Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2801/6335 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla asuvat sukulaiset suuttuivat, kun ostin ihanan pikkuyksiön Helsingistä. Heidän mielestään vain omakotitalo on oikea koti ja kerrostalossa tulee hulluksi. Minä kuitenkin rakastan omaa pientä kotiani ja olin tosi onnellinen ja ylpeä itsestäni, kun sain vihdoinkin asuntolainani maksettua loppuun. Siinä vaiheessa sukulaiset ja myös jotkut ystävistäni alkoivat patistaa, että minun pitäisi myydä yksiö ja ostaa kaksio eli hakea taas uutta asuntolainaa just kun olin saanut edellisen maksettua. He ovat jostain ihmeellisestä syystä vihaisia siitä, että en halua isompaa asuntoa enkä asuntolainaa vaan olen tyytyväinen elämääni näin.

Ole vaan onnellinen omasta kodistasi!

Mun äiti on aina paheksunut suunnattomasti yksiössä asumista. Isäni on kylläkin aina huolehtinut ja maksanut kaikki asumiskulut. Äitini ei esimerkiksi tiennyt, mikä on varainsiirtovero ja miksi kukaan sellaista maksaa. Asia tuli puheeksi, kun oma poikani osti asunnon. Yhtiövastike..."ai mikäse on"... jne.

Vierailija
2802/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri suuttui kun olin laittanut työ-auton lämmityslaitteen säätimet väärään asentoon.meni vielä valittamaan esimiehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri suuttui minulle, kun saatiin sama summa palkankorotusta. Hänen mielestään

hänen olisi pitänyt saada enemmän, koska hänellä oli parempi palkka. Hänestä hän sai vähemmän, koska prosentuaalisesti hänen palkankorotuksensa oli pienempi.

Vierailija
2804/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini suuttui ja alkoi mököttää toiselle työkaverillemme, koska tämä oli unohtanut kahvikuppinsa yhteisen tilan kaapin päälle. Oli niin tyrmistyttävä juttu, että vaati minuakin liittymään mykkäkouluun. En suostunut, joten mököttäjä mökötti sitten meille molemmille epäkelvoille paskiaisille muutaman viikon.

Vierailija
2805/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs jalankulkija suuttui minulle, kun ajoin hänen vierestään pikkutiellä. Syy oli se, että vettä olisi voinut roiskua hänen päälleen. Vaan lätäkkö ei ollut edes lähelläkään, eikä hän kastunut. Silti huusi ja möykkäsi minulle pitkään.

Vierailija
2806/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljeni ja tämän vaimo suuttuivat kun emme suostuneet ottamaan heidän huume-ongelmaista poikaansa meille asumaan jotta "tämä pääsisi pois piireistä". Meillä on 6-vuotiaat kaksoset ja 1-vuotias. Veljelläni on vain tämä yksi,jo täysi-ikäinen, poika.

Lisäksi olen kuunnellut ainakin parin vuoden aikana jatkuvaa valitusta pojan arvaamattomasta luonteesta, heidän asuntonsa hajottamisesta, varastelusta ja väkivallasta, mutta veljeni mielestä niin ei kuulemma kävisi meillä kun pidän lapsille kuria. 

Huhhuh.

Vierailija
2807/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt facebookkia pitkään aikaan. Kerran googletin omaa nimeäni ja huomasin facebookkiin ilmestyneen päivityksen "perheenäiti ja ylpeä siitä". En tiedä miten päivitys on ilmestynyt, koska en todellakaan ole äiti ja en ole edes käyttänyt tiliäni vuosiin. Kerroin eräälle kaverille tuosta ja että ihmettelen miten voinut tapahtua. Kyseinen kaveri lakkasi pitämätä sen jälkeen yhteyttä. Luuli varmaan, että olen keksinyt koko jutun, niin sekaisin sentään en minäkään ole. Päivitys on ehkä tullut sähköpostin linkistä, jonka oon vahingossa avannut yms.  En enää ikinä aio käyttää facebookkia, onneksi tili oli vain koulua varten ja siellä ei ollut varsinaisia tuttaviani.

Vierailija
2808/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri aloittanut uuden työn missä esimieheni ei ollut paikan päällä. Sain työpuhelimen jonka sammutin päivän päätteeksi että akkua ei kulusi turhaan. Seuraavana päivänä PIN-koodi ei toiminut enkä kahden yrityksen jälkeen saanut puhelinta auki. En uskaltanut yrittää kolmatta kertaa että työpuhelin ei menisi lukkoon. Soitin omasta puhelimesta esimiehelle mutta hän ei vastanut pariin tuntiin. Kun hän vastasi hän sai raivokohtauksen ja haukkui minua ainakin kymmenen minuuttia putkeen. Olin niin yllättynyt tilanteesta etten pystynyt sanomaan mitään koska en ollut aikasemmin tavannut aikuista ihmistä joka suuttuisi näin pienestä asiasta. Kuulemma työpuhelinta ei olisi koskaan saa sammuttaa! Minä yritin vain saada tietoa PIN-koodista koska esimiehen antama PIN-koodi oli väärä. Jostain syystä minä olin se ”välinpitämätön” koska olin antanut työpuhelimen olla kaksi tuntia pois päältä. Tämä kaikki oli vain jäävuoren huippu.

Vierailija
2809/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kristitty . On tultu sylkemään ja pilkkaamaan. On myös ryöstetty sen takia rahat tavarat. Monet ulkomaalaiset ovat poissa heidän omista maistaan mutta ovat ilkeitä muita kohtaan muiden maissa. Amen .

Vierailija
2810/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri aloittanut uuden työn missä esimieheni ei ollut paikan päällä. Sain työpuhelimen jonka sammutin päivän päätteeksi että akkua ei kulusi turhaan. Seuraavana päivänä PIN-koodi ei toiminut enkä kahden yrityksen jälkeen saanut puhelinta auki. En uskaltanut yrittää kolmatta kertaa että työpuhelin ei menisi lukkoon. Soitin omasta puhelimesta esimiehelle mutta hän ei vastanut pariin tuntiin. Kun hän vastasi hän sai raivokohtauksen ja haukkui minua ainakin kymmenen minuuttia putkeen. Olin niin yllättynyt tilanteesta etten pystynyt sanomaan mitään koska en ollut aikasemmin tavannut aikuista ihmistä joka suuttuisi näin pienestä asiasta. Kuulemma työpuhelinta ei olisi koskaan saa sammuttaa! Minä yritin vain saada tietoa PIN-koodista koska esimiehen antama PIN-koodi oli väärä. Jostain syystä minä olin se ”välinpitämätön” koska olin antanut työpuhelimen olla kaksi tuntia pois päältä. Tämä kaikki oli vain jäävuoren huippu.

Eikö kukaan sanonut tai ollut koulutusta ettei puhelinta saa sammuttaa koskaan ???? Ne joutuu tietysti vaihtamaan PIN tunnukset. Eikö sinua ole koulutettu siihen työhön ??? Pitää osata säännöt tietysti.

Vierailija
2811/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen mies suuttui kun pyysi laittamaan rahaa sen tilille Suomesta turkkiin eikä suostuttu niin puhelimessa alkoi kirota huutaa sähistä kuin käärmeet raivosi että ääni kuului pitkälle. Niillä on omat rahat ja tuet mutta valuutan kurssin takia kun kääntää liiroiksi saa enemmän älkää antako näille ahneille ne omistaa asuntoja siellä. Myyvät viinabaareissaan viinaa rahasta. Kun huijaavat .

Vierailija
2812/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan valokuvausta. Kerran sanoin kuvattaville (pariskunta ja lapsi) sovitussa kuvaustilanteessa omasta mielestä small talkina, että näytättepä kuvauksellisilta. En antanut ohjeita, enkä "vuodattanut" kehuja enempää, totesin vain. Suuttuivat että oksat pois. Sitä paitsi kuvauksellisuus, vaikka yhä oli hyvä valo jne. meni siinä ärhentelyssä. En tänäkään päivänä tajua, mistä se reagointi. 

Ehkäpä eivät tienneet, mitä sana tarkoittaa ja luulivat sen olevan jotain negatiivista? Ei ole ihan perusarjen sana, ja ihmisten sanavarasto kapenee koko ajan, kun lukeminen vähenee.

Oma outo tilanteeni: vieras ihminen pyysi kirjastossa kännykkääni lainaksi. Puhui siihen ihan kohtuullisen ajan, ehkä viitisen minuuttia, ja tarjoutui maksamaan puhelusta. Sanoin sitten että maksa vaikka parikyt senttiä. Euro oli silloin vielä uusi juttu ja hämmennyin hänen tarjouksestaan, joten pyysin vain jotain mahdollisimman pientä summaa, jonka voi kolikkona antaa. Viisisenttistä en ollut tainnut nähdäkään silloin.

Kaverin silmät laajenivat ja hän alkoi pulputtaa, miten saatoin olla niin kohtuuton ja pyytää noin huimaa summaa häneltä. Kaivoi vielä esiin kynän ja paperia ja ryhtyi oikein allekkain laskemaan, minkä verran hän kuluttikaan tuossa rahaa kun minuutti maksoi summan X.

Muistaakseni otin kännykkäni takaisin, jätin rahan siihen pöydän kulmalle ja liukenin hissukseen paikalta osaamatta sanoa mitään.

Vierailija
2813/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini suuttui ja alkoi mököttää toiselle työkaverillemme, koska tämä oli unohtanut kahvikuppinsa yhteisen tilan kaapin päälle. Oli niin tyrmistyttävä juttu, että vaati minuakin liittymään mykkäkouluun. En suostunut, joten mököttäjä mökötti sitten meille molemmille epäkelvoille paskiaisille muutaman viikon.

Minulle suuttui eräs työkaveri vitsistä, kun kirjoitin kahvinkeittolistaan, että jos muistan. Sai vielä toisenkin vanhan ämmän räkyttämään, jolloin piti sanoa tiukasti, että menkää hoitoon!

Vierailija
2814/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni suuttui ihme asioista.  Mm. kun töistä tullessaan huusi "Moi rakas!" ja  vastasin pelkästään "Moi". Tai kun toin kaupasta vääriä sipsejä vaikka oli sanonut että ihan sama mikä maku, minun olisi kuulemma pitänyt ymmärtää ettei se ole ihan sama.

Ja joku vieras  nainen alkoi huutaa portin takaa että "Laita koira kiinni! Soitan poliisit ellet laita sitä kiinni"" ja koira oli tosiaan aidatulla pihallamme.

Vierailija
2815/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kateellisia akkoja kun pukeudun kauniisti, olen iloinen ja hoidan työni hyvin.

Vierailija
2816/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö lihaa

Vierailija
2817/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassuinta, että joskus näyttää, että tyhjästä, kun ei olla oltu tekemisissä. Mutta kyllä se on varmaan jonkun juoruilijan ansiota.

Vierailija
2818/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin osanottoni kun ystäväni äiti kuoli. On nykyään entinen ystävä.

Vierailija
2819/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Nasaretilainen kirjoitti:

Koska olen kristitty . On tultu sylkemään ja pilkkaamaan. On myös ryöstetty sen takia rahat tavarat. Monet ulkomaalaiset ovat poissa heidän omista maistaan mutta ovat ilkeitä muita kohtaan muiden maissa. Amen .

Mistä ne sylkijät tiesi juuri sinut kristityksi? Itse olen kristitty, mutta ei sitä päältäpäin huomaa.

Vierailija
2820/6335 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lasten pienenä ollessa tila-auto. Menimme Jyväskylässä erään automarket pihaan parkkiin. Viereisessä autossa ollut pappa nousi autostaan huutamaan ja räyhäämään meille miten emme olisi saaneet parkkeerata hänen vieressään olevaan ruutuun, koska emme sovi siihen. Tämä pappa karjui ja räyhäsi pitkään, vaikka auto oli nätisti keskellä ruutua, sivussa oli liukuovet ja autosta pääsi kolhimatta viereistä autoa.  Pienempi lapsista säikähti raivoaa miestä ja alkoi itkeä. Vastaantulijat tuijottivat meitä, kun kannoin hysteerisesti itkeää taaperoa kauppaa kohti.