Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
2001/6330 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex raivostui kun en saanut orgasmia klittan kovakouraisesta hankaamisesta ja nännien  rajusta imemisestä,  väitti ettei voi sattua ja muutkin on tykänneet. Kun totesin että on varmaan feikanneet tykkäävänsä jotta saisivat homman loppumaan, oli lyödä...

Vierailija
2002/6330 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei aikuiset peru sovittuja juttuja päänsäryn vuoksi vaan ottavat buranan ja hoitavat homman."

Päänsärkyjä on monenlaisia. Esim. migreenityyppinen päänsärky voi olla sellainen, että se pahenee hillittömäksi, jos ihminen edes kävelee tai muuten rasittaa itseään, joutuu käyttämään näköaistiaan, kääntelemään päätään ym. Lisäksi migreeni on muutakin kuin päänsärkyä. Se on keskushermoston totaalinen kaaos, joka voi kestää kaikkine vaiheineen jopa viikon. Huvikseen sitä ei varmaan kukaan lähde pahentamaan siinä vaiheessa, kun pitäisi vain levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/6330 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui kerran, kun oli itse päättänyt, että menen hänen kanssaan vahtimaan sisarpuoleni lasta ja en suostunut osin huonon rahatilanteen vuoksi (olin alaikäinen, mutta asuin jo omillani ja olisi pitänyt lähteä junalla 300km päähän) ja osin siksi, että ärsytti kun ei edes kysynyt sopiiko mulle vaan ilmoitti vaan, että "Mennään sitten yhdessä vahtimaan sitä Peppiinaa". Olen ehkä myös hiukan katkera, koska tuo sisarpuoli, jonka kanssa olen kyllä aina ollut hyvissä väleissä ei siis edes ole äitini lapsi, mutta tuntuu, että äiti suosii häntä varsinkin sen jälkeen kun hän sai lapsen ja äidistä tuli "mummu". Tilanne oli siis vielä sellainen, että äiti oli ostanut tuolle sisarpuolelleni ja hänen miehelleen joulahjaksi laivamatkan ja hotelliyön Tallinnaan, mutta muuten on aina ollut sitä mieltä, ettei aikuisten kesken ostella lahjoja eikä ole minuakaan muistanut syntymäpäivinä tai jouluina 15-vuotta täytettyäni ja olenkin sitten itse viettänyt varmaan 5 viimeisintä joulua miesystäväni perheen kanssa.

Vierailija
2004/6330 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä löi mua koska mun sydän löi liian voimakkaasti ja se häiritsi sen nukkumista

Taas yksi tuollainen joka naisen aarre:Djdjjdje

Vierailija
2005/6330 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kskwjs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä löi mua koska mun sydän löi liian voimakkaasti ja se häiritsi sen nukkumista

Taas yksi tuollainen joka naisen aarre:Djdjjdje

Eiköhän se ollut provon kirjoittama, varmaan olet sama ihminen.

Vierailija
2006/6330 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut äitini on käytösongelmainen ihminen, vaikkei sitä myönnä. Kerran mm. uhkasi viiltää koulun keittäjiltä kurkut auki kun lipsautin että sinä päivänä kotitekoinen ruoka ei ollut yhtä mielekästä kuin koulussa. Kerran taas kilahti koulukaverilleni jonka toin tapani mukaan pihaan leikkimään. Ajoi sen pois haukkuen paskapääksi, ym. Tuolloin siis oltiin 6-7, nykyään olen 25.

2007/6330 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi siitä, että kun ostan 13-vuotiaalle lapselleni vaatteet siten, että itse valitsen ne. Tiedän mistä hän pitää ja lapsi ei itse tykkää ostaa vaatteita. 

Tästä sain noottia, että en saa ostaa hänelle vaatteita, vaan lapsen pitäisi ne itse valita. Olin haavi auki, sillä tämän sanoi vielä ammattilainen / viranomainen. 

Kuinka monen 13 v lapsi ylipäätään itse valitsee ja ostaa vaatteensa?

Ja eikö olisi vielä pahempi jos en ostaisi niitä vaatteita lainkaan?

Teet niin tai näin, vanhempana saat aina p*skaa niskaan. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
2008/6330 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen suuttuu yksi papparainen kun minä tulin kolmion takaa, hidastin todellakin vauhtia mutta en pysähtynyt vaan ns ryömitin että hän ehtii y-risteyksestä eteeni. Pappa löi liinat kiinni, ajoi eteeni ja tuli naama punaisena huutamaan väistämisvelvollisuudestani. No johan minä väistin, olisi kuulema pitänyt pysähtyä kokonaan. No en minä ole kuin 30 vuoden ajan ajanut rekkaa ja bussia.. Kuuntelin vähän aikaa tyynesti jolloin pappa raivostui ja huusi että sylki roiskui. Laskeuduin autosta jolloin papalle tulikin kiire autoonsa, vaikuttikohan kokoni 190 cm ja 100kg ... Kostoksi ajeli sitten 80 km alueella 40-50 ja sillä tiellä ei voi ohittaa kun yhtä kurvia ja mäkeä.

Vierailija
2009/6330 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista tuli joku mainos Valittujen palojen Roma-käsilaukusta.

Sanoin ohimennen että ne ovat hirveät ja näyttävät siltä kuin joku olisi paiskannut sian oksa-silppuriin ja yrittänyt sitten kursia paloista pussukoita.

Kälyni raivostui, haukkui minut ylimieliseksi idiootiksi ja lähti pois. Myöhemmin veljeltäni tuli viestiä että mitä on tapahtunut ja kun selitin niin selvisi että hänen vaimonsa oli tilannut ko. laukut. Ja oli vaatinut että tuon takia veljeni katkaisisi välimme. 

Vierailija
2010/6330 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin, olisi pitänyt naisena pidätellä ja kaikenlisäksi haisi pahalle, ois pitänyt kuulemma ruusuilta ja kukkasilta tuoksua

Tämän takia minut hakattiin sairaalakuntoon ja en ollut enää tervetullut kotiin

Siihen mennessä en ollut pieraissut hänen kuultensa enkä haissut, yleensä pidättelin ja menin ulos paukuttelemaan, tapahtuneesta on nyt 4 päivää, vieläkin kylki ja käsi kipeänä, 2 kylkiluuta murtui ja jalasta meni nivelside, mustelmilla olen päästä varpaisiin, täältä sairaalasta kirjoittelen. Kiitti rakas että autoit minua näkemään arvoni!

Vierailija
2011/6330 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukkupylly kirjoitti:

Pieraisin, olisi pitänyt naisena pidätellä ja kaikenlisäksi haisi pahalle, ois pitänyt kuulemma ruusuilta ja kukkasilta tuoksua

Siihen mennessä en ollut pieraissut hänen kuultensa enkä haissut, yleensä pidättelin ja menin ulos paukuttelemaan, tapahtuneesta on nyt 4 päivää, vieläkin kylki ja käsi kipeänä, 2 kylkiluuta murtui ja jalasta meni nivelside, mustelmilla olen päästä varpaisiin, täältä sairaalasta kirjoittelen. Kiitti rakas että autoit minua näkemään arvoni!

Toivottavasti teet rikosilmoituksen! Voimia ❤️

Vierailija
2012/6330 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivalla eräs humalainen setämies tuli vastaan ja huusi minulle, että "teidän m^slimit pitäisi kaikki t^ppaa". Olen mustiin pukeutunut pitkätukkainen hevimuija.

Vierailija
2013/6330 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paukkupylly kirjoitti:

Toivottavasti teet rikosilmoituksen! Voimia ❤️

Joo, ei tule enää lähellekään se mies. Täälläkin suurin osa naisista kirjoittaa kun mies suuttunut esim just noista kokonaisista mustapippureista keitossa, sydämenlyönnissä liian kovaa kun mies nukkuu ja häiritsee sitä, sitä jos nainen kulkee edellä jne. Maailma on sairas, varsin vaikeaa löytää miestä jolla olisi tilannetaju, empatiakyky ja muutenkaan mielenterveys kunnossa

Vierailija
2014/6330 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kirpparilla jota kaveri oli hehkuttanut. Siellä ei ollut kuin n.10 kuppaista myyntipöytää.

Muuten täynnä kiina tavaraa ns.lahjatavarana.

Kerroin hänelle että eihän tuo edes ole kirppari vaan krääsä kauppa. Veti herneet.

En nyt itse olisi kommentista suuttunut. Mutta sinun tilanteessani olisin itse sanonut esim. "Tykkään itse enemmän sellaisista kirppiksistä, missä on enemmän niitä kojuja kuin kirppiksen omaa kamaa myynnissä." Ja thats it. Olihan kommenttisi tyly siihen nähden, että tiesit ystäväsi tykkäävän kyseisestä kirppiksestä.

Siis mielestäni kommenttisi oli hyvinkin sellainen, että siitä voi loukkaantua. Ei suinkaan "oudoin asia" mistä joku voi suuttua.

Vierailija
2015/6330 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Kyllä 50 markkaa 90-luvulla oli oikeasti rahaa verrattuna vaikka johonkin kymmeneen euroon tänä päivänä.

Vierailija
2016/6330 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Viimeksi siitä, että kun ostan 13-vuotiaalle lapselleni vaatteet siten, että itse valitsen ne. Tiedän mistä hän pitää ja lapsi ei itse tykkää ostaa vaatteita. 

Tästä sain noottia, että en saa ostaa hänelle vaatteita, vaan lapsen pitäisi ne itse valita. Olin haavi auki, sillä tämän sanoi vielä ammattilainen / viranomainen. 

Kuinka monen 13 v lapsi ylipäätään itse valitsee ja ostaa vaatteensa?

Ja eikö olisi vielä pahempi jos en ostaisi niitä vaatteita lainkaan?

Teet niin tai näin, vanhempana saat aina p*skaa niskaan. 

Suurin osa tuon ikäisistä osaa itse valita vaatteensa, ja jopa haluaa tehdä niin. Sinulle on annettu palautetta aiheesta, varsinkin jos tuo ei ollut ainoa asia. Älä kasvata lapsesta avutonta ja riippuvaista.

Vierailija
2017/6330 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti ylipainoinen tuttavani muutti minua vastapäätä ja jossain vaiheessa sitten pyysi että auttaisin häntä pudottamaan painoa (ottaisin lenkeille yms. mukaan).

Toki suostuin ja aluksi laittelin vain viestiä kun olin lähdössä koiran kanssa kävelylle tai jotain muuta kevyempää (ylipainoa oli todella reilusti). No tämä meni siihen että joka kerta 15 minuutin kävelyn jälkeen alkoi valitus ja jouduimme koiran kanssa saattelemaan hänet kotiin ja jatkamaan lenkkiä kaksistaan.

Tästä hän suuttui ensin. Siis siitä että jatkoin koiran kanssa lenkkiä vaikka hän meni kotiin.

No tuota sitten jatkui kuukauden verran jonka aikana näin hänet useamman kerran pika-ruokalan pussin kanssa. Eihän tuosta sitten oikein tullut mitään. Suuttui minulle kun paino ei pudonnut ja mustamaalasi minua yhteisille tutuille kun en tarpeeksi auttanut. Suuttui myös jos oli nähnyt minut juoksulenkillä tai jos olin käynyt salilla. Tahallaan kuulemma halusin häntä sabotoida vaikka hän ei halunnut salille eikä pystynyt juoksemaan.

Lopulta suuttui lopullisesti kun olin käynyt yhteisen tutun kanssa golffaamassa ja häntä ei oltu kutsuttu. Kuulemma en halua edes että hän laihtuu..

Vierailija
2018/6330 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikkauksessa jonka piti olla rutiini-juttu ja sen jälkeen suht nopea toipuminen. Menikin sitten vähän mönkään, menetin paljon verta ja olin kaksi viikkoa sairaalassa + vielä 2 kk kotona toipumassa. Leikkausarvesta tuli kolme kertaa suurempi kuin piti, joten en saanut mm. nostaa mitään maitopurkkia raskaampaa moneen viikkoon.  Tästä syystä en päässyt kaverini valmistujaisjuhliin, jotka olivat 2 viikkoa leikkauksen jälkeen ja hän katkaisi välit. 

Vierailija
2019/6330 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pöntön pumppaamatta kakan jälkeen kyläilemässä ollessani aivan vahingossa! :(

Vierailija
2020/6330 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies otti kaupan karkkihyllyllä jonkun karkkipussin ja totesin vain ohimennen, että maistoin niitä karkkeja joskus, enkä pitänyt niistä.  Lisäsin kyllä, että hän voi syödä niitä, jos haluaa. Ei auttanut suuttumukseen. Sille oli muutenkin kovin vaikeaa, jos en pitänyt täsmälleen samoista asioista. Tai oikeastaan se, jos sanoin sen ääneen vaikka miten neutraalisti tahansa. Hän oli myös ajaa autolla ojaan raivon takia, kun totesin, että onpa harmi, kun hänen sukulainen ei voinutkaan tulla käymään, koska oli viemässä minua paikkaan X. Kiva tunne, kun auto heittelehtii tiellä ja tämä yksi hakkaa rattia huutaen noin oudon asian takia.