Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Mulla oli alkanut juuri yläasteella saksan kielen opinnot ja mutsi suuttu kun en osannut heti lausua oikein.
Asuimme erään ystäväni kanssa kämppiksinä. Seurustelin vain miesten kanssa enkä ikinä antanut ymmärtää olevani muuta kuin hetero. Ystävälläni ei seurustekumppaneja näkynyt, mutta pistin sen piikkiin että on introventti. Kun rakastuin kunnolla, menin kihloihin ja ilmoitin muuttavani ystäväni raivostui. Oletti meidän olevan avopari ja aiempien suhteideni miesten kanssa olleen vain kulissia! Kun pakkasin tavaroita, tuli alasti huoneeseen keikistelemään ja koetti suudella. Lopulta leikkasi osan vaatteistani saksilla ja heitti cd-levyni ikkunasta.
Siitä että synnyin väärään aikaan. Äiti olisi halunnut nauttia isomman sisaruksen vauva-ajasta "rauhassa" pitempään. Aika kun ei kuitenkaan ollut minun päätettävissäni...
Kaverini ehdotti, että voitaisiin tehdä jotain liikunnallista yhdessä, mennä uimaan tai punttisalille. Vastasin, että uimaan voin lähteä, niin hän alkoi kiukkuisena avautumaan, miten ei voi lähteä uimaan, kun iho ei kestä kloorivettä. Niin, varttia aiemmin hän itse sitä ehdotti...
Yksi mun parhaista ystävistäni suuttui siitä, että haaveilin löytäväni itselleni samanhenkisen miehen, jonka kanssa voisin jakaa osan harrastuksistani. Haukkui minut maan rakoon sen takia että vaadin mahdollista puolisoa olemaan tietynlainen.
Kaksikin exää on suuttunut siitä, että jotkut heidän käyttämänsä voimakkaat tuoksut tai pesuaineet alkoivat yskittää.
Kaverinaisen maalaasta taulusta. Exä poltti sen yöretetkellä nuotiolla vainoharhaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverinaisen maalaasta taulusta. Exä poltti sen yöretetkellä nuotiolla vainoharhaisuudessaan.
Kirjoitushäröjä tuli tuohon. Onko mielestänne muka paha jos polttaa tuollain taulun?
Vierailija kirjoitti:
Nämä on kaikki toisessa maassa asuvan nettitutun tempauksia
- Suuttui kun skypessä sanoi Hi ja sanoin Hi :) takaisin, en tiedä tänäkään päivänä miksi
- En muista mistä juttu alkoi, mutta veti kamalat kilarit kun kuuli etten ole eläissäni katsonut yhään "aikuisten elokuvaa"(en tiedä iskeekö sensuuri jos käytän sitä oikeaa sanaa, mutta kaikki varmaan hoksaa mistä kyse). Väitti valehtelijaksi ja raivosi että kaikki katsoo tai on katsonut edes kerran elämänsä aikana.
- Kerran kysyi mitä mulle kuuluu, ja kun aloin kertomaan päivästäni suuttui ettei tarvitse niin paljon kertoa, pelkkä parin sanan vastaus olisi riittänyt.
- Kerroin meneväni koirani kanssa ulos ja palaavani pian, suuttui
- Ennen koiran hankintaa suuttui koska hommaan koiranpennun kasvattajalta kodittoman katukoiran sijaan
Joo sama täällä. Eräs nettituttu suuttuu jos en muutamaan päivään ota yhteyttä. Hän itse vastaa viesteihin jopa puolentoista viikon viiveellä. Toinen suuttui siitä, kun kerroin, mitä minulla on suunnitelmissa lähipäivinä. Olen kuulemma epätoivoinen?
Eräs taas suuttui kun lähetin kolme viestiä peräkkäin. Ei kuulemma halua kuunnella "pommitusta". Viestit liittyvät kaikki samaan aiheeseen eikä kukaan muu ole siitä häiriintynyt, ja tuo on minun tapani viestiä.
En tuhlaa enää aikaani ihmisiin, jotka eivät kykene normaaliin keskusteluun vaan pitävät jokaista keskustelua jonain kilpailuna, jossa voittaja on se, joka eniten laiminlyö toista.
Istuin Kampissa odottelemassa dösää ja katselin ohi kulkevia sillein ihan normaalisti. Yksi kundi käveli muijansa kanssa ohi ja alkoi riehua. Ei olisi saanut katsoa hänen muijaansa. Muija itse vaikutti asiaan tosi kyllästyneeltä. No ei onneksi käynyt käsiksi ja muija sai vedettyä kundin mukaansa.
Olin töissä juuri laittanut maitoa teen sekaan, kädessäni oli muki täynnä teetä. Kysyin sitten viereiseltä teenhakijalta että laittaako hän maitoa teehen (vai laitanko maidon jääkaappiin). Henkilö sitten hermostui tästä oikein toden teolla, ja alkoi mesota että arvostelenko teetä juovia.
Törmäsin vanhaan luokkakaveriin, jota en ollut nähnyt vuosiin. Esittelin mukanani olleet lapseni ja kaveri suuttui, koska ei ollut koskaan ajatellut, että minulla voisi olla perhe ja lapsia. Olen ollut nuorenpana vähän "hörhö" enkä mitenkään ajatellut perheen perustamista silloin, mutta en muka olisi saanut muuttua 15 vuoden aikana?!?
Vierailija kirjoitti:
Asuimme erään ystäväni kanssa kämppiksinä. Seurustelin vain miesten kanssa enkä ikinä antanut ymmärtää olevani muuta kuin hetero. Ystävälläni ei seurustekumppaneja näkynyt, mutta pistin sen piikkiin että on introventti. Kun rakastuin kunnolla, menin kihloihin ja ilmoitin muuttavani ystäväni raivostui. Oletti meidän olevan avopari ja aiempien suhteideni miesten kanssa olleen vain kulissia! Kun pakkasin tavaroita, tuli alasti huoneeseen keikistelemään ja koetti suudella. Lopulta leikkasi osan vaatteistani saksilla ja heitti cd-levyni ikkunasta.
Ketjun voittaja on löytynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitushäröjä tuli tuohon. Onko mielestänne muka paha jos polttaa tuollain taulun?
Riippuu siitä mitä tauluun on maalattu. Joku kukkanen tai järvimaisema, outoa jos polttaa. Sinä ja ex halimassa toisianne, en ihmettelisi.
Kaverin vaimo suuttui minulle kun pienessä humalassa aloin filosofoimaan että olen kaverilleni yhtä tärkeä miespuolisena ystävänä kuin hän on tälle kaverilleni naispuolisena rakastettuna. Kauheat raivarit ja kitinä siitä että hän on kuulemma tärkein ihminen miehelleen ja mies hänelle. No se liitto päättyi lopulta eroon, mutta minä olen tämän ihan pikkutaaperosta asti tuntemani kaverin kanssa parhaita kavereita edelleen.
Näin oravan ja se vaan tuijotti minua ja sitten suuttui ja säksätti ja lähti karkuun.
Mulle on myös suututtu siitä, kun en ole jaksanut ottaa jonkun miehen lirkuttelua kamalan innostuneesti. On suututtu silloinkin, kun se lirkuttelu on ollut pikemmin suoraa negausta. Suuttujat ovat aina olleet naisia. Onko joillekin naisille miesten huomio sitten niin tärkeää, että ärsyynnytään siitä, jos joku nainen ei jaksakaan kaiken maailman iskuyrityksiä ja lepertelyä.