Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Facessa oli video, jossa koditon nainen sai vähän rahaa, hankki sillä resque-koiran. Kirjotin, että ois kannattanu ensin varmistaa vähän omaa elantoonsa. Kyllä hyppi karenit silmille, vihaan eläimiä ja olen itsekäs ja niin edelleen. Missä se ne ruuat pitäis kun ei ole jääkaappia ym.
Varmaan hyvä nyt kun nainen ja koira molemmat on nälissään kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Reilusti ylipainoinen tuttavani muutti minua vastapäätä ja jossain vaiheessa sitten pyysi että auttaisin häntä pudottamaan painoa (ottaisin lenkeille yms. mukaan).
Toki suostuin ja aluksi laittelin vain viestiä kun olin lähdössä koiran kanssa kävelylle tai jotain muuta kevyempää (ylipainoa oli todella reilusti). No tämä meni siihen että joka kerta 15 minuutin kävelyn jälkeen alkoi valitus ja jouduimme koiran kanssa saattelemaan hänet kotiin ja jatkamaan lenkkiä kaksistaan.
Tästä hän suuttui ensin. Siis siitä että jatkoin koiran kanssa lenkkiä vaikka hän meni kotiin.
No tuota sitten jatkui kuukauden verran jonka aikana näin hänet useamman kerran pika-ruokalan pussin kanssa. Eihän tuosta sitten oikein tullut mitään. Suuttui minulle kun paino ei pudonnut ja mustamaalasi minua yhteisille tutuille kun en tarpeeksi auttanut. Suuttui myös jos oli nähnyt minut juoksulenkillä tai jos olin käynyt salilla. Tahallaan kuulemma halusin häntä sabotoida vaikka hän ei halunnut salille eikä pystynyt juoksemaan.
Lopulta suuttui lopullisesti kun olin käynyt yhteisen tutun kanssa golffaamassa ja häntä ei oltu kutsuttu. Kuulemma en halua edes että hän laihtuu..
Ei ole sattunut minulle, mutta hoikalle ystävälleni suuttui shoppailureissulla hänen ylipainoinen kaverinsa siitä, että ystäväni on kokoa xs! Kun se kaveri ei niin pieniin vaatteisiin mahdu.
Ja mitä tuohon lenkkeilyyn ja ylipäänsä liikkumiseen tulee, niin välillä mietin, että eikö joillakin ihmisillä ole mitään käsitystä siitä, millainen on esim. 5 km:n lenkki koiran kanssa? Ei siis välttämättä vain ylipainoisilla vaan ihan huonokuntoisilla yleensäkin. Helpoltahan se näyttää, mutta valitettavasti joillekin pelkkä 1 kilometrin rauhallinen kävelykin on rankkaa.
Itsekin olen lihava, mutta tiedostan täysin, että ei minusta ole vetämään mitään 10 km:n hölkkälenkkiä, vaikka ripeästi jaksankin 3 km:n lenkkejä kävellä.
Pyysin ystävää kahville kahville kaupunkiin, kun oli niin aurinkoinen kiva ilma ja olin ollut koko päivän sisällä. Hän kieltäytyi. Vähän ajan päästä tuli viesti kun istuin jo yksin kahvilla, että tule hänen luo. Kieltäydyin kohteliaasti. Hän alkoi penäämään syytä, johon vastasin "en halua". Selvisi sitten myöhemmin, että oli suuttunut tästä.
Mitä tuo 'Up' tämän tästä tarkoittaa?
Lamisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scheherazade kirjoitti:
Viimeksi siitä, että kun ostan 13-vuotiaalle lapselleni vaatteet siten, että itse valitsen ne. Tiedän mistä hän pitää ja lapsi ei itse tykkää ostaa vaatteita.
Tästä sain noottia, että en saa ostaa hänelle vaatteita, vaan lapsen pitäisi ne itse valita. Olin haavi auki, sillä tämän sanoi vielä ammattilainen / viranomainen.
Kuinka monen 13 v lapsi ylipäätään itse valitsee ja ostaa vaatteensa?
Ja eikö olisi vielä pahempi jos en ostaisi niitävaatteita lainkaan?
Teet niin tai näin, vanhempana saat aina p*skaa niskaan.Suurin osa tuon ikäisistä osaa itse valita vaatteensa, ja jopa haluaa tehdä niin. Sinulle on annettu palautetta aiheesta, varsinkin jos tuo ei ollut ainoa asia. Älä kasvata lapsesta avutonta ja riippuvaista.
Samalla kaikissa perhelehtien artikkeleissa sanotaan, että perheessä päätökset kuuluu aikuiselle. Eli teit niin tai näin, kaikkia ei koskaan voi miellyttää.
Ajattelitko että päätät ihan kaikesta siihen saakka kun lapsi täyttää 18 v ja sen jälkeen lopetat kuin veitsellä leikaten?
Eiköhän lapsen ole hyvä opetella pikkuhiljaa tekemään päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan keskustelu ylös, jotta uudetkin lukijat näkee ja ehkä jatkaa keskustelua.
Jejskdl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paukkupylly kirjoitti:
Pieraisin, olisi pitänyt naisena pidätellä ja kaikenlisäksi haisi pahalle, ois pitänyt kuulemma ruusuilta ja kukkasilta tuoksua
Tämän takia minut hakattiin sairaalakuntoon ja en ollut enää tervetullut kotiin
Siihen mennessä en ollut pieraissut hänen kuultensa enkä haissut, yleensä pidättelin ja menin ulos paukuttelemaan, tapahtuneesta on nyt 4 päivää, vieläkin kylki ja käsi kipeänä, 2 kylkiluuta murtui ja jalasta meni nivelside, mustelmilla olen päästä varpaisiin, täältä sairaalasta kirjoittelen. Kiitti rakas että autoit minua näkemään arvoni!
Toivottavasti teet rikosilmoituksen! Voimia ❤️
Joo, ei tule enää lähellekään se mies. Täälläkin suurin osa naisista kirjoittaa kun mies suuttunut esim just noista kokonaisista mustapippureista keitossa, sydämenlyönnissä liian kovaa kun mies nukkuu ja häiritsee sitä, sitä jos nainen kulkee edellä jne. Maailma on sairas, varsin vaikeaa löytää miestä jolla olisi tilannetaju, empatiakyky ja muutenkaan mielenterveys kunnossa
Pakko kuitenkin nyt mainita, että naisvaltaisella palstalla ja (hetero) naisvaltaisessa tuttavapiirissä käsitys asian yleisyydestä tietyllä sukupuolella saattaa vääristyä.
Lapsen opettaja ja koulun rehtori suuttuivat tekemästäni rikosilmoituksesta (lasta oli koulussa lyöty). Eivät voineet ymmärtää miksi kiva-koulun menetelmä eli ’asia paperille - nimet paperiin - KUMPIKIN pyysi toiselta anteeksi vaikkei lapseni päätä lyhempänä ja arkana ollut edes puolustautunut saatikka lyönyt takaisin - asian aktiivinen unohtaminen’ riittänyt. Hohhoijaa mitä idiootteja kouluihin pesiytyykään.
Ensin pikkuisen taustaa. Olemme kuskailleet lapsiemme kavereita erilaisiin huvituksiin ja harrasteisiin. Jos olemme kutsuneet lapsen kaverin itse, olemme kuitanneet laskun. Muussa tapauksessa jokainen on maksanut omiensa kulut.
No nyt tuli sellainen tilanne, että yhden lapsen kaverin äiti lähetti minulle whatsappissa viestiä yhdestä n. 20€+ ruoat,matkat ym. kulut tapahtumasta, johon tytöt voisivat mennään ihan keskenään julkisilla. Kysyi sopiiko ja sanoin että tyttöni saa lähteä.
No tulipa sitten tuo tapahtumapäivä. Itse olin laittanut tytölle 40€ rahaa mukaan ja olin töissä kun tyttäreni soittaa ja sanoo ettei kaverilla ole mukanaan yhtään rahaa. No sanoin sitten tytölle etteivät voi lähteä koska rahat eivät riitä kummankin kustannuksiin ja tytöt olivat menneet omiin koteihinsa. Tietysti mielet pahoitettuina koska olivat tapahtumaa odottaneet.
No noin tunnin kuluttua tästä soittaa tuon tytön äiti minulle vihaisena koska hänen tyttärensä oli soittanut hänelle itkuisena kun meno peruuntuikin kun minä en ollut laittanut tarpeeksi rahaa mukaan. Olin edelleenkin töissä joten en voinut kovin törkeästi sanoa takaisin mutta ilmoitin että olin kyllä laittanut tarpeeksi rahaa oman tyttäreni kuluihin ja en voi nyt puhua sillä olen töissä, mutta on varmasti parempi etteivät tyttömme osallistu enää mihinkään maksullisiin juttuihin yhdessä.
Sain tuon jälkeen vielä useampia viestejä miten olen törkeä ja tottakai hän luuli että maksan kun olen lupautunut (? Sanoin vain että tyttöni saa lähteä, en missään vaiheessa että maksaisin myös hänen lapsensa kulut), kuinka minä olen pilannut tyttöjen ystävyyden ja niin edelleen.
En vastannut mitään, mutta kiehun vieläkin. Me olemme siis vieneet hänen lastaan omakustanteisesti vaikka mihin, mm. lintsille, särkänniemeen, heurekaan jne. Hän on vienyt oman lapseni tasan kerran uimahalliin, jolloin lapsellani oli omat rahat lippuun+kahvioon ja tasan kerran ilmaiseen musiikkitapahtumaan.Hirveä ihmisp* ska. Kumpa olisin tajunnut tuon aikaisemmin, mutta ei olla itse sellaisia ihmisiä että lasketaan senttejä joten tarjoaminen ei ole ollut mikään iso juttu. Ilmeisesti sitten täydellisiä uhreja tuollaiselle hyväksikäyttäjälle.
Minulle taloyhtiömme kyylä-puheenjohtaja suuttui kun vuokrasin itselleni autopaikan viereiseltä taloyhtiöltä.
a. Oman yhtiön ulkopaikka maksaa 9€/kk enemmän kuin viereisen yhtiön lukittu hallipaikka.
b. Viereisen taloyhtiön hallista on lyhyempi matka asunnolleni kuin oman yhtiön paikoilta.
c. Taloyhtiössämme pitää itse huolehtia paikkansa talvikunnossapidosta.
Alkoi louskuttamaan että meidän taloyhtiössämme on hirveästi tyhjiä paikkoja (mummo-talo) ,kuinka ensisijaisesti kuuluu hankkia paikka omasta yhtiöstään ja kuinka taloyhtiö menettää tuossa rahaa. Ei ole tuon jälkeen edes tervehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Lamisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scheherazade kirjoitti:
Viimeksi siitä, että kun ostan 13-vuotiaalle lapselleni vaatteet siten, että itse valitsen ne. Tiedän mistä hän pitää ja lapsi ei itse tykkää ostaa vaatteita.
Tästä sain noottia, että en saa ostaa hänelle vaatteita, vaan lapsen pitäisi ne itse valita. Olin haavi auki, sillä tämän sanoi vielä ammattilainen / viranomainen.
Kuinka monen 13 v lapsi ylipäätään itse valitsee ja ostaa vaatteensa?
Ja eikö olisi vielä pahempi jos en ostaisi niitävaatteita lainkaan?
Teet niin tai näin, vanhempana saat aina p*skaa niskaan.Suurin osa tuon ikäisistä osaa itse valita vaatteensa, ja jopa haluaa tehdä niin. Sinulle on annettu palautetta aiheesta, varsinkin jos tuo ei ollut ainoa asia. Älä kasvata lapsesta avutonta ja riippuvaista.
Samalla kaikissa perhelehtien artikkeleissa sanotaan, että perheessä päätökset kuuluu aikuiselle. Eli teit niin tai näin, kaikkia ei koskaan voi miellyttää.
Ajattelitko että päätät ihan kaikesta siihen saakka kun lapsi täyttää 18 v ja sen jälkeen lopetat kuin veitsellä leikaten?
Eiköhän lapsen ole hyvä opetella pikkuhiljaa tekemään päätöksiä.
En ole se, joka tämän otti esille, mutta kommentoin että mulla on tytär, jonka maun tiesin, eikä hän pitänyt shoppailusta lainkaan. Jos oli mukana, päätti tse kyllä, mutta lähti niin harvoin mukaan vaatekaupoille, että ostin sitten hänen makunsa mukaisia vaatteita itse. En toki halunnut hänen kulkevan liian pienissä tai rikkinäisissä vaatteissa.
Nyt, vasta 16 vuotiaana osoittaa jonkinlaista mielenkiintoa asiaan, enkä enää yksin hanki hänelle mitään, jollen sitten lahjaksi osta. Kaikki ei vaan ole samanlaisia, eikä se tarkoita, etteivät osaa päätöksiä tehdä. Vaatteiden ostaminenko on ainoa asia jossa päätösten tekemistä voi opetella?? Aika kapeakatseista.
Olen iloinen siitä että hän ei tuhlaa rahaa turhaan vaatteisiin, vaan ostaa vain mitä tarvitsee. Nimittäin niitä shoppailuaddikteja teinejä / nuoria aikuisia löytyy ihan riittävästi tuttavapiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Ma kavid tripla eilenpäev. Se olid tosi hyvä paikkad myydä mine munasuuhund palvelud. Suomimies ostid multa 80e suihinottod.
Nyt on eestin vierailija eksynyt vähän väärään ketjuun.
Mies tuossa pari vuotta sitten suuttui siitä kun sain naurukohtauksen illalla.
En siis nauranut hänelle vaan se oli sellainen väsymyksen ja stressin aiheuttama spontaani naurukohtaus, joita on ollut joskus aiemminkin.
Mies suuttui niin paljon, että vielä nukkumaan mennessä käänsi mielenosoituksellisesti selkänsä. Vieläkään en tiedä mistä oikeastaan suuttui.
Naapuri suuttui kun en halunnut menna katsomaan hanen arkussa kuolleena makaavaa aitiaan, enka nahda hanesta valokuvaa "edes".
(En ole ikina nahnyt kuollutta ihmista, ne pelottavat minua enka todellakaan ollut edes laheinen ko. vainajan kanssa.)
Kaveri suuttui kerrottuani olevani edelleen työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan keskustelu ylös, jotta uudetkin lukijat näkee ja ehkä jatkaa keskustelua.
Ei sitä kysytty. Vaan kerrottiin mistä on suututtu.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kaveri suuttui kerrottuani olevani edelleen työtön.
Jotkut sitten menevät suuttumaan 20 vuodenkin pienestä lomailusta.
Kaikenlaisia sitä on ..
Sinccis
Tein uudelle miespuoleiselle deitilleni rumpurentoutusta ns hoitorummulla. Muutama kk sen jälkeen hän soitti minulle vihaisen puhelun, jossa syytti minua etttä olin avannut jotkut kanavat pahoille hengille ja hän voi huonosti :D