Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2321/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoveljeni on menossa naimisiin ja minua pyydettiin kaasoksi. En ole ollenkaan hää-ihminen. Miehen kanssa hoidimme omat maistraatissa, edes vanhempamme eivät olleet paikalla. Veljen avovaimo on todella mukava, mutta hänellä on todella suuret toiveet häiden suhteen. Hemmottelupäiviä,polttareita ulkomailla, suunnittelu-palavereita ja niin edelleen ja minulla on kahden vuoden ikäiset kaksoset.

Yritin todella kauniisti selittää tilannetta ja kieltäytyä kohteliaasti kunniasta selittäen että en varmastikaan pysty morsiammen toiveita täyttämään mutta nyt on kohta kuukauden verran morsiammen suvulta tullut skeidaa niskaan. Viimeisimpänä minut haukkui sitten vielä morsian. Siitä kun en ollut vastannut tämän perheen haukkumis-viesteihin whatsappissa vaikka olin lukenut ne.

Kuulostaa epätasapainoiselta, kai sanoit veljellesi tuosta ja syyt varsinkin nyt miksi et halua osallistua, onnea vaan heillekin avioliittoon....

Vierailija
2322/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollasin trollikeskusteluun ja tekijä suuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikinen kotimyyntikutsujen emäntä on suuttunut, kun en ole ostanut ylihintaisia kynttilöitä/muovirasioita/lastenvaatteita jne VAIKKA ole etukäteen ilmoittanut että en osta mitään.

Pyramidihuijauksessa mukana ollut tuttu suuttui, kun sanoin että homma on huijaus, laitonta, enkä aio siihen antaa senttiäkään, eikä kiinnosta saada rikospoliiseja ovelle.

Ylipäänsä ihmiset suuttuu, jos et käytä itse tienattuja rahoja siihen, mihin he haluaisivat.

Vierailija
2324/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alkuvuodesta olin illanistujaisissa ja veljen naisystävä ehdotti että pelataan piirrustuspeliä (vuorollaan jokainen piirtää arvotun asian ja muut koittavat arvata). Veljen nainen on itse tämmöinen "taiteilijasielu" ja tekee todella hienoja piirroksia.

Sanoin itse alkuun että jätän tämän pelin kyllä väliin koska olen varmaan huonoin ikinä näkemäni piirtäjä, ja koulussa yhdeksän(?) vuoden kuvaamataidon tuntien jälkeen en tikku-ukkoa kummempaan tulokseen päässyt. Numerot oli viitosta tai kuutosta, vaikka keskiarvo muuten oli hitusen vajaan ysin luokkaa.

Poppoo ei kuitenkaan oikeen tästä meikäläisen kieltäytymisestä tykännyt ja en halunnut latistaa muiden tunnelmaa ja ajattelin että kokeillaas nyt sitten vaikka ei tästä mitään tulekaan.

Pari kierrosta menee varsin rattoisasti alkoholia siemaillessa, kunnes tulee oma vuoro kohdalle. Kortista tulee semmonen piirrettävä kuin Tarzan. No siinä sitten koitan jotain väkertää ja arvaukset ovat luokkaa "mitä helvettiä". Kun minuutin piirtovuoro meni ohi, sai tämä veljeni naisystävä aivan järjettömän itkupotkuraivo-kohtauksen, kuinka kukaan ihminen voi olla noin huono ja huutaa mulle kuinka viitsin pilata kaikkien muiden pelaamisen. Meni tuo mesoaminen siihen pisteeseen, että lähdin siitä sitten käppäilemään kotia kohti :D

Vierailija
2325/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa alkuvuodesta olin illanistujaisissa ja veljen naisystävä ehdotti että pelataan piirrustuspeliä (vuorollaan jokainen piirtää arvotun asian ja muut koittavat arvata). Veljen nainen on itse tämmöinen "taiteilijasielu" ja tekee todella hienoja piirroksia.

Sanoin itse alkuun että jätän tämän pelin kyllä väliin koska olen varmaan huonoin ikinä näkemäni piirtäjä, ja koulussa yhdeksän(?) vuoden kuvaamataidon tuntien jälkeen en tikku-ukkoa kummempaan tulokseen päässyt. Numerot oli viitosta tai kuutosta, vaikka keskiarvo muuten oli hitusen vajaan ysin luokkaa.

Poppoo ei kuitenkaan oikeen tästä meikäläisen kieltäytymisestä tykännyt ja en halunnut latistaa muiden tunnelmaa ja ajattelin että kokeillaas nyt sitten vaikka ei tästä mitään tulekaan.

Pari kierrosta menee varsin rattoisasti alkoholia siemaillessa, kunnes tulee oma vuoro kohdalle. Kortista tulee semmonen piirrettävä kuin Tarzan. No siinä sitten koitan jotain väkertää ja arvaukset ovat luokkaa "mitä helvettiä". Kun minuutin piirtovuoro meni ohi, sai tämä veljeni naisystävä aivan järjettömän itkupotkuraivo-kohtauksen, kuinka kukaan ihminen voi olla noin huono ja huutaa mulle kuinka viitsin pilata kaikkien muiden pelaamisen. Meni tuo mesoaminen siihen pisteeseen, että lähdin siitä sitten käppäilemään kotia kohti :D

Tulee vähän mieleen kouluaikojen ryhmätyöt. Ensin kinutaan että kirjoita sinä tämä esitelmä johonkin pahville. Sanon siihen että minulla on todella huono käsiala, parempi että joku muu kirjoittaa. Kinuamista kuitenkin jatketaan ja lopulta suostun. Muutaman lauseen jälkeen vedetään herneet nenään kun on niin ruman näköistä tekstiä, ja joku muu ottaa tehtävän hoitaakseen.

Vierailija
2326/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käyttänyt kerran paskalla käydessäni kuulema liikaa vessapaperia..

Vierailija
2327/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suututtu siitä että pahoittelin huonoa säätä ja toisella kerralla siitä että olin aikeissa istuttaa mansikoita.

Vierailija
2328/6335 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin läheinen tätini suuttui minulle, kun tulin usean vuoden yrityksen jälkeen raskaaksi 38 vuotiaana. Oikein puhkui vihaa ja suuttumusta. Kostoksi hävitti mm. testamenttinsa, lapsettomana oli testamentannut kaiken minulle, koska olin huolehtinut, kuskannut ja auttanut häntä monin tavoin parikymmentä vuotta. Lapsen ollessa kolmi-nelivuotias väitti, ettei ymmärtänyt eikä kuullut edes tämän puhetta, vaikka lapsi puhui oikein hyvin ja selkeästi ja paljon.

R I. P

Vierailija
2329/6335 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni suuttui, kun laitoin pyykit hänen mielestään väärin kuivumaan narulle. "En ole koskaan tavannut ihmistä, joka ripustaa pyykit noin!" Ei selittänyt, mitä tein väärin. Hän on pitkäaikaissairas ihminen, joka purkaa pahan olonsa muihin.

Vierailija
2330/6335 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuusta alkaa tuntuaa etttä tämä maailma on menossa siiihen että vähän kaikista alkaaa kehittyä sellaisia noidankehiä jossa yksi asia tulkitaan tietyllä tavalla ja sitten taas toinen ja toinen. Homma jatkuuu samaa rataa kunnes asiat ovat solmussa.

Vierailija
2331/6335 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuusta alkaa tuntuaa etttä tämä maailma on menossa siiihen että vähän kaikista alkaaa kehittyä sellaisia noidankehiä jossa yksi asia tulkitaan tietyllä tavalla ja sitten taas toinen ja toinen. Homma jatkuuu samaa rataa kunnes asiat ovat solmussa.

Se on varmaaa esim yksi netin haittapuolista joka pääästää asiat levälleen kun se on netissä tapa ilmaista asia mikä sittten kaikuu korviin sellaisen a kuin se halutaan ymmmärtää tai tulkitaan väärin.

Vierailija
2332/6335 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumisesta parvekkeella. Koska sosiopaattinen henkilö oli viikkoa aiemmin sanotusta asiasta edelleen vihainen ja koska en reagoinut asiaan niinkuin olisi toivonut, niin lähti ovet paukkuen menemään ennenkuin ehdin koko tyyppiä edes nähdä parvekkeelta, jotta sitten sai haluamansa draaman pystyyn ja hänet tunnustettiin vääryyden uhriksi (vääryys: pyydetty kunnioittamaan toisen ihmisen tarvetta omaan tilaan).

Vierailija
2333/6335 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävä vuosien takaa katkeroitui minulle, kun minulla on älypuhelin ja hänellä ei. (On kuulemma maailman turhin kapistus hänen mielestään) XD Että tervemenoa vaan.

Vierailija
2334/6335 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En irtisanoutunut vapaaehtoistyöstä, kun yksi suuttui siitä, että hänen olisi pitänyt noudattaa sääntöjä. Suuttui kaikille, jotka eivät lähteneet hänen mukanaan pois.

Vierailija
2335/6335 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonossa takanani oleva ämmä rupesi määkimään kun en laittanut kapulaa hihnalle ostosteni perään.

Vierailija
2336/6335 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystävä vuosien takaa katkeroitui minulle, kun minulla on älypuhelin ja hänellä ei. (On kuulemma maailman turhin kapistus hänen mielestään) XD Että tervemenoa vaan.

No luultavasti ei tykännyt siitä että se puhelin on sinulle tärkeämpi kuin ihminen edessäsi. Näin käy monelle kun älyluurin hankkivat. Mutta elämä on valintoja, moni valitsee mieluummin sen luurin ja sitten ihmettelee kun ei ole ketään kenelle soittaa.

Vierailija
2337/6335 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossa takanani oleva ämmä rupesi määkimään kun en laittanut kapulaa hihnalle ostosteni perään.

Minulle taas suutahti edelläni oleva nainen kun laitoin kapulan hänen ja omien ostosteni väliin. "No voi anteeksi kun en huomannut laittaa!" tiuskahti vain. Nauroin että se on ihan sama kuka sen laittaa, myyjän työtä helpottaa vaan. Ei ole minulle mikään rasite, en ole patalaiska. Laitan yleensä molemmin puolin ostoksiani jos jonoa on, koska en halua maksaa toisten ostoksia.

Vierailija
2338/6335 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvashenkilö suuttui teitittelystä kun oli muutoin ventovieras.

Vierailija
2339/6335 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas suutahti edelläni oleva nainen kun laitoin kapulan hänen ja omien ostosteni väliin. "No voi anteeksi kun en huomannut laittaa!" tiuskahti vain. Nauroin että se on ihan sama kuka sen laittaa, myyjän työtä helpottaa vaan. Ei ole minulle mikään rasite, en ole patalaiska. Laitan yleensä molemmin puolin ostoksiani jos jonoa on, koska en halua maksaa toisten ostoksia.

Mulle taas eräs vanhempi nainen joskus suutahti, kun laitoin hänen ostostensa perään kapulan ja aloin laittaa hihnalle omia ostoksiani. Hänen ostoksensa siis olivat vielä hihnalla, mutta niiden perässä oli jo hyvä väli omiini. Hän ärähti minulle "no sullahan on kova kiire!" Vastasin vain, että joo niin on, ja noilla takanani olevillakin voi olla. Tämä tapahtui siis jo joitakin vuosia sitten, kauan ennen korona-aikoja.

Vierailija
2340/6335 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luultavasti ei tykännyt siitä että se puhelin on sinulle tärkeämpi kuin ihminen edessäsi. Näin käy monelle kun älyluurin hankkivat. Mutta elämä on valintoja, moni valitsee mieluummin sen luurin ja sitten ihmettelee kun ei ole ketään kenelle soittaa.

Kyllä olin ihan tarpeeksi läsnä tälle tyypille aina kun tavattiin. Vähän liikaakin ehkä. Olin aina järjestämässä yhteisiä illanviettoja saunoineen ja ruokineen, ja koitin keksiä puheliaampana ihmisenä juttua ja vääntää vitsiä etc. Itse en saanut koskaan kutsuja hänen luokseen.

Sitten yllättäen tämä ihminen päätti, että älypuhelimet (ja kaikki muukin teknologia) on s^^tanasta, ja olen muuttunut pelkästään siksi koska omistan älypuhelimen (ihminen ei hänen mielestään voi muuttua 30 vuodessa mistään muusta syystä kuin älypuhelimen takia.)