Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Mies suuttui, kun nukahdin alkuillasta laivahyttiin heti ruokailun ja parin viinilasillisen jälkeen ja nukkua posotin aina aamuun asti, vaikka mies oli yrittänyt herätellä minua monesti. Meidän piti viettää romanttinen risteily. Olimme syöneet hyvin vähän paremmassa paikassa kuin se iänikuinen buffetin tungos. Meidän oli myös tarkoitus ensin tanssia jalkamme kipeiksi ja sen jälkeen harrastaa villiä seksiä A-luokan hyvin parivuoteessa (ei siis mitään C-luokan kerrossänkyjä tällä kertaa).
Ei auttanut selittää, että olin todella väsynyt siivottuani kokonaisen viikon lastenhoidon ohessa, jotta meillä olisi kerrankin siistiä, kun mummu ja pappa tulivat hoitamaan pieniä lapsiamme meidän laivaristeilymme ajaksi. Totesi vaan, että ei sitten mennä enää laivalle, kun en ymmärrä hyvän päälle mitään. Eikä sitten mentykään. Ei auttanut sekään, että mummu ja pappa ovat hänen omia vanhempiaan ja heidän vuokseen näin ylimääräisen vaivan. Nykyään on ex, mutta ei ihan tämän vuoksi, vaan oli muitakin asenneongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Appivanhemmat kuolivat yli 5v sitten , sisaruksia on 6 , kaksi sisaruksista haluaa pitää kotitilan jakamattomana ja vain heillä on avaimet sinne , lukot heidän toimesta vaihdettu. Jakoa vaativalle veljelle suututtiin , ei vastata puhelimeen , ei s-posti viesteihin. Perintö on lakisääteinen oikeus , mutta sisarukset , joista toinen on asioiden hoitaja .Katkaisivat kaikki välit ja pitävät omaisuuden omassa käytössään.
Miten olisi rikosilmoitus sisarusten pesänkavalluksesta, lakimiehen palkkaaminen tai siviilikanne. Tai kaikki kolme.
Kun olin 6.-luokalla, kaverini väitti minun rikkoneeni hänen kuulokkeensa, joihin en ollut koko päivänä koskenutkaan. Väitti että ”nojasit siihen pöytään niin, että ne liikahti ja meni rikki”. Pyysin kuvaa kuinka kuulokkeet olivat menneet rikki, ja saan kuvan aivan paskana olevasta johdosta jossa johdot törröttää ja näyttää ihan eläimen syömältä! :D ja väitti että aiheutin tämän nojaamalla pöytään.
Lapsia oltiin, mutta kyllä kaveri yritti vedättää halvalla. Olinkin sen jälkeen sen verran kypsä tajumaan etten halua tämän kaveri olla enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen suuttui,kun en suostunut hoitamaan heidän lasta koko minun neljän viikon kesäloman ajan :D
Asun isossa rivitalokompleksissa ja sama.
Olin kotona 6 vkoa. Eräs perhe oli päättänyt lähettää meille lapset.
Yhtenä päivänä vaan sanoi maanantaina Maija ja Matti tulevat sitten teille.
Siinä yritin kysellä miksi. Hän vaan kertoi koska minä olen kotona, voin hyvin katsoa lasten perään.
Minun lapset olivat koulussa ja hänen n 2 ja 3 vuotiaat.
Kysyin aikooko kenties maksaa jotain. Oli todella hämmästynyt, miksi pyydän rahaa, kun olemme ystäviä. Ehdotin hän sitten hakkaa halkoja yhtä kauan, kun katson lapsia.
Suuttui, mutta muistutti lapset tulevat maanantaina. Ilmoitin on aika haastavaa, koska emme ole ma kotona.
Seinänaapuri oli kotona ja vinkkasin hänelle jos seuraa tilannetta.,
Äiti lähti töihin, vei lapset ulko-ovellemme, soitti ovikelloa ja oli lähdössä. Naapuri tuli kysymään mitä kuuluu ja me ollaan lähdetty matkalle. Tää äiti suuttui suunnattomasti ja yritti soittaa. Vastasin puhelimeen ja kerroin Savonlinnassa ollaan, minähän sanoin en ala ilmaiseksi lapsia hoitamaan.
Tää äiti pyysi naapuria, itku kurkussa hänen pitää mennä töihin. Naapuri sanoi 50 e maksaa, rahat heti käteen. Ei ollut. Sanoi hae automaatilta ja tuo, rahat ekana, muuten ei onnistu.
En tiedä mitä kävi. Sen tiedän, että lapset kävivät meidän ovikelloa soittamassa monta krt ja ei ikinä avattu.
Äiti haukkui meidät kaikille, mutta kyllähän kaikki hänet tiesi .Raakaa. Mitäköhän lapset itse ajattelivat ?
Eniten tässä kyllä käy niitä lapsiparkoja sääliksi. Äiti ilmeisesti täysi läskipää ja muut aikuiset ympärillä äksyilevät lapsille.
Saisi vetää ympäri korvia koko täysikäistä sakkia tässä tarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen esimieheni suuttui kun lähetin hänelle kuvan peniksestäni
Kaikesta sitä nykyään suututaan. Dickpickhän on äärimmäisen romanttinen muoto ilmaista kiinnostuksensa.
Yläasteen matikanopettajan sijainen aikoinaan suuttui mulle, kun piirtelin vihkoon tunnilla. Tuli oikein haukkumaan piirustukseni, joka oli 60-luvun tyyliin pukeutunut tyttö, että "Ei sun ikästen pitäis tommosia enää piirtää!". Jumaliste että hävetti, koko luokka varmasti ajatteli että piirtelin jotain alapääkuvia. Ilmeisesti se, etten ollut 100% skarppina tunnilla, oli jostain syystä aihe raivostua ja nolata mut vielä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisessä työpaikassani toisessa toimipisteessä havaittiin homeongelma. Sain sitten sähköpostia sen toimipisteen työntekijöiltä, että minun pitäisi siirtyä yksin alaisineni siihen homeongelmaiseen toimipisteeseen, sillä he tulisivat minun toimipisteeseeni.
Minähän en tietenkään suostunut tähän vaihtokauppaan vaan toivotin heidät tervetulleiksi toimipisteeseeni, sillä siellä oli vapaita huoneita yllinkyllin. Tietenkään tämä ei sopinut heille, sillä tosiasiassa tarkoitus oli savustaa minut työpaikalta henkilökohtaisista syistä: Olin kuulemma liian ystävällinen ja pätevä työhöni ja heitä inhotti, miten tuttavallisesti olin suhtautunut yhteen toisen toimipisteen pomoon. (He eivät tienneet tämän pomon ja minun yhteisestä työhistoriasta vuosia aikaisemmin.) Enkä muutenkaan sopinut heidän työympäristöömme. Suomeksi tämä tarkoitti sitä, että en mielistellyt heitä enkä ymmärtänyt omaa paikkaani määräaikaisena työntekijänä. He kun olivat vakituisia.
Kun sitten lähetin sähköpostia pomolleni kolmanteen toimipisteeseen ja kysyin, mitä tämä toimipisteiden vaihtojuttu oikein oli, pomo ihmetteli moista hänen selkänsä takana touhuamista ja ilmoitti, että olen tehnyt aivan oikein, kun olen kieltäytynyt vaihtamasta päittäin.
Kun sitten kerroin pomolle senkin, että nämä samaiset työntekijät olivat vieneet minulta yhden minulle avuksi lupautuneen asiantuntijan sillä perusteella, että he tarvitsivat tätä paljon kipeämmin ja paljon aikaisemmin kuin alkuperäinen suunnitelma oli, pomo palautti äkkiä työntekijät alkuperäiseen aikatauluun.
Näistä kaikista seikoista sain näiden työntekijöiden vihat niskaani. He eivät puhuneet minulle mitään eivätkä virkistyspäivänä halunneet minua samaan kyytiin (jonnekin asumattomalle seudulle, jonne ei julkisilla päässyt) vaikka meillä oli täsmälleen sama matka ja autossa olisi ollut tilaa, kun kahdestaan olivat liikkeellä. Tästä en sentään kehdannut kertoa pomolle enkä sille työkaverille, joka sitten armollisesti noukki minut linja-autoasemalta kyytiinsä. Hävetti ihan hirveästi olla työpaikkakiusattu. Siinä työpaikassa en viipynyt enää kovin kauan, en sittenkään, vaikka pomo oli aivan ihana, oikeudenmukainen ja kannustava.
Sääntö #1 palstalla ja elämässä ylipäänsä. Palstalla varsinkin. Se että suuttuu ja loukkaantuu jostain ei tarkoita että olisi oikealla asialla. Täällä jos jotain sanoo edes rakentavasti tai kysyy vääriä kysymyksiä siitä tulee heti loukkaantumiset ja aletaan uhkailla ties millä.
Niin, siksipä lähetinkin pomolleni sähköpostia. Mielestäni pomon pitää tietää tämänkaltaiset perseilyt ja oikaista vääryydet.
Minä olin kuitenkin kaikesta tästä työpaikkakiusaamisesta ja kaikesta muustakin kokemastani vääryydestä niin romuna, että tunsin ihan oikeasti syyllisyyttä ja häpeää pitkän aikaa jälkeenpäin.
Sittemmin ammattiauttajan avulla ymmärsin, että minulla ei ole syytä häpeään sen enempää työpaikkakiusaamisen, koulukiusaamisen kuin siihenkään, että isä pahoinpiteli ja terrorisoi perhettään siihen saakka, kun äiti ymmärsi ottaa avioeron hänestä. Lapsuudessani opin häpeämään ja vaikenemaan sitä, miten isä kohteli meitä.
Samainen ammattiauttaja auttoi minua rakentamaan mm. itsetunnon itselleni ja opin arvostamaan itseäni. Samalla pääsin eroon häpeästä ja syyllisyydentunteesta.
Miesystäväni (ex) suuttui siitä, kun näin korona-aikaan tiesin hänen olevan flunssassa ja en halunnut hänen tulevan sitä minuun tartuttamaan. Tottahan oli ikävä, mutta kun...Ihan kaikesta voi suuttua!
Minulle lähisukulainen suuttui, kun olin menossa isäni perunkirjoitukseen. Jotkut ne vain haluavat määrätä aivan kaikesta.
Minun sisareni suuttui minulle kun olimme remontoineet kylppärimme ja vessamme. Syy tähän oli että heidän kylppärinsä näyttää nyt huonommalta ja heillä ei ole tällä hetkellä varaa rempata.
Tai kai se syy oli oikeasti se että äitimme oli kehunut onnistunutta remonttiamme siskolleni. En ole varma. Kaksi viikkoa mykkäkoulua takana..
Minä hoidan lapsia ja tällä kyseisellä perheellä olin käynyt noin vuoden verran silloin tällöin. Tähän kuului pianon ja saksan opettaminen. No kerran kun menin niin heillä oli mikro hajonnut, olivat hommanneet uuden, mutta eivät osanneet käyttää sitä. No sattui että olin ostanut meille saman laitteen kuukautta aikaisemmin joten asensin kellot ja näytin miten se toimii.
Tämä nainen sitten raivostui siitä että minulla, alamaisella, oli myös varaa 500€:n mikroon. Syytteli varkaaksi ja vaikka mitä. He maksoivat minulle 60€/h mutta ilmeisesti se ajatus että palkollisella oli varaa samaan mikroon katkaisi aasin selän.
Enkä edes tee tuolla mikrolla muuta kuin poppareita pari kertaa kuussa.
Puhelinmyyjä suuttui, kun en semiköyhänä opiskelijana ostanut jotain henkilösuojaturvaa tms. (siis sen varalta, jos joku meinais käyttää mun henkilötietoja jossain väärin tai jotain). Kun sanoin ettei ole varaa tähän about 10€/kk vakuutukseen, niin rupesi huutamaan, että "sehän maksaa saman verran kuin yksi pitsa! jos on varaa syödä pitsaa kerran kuussa niin kyllä on varaa tätäkin maksaa!!!"
Juu, kyllä, söin kyseisenä aikana joskus pitsaa, mutta lähinnä kaupan pakastepitsoja (3€/kpl), tai sitten tein itse materiaaleista, joita löytyi jo kaapista. Toivotin hyvät päivänjatkot ja löin luurin korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Exät ovat usein esillä tässä keskustelussa, joten pakko lisätä oma ex-tarina.
Sain yöllä pahan närästyskohtauksen, en pystynyt nukkua ja oloni oli niin tukala, että minua itketti. Ex heräsi itkuuni, raivostui, poistui huoneesta ja paiskasi oven kiinni perässään.Samainen ex oli joskus seksituulella, minä halusin katsoa leffan ensin loppuun. Mies suuttui niin, että päätti hoidella itsensä siinä paikassa. Kyseinen mies oli useasti torjunut omat ehdotukseni, juurikin leffan katsomisen vuoksi. Minä en olisi saanut häntä torjua ollenkaan...
No, se suhde on onneksi päättynyt jo yli vuosikymmen sitten.
Oliko hänellä potenssiongelmia? Itselläni on ja joskus kun heijaa niin ei siinä auta vetkutella jos meinaa toimia. Se seksistä kieltäytyminen voi johtua ihan samasta asiasta. En siis missään nimessä tarkoita, että täytyisi panna aina kun miehestä siltä tuntuu, ei missään tapauksessa. Aihe vain on tosi monelle miehelle niin arka ettei siitä kehtaa mainita ja tavallaan suuttuu itselleen kun vehje ei toimi, jotkut sitten lapsellisesti syytävät tämän kumppanin niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaverini suuttui kun annoin tyttäreni makkari-setin (Sänky, yöpöydät, pari lipastoa, pari nojatuolia , vaatekaappi ja petivaatteita) toisen kaverini tyttärelle kun oma tytär oli kasvanut siitä ohi. Tämän suuttuneen kaverin lapsi oli vasta muutaman kuukauden ikäinen kun taas kamat saaneen kaverin lapsi oli juuri sen ikäinen jolle kalusteet oli suunniteltu. Tästä on noin neljä kuukautta aikaa ja vieläkin tulee suolaista tekstiä.
Mistä te oikein löydätte näitä lapsia aikuisen ruumiissa? Tuohon on aivan älytöntä!
Tuittupää kirjoitti:
Eräs lapsuuden kaverini suuttui aina hirveästi, kun kerroin hänelle etten voinut "olla". Käski aina kysymään vanhemmilta useamman kerran, ja kun oli toisen kaverin synttärit tulossa tai oltiin menossa mökille jne. niin piti monta kertaa selittää, että "Ei Tiina (ei hänen oikea nimensä), mä en kysy mun vanhemmilta että onko pakko mennä serkun synttäreille. Mä HALUAN mennä sinne!"
Omalla pojalla on tällainen kaveri. On aina välillä surullinen, kun kaveri tuntuu olevan kauhean mustasukkainen jos poika leikkii tai "on" toisen kanssa. Alkaa seurailemaan, nimittelemään ja suorastaan kiusaamaan. Monta kertaa olemme asiasta puhuneet ja todenneet, ettei tarvi olla kaveri sellaisen kanssa, jonka kanssa tulee paha mieli, tai joka kohtelee kaveriaan huonosti. Välillä sitten ovat oikein hyvissä väleissä.
Tuolla toisella pojalla ei ole oikein mitään rajoja kotona ja se näkyy. Ja valitettavasti heijastuu omaankin poikaani jos ovat taajaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassajonossa takanani oleva ämmä rupesi määkimään kun en laittanut kapulaa hihnalle ostosteni perään.
Minulle taas suutahti edelläni oleva nainen kun laitoin kapulan hänen ja omien ostosteni väliin. "No voi anteeksi kun en huomannut laittaa!" tiuskahti vain. Nauroin että se on ihan sama kuka sen laittaa, myyjän työtä helpottaa vaan. Ei ole minulle mikään rasite, en ole patalaiska. Laitan yleensä molemmin puolin ostoksiani jos jonoa on, koska en halua maksaa toisten ostoksia.
Olisit katsonut vakavana ja todennut "Anteeksipyyntö otettu vastaan ja hyväksytty. Älä tee tällaista enää uudelleen".
Vierailija kirjoitti:
Lähdin taksilla baariin poikaystävän kanssa. Matka oli lyhyt ja minä tiesin maksavani, persaukinen kun oli, joten menin heti etupenkille.
Poikakaveri ei ikinä päässyt tästä yli.
Voi kyynel.
Häh?
Eikö taksissa nyt yleensä istuta kaikki takapenkillä jos siellä on tilaa? Miksi ihmeessä joku istuisi taksissa eteen?
Tai siis komppaan tässä poikaystävääsi, oli noloa että istuit edessä jos takana oli tilaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin taksilla baariin poikaystävän kanssa. Matka oli lyhyt ja minä tiesin maksavani, persaukinen kun oli, joten menin heti etupenkille.
Voi kyynel.Häh?
Eikö taksissa nyt yleensä istuta kaikki takapenkillä jos siellä on tilaa? Miksi ihmeessä joku istuisi taksissa eteen?
Tai siis komppaan tässä poikaystävääsi, oli noloa että istuit edessä jos takana oli tilaa
Riippuu ihan paikkakunnasta, millä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel.Häh?
Maksajan paikka on etupenkillä, niin kuskin ei tarvi kurotella taakse.
Appivanhemmat kuolivat yli 5v sitten , sisaruksia on 6 , kaksi sisaruksista haluaa pitää kotitilan jakamattomana ja vain heillä on avaimet sinne , lukot heidän toimesta vaihdettu. Jakoa vaativalle veljelle suututtiin , ei vastata puhelimeen , ei s-posti viesteihin. Perintö on lakisääteinen oikeus , mutta sisarukset , joista toinen on asioiden hoitaja .Katkaisivat kaikki välit ja pitävät omaisuuden omassa käytössään.