Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
2061/6330 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin uimahalliin ja valitsin tutun pukukaapin, jonka oikealla puolella ei ole muita kaappeja mutta penkki jatkuu. Tilaa siis riittää hyvin. Aloin vaihtaa vaatteita ja suihkun puolelta tuli vanhempi naisihminen, jonka tavarat olivat minun kaappini vasemmalla puolella. Nainen alkoi huutaa, että miksi olen ottanut kaappini paikasta jossa viereinenkin kaappi on varattu kun muualla olisi ollut kaappeja joiden molemmin puolin on vapaata. Oli pakko todeta rouvalle että jos muiden ihmisten läheisyys muutaman minuutin ajan aiheuttaa sellaiden raivokohtauksen ei ehkä kannattaisi lähteä ihmisten ilmoille ollenkaan.

😂😂🤣

Vierailija
2062/6330 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttamassa kahden lapsen kanssa takaisin Suomeen. Koska lapset isoja koululaisia, monet olivat sitä mieltä, että miten minulla on pokkaa antaa suomalaisten nyt maksaa heidän koulutuksensa. Että tänne tullaan vain suomalaisten verovaroja hyödyntämään, jotkut ilmaisivat suuttumustaankin. Se oli hämmentävää. Olimme tulossa maasta, jossa koulu oli ilmainen, lukio myös. Lapset saavat lukiossakin opintotukea loppuun saakka 200 euroa vanhempien tuloista huolimatta. Ja olisi pitänyt alkaa suomalaisille nöyristelemään ilmaisesta koulusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/6330 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle "suuttui" kerran joku autoilija kun kävelin punaisia päin - outoa oli se, että se ei vaikuttanut mitenkään häneen. Minulle oli risteyksessä punaiset valot, mutta autotietä vasemmalta puoleltani ei ollut tulossa ketään, joten kävelin tien keskelle "seisoskelupaikalle" odottelemaan. Yhtäkkiä kuulin pitkän tööttäyksen jostain. En tajunnut että se oli tarkoitettu minulle, ennen kuin jäin puoliväliin toisiin valoihin odottamaan oikealta puoleltani ajavia autoja.

No, näistä ensimmäisenä ajava autoilija tuijotti minua vihaisesti koko sen ajan kun ajoi ohitseni. Tajusin silloin, että tööttääjä oli myös ollut hän, ja että hän oli töötännyt minulle punaisia valoja päin kävelystä. Vähän kyllä ihmettelin, että mitä se muka häntä haittasi.

Eli sinusta olisi myös ok ajaa autolla päin punaisia, jos ensin vain vilkaisis, ettei ketään muuta (todennäköisesti ainakaan) ole tulossa? Vai onko sinulle eri säännöt kuin muille? Sinä saat rikkoa kävelijänä liikennesääntöjä, mutta autoilijat ja pyöräilijät eivät? Vai ovatko sinun mielestäsi kaikki liikennesäännöt vain ohjeellisia ja jokainen noudattakoon, jos sillä hetkellä siltä sattuu tuntumaan, mutta ei oo pakko, jos ei just nyt huvita?

Vierailija
2064/6330 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kiukutteli kun lapseni ei polta, enkä minä ostaisi lapselleni myöskään ikipäivänä tupakkaa.

Kaverin lapsi nääs polttaa ja hän itse ostanut sille tupakat jo pari vuotta.

Ja minä olen sitten se outo jolle voi silmiä pyöritellä. Jep jep.

Vierailija
2065/6330 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui n.10 vuotta sitten, kun lapseni oli vielä tarhaikäinen.

Olin/olen YH. Tytär oli tuona viikonloppuna isällään. Olin siinä lähtemässä kotipihasta pyörällä kauppaan. Yksi talossa asuva vanhempi pariskunta oli juuri pihalla. Akka katsoi minua tylysti ja huusi yhtäkkiä vihaisesti minua lähestyen "Onko lapsi koskaan kotona?". Polkasin vauhdilla pois alta. Kuulin kun ukko käski akkaa lopettamaan.

Vierailija
2066/6330 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jatkan vielä, ettei minua luulla huonoksi äidiksi, kyllä lapseni oli yleensä ihan kotona luonani, se ilkeä akkakin sen varsin hyvin tiesi. Sen jälkeen en sitä naista enää tervehtinyt, vaikka maireasti hymyilikin. Kyllä niin paha mieli jäi siitä kommentista, muutenkin oli vaikeaa aikaa ja ikävä antaa lasta isänsä luo kun ei yleensä olisi halunnut mennä.

2160

Vierailija
2067/6330 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ku e saanut päättää enää kaverin perheen asioista... mitski eivät halua olla enää tekemisissä. Kummaa tämä elämä ku ei saa päättää kuin omist asioist.

Vierailija
2068/6330 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suuttui kun en lainannut hänelle rahaa. Olin vuosia lainannut 20-50€ /kk ja sitten kun kieltäydyin niin eipä ole ottanut yhteyttä. Raha oli tälle ihmiselle ystävyyttä tärkeämpää, eipä oo ikävä.

Itsellekin kävi vastikää näin. Monien vuosien ystävyys kaatui siihen, etten lainannut tässäkään kuussa rahaa. Parina viimeisenä kuuna sitkeesti jakso silti kysellä, vaikka vastaus oli aina kieltävä.

Nyt ilmeisesti sitten "katkes kamelin selkä". :D

Vierailija
2069/6330 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siskoni ja kaverin kanssa kauppakeskuksessa. Kaverini päätti pitää mykkäkoulua kaks viikkoa, koska puhuin siskolleni ja koska päätin ravintolan, missä söimme.

Kysyin kaverini mielipidettä kolme kertaa, joka kerta sanoi että ihan sama.

Vierailija
2070/6330 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän rikkinäisestä kodista, jossa ei opetettu pesemään hampaita aamuisin. Teininä seurustelin hienostoperheen pojan kanssa, joka pesi myöskin vain iltaisin. Sanoin, että olet niin hienosta kodista, että olisin luullut että teillä pestäisiin aamuin illoin.

Näin jälkikäteen ymmärrän että tuosta voi närkästyä, mutta poika sai niin kovan raivokohtauksen, että hyvä ettei taju lähtenyt. :D

Vierailija
2071/6330 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itsekin suutun vähän mitättömästä syystä, kun esim. asuinkumppani laittaa yhteiseen keittoon sellaista, mitä en  voi syödä ja hän voisi lisätä sen aineen vasta kun olen siitä lautaselleni ottanut. Oikeasti pitää vieressä vahtia, jos haluaa itselleen soppaa.

Työkaverini kerran suuttui, kun toivoin sadetta pitkän poudan kuivattamaan maahan. No hänellä oli jonnekin retkelle meno ja suuttui hirveästi siitä minun sadetoiveestani. Mökötti oikeasti päiväkausia.

Vierailija
2072/6330 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: harmi ettei ole Suomessa enempää mielenterveys palveluja tarpeeksi

Vierailija
2073/6330 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoi vaimonsa muhun,ja mä sain kaikki vihat niskaan.

Olivat kyllä olleet 26v yhdessä,mutta viimeiset 12v todella onnettomassa liitossa ja mies oli jo monta vuotta puhunut että ei enää rakasta ja haluaa eron.

Sitten kun se ero tuli ni exä penkoi mun kaikki tiedot esille,alkoi pommittaa viesteillä ja puheluilla ja useaan kertaan uhkaili kirveellä yms.

Ihan ku se mun vika ois ollu et itse muuttui kylmäksi,nalkuttavaksi kämppikseksi ja työnsi miehensä luotaan pois.

Näin ne miehet aina selittää sille hyväuskoiselle toiselle naiselle kun eivät uskalla itse sitä eroa ottaa kyllästyttyään ennen kuin on toinen nainen katsottuna tilalle. Saman tekee varmaan sitten sinulle kun 12 v on kulunut.

Vierailija
2074/6330 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuudennella kuulla raskaana lähtenyt toisen , sairastuneen kaverin tilalle reppureissaamaan Intiaan.

Vierailija
2075/6330 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattefallilta koittivat kaupata sähkösopimusta kun olin juuri muuttanut. Ekalla kerralla kuin soittivat kyselivät laskun suuruutta ja sanoin ettei vielä ole tullut ekaa laskua etten tiedä, sanoi soittavansa uudestaan. Toisella kerralla kun soitti ei vieläkään ollut tullut laskua. Kolmannella kerralla kun sama äijä soitti oli jo lasku tullut ja totesin että kulutukseni on niin pieni ettei minun kannata vaihtaa kun nykyisestä yhtiöstä tulee kaikki yhteen laskuun ilman erillistä laskua siirtomaksusta. Tää äijä sitten suuttui ja tiuski että iteppä maksat sitten kalliista sähköstäsi. Saattaapa olla ettei tule jatkossakaan Vattenfallilta otettua sopimusta. Tosin jos niiltä sais vielä niitä rantapalloja mitä niillä oli 90-luvulla voisin ehkä harkita uudestaan :D Yhdeltä tutulta sellaisen lapsena sain ja harmitti kun meni rikki :'(

Vierailija
2076/6330 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vattefallilta koittivat kaupata sähkösopimusta kun olin juuri muuttanut. Ekalla kerralla kuin soittivat kyselivät laskun suuruutta ja sanoin ettei vielä ole tullut ekaa laskua etten tiedä, sanoi soittavansa uudestaan. Toisella kerralla kun soitti ei vieläkään ollut tullut laskua. Kolmannella kerralla kun sama äijä soitti oli jo lasku tullut ja totesin että kulutukseni on niin pieni ettei minun kannata vaihtaa kun nykyisestä yhtiöstä tulee kaikki yhteen laskuun ilman erillistä laskua siirtomaksusta. Tää äijä sitten suuttui ja tiuski että iteppä maksat sitten kalliista sähköstäsi. Saattaapa olla ettei tule jatkossakaan Vattenfallilta otettua sopimusta. Tosin jos niiltä sais vielä niitä rantapalloja mitä niillä oli 90-luvulla voisin ehkä harkita uudestaan :D Yhdeltä tutulta sellaisen lapsena sain ja harmitti kun meni rikki :'(

Mulle suututtiin kanssa, en tosin muista firmaa. Itse olin silloin työtön ja Kela maksoi laskuni, et ihan sama. Varmaan tämä pienipalkkainen puhelinmyyjä, jonka provikat oli katkolla ajatteli, että olen joku rikas. Asuin ns. rikkaiden alueella, tosin pikkukopperossa.

Vierailija
2077/6330 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessamme rivitaloyhtiössä, jonka vieressä oli toinen samanlainen saman rakennuttajan rakennuttama rivitaloyhtiö, kummankin taloyhtiön asukkaat joutuivat usein käyttämään toistensa teitä. Varsinkin lapsiperheet kulkivat näiden kahden taloyhtiön pihoja ympäriinsä koko ajan, koska ne muodostivat lasten kannalta kokonaisuuden, ja lapset leikkivät keskenäänkin kummankin taloyhtiön pihoilla.

MInulle tuli kerran pahasti keski-ikäinen ämmä huutamaan, että mene pois hänen taloyhtiönsä asfaltilta kun seisoin heidän taloyhtiönsä polulla vahtimassa kun oma lapseni ja toisessa taloyhtiössä asuva lapsi leikkivät polun vieressä metsässä. Tilanne oli täysin absurdi. Astuin sitten vaan pois asfaltilta hiekalle polun viereen ja seisoin siinä.

Vierailija
2078/6330 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle "suuttui" kerran joku autoilija kun kävelin punaisia päin - outoa oli se, että se ei vaikuttanut mitenkään häneen. Minulle oli risteyksessä punaiset valot, mutta autotietä vasemmalta puoleltani ei ollut tulossa ketään, joten kävelin tien keskelle "seisoskelupaikalle" odottelemaan. Yhtäkkiä kuulin pitkän tööttäyksen jostain. En tajunnut että se oli tarkoitettu minulle, ennen kuin jäin puoliväliin toisiin valoihin odottamaan oikealta puoleltani ajavia autoja.

No, näistä ensimmäisenä ajava autoilija tuijotti minua vihaisesti koko sen ajan kun ajoi ohitseni. Tajusin silloin, että tööttääjä oli myös ollut hän, ja että hän oli töötännyt minulle punaisia valoja päin kävelystä. Vähän kyllä ihmettelin, että mitä se muka häntä haittasi.

Eli sinusta olisi myös ok ajaa autolla päin punaisia, jos ensin vain vilkaisis, ettei ketään muuta (todennäköisesti ainakaan) ole tulossa? Vai onko sinulle eri säännöt kuin muille? Sinä saat rikkoa kävelijänä liikennesääntöjä, mutta autoilijat ja pyöräilijät eivät? Vai ovatko sinun mielestäsi kaikki liikennesäännöt vain ohjeellisia ja jokainen noudattakoon, jos sillä hetkellä siltä sattuu tuntumaan, mutta ei oo pakko, jos ei just nyt huvita?

Jännä homma, mutta usein ulkomailla törmää siihen, että iltaisin typötyhjässä risteyksessä autot eivät seisokaan viittä minuuttia turhaan punaisissa, niin kuin Suomessa on tapana. Joku saattaisi kutsua tätä maalaisjärjeksi.

No, toisaalta maalaisjärjellä voisi myös tajuta, että miksi liikennesäännöt käytännössä keksittiin vasta autojen myötä. Johtunee siitä, että autokolareissa kuolee paljon ihmisiä. Harvemmin olen kuullut, että joku kävelijä kuoli törmättyään vastaantulijaan.

Tästäpä voi, edelleen sillä maalaisjärjellä, päätellä, että punaisia päin kävely on ns. omalla vastuulla, kun taas autolla vastaavassa tilanteessa vaarannetaan muut liikkujat.

Vierailija
2079/6330 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin koiran, kun vielä olin yhdessä eksäni kanssa. Erossa koira jäi tietenkin minulle ja eksä otti aina tarvittaessa koiran hoitoon. Siis jos hänellänei ollut omia menojs. Koira on siis minun nimissäni ja minun harrastukseni alunperin. Olen myös aina vastannut yksin kaikista koirani kuluista. Välillä eksäni myös oma-alotteisesti pyysi koiran hoitoon.

Eksä alkoi seurustella ja muuttivat pian yhteen. Koirani kävi heillä hoidossa kunnes eksä nykyiseltä tuli viesti etteivät halua enää toimia koirani hoitolana. Tämä sopi hyvin myös minulle ja jatkossa koirani meni hoitoon kaverilleni. Tämä kaveri täytti Instan koirani kuvista aina hoidossa ollessaan.

Kuvat nähtyään eksäni soitti raivoissaan minulle, että miksei saa enää koiraa hoitoon ja kerroin syyn. Lähetin vielä kuvakaappauksen eksän nyksältä tulleesta viestistä. Heille tuli tästä ilmeisesti ero - eksä ja eksä nykyään eksä ovat molemmat minulle vihaisia. Eksä väittää minun pitäneen hänet erossa koirastansa. Eksän eksä vuorostaan väittää minun kierroilleen, koska olen vielä muka kiinni eksässäni. Mitään mielenkiintoa eksään tai tällaiseen draamailuun.

Vierailija
2080/6330 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli huoltoasemalla töissä ja kertoi kuinka hän oli päästänyt jonkun asiakkaan sulkemisajan jälkeen ja antanut sen tankata vaikka kassat oli jo kiinni. Lisäksi hän oli saanut heiltä kyydin jonnekin. Kertoi pariin kertaan että on öisin siellä syrjäisellä paikalla yksin töissä sulkemassa huoltsikkaa. Multa pääsi ihan spontaanista jotain sellaista, että "hui sun kantsii olla varovainen". Hän suuttui siitä ihan hirveästi ja pisti välit poikki. Sain kuulla kunniani ja minä kuulemma tykkään pelotella. Tuntui aluksi tosi kamalalta, koska pidin hänestä paljon ja arvostin korkealle. Lopulta mietin, että voiko ihminen joka tuollaisesta suuttuu olla ihan täysin järjissään. En usko. Sen jälkeen helpotti. Ties mitä muuta häntä loukkaavaa olisin vahingossa sanonut, jos ystävyytemme olisi jatkunut. Toivon silti hänelle kaikkea hyvää ja että saa ympärilleen sellaisia ihmisiä joiden sanomiset ei loukkaa eikä ärsytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi