Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2301/6335 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla eräs mies ahdisteli naispuolista työntekijää, kerroin tästä esimiehelle ja omalta osaltani loppui sitten työt. 

Vierailija
2302/6335 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli opiskelukaveri, joka aina jotenkin loukkaantui siitä, jos ilmaisin mielipiteen, joka erosin hänen mielipiteestään. Esim. kun lounaspöydässä keskusteltiin jalkapallosta ja hän sitten ihmetteli, kun en osallistunut keskusteluun ja ilmoitin ihan asiallisesti ja ystävällisesti, etten seuraa silloin käynnissä olleita mestaruuskisoja tai jalkapalloa ylipäätään. Vaikutti vähän loukkaantuneelta asiasta. Samoin jossain toisessa tilanteessa kävi ilmi, etten pidä hänen suosikkiyhtyeensä musiikista, hän loukkaantui siitäkin. En siis mitenkään haukkunut bändiä lyttyyn vaan totesin ihan neutraalisti, että jos saan valita, niin kuuntelen mieluummin jotain muuta. Näitä tapauksia on enemmänkin. Tai sitten vain tulkitsin ko. kaverin reaktiot aina väärin. No, ollaan edelleen kavereita, vaikka opiskeluajoista on jo toistakymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/6335 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli opiskelukaveri, sanotaan nyt vaikka Mikkelin läheltä. Kaveri oli todella hemmoteltu tyttö, vanhempien ainoa lapsi, ylpeili usein vanhempien rahoilla jne. Kaveri asui Espoossa, asunnossa jonka hänen vanhempansa olivat hänelle ostaneet.

Kaverini ei suostunut tulemaan koskaan luokseni, Kallioon, koska asuin "rupusakkialueella, jossa on vaarallista".

Olin saanut asuntoni perinnöksi, myin sen sitten opiskeluaikanani. Kaverini kysyi, että paljonko sait asunnosta. Sanoin, että 690 000 euroa:) Hän loukkaantui niin saamistani rahoista, ettei halunnut olla missään tekemisissä kanssani. Asuntoni oli kolmio Kallion Torkkelinmäellä.

Tuttu ilmiö. Mulla on kans ollut näitä ystäviä, jotka eivät kestä sitä, että olen joissakin asioissa tavallaan ’noussut’ heidän tasolleen ja sen ylikin. Ihan suoraan on sanottu, kun olen edennyt opinnoissani pitemmälle, parantunut vakavasta sairaudesta, saanut hankittua omaisuutta, jota heillä ei ole, tms. että ystävyys ei tunnu enää samalta, heippa. Olen luonnonlapsi, usein haaveissani, enkä kovin napakka tai sujuva suhteissani ihmisiin, en ehkä osaa tuoda kovinkaan vahvasti esille itseäni ja siksi monet tulkitsevat olevansa jotenkin parempia kuin minä. Sitten pettymys onkin suuri, kun osoittautuu, että voin siitä huolimatta pärjätä elämässäni jopa paremmin kuin he.

Sama täällä. Olin sellainen surkimus, joka lintsaili koulusta jne, josta ei pitänyt tulla mitään ja kaverit tunsivat suurta ylemmyydentunnetta seurassani. Sain kuin sainkin lukion käytyä (ja varmaan koko suvun surkeimmilla arvosanoilla) ja sen jälkeen sitten tsemppasin. Olen näitä silloisia kavereitani koulutetumpi ja voisin sanoa jopa menestyneempi.  Ne minua halveksineet lopettivat yhteydenpidon kun minulla alkoi mennä paremmin kuin heillä.

Vierailija
2304/6335 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni naisystävä haukkui minut veljelleni ja koko suvulleni koska en tajunnut että kun tämä kehui kynsilakkani väriä ja kysyi detaljeja lakasta hän olisi halunnut että olisin tajunnut että hän haluaa että lahjoitan lakan hänelle ja kehtasin vaan antaa merkin ja sävyn.

Tässä sinulle muutama pilkku, ole hyvä. Voit säästää loput tulevia viestejäsi varten.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vierailija
2305/6335 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin vaimoni ulkonäköä. Olen ottanut opikseni.

Vierailija
2306/6335 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattiin mökillä kavereiden kanssa, yksi suuttui kun tehtiin lohkot itse perunoista eikä ollut kaupan valmiita lohkoja.

Vierailija
2307/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaverini suuttui kun annoin tyttäreni makkari-setin (Sänky, yöpöydät, pari lipastoa, pari nojatuolia , vaatekaappi ja petivaatteita) toisen kaverini tyttärelle kun oma tytär oli kasvanut siitä ohi. Tämän suuttuneen kaverin lapsi oli vasta muutaman kuukauden ikäinen kun taas kamat saaneen kaverin lapsi oli juuri sen ikäinen jolle kalusteet oli suunniteltu. Tästä on noin neljä kuukautta aikaa ja vieläkin tulee suolaista tekstiä.

Vierailija
2308/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri suuttui kun kysyin onko hänellä kaikki ok kun tullut töihin nyt kaksi viikkoa n. 45min myöhässä joka aamu. Mököttää nyt kolmatta päivää kun tulee paikalle. 

Vierailija
2309/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suuttui veljeni raskaana oleva tyttöystävä, jota olin nähnyt pari kertaa aiemmin (korona)ja veljeni.

Pyysivät kylään ja menin mieheni kanssa ja ilmoittivat olevansa raskaana. Tästä keskustelu eteni onnittelujen jälkeen  siihen että olisivat halunneet meidät kummeiksi mutta sillä ehdolla että tupakointi minun olisi pitänyt lopettaa kokonaan (poltan tupakkaa ulkona)ja meidän olisi pitänyt aina sopia jotain hoitovuoroja jotta saavat omaa aikaa. Mainittakoon että meillä on omia lapsia joiden hoidosta maksamme kun haluamme omaa aikaa, en erityisesti pidä lapsista ja minulla on jo kummilapsia. Tätä tulevaa vauvaa siis myytiin meille samanlaisella vimmalla kuin käytettyä autoa.

En ollut oikein innostunut asiasta ja kyselin veljen naisystältä olisiko tällä valmiiksi savuttomia sisaruksia tai ystäviä kun meilläkin on pöytä vähän täynnä. Välit meni kun en ollut halukas suorilta suostumaan noihin ehtoihin ja "en ollut tarpeeksi innokas kun tarjosivat kunniaa".

Vierailija
2310/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lapsuuden kaverini suuttui aina hirveästi, kun kerroin hänelle etten voinut "olla". Käski aina kysymään vanhemmilta useamman kerran, ja kun oli toisen kaverin synttärit tulossa tai oltiin menossa mökille jne. niin piti monta kertaa selittää, että "Ei Tiina (ei hänen oikea nimensä), mä en kysy mun vanhemmilta että onko pakko mennä serkun synttäreille. Mä HALUAN mennä sinne!"

Vierailija
2311/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini raivostui minulle kun hän itse oli halunnut järjestää hää-ohjelmamme meille yllätyksenä (me maksoimme) ja hän valitsi häävalssiksi beauty and the beastin ja hää-ohjelma oli muutenkin outo ja myöhemmin hän suuteli minua suulle väkisin naisten vessassa ja kun kun karkasin hän tuli perästä ja viskoi ruokia  lattialle ja alkoi huutamaan että häntä on kusetettu ja miksi esitin että välitin hänestä vaikka menin naimisiin toisen kanssa. En ikinä ollut naisten kanssa ja tuon kaverin kanssa oltiin jopa asuttikin yhdessä. Minä aina miesten kanssa.

Vierailija
2312/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kahden kaverini kanssa kirppiksellä ja ennen minua  maksanut ystäväni huomasi että häneltä puuttuu 10c, alkoi kysellä korttimaksun mahdollisuutta jolloin minä nauraen ojensin sen puuttuvan summan, että ota tuosta. Tämän jälkeen takanani seissyt kaveri päätti, että koska minä olen kerran niin rahoissani niin maksan hänenkin ostoksensa!  Ja kun en suostunut suuttui ja jätti meidät sinne. Oltiin kolmekymppisiä...

Vierailija
2313/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi asukas suuttui kun irtisanoin nimissäni olevan nettiliittymän muuttaessani pois vuokra-asunnosta. Soitti ja haukkui monta kertaa.

Vierailija
2314/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmannissa vuonna 2001 räjähti kotitekoinen pommi. Isäni asui siihen aikaan siinä lähistöllä ja kävi ko. kauppakeskuksessa usein, ja kun kuulin uutisesta, soitin heti hänelle, koska halusin varmistua että hän oli kunnossa. Puhelimeen vastasi hänen vaimonsa, äitipuoleni siis. He olivat parasta aikaa ulkomaanreissulla eivätkä olleet vielä kuulleet pommijutusta, ja kun kerroin uutiset, vaimo meni ihan hysteeriseksi. Isäni nappasi puhelimen itselleen ja huusi minulle kymmenen minuuttia että minkä takia pilaan tällä tavalla heidän reissunsa. Vaimonsa itkeä nyyhkytti taustalla. Oli kiva itkua nieleskellen yrittää selittää että minä kun pelkäsin että teille oli sattunut jotain. 

Työelämässä eräs kollega on monta kertaa suuttunut minulle kun olen yrittänyt tarjota apuani. Enpä juuri auta enää nykyään, kun asenne on tuo. Sama ihminen on myös suuttunut, kun teen jonkun työtehtävän nopeammin ja/tai huolellisemmin kuin hän, ja pitänyt mykkäkoulua loppupäivän. Siitäkin on kiukustuttu, kun olen jutellut sellaisen miespuolisen kollegan kanssa, johon hän on ollut vähän ihastunut.  

Vierailija
2315/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni suuttu uudenvuoden aattona, kun olin lähdössä viettään aikaa kaverien kanssa ja sanoin: "Hyvästi, nähdään ensi vuosikymmenellä!" xD

Vierailija
2316/6335 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme kahden kaverini kanssa kirppiksellä ja ennen minua  maksanut ystäväni huomasi että häneltä puuttuu 10c, alkoi kysellä korttimaksun mahdollisuutta jolloin minä nauraen ojensin sen puuttuvan summan, että ota tuosta. Tämän jälkeen takanani seissyt kaveri päätti, että koska minä olen kerran niin rahoissani niin maksan hänenkin ostoksensa!  Ja kun en suostunut suuttui ja jätti meidät sinne. Oltiin kolmekymppisiä...

Voi luoja 🙈😂

Vierailija
2317/6335 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiä miks mut on ollu jo useamman vuoden fb kavereissa yks nainen jonka tapasin baarissa ja päätettiin sitte se ilta bilettää yhdessä. Ei olla puhuttu tän jälkeen. Nyt hän sitte pisti viestiä mulle missä kyseli kuulumisia ja kerroin vaan et hyvin menee ja et mite sulla. Hän kertoi olevansa viimeisillään raskaana ja niin onnellinen. Onnittelin ja kerroin et itekki oon raskaana, tosin alussa vielä. No hän loukkaantu tästä et nyt vien häneltä kaiken huomion ja vaati etten saa puhua asiasta lainkaan meän yhteisille tutuille tai fbssä koska hän kokee tarvitsevansa kaiken huomion. Hämmennyin enkä vastannu mitään. En ees ajatellu et mainostan fb sivulla asiaa koska en koe samanlaista tarvetta kerjätä huomiota mut päätin iha kiusakseni pistää sitte. Tuli viesti ettei voi olla tämmösen kpään kaveri enää. Niinno eipä ne ees oltu kavereita vaa tuttuja et ei kyllä kauheasti mua itketä

Vierailija
2318/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni on menossa naimisiin ja minua pyydettiin kaasoksi. En ole ollenkaan hää-ihminen. Miehen kanssa hoidimme omat maistraatissa, edes vanhempamme eivät olleet paikalla. Veljen avovaimo on todella mukava, mutta hänellä on todella suuret toiveet häiden suhteen. Hemmottelupäiviä,polttareita ulkomailla, suunnittelu-palavereita ja niin edelleen ja minulla on kahden vuoden ikäiset kaksoset.

Yritin todella kauniisti selittää tilannetta ja kieltäytyä kohteliaasti kunniasta selittäen että en varmastikaan pysty morsiammen toiveita täyttämään mutta nyt on kohta kuukauden verran morsiammen suvulta tullut skeidaa niskaan. Viimeisimpänä minut haukkui sitten vielä morsian. Siitä kun en ollut vastannut tämän perheen haukkumis-viesteihin whatsappissa vaikka olin lukenut ne.

Vierailija
2319/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteen 9 luokalla eräs edessäni istuva luokkalaiseni aina menetti hermonsa kun pulpettini oli vahingossa liian lähellä hänen tuolin selkänojaansa. Sitten hän aina tönäisi pulpettini voimalla minua päin, sillein että suorastaan sattui. Jostain syystä ei voinut huomauttaa nätisti. Mutta sitten hän kuitenkin itse aina keikkui tuolillaan pulpettini vasten ja häiritsi minua ja minun piti vain sietää sitä😩😡 Kiusaamista...

Vierailija
2320/6335 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mielenterveys ongelmaisia ja niitä jotka nyt haluaa purkaa pahaa oloaan kiukuttelemalla vaikka mistä,

Oi luoja, miksi ei ole enemmän mielenterveys ongelmaisille palveluja tarjolla🤣