Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2761/6335 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KF kirjoitti:

Kerran tavattiin taksijonossa toinen, ennalta tuntematon pariskunta joka oli menossa meidän suuntaan ja koska kaikki olivat iloisella mielellä niin sovittiinkin että mennään heidän luokse jatkamaan iltaa.

Kun päästiin perille niin miespuoliset menivät saunaan ja me naispuoliset jäätiin hengailemaan keittiöön/olkkariin. 

Naispuolinen emäntämme häsläsi ja palveli miehiä kovasti saunaan mennessä että löytävät pyyhkeet ynnä muut. Sitten kun jäimme kaksistaan niin hän istahti kirjoituspöydän ääreen eikä paljon puhunut eikä pukahtanut. Menin sitten olkkarin ikkunaan kattelemaan ulos ja laitoin käden parvekkeen oven kahvalle ja sanoin jotain tyyliin "Mä meen kattelen vähän parvekkeelta maisemia, kun en ole tätä aluetta nähnyt vielä koskaan tästä näkökulmasta." Pidin siis aivan normaalina että voin vieraana mennä heidän parvekkeelleen katselemaan maisemia. Sanoin sen ihan saadakseni aikaan jotain keskustelua vain, ettei hiljaisuudessa istuttaisi. Että ehkä hän ois tullu mun kanssa parvekkeelle jopa ja ois jotain juteltu. Emäntä sensijaan hermostui siitä aika kovasti. Alkoi kovaan ääneen mekastaa että "älä sinä tule muiden parvekkeilta maisemia katselemaan, katsele omalta parvekkeeltasi" jne. "ei kuulu meidän maisemat sinulle, eikö oma parveke riitä". Tuijotin ihan H. Moilasena hetken. Ei näin kohdella ihmisiä jotka on kutsuttu kylään, ei meilläpäin. Huikkasin saunan ovelta äänekkäästi että en vietä enää hetkeäkään tässä asunnossa, ja lähdin saman tien. Oottelin rappukäytävässä jonkun 20 min että puoliso pääsi pois saunasta yms. Hänelle oli tarjottu pitsaa ja oluttakin oikein saunan päälle. Ja mulle tuli huutoa kun ajattelin käydä parvekkeelta katselemassa ulos :D :D Aivan kauhea noita, tästä on monta vuotta enkä _enää_ aina ajattele häntä kun ohitetaan ko. talo. 

Harvoin tietää hyvää lyöttäytyä uusien tuttavuuksien seuraan. Yleensä ylisosiaalisuus on huono merkki ja aina sellaiset yleensä haluavat vain hyötyä toisista ja ovat jotenkin häiriintyneitä.

Vierailija
2762/6335 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore poikaystäväni 29v (2kk seurustelua takana) suuttui kun lähettelimme seksiviestejä toisillemme. Viestinsä oli lähinnä kuvauksia siitä mitä haluaisi minulle tehdä, olin ihan mukana ja yhden hänen viestinsä käänsin takaisin että voisi kiinnostaa minuakin. Tästä raivostui niin että haukkui minut naisena aivan täysin ja kuulemma säälii sitä miestä, joka joutuu minun kanssa olemaan ja miksen kertonut heti tavatessamme fantasioistani että olisi jättänyt väliin koko deittailun minun kanssa. En sitten tiedä, kyseinen juttu ei kai ole mikään kauhean erikoinen sänkyhomma eikä kyse edes ollut mistään omasta fantasiasta, kunhan yritin olla hommassa mukana... Luulin että ollaan rakastuneita molemmat ja puheissa oli suunniteltu yhteiseloa vaikka kuinka pitkälle, mutta mies otti ja pisti koko homman poikki samantien lähettäen vielä perään muutaman tunnin haukkumaviestejä. :D

Väistit luodin. Hyvä että näinkin varhaisessa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/6335 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KF kirjoitti:

Kerran tavattiin taksijonossa toinen, ennalta tuntematon pariskunta joka oli menossa meidän suuntaan ja koska kaikki olivat iloisella mielellä niin sovittiinkin että mennään heidän luokse jatkamaan iltaa.

Kun päästiin perille niin miespuoliset menivät saunaan ja me naispuoliset jäätiin hengailemaan keittiöön/olkkariin. 

Naispuolinen emäntämme häsläsi ja palveli miehiä kovasti saunaan mennessä että löytävät pyyhkeet ynnä muut. Sitten kun jäimme kaksistaan niin hän istahti kirjoituspöydän ääreen eikä paljon puhunut eikä pukahtanut. Menin sitten olkkarin ikkunaan kattelemaan ulos ja laitoin käden parvekkeen oven kahvalle ja sanoin jotain tyyliin "Mä meen kattelen vähän parvekkeelta maisemia, kun en ole tätä aluetta nähnyt vielä koskaan tästä näkökulmasta." Pidin siis aivan normaalina että voin vieraana mennä heidän parvekkeelleen katselemaan maisemia. Sanoin sen ihan saadakseni aikaan jotain keskustelua vain, ettei hiljaisuudessa istuttaisi. Että ehkä hän ois tullu mun kanssa parvekkeelle jopa ja ois jotain juteltu. Emäntä sensijaan hermostui siitä aika kovasti. Alkoi kovaan ääneen mekastaa että "älä sinä tule muiden parvekkeilta maisemia katselemaan, katsele omalta parvekkeeltasi" jne. "ei kuulu meidän maisemat sinulle, eikö oma parveke riitä". Tuijotin ihan H. Moilasena hetken. Ei näin kohdella ihmisiä jotka on kutsuttu kylään, ei meilläpäin. Huikkasin saunan ovelta äänekkäästi että en vietä enää hetkeäkään tässä asunnossa, ja lähdin saman tien. Oottelin rappukäytävässä jonkun 20 min että puoliso pääsi pois saunasta yms. Hänelle oli tarjottu pitsaa ja oluttakin oikein saunan päälle. Ja mulle tuli huutoa kun ajattelin käydä parvekkeelta katselemassa ulos :D :D Aivan kauhea noita, tästä on monta vuotta enkä _enää_ aina ajattele häntä kun ohitetaan ko. talo. 

Harvoin tietää hyvää lyöttäytyä uusien tuttavuuksien seuraan. Yleensä ylisosiaalisuus on huono merkki ja aina sellaiset yleensä haluavat vain hyötyä toisista ja ovat jotenkin häiriintyneitä.

Ei mulla yleensä oo ollu mitään tämäntyyppisiä ongelmia. On voinu käydä tosiaan niin ettei oo ihan synkannu eikä tilanteesta oo syntyny mitään pidempää ystävyyssuhdetta jos on puolituttujen tai tuttujentuttujen kanssa tontyyppisesti viettäny aikaa. Ikinä ei mitään tuommosta huutokohtausta oo tullu, enkä koskaan oo mistään joutunu lähtemään kiukkuisena rappukäytävään :D Eli tää oli kyl aivan ainutkertainen tilanne :) Yleensä sitä tapaa iloisissa pikkuhiprakoissaan ihan normaaleja ja mukavia tyyppejä :) 

Vierailija
2764/6335 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni sai rippilahjaksi tädiltään sen sylkevä tyttö-kaula"korun" eli tämän, missä tyttö näyttää lähinnä oksentavan. Tyttö kiitti toki kauniisti lahjasta, muttei halunnut käyttää sitä. Rumahan se on kuin mikäkin :D

Myöhemmin tädin viisikymppisillä täti huomasi, ettei lapsella ole sitä korua kaulassa. Minä sain huudot, kuinka olen epäkunnioittava kun en käskenyt käyttää sitä korua.

Jotenkin tuntuu että tädillä ei ole tilannetajua saatikka tuntemusta siitä mistä tyttösi pitää. Eihän kenenkään ole oikeasti pakko käyttää sellaisia koruja joista ei pidä.

Vierailija
2765/6335 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokin sisko suuttui kun (olevinaan) minun vanhemmat tapaa heidän vanhempiaan useammin kuin avokin siskon puolison vanhempia. Tämähän toki on minun vikani ja asia johon minä voin vaikuttaa 😅

Vierailija
2766/6335 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin bensamittarilla väärässä paikassa. Naiselle voi olla tietenkin vaikeaa hahmottaa, että siinä etummaisella paikalla saattoi olla joku vielä hetki sitten. Ei kai kukaan vaihda paikkaa kesken tankkauksen.

Naiselle pitää yrittää selittää. Eihän sekään aina tuota toivottua tulosta.

Vierailija
2767/6335 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KF kirjoitti:

Enkä muuten ole häiriintynyt tai hyötymishaluinen :) Vähä hidas näemmä ehkä :D

Vierailija
2768/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lukiossa, jossa en tuntenut etukäteen ketään ja tutustuin erään tytön kanssa. Hänkään ei tuntenut ketään muita koulusta. Kaveerasimme muutaman päivän ajan ja meillä oli hauskaa. Sitten yhtenä aamuna näin hänet juttelemassa parin muun tytön kanssa, ja liityin mukaan porukkaan. Yksi tytöistä heitti meille kaikille jonkun kommentin, johon minäkin sitten vastasin ihan neutraalisti, tyyliin "Toi meidän matikan opettaja on kyllä kuuma." "Joo, niin on!" Yhtäkkiä tuo uusi "kaverini" huusi minulle todella vihaisena "JOOJOO, VOITKO PAINUA V**TUUN?" Kaksi muutakin tyttöä näyttivät hämmentyneiltä. En hakeutunut tuon tytön seuraan enää sen koommin. Sain sitten nopeasti muita kavereita.

Viikkoja myöhemmin hän yhtäkkiä tuli istumaan minun ja kavereideni kanssa välitunnilla ja alkoi jutella minulle niitä näitä ihan tyhjästä. Vastailin ensin aika haluttomasti ja huomautin sitten lopulta, että viimeksi kun puhuin hänen kanssaan, hän käski minun painua v**tuun. Sen sijaan, että tyttö olisi esimerkiksi selitellyt käytöstään, hän suuttui taas ja huusi "Joo joo, onks pakko muistella jotain ikivanhoja juttuja?" Hän haukkui minut typeräksi ämmäksi ja sanoi, ettei haluaisi tällaisen luuserilauman kanssa viettääkään aikaa, ja lähti tiehensä. 

Teinit ovat teinejä, mutta tuo oli kyllä todella outoa käytöstä. Enkä ole ikinä tajunnut ihmisiä, jotka raivostuvat, kun itse käyttäytyvät huonosti ja heille sitten huomauttaa siitä. Niin makaa kuin petaa.

2769/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ilmeisesti suututtu sunnuntaina siitä, että laitoin ajatuksissani aamupalavärkit takaisin jääkaappiin enkä jättänyt pöydälle odottamaan koska toinen saapuu niitä mahdollisesti käyttämään. Mulle on puhuttu sunnuntaiaamun jälkeen yksi lause. #aikuiset

Vierailija
2770/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suututtiin,tai siis pistettiin välit kokonaan poikki,kun lopetin kynnysmattona olemisen.

Olin niin lapanen,että annoin esim. perintömökkini muiden käyttöön. He vain ilmoittivat ajankohdat milloin olisivat siellä. Ja joo,annoin vara-avaimetkin heille. Selän takana puhuivat paskaa, millainen Hannu Hanhi olen. Mollasivat miestäni ja yhtä lapsistamme niin paljon,että ne paskapuheet menivät äitini korviinkin. Hän kyllä ymmärsi ne paskapuheeksi,mutta ikävää oli silti.

Mökiltä hävisi astioita,vakkoja....polttopuita. Selitys: Sullahan rikkaallahan noita riittää!

Yksi päivä aloin voimaan niin pahoin kun näin puhelimesta heidän yrittävän soittaa,että en pystynyt vastaamaan,enkä ole sen jälkeen vastannut kuin satunnaisesti viesteihin.

Avaintani en ole saanut takaisin. Siitä on 6 vuotta aikaa.

Häpeän että suostuin kaikkeen siihen. Annoin mollata ja hyväksikäyttää itseäni.

Vierailija
2771/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle suututtiin,tai siis pistettiin välit kokonaan poikki,kun lopetin kynnysmattona olemisen.

Olin niin lapanen,että annoin esim. perintömökkini muiden käyttöön. He vain ilmoittivat ajankohdat milloin olisivat siellä. Ja joo,annoin vara-avaimetkin heille. Selän takana puhuivat paskaa, millainen Hannu Hanhi olen. Mollasivat miestäni ja yhtä lapsistamme niin paljon,että ne paskapuheet menivät äitini korviinkin. Hän kyllä ymmärsi ne paskapuheeksi,mutta ikävää oli silti.

Mökiltä hävisi astioita,vakkoja....polttopuita. Selitys: Sullahan rikkaallahan noita riittää!

Yksi päivä aloin voimaan niin pahoin kun näin puhelimesta heidän yrittävän soittaa,että en pystynyt vastaamaan,enkä ole sen jälkeen vastannut kuin satunnaisesti viesteihin.

Avaintani en ole saanut takaisin. Siitä on 6 vuotta aikaa.

Häpeän että suostuin kaikkeen siihen. Annoin mollata ja hyväksikäyttää itseäni.

Toivon todella, että olet vaihtanut lukot mökkiin. Sen jälkeen ei avaimen jääminen lokeille kaivele mieltäsi. Ja riistakamera tai kaksi kuvaamaan, ketä käy ovella ja mitä tekemässä. Kameroista toki asianmukaiset ilmoitukset johonkin oven viereen, jos laki niitä vaatii. Jos hajottavat paikkoja kun ei avain enää käykään lukkoon, teet vain rikosilmoituksen. Mutta toivon todella, että olet jo vuosia sitten vaihtanut ne lukot.

Vierailija
2772/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisien kyselystä, en ollut vähään aikaan jutellut tutun kanssa, kyselin sitten ex tempore skypessä mitä kuuluu kun ei vähään aikaan juteltu. Tuttu veti hirveät kilarit, päätin sitten jättää yhteydenpidon kokonaan.

Vierailija
2773/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen tyttöystävä pyysi ulkomailla hakemaan mäkkäristä pienet ranskalaiset ja juoman. 

Otin itse ison aterian, muttei tehnyt raskalaisia mieli joten toin pienten ranskalaisten sijaan isot. 

Kauhee kilari. 

Vierailija
2774/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä just tuota että jos kysyn kuulumisia, kaveri suuttuu. Mistä lie. Onko tyytymätön elämäänsä, luulee että utelen, ei pidä minusta? En ole enää sitten kysellyt joita tuntuu ärsyttävän

Vierailija
2775/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tuttu suuttui oudoista jutuista niin minulle kuin muillekin. Mykkäkoulujakin piti. Yhtenä kertana suuttui siitä, ettei saanut tarpeeksi huomiota, kun kaksi muuta keskustelivat hetken yhdestä heitä yhdistävästä asiasta. Aloitti mykkäkoulun ja mykkäkoulun syy piti (taas kerran) kaivaa hänestä ulos.

Käyttäytyi myös hyvin passiivis-agressiivisesti. Esitti pitkään, että hänestä on ok tehdä asiaa x (vielä omasta ehdotuksestaan) ja sitten alkoi raivoamaan ja syyttämään kuinka hänen pitää tehdä niin. Kukaan ei asiaa häneltä vaatinut ja joka kerta häneltä kysyttiin, että miten haluaa toimia.

Jäi myös useampaa kertaan jankkamaan jonkun tervehdyksestä, kun ajatteli tämän moikkaavan jotenkin oudosti hänen vuokseen. Ajatteli, ettei henkilö tykkää hänestä tai on suuttunut hänelle. Ihan vain normaalista tervehdyksestä näin päätteli.

Olin arka ja varovainen hänen seurassaan. Välillä oli todella ahdistavaa.

Vierailija
2776/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuskina vanhan järjestyksen aikaan (lopetin uudistuksen tultua) eräs herrasmies oli vakituinen asiakkaani. Kuljetin häntä päivisin työaikoinakin, koska hänellä ei ollut ajokorttia eikä autoa. 

Hyvä ja tuottoisa tuottavuus ja tultiin hyvin keskenämme toimeen, liiallisesta alkoholinkäytöstä huolimatta. 

Ainoa huono puoli hänen vimisensä kotiin ravintolaillan jälkeen. Miehen kanssa oli sovittu, että pidän huolen siitä, että hän pääsee varmasti sisään kotiovesta. Enempää ei tarvitse vahtia. Mutta, usein hän oli niin tuiskeessa, että minun piti taluttaa hänet ovelle ja avata ovikin. 

Tästä seurasi aina se sama, että oven avautuessa sieltä syöksyi tulisieluinen vaimo, joka haukkui aina minut. 

Miksi taas tuot sian kotiin. Vie se omaan kotiisi.  Olisit jättänyt kadulle. Samalla lateli hävyttömyyksiä mikä juoppokuski minä olen ja seuraavaksi soitan poliisille jos tuot tuon rentun tänne örveltämään.

Joka kerta seuraavana päivänä tuo sama nainen soitti minulle ja pyysi anteeksi sanojaan ja pyysi tuomaan ukkonsa kotiin vastakin. 

Vierailija
2777/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin Vöyrin marssia työväentalolla.

Vierailija
2778/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kaverin tyttöystävälleni, että kommunistit ovat murhanneet paljon ihmisiä Neuvostoliitossa ja Kiinassa. Hän suuttui ja sanoi, että puolustan na***ja  kun puhun kommareista pahaa.

Vierailija
2779/6335 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin kerran kaverini kanssa jäätelöt kumpainenkin. Hän ei jaksanut omaansa syödä loppuun ja heitti puolet siitä roskikseen. Suuttui minulle, kun minä halusin syödä (ja söinkin) omani loppuun. Oltiin yläkouluikäisiä tuon tapahtuman aikaan. Emme ole enää yhteyksissä aikuisiällä...jännä.

Vierailija
2780/6335 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti minulle ja itselleen Oura-älysormukset ja pidän sormustani vasemmassa nimettömässä vihkisormuksen paikalla. Työkaverini ihmetteli mustaa sormusta ja kerroin hänelle miten se toimii ja että se pitää ladata noin kerran viikossa omassa telineessään. Hän suuttui siitä, sillä vihkisormusta ei saa ottaa pois sormesta missään tilanteessa! Olen kuulemma pettäjä kun heilun ilman sormusta.