Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Auta armias jos valitat pienestä eläkkeestä ja jeesustelet että nyt rajat kiinni. Meillä ei ole varaa ..
Silloin saan tuhannet haukut täällä Ruotsissa.
No ihan tällä palstalla joku haukkui minua itsekkääksi, kun sanoin että itsemurha satuttaa läheisiä. Olen itsekäs koska haluan toisten kärsivän, ettei mulle tule itselleni paha mieli. Se oli ihan käsittämätöntä. Ilmeisesti tämä kommentoija sitten itse harkitsee itsemurhaa ja haluaa puolustella valintaansa. Enkä edes puhunut itsestäni, kukaan läheiseni ei tietääkseni ole siinä tilanteessa.
ööh no noita on varsin monia mut nyt nopeesti tuli mieleen opiskeluaikoina yks todella vittumoisesta ylemmyyskompleksista kärsivä autistinen mulkku suuttu mulle ku pyysin mun kämppään sisälle talvipakkasella siks aikaa kun duunasin jotain ettei tartte ulkona olla. Kaveri tokas et pyh..miks myö siun luo tultas, siis hahahah ei...töö on niin huvittavaa, suuttu mulle että edes kehtasin ehdottaa jotain moista. Hyi.....en ole eläessäni tavannut yhtä rumaa sakkia, en osannut edes kuvitella. Siis niinku what ever, voit sä toki pihallakin olla tai rappusessa tai ihan miten vaan, koitin vaan olla.....normaali.
Anoppi suuttu siitä että järjestin lapselleni 7-vuotis synttärit ja vaikka hänet oli kutsuttu hän ei tullu eikä ilmoittanut mitään mut sit puol kahdeksalta samana iltana soitti et hän tulee ihan kohta ja suuttui siitä että olimme menossa saunaan ja sanoin et enään ei valitettavasti sovi koska ollaan saunaan menossa ja lapsilla on huomenna koulu-,ja päiväkotipäivä.Nuorimmat lapset oli silloin 3 ja 1,5 vuotta. Hän haukkui minut sitten ihan pataluhaksi😳🤨
Hyvä ystäväni suuttui siitä että minulla on muitakin kavereita.. päivitin kerran someen olevani yhden toisen kaverini kanssa kahvilla niin tuli vihaisia viestejä että onneksi on edes yksi hyvä kaveri kun paljon p*skoja.. pisti välit poikki ja poisti facebookista kavereista..
Kyseinen ihminen aiemminkin ystävyytemme aikana piti mykkäkoulua ihan ihme asioista, esimerkiksi siitä jos en töiden aikana ehtinyt vastaamaan hänen viesteihin joita saattoi tulla kymmenenkin työpäiväni aikana.. että ehkä ihan hyvä että on nykyään entinen ystävä..
sethämiesh kirjoitti:
-Ex (nainen) suuttui kun pesin kattilan väärällä kädellä
-Ex suuttui kun en valinnut anorakkia kaupasta hänen haluamallaan värillä vaan itse tykkäämälläni
-Ex suuttui joka kerta kun tulin töistä kotiin
-Ex suuttui kun jouduin viikoksi sairaalaan (oli hengenlähtö lähellä). "Teit sen tahallasi".
-Mutsi suuttui kun erosin kirkosta
-Mutsi suuttui kun veljen vaimo kutoi mulle villapaidan (äiti pesi sen sitten tahallaan liian kuumassa)
-Suku suuttui kun en mennyt tätini hautajaisiin. Tosin sain tietää hänen kuolemastaan vasta kolme kuukautta liian myöhään
-Ex suuttui ja syytti minua alkoholistiksi kun hänen isänsä oli taas kotonaan riehunut kännissä
-Ex suuttui ja syytti minua pettäjäksi kun hänen ystävänsä mies oli jäänyt kiinni pettämisestä
-Ex suuttui kun menin venäjän kielen kurssille. "Nyt voit puhua kunnolla huorien kanssa!"
-Veljen vaimo suuttui kun en mennyt exän kanssa heidän luokseen vierailulle. Vv oli ihan varta vasten järjestänyt minulle työkaverinsa kanssa sokkotreffit
-Täti suuttui kun vanhempieni kuoltua ei saanut osuutta minun sisarusteni kanssa hankkimastamme kesämökistä
Ihania ihmissuhteita teillä...
Oudoin asia, josta minulle on suututtu, oli silloinen kaverini, jonka kanssa olin vain satunnaisesti yhteyksissä. Yhteinen tuttavamme kysyi ohimennen, mitä tälle kaverille kuului ja vastasin hyvin ympäripyöreästi, että tietääkseni ihan normaalia arkea. Kaverini suuttui tästä ja huusi puhelimessa, että hänen asioitaan ei tarvitse levitellä kaikille. Myöhemmin selvisi, että hänellä oli ollut parisuhdeongelmia, pettämistä jne, joista minulla ei ollut mitään tietoa.
Olin serkun luona yökylässä ja sovittiin että teen täytettyjä lihapullia, joita mummumme oli tehnyt kun olimme lapsia. Tulomatkalla kävin kaupassa ostamassa aineksia, mm. 2 kg jauhelihaa. Seuraavana päivänä aloin etsiä aineksia ja serkkuni äiti kertoi laittaneensa jauhelihan pakastimeen, että se pysyy hyvänä. Kun ihmettelin miten voin nyt tehdä lihapullia, hän käski olla huolehtimatta, hän sulattaa sen sen. Kävimme ulkona lenkillä ja kun tulimme takaisin niin jauheliha odotti keittiössä kypsäksi paistettuna. Eihän siitä enää lihapullia taikurikaan aikaiseksi saa, mutta minä olin se joka sai vihat niskaansa kun en voinut tehdä luvattua herkkuruokaa.
Tyttäreni sai rippilahjaksi tädiltään sen sylkevä tyttö-kaula"korun" eli tämän, missä tyttö näyttää lähinnä oksentavan. Tyttö kiitti toki kauniisti lahjasta, muttei halunnut käyttää sitä. Rumahan se on kuin mikäkin :D
Myöhemmin tädin viisikymppisillä täti huomasi, ettei lapsella ole sitä korua kaulassa. Minä sain huudot, kuinka olen epäkunnioittava kun en käskenyt käyttää sitä korua.
Vierailija kirjoitti:
sethämiesh kirjoitti:
-Ex (nainen) suuttui kun pesin kattilan väärällä kädellä
-Ex suuttui kun en valinnut anorakkia kaupasta hänen haluamallaan värillä vaan itse tykkäämälläni
-Ex suuttui joka kerta kun tulin töistä kotiin
-Ex suuttui kun jouduin viikoksi sairaalaan (oli hengenlähtö lähellä). "Teit sen tahallasi".
-Mutsi suuttui kun erosin kirkosta
-Mutsi suuttui kun veljen vaimo kutoi mulle villapaidan (äiti pesi sen sitten tahallaan liian kuumassa)
-Suku suuttui kun en mennyt tätini hautajaisiin. Tosin sain tietää hänen kuolemastaan vasta kolme kuukautta liian myöhään
-Ex suuttui ja syytti minua alkoholistiksi kun hänen isänsä oli taas kotonaan riehunut kännissä
-Ex suuttui ja syytti minua pettäjäksi kun hänen ystävänsä mies oli jäänyt kiinni pettämisestä
-Ex suuttui kun menin venäjän kielen kurssille. "Nyt voit puhua kunnolla huorien kanssa!"
-Veljen vaimo suuttui kun en mennyt exän kanssa heidän luokseen vierailulle. Vv oli ihan varta vasten järjestänyt minulle työkaverinsa kanssa sokkotreffit
-Täti suuttui kun vanhempieni kuoltua ei saanut osuutta minun sisarusteni kanssa hankkimastamme kesämökistä
Ihania ihmissuhteita teillä...
En ole suhteissa mainittuihin henkilöihin. Koskaan ei ole liian myöhäsitä katkaista välejä sukulaisiin :D
Kyllä se oudoin on edelleenkin se, etten ollut tekemisissäkään kys ihmisen kanssa ja ajattelin ihan hyvää/perustavallista hänestä. Ei mitenkään läheinen mutta aiemmin tervehti sitten alkoikin yhtäkkiä vain mulkoilla kiukkuisesti.
Olin bensamittarilla väärässä paikassa. Naiselle voi olla tietenkin vaikeaa hahmottaa, että siinä etummaisella paikalla saattoi olla joku vielä hetki sitten. Ei kai kukaan vaihda paikkaa kesken tankkauksen.
Lahden MM-hiihtojen dopingskandaali 2001.
Olin toimistolla (Tampereella) töissä ja kuuntelin samalla radiota. Siellä tuli uutisia, että suomalaiset ovat jääneet kiinni dopingista ym. Kiinni jääminen oli juuri tapahtunut ja taisi olla ensimmäinen ylen uutinen koko asiasta.
Soittelin eräästä työhommasta Helsingin toimistolle. En tuntenut tätä kollegaa kovin hyvin, enkä ollut juuri tekemisissä hänen kanssaan. Keskustelin työasioista ja samalla ihmettelin, että onko hän kuullut suurta uutista, joka tuli radiosta aivan äsken? Kollega ei ollut kuunnellut radiota. Selitin hänelle, että suomalaisia on juuri nyt jäänyt kiinni dopingista ym. Tämä ko. kollega raivostui minulle aivan täysin! Hän haukkui minua valehtelijaksi ja urheilun vihaajaksi ja ties miksi! Olin aivan hämmästynyt. Selitin siihen, että enhän minä ole mitään tehnyt, kuulin vain ihan juuri tämän uutisen radiosta. Enkä ole edes kovin varma, mitä siellä Lahdessa oli tapahtunut. No, puhelu sitten loppui aika pikaisesti.
Olen vain usein ihmetellyt, miten hemmetissä se oli muka minun vikani, että hiihtäjät kärähti dopingista? En kyllä edelleenkään tajua, miksi hän raivostui minulle. Mutta näin vaan kävi.
Mutta kai tässä pätee se vanha totuus, että viestintuoja ammutaan ensimmäiseksi.
Tuore poikaystäväni 29v (2kk seurustelua takana) suuttui kun lähettelimme seksiviestejä toisillemme. Viestinsä oli lähinnä kuvauksia siitä mitä haluaisi minulle tehdä, olin ihan mukana ja yhden hänen viestinsä käänsin takaisin että voisi kiinnostaa minuakin. Tästä raivostui niin että haukkui minut naisena aivan täysin ja kuulemma säälii sitä miestä, joka joutuu minun kanssa olemaan ja miksen kertonut heti tavatessamme fantasioistani että olisi jättänyt väliin koko deittailun minun kanssa. En sitten tiedä, kyseinen juttu ei kai ole mikään kauhean erikoinen sänkyhomma eikä kyse edes ollut mistään omasta fantasiasta, kunhan yritin olla hommassa mukana... Luulin että ollaan rakastuneita molemmat ja puheissa oli suunniteltu yhteiseloa vaikka kuinka pitkälle, mutta mies otti ja pisti koko homman poikki samantien lähettäen vielä perään muutaman tunnin haukkumaviestejä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaverini suuttui koska en hylännyt elämästäni harrastuspohjaista kaveripiiriä johon hän oli aiemmin kuulunut mutta sitten jättäytynyt pois ja lopettanut pitämästä yhteyttä näihin. Puhui heistä tosi katkeraan sävyyn ts. happamia sanoi kettu.
Antoi ymmärtää että mulla on kaksi vaihtoehtoa, ei ollut vaikea päätös että kenet tiputin omasta elämästäni pois. Aika naurettavaa kuvitella että joku voisi toisen puolesta päättää että sä et oo enää noiden kaveri kun mäkään en oo.
Oliko joku siinä kaveripiirissä narsisti, jota tämä ihminen halusi vältellä? Kaikki ammattiauttajien neuvot nimittäin järjestäen neuvovat, että narsistista kannattaa yrittää päästä eroon mitä pikimiten. Ja jos kaveripiirissä on narsisti, kannattaisi jättää se narsisti yksin, eikä sitä uhria. Mutta monet haluavat mielummin olla siinä narsistin hovissa nuolemassa narsistia. Koska narsisti osaa houkutella, imarrella ja lahjoa hoviaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin serkun luona yökylässä ja sovittiin että teen täytettyjä lihapullia, joita mummumme oli tehnyt kun olimme lapsia. Tulomatkalla kävin kaupassa ostamassa aineksia, mm. 2 kg jauhelihaa. Seuraavana päivänä aloin etsiä aineksia ja serkkuni äiti kertoi laittaneensa jauhelihan pakastimeen, että se pysyy hyvänä. Kun ihmettelin miten voin nyt tehdä lihapullia, hän käski olla huolehtimatta, hän sulattaa sen sen. Kävimme ulkona lenkillä ja kun tulimme takaisin niin jauheliha odotti keittiössä kypsäksi paistettuna. Eihän siitä enää lihapullia taikurikaan aikaiseksi saa, mutta minä olin se joka sai vihat niskaansa kun en voinut tehdä luvattua herkkuruokaa.
Että raivostuttaa nämä rajattomat sählärit.
Vierailija kirjoitti:
Olin saanut kaksoset ja kummini tuli auttamaan kun mieheni joutui menemään töihin. Olin aika huonossa hapessa rankan synnytyksen jälkeen ja kuukauden vanhat lapset teettivät paljon työtä, joten olin kiitollinen avusta. Sain sitten lapset nukkumaan ja päätin itsekin torkahtaa, kummini sanoi menevänsä talon alakertaan siivoilemaan.
Iltapäivällä kummi alkoi selittää että oli ollut aikamoinen työ käydä läpi alakerran iso pakaste ja hän oli heittänyt roskiin vaikka kuinka paljon vanhentunutta tavaraa. Pois heittämisen syynä oli se, että paketeissa oli ollut punaiset ale-laput. Meillä on tapana ostaa päiväystavaraa kun sen saa 60% alella ennen kaupan sulkemista, pussittaa liha / kana / kala uusiksi, että se menee pienempään tilaan ja sitten pakastaa ja laitttaa putsattu etiketti pussin päälle.
Menetin useamman sadan euron ruuat, joita oli hankittu, ettei tarvitsisi käydä niin usein kaupassa ja kummini raivostui minulle kun purskahdin itkuun ja kerroin asiasta. Ruuat olivat olleet siinä vaiheessa piha roskiksessa ja useamman tunnin kesähelteessä eikä niitä voinut pelastaa.
Kummini veti herneen nokkaan ja lähti talosta ovia paiskoen ja oli kertonut sukulaisille, että meillä syödään vain vanhaa mätää ruokaa.
Tämäkin esimerkki sopisi hyvin rajattomasti toimivien ketjuun, mikä täällä ainakin oli jokin aika sitten. Olisin pakottanut korvaamaan menetetyt ruoat rahassa.
Vierailija kirjoitti:
Olin bensamittarilla väärässä paikassa. Naiselle voi olla tietenkin vaikeaa hahmottaa, että siinä etummaisella paikalla saattoi olla joku vielä hetki sitten. Ei kai kukaan vaihda paikkaa kesken tankkauksen.
Olen nähnyt bensamittarilla miehiä, jotka ei ymmärrä missä syödään eväitä tai puhutaan kaverin kanssa koko vuoden kuulumiset.
Ei ainakaan siinä mittarilla.
Kerran tavattiin taksijonossa toinen, ennalta tuntematon pariskunta joka oli menossa meidän suuntaan ja koska kaikki olivat iloisella mielellä niin sovittiinkin että mennään heidän luokse jatkamaan iltaa.
Kun päästiin perille niin miespuoliset menivät saunaan ja me naispuoliset jäätiin hengailemaan keittiöön/olkkariin.
Naispuolinen emäntämme häsläsi ja palveli miehiä kovasti saunaan mennessä että löytävät pyyhkeet ynnä muut. Sitten kun jäimme kaksistaan niin hän istahti kirjoituspöydän ääreen eikä paljon puhunut eikä pukahtanut. Menin sitten olkkarin ikkunaan kattelemaan ulos ja laitoin käden parvekkeen oven kahvalle ja sanoin jotain tyyliin "Mä meen kattelen vähän parvekkeelta maisemia, kun en ole tätä aluetta nähnyt vielä koskaan tästä näkökulmasta." Pidin siis aivan normaalina että voin vieraana mennä heidän parvekkeelleen katselemaan maisemia. Sanoin sen ihan saadakseni aikaan jotain keskustelua vain, ettei hiljaisuudessa istuttaisi. Että ehkä hän ois tullu mun kanssa parvekkeelle jopa ja ois jotain juteltu. Emäntä sensijaan hermostui siitä aika kovasti. Alkoi kovaan ääneen mekastaa että "älä sinä tule muiden parvekkeilta maisemia katselemaan, katsele omalta parvekkeeltasi" jne. "ei kuulu meidän maisemat sinulle, eikö oma parveke riitä". Tuijotin ihan H. Moilasena hetken. Ei näin kohdella ihmisiä jotka on kutsuttu kylään, ei meilläpäin. Huikkasin saunan ovelta äänekkäästi että en vietä enää hetkeäkään tässä asunnossa, ja lähdin saman tien. Oottelin rappukäytävässä jonkun 20 min että puoliso pääsi pois saunasta yms. Hänelle oli tarjottu pitsaa ja oluttakin oikein saunan päälle. Ja mulle tuli huutoa kun ajattelin käydä parvekkeelta katselemassa ulos :D :D Aivan kauhea noita, tästä on monta vuotta enkä _enää_ aina ajattele häntä kun ohitetaan ko. talo.
Olen kömpelö ja osaamaton tieiokoneen käyttäjä.Kysyin velipojalta mitä tarkoittaa kun lukee että jos suljen koneen ,häipyy toisten käyttäjien työt ... Haukuttiin pystyyn osaamattomana . Ei olla puhuttu kohta kuukauteen.