Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2561/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli suuttui,kun otin ruokaa jääkaapista. Turhaahan siinä tuli

Vierailija
2562/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen esimieheni suuttui kun lähetin hänelle kuvan peniksestäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exän nykyinen vaimo suuttu mulle, kun kerroin ettei mulla ole mitään intressejä exääni kohtaan, ja että mulla on itselläkin uusi mies 🤣🤷‍♀️🤦‍♀️

Sinunhan piti varmaan olla mt-häiriöinen ressukka joka ei voi päästää menneestä irti, varsinkaan ukosta ja jatkaa elämässä eteenpäin. Oma syysi. Tuli varmaan uudelle eukolle järkytyksenä. :P

Ilmeisesti 😁 ja satun vielä tietämään kavereideni kautta, että tämä eukko väittää melkeen päivittäin mun vaan vikittelevän exääni. Enkä ole exäni kanssa ollut tekemisissä viime helmikuun jälkeen, jolloin selviteltiin kaikki asiat 🤷‍♀️

Vierailija
2564/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen esimieheni suuttui kun lähetin hänelle kuvan peniksestäni

Ihme nipottaja. Vaihda työpaikkaa.

Vierailija
2565/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen miehen kanssa peruuntui minusta riippumattomista syistä. Emme asu samalla paikkakunnalla, ja oli tiedossa, että molempien työkiireiden vuoksi emme ehtisi tavata muutamaan viikkoon. Edellisestä tapaamisesta oli pari viikkoa. Itkin harmistustani ja sanoin että ikävä on jo nyt hirveä ja olen pettynyt, kun tapaaminen peruuntui. Miestä en syyttänyt, kun ei se hänen syytään ollut. Mies kuitenkin suuttui minulle, kun ”kiukuttelin”. Ei olisi saanut ikävöidä.

Vierailija
2566/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vuoden 1995 rahamäärää 50,00 markkaa vastaava rahamäärä vuonna 2019 oli 11,91 euroa, ei 8,5 euroa.

Vierailija
2567/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen lähti mukaan narsistin juoniin silkasta katkeruudesta. Hän ei uskonut, kun sanoimme ettei hänellä ole mitään syytä eikä oikeutusta toimia tämän äänitorvena. Nyt olemmekin sitten syypäitä kaikkeen, mm. hänen juttuun sotkemiseensa, kun hän on itse mokannut.

Jo alussa hän haukkui meidät pahanpäiväisesti, ja selitti samassa yhteydessä miten ketään ei saa turhaan tuomita.

Epävakaa? Ehkä vähän.

Vierailija
2568/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen suuttui,kun en suostunut hoitamaan heidän lasta koko minun neljän viikon kesäloman ajan :D

Asun isossa rivitalokompleksissa ja sama.

Olin kotona 6 vkoa. Eräs perhe oli päättänyt lähettää meille lapset.

Yhtenä päivänä vaan sanoi maanantaina Maija ja Matti tulevat sitten teille.

Siinä yritin kysellä miksi. Hän vaan kertoi koska minä olen kotona, voin hyvin katsoa lasten perään.

Minun lapset olivat koulussa ja hänen n 2 ja 3 vuotiaat.

Kysyin aikooko kenties maksaa jotain. Oli todella hämmästynyt, miksi pyydän rahaa, kun olemme ystäviä. Ehdotin hän sitten hakkaa halkoja yhtä kauan, kun katson lapsia.

Suuttui, mutta muistutti lapset tulevat maanantaina. Ilmoitin on aika haastavaa, koska emme ole ma kotona.

Seinänaapuri oli kotona ja vinkkasin hänelle jos seuraa tilannetta.,

Äiti lähti töihin, vei lapset ulko-ovellemme, soitti ovikelloa ja oli lähdössä. Naapuri tuli kysymään mitä kuuluu ja me ollaan lähdetty matkalle. Tää äiti suuttui suunnattomasti ja yritti soittaa. Vastasin puhelimeen ja kerroin Savonlinnassa ollaan, minähän sanoin en ala ilmaiseksi lapsia hoitamaan.

Tää äiti pyysi naapuria, itku kurkussa hänen pitää mennä töihin. Naapuri sanoi 50 e maksaa, rahat heti käteen. Ei ollut. Sanoi hae automaatilta ja tuo, rahat ekana, muuten ei onnistu.

En tiedä mitä kävi. Sen tiedän, että lapset kävivät meidän ovikelloa soittamassa monta krt ja ei ikinä avattu.

Äiti haukkui meidät kaikille, mutta kyllähän kaikki hänet tiesi .

Raakaa. Mitäköhän lapset itse ajattelivat ?

Tää on ihan paras tarina. Peukut. bd

Vierailija
2569/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen suuttui,kun en suostunut hoitamaan heidän lasta koko minun neljän viikon kesäloman ajan :D

Asun isossa rivitalokompleksissa ja sama.

Olin kotona 6 vkoa. Eräs perhe oli päättänyt lähettää meille lapset.

Yhtenä päivänä vaan sanoi maanantaina Maija ja Matti tulevat sitten teille.

Siinä yritin kysellä miksi. Hän vaan kertoi koska minä olen kotona, voin hyvin katsoa lasten perään.

Minun lapset olivat koulussa ja hänen n 2 ja 3 vuotiaat.

Kysyin aikooko kenties maksaa jotain. Oli todella hämmästynyt, miksi pyydän rahaa, kun olemme ystäviä. Ehdotin hän sitten hakkaa halkoja yhtä kauan, kun katson lapsia.

Suuttui, mutta muistutti lapset tulevat maanantaina. Ilmoitin on aika haastavaa, koska emme ole ma kotona.

Seinänaapuri oli kotona ja vinkkasin hänelle jos seuraa tilannetta.,

Äiti lähti töihin, vei lapset ulko-ovellemme, soitti ovikelloa ja oli lähdössä. Naapuri tuli kysymään mitä kuuluu ja me ollaan lähdetty matkalle. Tää äiti suuttui suunnattomasti ja yritti soittaa. Vastasin puhelimeen ja kerroin Savonlinnassa ollaan, minähän sanoin en ala ilmaiseksi lapsia hoitamaan.

Tää äiti pyysi naapuria, itku kurkussa hänen pitää mennä töihin. Naapuri sanoi 50 e maksaa, rahat heti käteen. Ei ollut. Sanoi hae automaatilta ja tuo, rahat ekana, muuten ei onnistu.

En tiedä mitä kävi. Sen tiedän, että lapset kävivät meidän ovikelloa soittamassa monta krt ja ei ikinä avattu.

Äiti haukkui meidät kaikille, mutta kyllähän kaikki hänet tiesi .

Raakaa. Mitäköhän lapset itse ajattelivat ?

Tää on ihan paras tarina. Peukut. bd

Samaa mieltä. Tämmöisille ihmiselle pitää laittaa jauhot suuhun ja luu kurkkuun. Ottakaa oppia kaikki te jotka annatte röyhkeitten ihmisten pompotella itseänne.

Vierailija
2570/6335 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs joulu suunnittelin pikkujouluja kolmenkympin alkupäässä olevalle naisporukalle. Kaikille sopi laivareissu. Olin ajatellut että menemme Ruotsiin päin iltalaivalla Turusta, emme käy maissa (mielestäni se aika on niin lyhyt että se on ahdistavaa kellon kyttäystä), söisimme vasta seuraavana päivänä itsemme ähkyyn buffetissa ettei väsymys iske heti alkumetreillä, ja näkisimme paljon viihdyttäviä artisteja, kun on sentään kerran vuodessa pikkujoulut.

Porukassa on eräs joka haluaa aina, että muut tekevät kuten hän haluaa. Olen miljoona kertaa vuosien varrella joustanut hänen mielensä mukaan, ja niin ovat muutkin.

Tällä kertaa hän halusi lähteä Helsingistä Viroon päivälaivalla, syödä buffassa ähkyt alkuillasta, käydä maissa ja eikä mitään artisteja tarvita. Toisin sanoen olisimme tylsistyneet kuoliaiksi ja nukahtaneet jo alkuillasta. Se on ihan OK tavallisella laivareissulla, mutta pikkujoulujen kuuluisi mielestäni olla erilaiset. 2/3 porukasta oli hänen kanssaan samaa mieltä. 1/3 oli sitten minun mieltäni.

Pohdin asiaa pari päivää. Tulin siihen tulokseen, että on parempi että menemme eri laivoille, koska halusimme pikkujouluilta ihan eri asioita. Mielestäni ei ole kivaa joutua maksamaan asioista jotka eivät ole omaan mieleen. Ehdotin siis kaikille, että kukin menee sille laivalle mikä tuntuu mieluisimmalta. Että voimme sitten seuraavana vuonna juhlia kaikki yhdessä ja näin saada juuri haluamamme pikkujoulut.

Käytin viestissä pehmittäviä hymiöitä ja sanoin että on ihan OK että haluamme eri asioita, olimme eri elämänvaiheissa jne. Yritin tosissani että kaikille jäisi hyvä mieli.

Päällepäsmäri suuttui ja syytteli kuinka olen epäreilu jne. He eivät koskaan menneet sille laivareissulle eivätkä viettäneet muutenkaan yhteistä pikkujoulua. En tänä päivänäkään ymmärrä mikä päätöksessäni oli niin kamalaa? Jossain vaiheessa syyttelyä sitten totesin väliin, että hei mä olen ennen kyllä taipunut sinun tahtoosi, mutta nyt haluan tehdä oman pääni mukaan. Sen jälkeen alkoikin sitten yhä kestävä radiohiljaisuus ja tapaamme lähinnä yhteisten tuttujen järjestämissä pirskeissä. Ilmeisesti kukaan ei ollut koskaan asettanut hänelle rajoja.

Vierailija
2571/6335 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin kaverilleni, että missaan hänen synttärinsä (tais täyttää jotain 35v silloin), koska miesystäväni yllättäen kosi minua.

Kaveri ei ymmärtänyt, et oma kihlaus nyt voisi mitenkään mennä HÄNEN koko tuttavapiirin käsittävän vuotuisen merkkitapahtuman ohi.

Tämän jälkeen mua ei olla hänen synttäreille edes kutsuttu. Onneksi!

Vierailija
2572/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini suuttui minulle kun en koirani kuoleman jälkeen ole hommannut uutta koiraa.

Maksoin siis tuon perheen teinille koirani ulkoiluttamisesta viikolla kun olin töissä 10€/pvä. Luonnollisesti kun koirani kuoli niin tytön "työt" loppuivat.

No tuon perheen äiti alkoi pommittaa minua kyselyillä joko olen löytänyt uuden koiran/milloin uusi koira tulee jne. ja postaili minulle whatssappissa torissa myytäviä pentuja useita kertoja päivässä. Kun sanoin etten halua nyt uutta koiraa niin tuo suutahti ja sanoi että pakkohan minun on kun tytöllä ei ole muuta työtä.

Vierailija
2573/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun jouduin pomolle kertomaan, että työkaveri oli ylittänyt valtuutensa ja tehnyt minulle kuuluvan työn ja kaiken lisäksi täysin väärin. Pomo otti asian ihan rauhallisesti ja neuvoi minut sellaisen työkaverin juttusille, jolla oli valtuudet perua tämän toisen työkaverin järkyttävän virheen. 

Sitten tämä tyrinyt työkaveri kävi valehtelemassa pomolle, kuinka hankala minä olen ja pomo uskoi häntä. Kun sitten tapasimme tämän tyrineen kaverin kanssa käytävällä ja pyysin häntä kertomaan, mistä hän oli niin kettuuntunut, nainen karkasi paikalta hurjasti kiljuen, ettei halua puhua minun kanssani sanaakaan. Tarvinneeko kertoa, että tämä tapahtui juuri pomon työhuoneen avonaisen oven kohdalla. Sen jälkeen olinkin merkitty nainen. Ja uusi kun olin, sain lähteä määräaikaisen työsopimukseni loputtua. 

Surin tätä käännettä kauan aikaa, sillä olimme tunteneet toisemme vuosia yhden toisen työpaikan ajoilta ja olimme viettäneet monta hyvää hetkeä vapaa-ajalla. Tunsin, että olin menettänyt ystävän. Ehkä se ei sitten ollutkaan ystävyyttä vaan jotakin ihan muuta. 

Vierailija
2574/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri piti minulle puhuttelun (ylitti siinä valtuutensa, sillä me olimme tasaveroisia työkavereita ja meillä oli yhteinen pomo), ja kertoi kuinka huolissaan hän on minun työtaidoistani. Varmaan epäonnistuisin tässä uudessa työnkuvan mukaisessa tehtävässä ja muutenkin lyttäsi minut. 

Sitten kun en epäonnistunutkaan vaan tein työni hyvin ja huolellisesti, työkaveri suuttui minulle eikä suostunut puhumaan minulle enää muutoin kuin riidelläkseen ja arvostellakseen työtäni. Kun sitten yritin kehityskeskustelussa puhua ihan varovaisesti tästä pomon kanssa, hän jostakin syystä sivuuttikin tämän kommentin. Yleensä hyvin empaattinen pomoni kertoi myöhemmin, kun olin vaihtamassa työpaikkaa juuri tämän työpaikkakiusaamisen vuoksi, että hän ei ollut ollenkaan ymmärtänyt, miten vakavasta asiasta oli kysymys. 

Vierailija
2575/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassani toisessa toimipisteessä havaittiin homeongelma. Sain sitten sähköpostia sen toimipisteen työntekijöiltä, että minun pitäisi siirtyä yksin alaisineni siihen homeongelmaiseen toimipisteeseen, sillä he tulisivat minun toimipisteeseeni. 

Minähän en tietenkään suostunut tähän vaihtokauppaan vaan toivotin heidät tervetulleiksi toimipisteeseeni, sillä siellä oli vapaita huoneita yllinkyllin. Tietenkään tämä ei sopinut heille, sillä tosiasiassa tarkoitus oli savustaa minut työpaikalta henkilökohtaisista syistä: Olin kuulemma liian ystävällinen ja pätevä työhöni ja heitä inhotti, miten tuttavallisesti olin suhtautunut yhteen toisen toimipisteen pomoon. (He eivät tienneet tämän pomon ja minun yhteisestä työhistoriasta vuosia aikaisemmin.) Enkä muutenkaan sopinut heidän työympäristöömme. Suomeksi tämä tarkoitti sitä, että en mielistellyt heitä enkä ymmärtänyt omaa paikkaani määräaikaisena työntekijänä. He kun olivat vakituisia.

Kun sitten lähetin sähköpostia pomolleni kolmanteen toimipisteeseen ja kysyin, mitä tämä toimipisteiden vaihtojuttu oikein oli, pomo ihmetteli moista hänen selkänsä takana touhuamista ja ilmoitti, että olen tehnyt aivan oikein, kun olen kieltäytynyt vaihtamasta päittäin. 

Kun sitten kerroin pomolle senkin, että nämä samaiset työntekijät olivat vieneet minulta yhden minulle avuksi lupautuneen asiantuntijan sillä perusteella, että he tarvitsivat tätä paljon kipeämmin ja paljon aikaisemmin kuin alkuperäinen suunnitelma oli, pomo palautti äkkiä työntekijät alkuperäiseen aikatauluun. 

Näistä kaikista seikoista sain näiden työntekijöiden vihat niskaani. He eivät puhuneet minulle mitään eivätkä virkistyspäivänä halunneet minua samaan kyytiin (jonnekin asumattomalle seudulle, jonne ei julkisilla päässyt) vaikka meillä oli täsmälleen sama matka ja autossa olisi ollut tilaa, kun kahdestaan olivat liikkeellä. Tästä en sentään kehdannut kertoa pomolle enkä sille työkaverille, joka sitten armollisesti noukki minut linja-autoasemalta kyytiinsä. Hävetti ihan hirveästi olla työpaikkakiusattu. Siinä työpaikassa en viipynyt enää kovin kauan, en sittenkään, vaikka pomo oli aivan ihana, oikeudenmukainen ja kannustava.

Vierailija
2576/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui, kun olin ensimmäistä kertaa kylässä hänen & perheensä uudessa omakotitalossa ja sanoin, että onpas hieno pytinki. Hän otti sen niin raskaasti, että laittoi välit poikki. Sen jälkeen en ole kuullut ihmisestä sanaakaan.

Käytin pytinki-sanaa ihan neutraalisti, mutta ilmeisesti hänen omassa kielimaailmassaan se oli erittäin loukkaava ilmaisu. Olisikohan ollut murre-ero?

Vierailija
2577/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui minulle, kun hän muutti suunnitelmia tekstiviestillä ja kun huolestuneena lähetin hänelle monta tekstiviestiä. Puhelimessa hän kertoi loukkaantuneena, miten paha mieli hänelle tuli, kun hän ei pystynyt näkemään viestejäni eikä kirjoittamaan minulle vastausta muiden kiireidensä vuoksi. Tiesin kyllä tämän tilanteen, mutta totesin, että olin huolestunut suunnitelmien muuttumisesta ja olin purkanut huolestumistani tekstiviesteihin, mikä oli aivan totta. 

Onneksi hän ei ole erityisemmän pitkävihainen vaan ymmärsi lopulta asian myös minun näkökulmastani. Sitä hän kuitenkin vielä ihmetteli, miten rauhallisesti otin asian loppujen lopuksi. Ei kai siinä auta näyttää kiivastumistaan, kun toinen on jo ihan hiilenä. Sittenhän hän olisi suuttunut minuun vielä enemmän, mitä en tietenkään toivonut. 

Vierailija
2578/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä suuttui, kun olin ensimmäistä kertaa kylässä hänen & perheensä uudessa omakotitalossa ja sanoin, että onpas hieno pytinki. Hän otti sen niin raskaasti, että laittoi välit poikki. Sen jälkeen en ole kuullut ihmisestä sanaakaan.

Käytin pytinki-sanaa ihan neutraalisti, mutta ilmeisesti hänen omassa kielimaailmassaan se oli erittäin loukkaava ilmaisu. Olisikohan ollut murre-ero?

Ei varmaankaan tuntenut koko sanaa, sillä neutraalihan se on, ja ihan vieläkin yleisesti käytössä Pohjanmaalla. Olisi kuitenkin ollut aikuismaisempaa kysyä sanan merkitystä, jos se oli hänelle aivan outo. 

Vierailija
2579/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suuttui parikymppinen siitä, kun sanoin että "mulle saa soittaa" pikaviestissä. Meillä oli paljon oikeita deadline-asioita käsiteltävänä yhdessä ja hän oli kovin kiireinen. Hän otti pultit ja rupesi mykkäkouluun, koska hänen mielestään soittaminen puhelimella on rasittavaa ja yritin rasittaa häntä kiireistä vaan lisää.

No, sanoisinko, että en ihmettele "kiirettä", jos yrittää hoitaa kaikki monimutkaiset asiat tekstareilla.

Vierailija
2580/6335 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska kaveri kirjoitti:

Ilmoitin kaverilleni, että missaan hänen synttärinsä (tais täyttää jotain 35v silloin), koska miesystäväni yllättäen kosi minua.

Kaveri ei ymmärtänyt, et oma kihlaus nyt voisi mitenkään mennä HÄNEN koko tuttavapiirin käsittävän vuotuisen merkkitapahtuman ohi.

Tämän jälkeen mua ei olla hänen synttäreille edes kutsuttu. Onneksi!

Oletan. että kosi samana päivänä. Vai ilmoittiko etukäteen, että aikoi kosia juuri tuona päivänä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi