jälkeen uuden kumppanin. Olin reilu nelikymppinen, enkä todellakaan ajatellut elää loppuelämääni yksin.

Vierailija
3108/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin rautakaupasssa aikoinaan duunissa. Vaimon joku jumppakaveri siis ei mikään sellanen jonka kanssa on tekemisssä sen jumpan ulkopuolella. Vaimo oli sit jutellu siinä ulkona niitä näitä ja kävi sit ilmi että kyseinen nainen on rakentamassa mökille terassia ja mieheni tietää paljon terassi maksaa ja mitä siihen tulee.

Menin sit kerran hakee vaimoa sieltä jumpasta ja sen jumppakaverin äijä oli siellä kans hakemassa muijaansa. Juteltiin sen äijän kanssa siinä sitten noista asioista.

Ajatelkaa tätä. Näin sen tyypin ensimmäistä kertaa elämässäni ja kun tiedän noista terasseista paljon, niin tämä oletti tosissaan, että kerään sille puut duunissa ja kerään ruuvit ja pakkaan ison peräkärryn ja ajan 450km sen mökille ja alan sen kanssa rakentaa sitä terassia. Sanoin siinä, että ei mulla ole tollaseen halua eikä aikaa.. Niin vttu tää jätkä sanoo täysin pokerinaamalla, on tää nykymeno kummallista ettei ton vertaa voi kanssaihmistä jelppiä. Onkpa iso asia ja viekö tosiaan niin paljon aikaa.

Mä kysyin siltä, että oletko sä tosissas vaiko onks tää nyt joku hauska piilokamera... Olen tosissani ja mua on pitkään ottanu päähän ihmisten itsepäisyys. Mulla alko keittää niin pahasti päässä, että mun oli pakko lähtee sanomatta sanaakaan autoon.. Kun vaimo tuli sit autoon, niin sanoi ettei toi pariskunta koskaan ikinä meidän suhteen aikana tule meidän kotiin. Älä ikinä edes ehdota ja mainitse noista kahdesta enää... Vaimo sano, että joo enköhän mäkin vaihda jumppavuoroa, että nyt sekin oli kuullut kaiken elämässään.

Parilla kysymyksellä takaisinpäin, olisit saanut sen miettimään lisää.

Sanonut, että joo-o, voishan se onnistuakin, jos aika on sopiva, mutta mitä oot niinku ajatellu maksaa siitä, että kerään tavarat laina autoon, ajan teille mökille ja rakennetaan terassi? Meinaan vaan, ettei se ilmaista ole, se tavaroiden tuonti ja rakentaminen eli euroa tunnille vaiko urakka? Maksu mielummin ennen työtä, koska kokemuksesta sanoisin niin, etten halua jälkeen päin mitään riitoja. Eriasia tosin on, että jos itse haet ja rakennat, silloin maksat vaan keräilystä ja tavaroista - on halvempaa silloin nääs.

Aikanaan työkaverilla oli yks kyytiläinen samasta suunnasta, joka pummasi autokyytiä aina. KAveri sano sille, että käyhän tuo, se on vitosen suunta - ei kyselly enää.

Vierailija
3109/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun isosiskolta...

Vierailija
3110/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon limsaa 2-3 kertaa vuodessa. Juon ainoastaan light-versioita, koska sokeriset eivät vie janoa ja lisäksi ikeneni ärtyvät helposti yhdistelmästä sokeri + hiilihappo. Tästä on pari kertaa raivostuttu oikein kunnolla: olen kuulema aivopesty, tosiasiassa makeutusaineet vain lihottavat (oletus, että light-juomia juova yrittää aina laihduttaa, siihen ei ole tarvetta) ja osoitan muutenkin huonoa makua juomalla jotain "makeutusainepaskaa". Kun olen yrittänyt selittää, että miksi en mielelläni juo sokerilimsoja ja että en edes juo limua usein, vastaus on ollut "no miksei sitä sokeriversiota voi juoda sen kerran kaks vuoteen!" Enää en selitä enkä perustele, koska sitä ei kuitenkaan kuunnella vaan pääasia on vain päästä mouhoamaan.

Mutta kun ihmisen keho luonnollisesti pilkkoo sokerin ja nuo keinotekoiset on vain haitaksi.

Kaikki missä on light on vaaraksi terveydelle, jos niitä käyttää usein, sinä et.

Vierailija
3111/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi suuttui kun vastasyntynyt vauvamme ei hymyilyt ja vilkuttanut hänelle. Oli tosin tuossa vaiheessa jo melko pahasti muistisairas. Mutisi, että vauva on törkeä ja mitään käytöstapoja ei ole opetettu :D

Tuo on vanhempien vika, eihän se kestä kuin kymmenen minuuttia selittää vastasyntyneelle miten kohteliaasti toimitaan kun vieraita tulee kylään.

Vierailija
3112/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin kerran veljen kanssa kesäisenä maanantai-iltana kuntosalilla treenaamassa ja kun tultiin kotiin isä veti kilarit, kun ei oltu muistettu vanhempien 25-vuotis hääpäivää mitenkään. Että kyllä tytöt olisi jotain järjestäneet! (Meitä oli siis vain kaksi poikaa)

No vaikea se on mitään järjestää, kun eivät olleet kertoneet tästä mitään ainakaan mulle. Siinä sitten rynnättiin veljen kanssa kiireellä kauppaan etsimään jotain tarjottavaa.

Sama myös täällä. Vanhemmat asuvat toisella paikkakunnalla, useamman sadan kilometrin päässä, joten emme nähneet kovin usein. Juhannuksen aikaan äiti soitti raivoten, kun kukaan lapsista ei huomioi heidän hääpäivää, sillä hän olisi halunut juhlat. En edes tarkalleen muista milloin hääpäivä on, sillä sitä ei erityisesti juhlittu tai huomioitu koskaan vanhempien itsensä taholta. Ehkä mainittiin sivumennen. Silti olisi pitänyt olla ajatustenlukija ja järjestää suuret juhlat, koska hän halusi niin.

Vierailija
3113/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa lipsahti väärään reikään. Vaikka vaihdoin heti takaisin niin hirveä huuto ja mökötös. Mitä siinä enää voi tehdä kun vauhdissa on jo vahinko tapahtunut?

Vierailija
3114/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailin erään kanssa verkossa tietokonepeliä. Pelissä ajattelin sitten auttaa häntä ampumalla yhden vihollisen ja tästä hän sai aivan kummallisen raivokohtauksen, huusi ja möykkäsi minulle etten olisi saanut ampua sitä. Sitten heitti yhteydet poikki ja häipyi pelistä. Jäin vähän ihmettelevään tilaan. Jälkeenpäin piti käydä vielä draamakas viestittelykäsittely aiheesta, jotkut ottaa näköjään pelaamisen melkoisen tosissaan. Ja ikää kuitenkin jo 30+.

Vierailija
3115/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse omat hiukseni. Tutuntuttu kampaaja veti tästä herneet nenään ihan kunnolla.

Mielestäni en kummemmin provosoinut, yhteinen tuttu totesi jotain tyyliin: "kiva malli, leikkasitko taas itse" ja kampaajahenkilö vieressä kiihtyi nollasta sataan välittömästi. On ilmeisesti loukkaus ja vähättelyä kampaajien ammattitaitoa kohtaan, että joku näin toimii. Plus pitäisi käydä ihan vain yrittäjien tukemiseksi, koska kampaamoyrittäjillä on tiukkaa aina.

Öööö, ok. On mullakin yritys (konditoria), mutta en suutu ihmisille siitä, että julkeavat leipoa omat kakkunsa 😅

Vierailija
3116/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani suuttui MINULLE siitä, kun hänen kissansa kusi kenkäni pilalle.

Olin kylässä tämän tuttavani luona ja jätin normaaliin tapaan kenkäni eteiseen. Kun olin lähdössä kotiin, huomasin, että toinen kengistä oli märkä. Tuttavani kissa oli käynyt sinne lirauttamassa.

En nostanut asiasta meteliä, eihän sille enää mitään voinut.

En vain ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että tämä kissan omistaja suuttui minulle kissansa tempusta. Hän muuttui yhtäkkiä tosi töykeäksi minua kohtaan, ikäänkuin koko asia olisi ollut minun syytäni.

Kattia ei näkynyt missään koko iltana, joten en minä ainakaan sitä pelästyttänyt, jotta se olisi kostoksi käynyt lirauttamassa kenkääni.

Kotiin lähdin jäätävissä tunnelmissa, talouspaperia kenkään tungettuna, jotta pääsin kotiin edes kengät jalassa. Roskiinhan ne meni. Tapauksen jälkeen tuo tuttavani ei ottanut minuun mitään yhteyttä, eikä vastannut ikinä enää puheluihini.

No, emme me mitään ylimpiä ystävyksiä olleetkaan.

Tämä on joskus tullut mieleeni tosi outona tapauksena.

Olen nauranut ihan kippurassa näille. Tämäkin kissanomistaja - ihan seko? Miksi on olemassa näin hemmetin HULLUJA ihmisiä? :D Oikeasti, nykymaailmassa pääsee jo todella pitkälle pelkästään olemalla melko tavallinen järjeltään,henkisessä tasapainossa ja hyvillä käytöstavoilla, koska niin hulluja ja ilman käytöstapoja olevia ihmisiä on niin käsittämättömän paljon!

Vierailija
3117/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni suuttui ensin minulle, kun en ollut kertonut olleeni kesälomareissulla. Toisen kerran samalla kertaa hän suuttui koska en ollut tehnyt 250km koukkausta hänen luokseen kahville.

Vierailija
3118/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni koulukaverin äiti kertoi olevansa vihainen minulle, kun en ollut tervehtinyt häntä joku aika takaperin, nainen jonka olin nähnyt ehkä kerran tai kahdesti jossain lasten kemuilla. Siinä sitten vähän selvittelin mistä oli kyse. Tarina meni niin, että hän oli ohiajavasta autosta tervehtynyt minua heilauttamalla kättä, kun oli pyöräilemässä töistä kotiin. Mitä todennäköisimmin en ole edes nähnyt tuon auton sisään, jos aurinko on paistanut sopivasti. Työpäivän päätteeksi käyn yleensä kaupassa, joten ajatukseni on ollut kauppalistassa ja siinä, että seuraan muita kulkupelejä, että ne eivät tule päälle tai matkan varrella olevan koulun pihasta kirmaavat muksut säntää alle tuolle pyörätielle. On eräänkin kerran meinannut pyörätien rinnalla, viherkaistan vieressä kulkevalta maantieltä parkkipaikalle kääntyvä auto ajaa päälleni, kun olen ajanut suoraan pyörätietä pitkin. Sillä, että tuossa kohdassa on molemmin puolin stop-merkit autoille, ei ole ollut merkittävää vaikutusta niiden ajonopeuteen.

Vierailija
3119/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani suuttui MINULLE siitä, kun hänen kissansa kusi kenkäni pilalle.

Olin kylässä tämän tuttavani luona ja jätin normaaliin tapaan kenkäni eteiseen. Kun olin lähdössä kotiin, huomasin, että toinen kengistä oli märkä. Tuttavani kissa oli käynyt sinne lirauttamassa.

En nostanut asiasta meteliä, eihän sille enää mitään voinut.

En vain ymmärrä, miten voi olla mahdollista, että tämä kissan omistaja suuttui minulle kissansa tempusta. Hän muuttui yhtäkkiä tosi töykeäksi minua kohtaan, ikäänkuin koko asia olisi ollut minun syytäni.

Kattia ei näkynyt missään koko iltana, joten en minä ainakaan sitä pelästyttänyt, jotta se olisi kostoksi käynyt lirauttamassa kenkääni.

Kotiin lähdin jäätävissä tunnelmissa, talouspaperia kenkään tungettuna, jotta pääsin kotiin edes kengät jalassa. Roskiinhan ne meni. Tapauksen jälkeen tuo tuttavani ei ottanut minuun mitään yhteyttä, eikä vastannut ikinä enää puheluihini.

No, emme me mitään ylimpiä ystävyksiä olleetkaan.

Tämä on joskus tullut mieleeni tosi outona tapauksena.

Olen nauranut ihan kippurassa näille. Tämäkin kissanomistaja - ihan seko? Miksi on olemassa näin hemmetin HULLUJA ihmisiä? :D Oikeasti, nykymaailmassa pääsee jo todella pitkälle pelkästään olemalla melko tavallinen järjeltään,henkisessä tasapainossa ja hyvillä käytöstavoilla, koska niin hulluja ja ilman käytöstapoja olevia ihmisiä on niin käsittämättömän paljon!

Minulla tuli lähinnä mieleen, että tuollaiset omista tai omiensa töpeksinnöistä syyttelevät eivät vain kykene ottamaan vastuuta asioistaan ja virheistään. Tiedosti ehkä jollain tasolla, että on kasvattanut kissan huonosti kun kenkiin kuseksii ja siitä se vastuun vieritys sitten toisaalle.

Vierailija
3120/6335 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden aikainen ystävä suuttui, kun kerroin päässeeni kouluun, joka oli sattumoisin samaa alaa (Sote), jolle hänkin oli vasta valmistunut. Lähti kahvilasta niin, että kalusteet saivat osumaa hänen suunnistaessa raivon vallassa ulko-ovea kohti.

Olemme työllistyneet täysin erilaisiin työtehtäviin emmekä pidä yhteyttä enää. :D