Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
ex-vaimon suuttumisia (moi vaan jos luet. toivottavasti häpeät)
- vääränvärinen paita päällä
mikä paita ja minkä väriset housut sulla oli?
- laitoin takkini naulakkoon "väärin päin"
hä? siis ylösalaisin? oletko lapsi?
- ostin sika-nautaa enkä nauta-sika-jauhelihaa
maku aivan erilainen. jos kuuntelisit, olisit tiennyt.
- hymyilin liikaa kummitytölle
kuka mies hymyillee jollekin pikkutytöille? tulee huonot vibat susta
- uuni oli n. 201 asteessa eikä tasan 200 asteessa (siis ei digitaalista näyttöä tms.)
esim leipominen on kemiaa. jokainen aste on tärkeä.
- maksoin laskun liian ajoissa (2 päivää ennen eräpäivää)
miksi et maksa niin että laitat maksupäiväksi nettipankissa sen eräpäivän? sitten menee automaattisesti maksuun
- olin kipeä (poskiontelutulehdus) enkä lähtenyt hänen kanssaan räntäsateeseen lenkille
okei. mutta raikas ilma on hyväksi kipeänä. olisit voinut pyöräillä vierellä
- naapurin koira haukkui liikaa
ja varmaan vähättelit asiaa?
- ampiainen pisti häntä
ja nauroit asialle?
jne. listalla vasta ehka 1/4 järjettömyyksistä
Rasisti vihaa kristittyjä kirjoitti:
Sattu olleen uusi testamentti kädessä kun Afrikan Jude tai muslimi käveli eteen ja sylki maahan eteen . Että sellaista keskellä päivää Suomessa .
Huinoa käytöstä molemmilta. Ei ole mitään junttimaisempaa kuin syljeskely mutta oman uskonnon tuputus on röyhkeää ja ylimielistä.
Mulle suutittiin ja olin kuulemma valehdellut kun olinkin kotoisin Lapista ja puolituttu oli luullut mun olevan Itä-Suomesta. Tämä tuttu ei ollut koskaan kysynyt mistä päin Suomea olin kotoisin, oli vain olettanut murteeni perusteella päin honkia.
Meitä on kolme lasta. Itse olen vanhin. Nuorin sisareni on aina ollut masentunut ja taistellut sen kanssa mutta vajaa kolmekymppisenä romahti täysin. Maksoin hänen Minnesota-hoitonsa ja hoidin hänet sen jälkeen psykiatriseen hoitoon ja maksoin koko lystin. Toinen sisareni suuttui tästä koska hän oli samaan aikaan raskaana ja ne omat rahani jotka laitoin siskoon olivat pois häneltä ja uudelta vauvalta. Olisi kai pitänyt jättää systeri kadulle ja tuhlata rahat vauva-krääsään. Ei olla enää oikein tekemisissä. Mun nuorin sisko on sentään hyvä ja kiltti ihminen vaikka hällä on paljon ongelmia ja on aina ollut valmis auttamaan toisia. Tämä toinen sisko on aina ollut oppurtunistinen, ulkokultainen hyeena.
Minulle suuttui kaveri joskus, kun kuuli, että ulkonäöllä on minulle merkitystä kumppanin valinnassa. Kuulemma ulkonäöllä ei saisi olla mitään väliä. En tosin ymmärrä, mitä häntä hermostutti.
Tytön 5v. synttärille tuli yksi lapsi, jolla oli maito- ja pähkinä-allergia ja jotain muutakin lisäksi, mutta nuo pahimpina. Olen itsekin maidottomalla ruokavaliolla, joten ei ollut iso homma tehdä osa herkuista hänelle sopivaksi ja lisäksi pienempi maidoton kakku,lisäksi porukassa oli myös pari laktoositonta tarvitsevaa joten sain heidän herkkunsa tehtyä siinä samalla.
Muutaman muunkin lapsen äiti jäi paikalle ja kaikki oli ok, kunnes kuulin yhden äidin valittavan toiselle, että miksi jonkin "ihme allergian" vuoksi yhdelle on tehty omat herkut. Vedin valittajan syrjään ja sanoin, että kyse on siitä että lapsi voi tukehtua jos syö pähkinää ja tulee todella kipeäksi maidosta. No hänpä päätti raivostua ja kertoi mm. etteivät allergiat ole mitään muuta kuin idioottien hienostelua ja huomion hakua. Sain hänet onneksi rauhoittumaan, eivätkä lapset huomanneet mitään, mutta myöhemmin illalla tuli vielä raivokkaita viestejä toisten turhasta hemmottelusta.
Allergisen tytön äiti kuuli asiasta ja kertoi myöhemmin ettei tohtinut päästää lastaan sen hermostujen perheen luo kylään enää ollenkaan.
Sori pitkä sepustus, yritin lyhentää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tällainen koko ajan ihme asioista suuttuva ja jaksamiseni on oikeasti tosi vähissä. Ei se aina ole tuollainen suuttuja ollut, ehkä viimeiset 10 vuotta kuitenkin tätä on jatkunut. Ja en tajua miksi tätä jaksan, lasten vuoksi varmaan.
Jos naamani on jotain muuta kuin peruslukemilla, kurtistan vaikka kulmiani kun mietiskelen, niin heti alkaa raivo. "Mitä sä siinä ilmeilet, inhootko mua?" Ja mä olen ihan ihmeissäni, että ei, kunhan mietiskelin vaan, vaikkapa mitä teen ensi viikonloppuna.
Nämä raivoamiset on jotenkin aivan randomeja. Kerran pyysin miestä viemään keittiön roskapussin ulkoroskikseen ystävällisellä äänensävyllä ja sain raivon "luuletko että mä haluan jotenkin viedä näitä roskapusseja, mä en kuule HALUA, kukaan ei HALUA, ihan niinkun roskien vienti olisi jotenkin KIVAA". Vastasin ystävällisesllä äänellä, että ei sun tarvitse viedä roskia, minä hoidan kyllä roskien viennit.
Jotenkin nää miehen raivokohtaukset tulee aina puskista ja niihin ei osaa yhtään varautua.
Kyllä mun vaimo pistäisi täyslaidallisen takaisin jos mä alkaisin purnaamaan jostain noin pienestä kuin roskien viemisestä...
Se että jouduin sairaalaan kun tätini syötti mulle tahallaan jälkiruokaa, jossa oli pähkinärouhetta.
Olen allerginen pähkinöille ja koko suku tietää sen, sen verran hengenvaarallisesta asiasta on kyse. Tämä yksi idiootti sitten päätti että näyttelen ja piilotti leivksiin pähkinärouhetta, josta seurauksena oli anafylaksia. Onneksi oli epipen mukana ja saatiin ambulanssi nopeasti. Olin yön sairaalassa tarkkailtavana.
Tädin mukaan on minun syyni että hän sai syytteen ja että koko suku suuttui hänelle ja päätti sen jälkeen jättää koskematta hänen tarjoiluihinsa enää koskaan.
Ja selvisi oikeudesta vain sakoilla.
Olimme kavereiden kanssa kokkaamassa veljeni asunnolla, meitä taisi olla 7 henkeä ja tila oli loppua keittiöstä, joten menin pois jaloista ruokapöydän ääreen kuorimaan perunoita. Otin kattilan alle suojan, keräsin kuoret purkkiin ja siivosin jälkeni ja tyttis antoi käteeni jonkin siivousaineen, jolla pöydän vielä putsasin.
Veljen tyttöystävä oli jotenkin outona, mutta luulin sen johtuvan siitä että eme tunteneet vielä kovin hyvin.
Seuraavana päivänä veljeni soitti nauraen ja kertoi tyttiksen olevan raivoissaan epäsiisteydestäni! Oli kuulemma aivan kamalan epäsiistiä kuoria perunoita muualla kuin tiskipöydällä ja tyttis oli huutanut veljelleni tunnin ajan siitä, etteikö meidän kotonamme, ollut opetuttu mitään käytöstapoja. Se että veljeni vain nauroi ja ei auttanut siinä kovin paljoa ja se suhde kaatui sitten kokonaan muutamassa kuukaudessa tyypin neuroottisuuden vuoksi. Noita epäsiisteys raivareita tuli vielä monta, monta vastaan.
Olin tapaillut jo kuukausia miestä. Kerroin kuinka minulla on rakkaita tunteita häneen. Suuttui ja haukkui minut.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kolme lasta. Itse olen vanhin. Nuorin sisareni on aina ollut masentunut ja taistellut sen kanssa mutta vajaa kolmekymppisenä romahti täysin. Maksoin hänen Minnesota-hoitonsa ja hoidin hänet sen jälkeen psykiatriseen hoitoon ja maksoin koko lystin. Toinen sisareni suuttui tästä koska hän oli samaan aikaan raskaana ja ne omat rahani jotka laitoin siskoon olivat pois häneltä ja uudelta vauvalta. Olisi kai pitänyt jättää systeri kadulle ja tuhlata rahat vauva-krääsään. Ei olla enää oikein tekemisissä. Mun nuorin sisko on sentään hyvä ja kiltti ihminen vaikka hällä on paljon ongelmia ja on aina ollut valmis auttamaan toisia. Tämä toinen sisko on aina ollut oppurtunistinen, ulkokultainen hyeena.
Oli siis juoppo.
Annoin siskon tyttärelle kevyttä tukkapöllyä, kun kiusasi meidän kissaa
Lukiossa yksi tyttö joka liikkui koulussa kaveriporukassani yhtäkkiä lakkasi istumasta meidän seurassa ja lopetti puhumasta meille. Kyseltiin toisiltamme, että tietääkö joku mistä on kyse, mutta kellään ei ollut hajuakaan. Yksi päivä vastasi kuitenkin lopulta yhdelle meistä sillä tavalla, että ymmärrettiin, että ei oltu enää hänelle tarpeeksi hyvää seuraa. Oli mieluummin yksin. Siinä harrastettiin sitten pientä itsetutkiskelua, mutta ei oikein auennut missä vika oli. Ei puhuttu ihmisistä selän takana pahaa, koulu menestys oli hyvä jne.
Äitini suuttui kun sain 3. lapsen. Hän ei koskaan hoitanut lapsia, joten tämä ei aiheuttanut hänelle mitään vaivaa.
Kaverini oli kylässä vauvansa kanssa. Kävin vessassa ja kaveri oli sillä välin päättänyt vaihtaa vauvansa kakkavaipan valkean karvamattoni päällä olohuoneessa. Tullessani vessasta huomasin tämän ja huomautin että vaippa pitää vaihtaa vessassa eikä mattoni päällä. Kaveri suuttui minulle vaikka minunhan se olisi pitänyt suuttua hänelle mattoni pilaamisesta.
Menin liian aikaisin nukkumaan. Ei olisi saanut.
Ennen kuin apteekissa oli nämä vuoronumerosysteemit, menin vapaana olevalle palvelupisteelle kun joku mies kiilas kylkeen ja alkoi räyhätä kovaan ääneen, että olin etuillut häntä. Pyysin anteeksi ja päästin ukon tiskille, mutta tämä vaan jatkoi remuamistaan. Lopulta farmaseutti puuttui asiaan ja käski häiskää rauhoittumaan.
Mun exän nykyinen vaimo suuttu mulle, kun kerroin ettei mulla ole mitään intressejä exääni kohtaan, ja että mulla on itselläkin uusi mies 🤣🤷♀️🤦♀️
ex-vaimon suuttumisia (moi vaan jos luet. toivottavasti häpeät)
- vääränvärinen paita päällä
- laitoin takkini naulakkoon "väärin päin"
- ostin sika-nautaa enkä nauta-sika-jauhelihaa
- hymyilin liikaa kummitytölle
- uuni oli n. 201 asteessa eikä tasan 200 asteessa (siis ei digitaalista näyttöä tms.)
- maksoin laskun liian ajoissa (2 päivää ennen eräpäivää)
- olin kipeä (poskiontelutulehdus) enkä lähtenyt hänen kanssaan räntäsateeseen lenkille
- naapurin koira haukkui liikaa
- ampiainen pisti häntä
jne. listalla vasta ehka 1/4 järjettömyyksistä