Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1981/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin 7lk luokkalaiselle euron, että saa kaakaon automaatista. Seuraavana päivänä hän toi minulle euron takaisin, aukaisin käden ottaakseni euron kolikon vastaan niin hän kaatoi käteen 5 senttisinä sen euron. Puolet valui lattialle.

Vierailija
1982/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin 7lk luokkalaiselle euron, että saa kaakaon automaatista. Seuraavana päivänä hän toi minulle euron takaisin, aukaisin käden ottaakseni euron kolikon vastaan niin hän kaatoi käteen 5 senttisinä sen euron. Puolet valui lattialle.

Mikä tässä tarinassa oli se outo asia, josta suututtiin ja kuka suuttui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle raivosi puhelinmyyjä viime viikolla. Annoin äijän kertoa myyntipuheensa ja sanoin ystävällisesti, että kiitos, mutta minua ei kiinnosta tarjouksenne. Alkoi huutamaan, että tajuatko sinä edes mitä midän firma tekee, vastaa kyllä tai ei! Sanoin, että nyt on varmaan turhaa tuhlata enempää kummankaan aikaa, en ole kiinnostunut. Hän jatkoi tivaamistaan, että kerroppas nyt tiedätkö vai et mitä teemme ja siinä vaiheessa painoin puhelimen punaista luuria. Soitti takaisin saman tien, annoin soida ja pistin numerolle eston.

Vierailija
1984/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans sanoin puhelinmyyjälle heti ei kiitos, niin se parahti että ethän sä edes tiedä mitä oltiin tarjoamassa. Sanoin uudelleen ei kiitos ja hyvää päivänjatkoa ja suljin puhelimen.

Vierailija
1985/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle raivosi puhelinmyyjä viime viikolla. Annoin äijän kertoa myyntipuheensa ja sanoin ystävällisesti, että kiitos, mutta minua ei kiinnosta tarjouksenne. Alkoi huutamaan, että tajuatko sinä edes mitä midän firma tekee, vastaa kyllä tai ei! Sanoin, että nyt on varmaan turhaa tuhlata enempää kummankaan aikaa, en ole kiinnostunut. Hän jatkoi tivaamistaan, että kerroppas nyt tiedätkö vai et mitä teemme ja siinä vaiheessa painoin puhelimen punaista luuria. Soitti takaisin saman tien, annoin soida ja pistin numerolle eston.

Kauhea kiusaus sanoa "kyllä tai ei".

Vierailija
1986/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirpparilla jota kaveri oli hehkuttanut. Siellä ei ollut kuin n.10 kuppaista myyntipöytää.

Muuten täynnä kiina tavaraa ns.lahjatavarana.

Kerroin hänelle että eihän tuo edes ole kirppari vaan krääsä kauppa. Veti herneet.

Vierailija
1987/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ovessa tuli vauhdilla vastaan joku vihaisen oloinen teinipoika. Kiroili ja haukkui kun en heti astunut sivuun ja antanut herralle tietä. Elämä vissiin vtutti niin että piti sivullisille raivota.

Vierailija
1988/6330 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex suuttui kun en lähtenyt muksujen ja hänen kanssaan hiihtämään lenkkiä ladulle, käski kaikkia suksimaan vithuun sitten ja mentiin muksujen kanssa pulkkamäkeen sitten. Syy miksi en lähtenyt hiihtämään oli se että en omistanut suksia silloin enkä vieläkään. Ei kelvannut syyksi.

No entäpä jos olisit lähtenytkin "hiihtämään" siis mennyt ladulle ilman suksia , mitä arvelet mitä exäsi olisi tuumannut? Olisit mallannut hiihtämistä ja suksisauvoilla työntelemistä.

Hulluille kannattaa joskus koemielessä tehdä mieliksi.

Vierailija
1989/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saanut mieheni yrityksistä huolimatta orgasmia.

Hän suuttui.

Vierailija
1990/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä mikään älyttömän outo, mutta kaikkein tuoreimpana mielessä: joku vanhempi nainen alkoi raivoamaan minulle kun en ollut laittanut turvavyötä kiinni bussissa. Käytän kyllä aina turvavyötä pitkillä bussimatkoilla, mutta kyseinen bussi oli vielä asemalla ja lähtöön oli yli 10 min aikaa joten en ollut vielä viitsinyt laittaa vyötä kiinni. Sain johonkin hänen ravoamisensa väliin soperrettua että "bussi ei ole vielä lähtenyt" ja tämän jälkeen hän oli hiljaa.

Olin vahingoniloinen kun hän nukkui vähän pysäkkinsä ohi. 

Vierailija
1991/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kirpparilla jota kaveri oli hehkuttanut. Siellä ei ollut kuin n.10 kuppaista myyntipöytää.

Kerroin hänelle että eihän tuo edes ole kirppari vaan krääsä kauppa. Veti herneet.

Kuulostat kyllä ylimieliseltä törkyturvalta. En noin tympeää akkaa kattois hetkeäkään. Ja missäköhän tää sun kymmenen pöytää täynnä kiinakrääsää oleva kippis muka on? Pikku prinsessaa kiukutti ja vittuili kaverilleen, kunnes kaverille riitti.

Vierailija
1992/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ystävältä velkaa takaisin, kun hän ei ollut sovittuun päivään mennessä sitä maksanut .

Itselläni oli tuolloin todella huono rahatilanne ja ystävä taasen sai ruoka-apua myös äidiltään.

Olin kuulemma hemmoteltu, eikä minulla ollut tajua aikuisen ihmisen elämästä ja köyhyydestä.

Ko. ihminen myös kirjoitti someen avautumisen aiheesta.

Ei maksanut velkaansa ja söin loppukuun nuudeleita ja riisiä.

Vierailija
1993/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri hrhkuttaa jotain kauppaa eikä se ole omaan makuun niin voihan siitä kohteliaammin sanoa että ei ollut ihan sitä mitä odotin. Muuten tulee varmaan loukkaantunut olo jos toinen lyttää että sehän on joku paskaa myyvä krääsäkauppa. Hienotunteisuutta peliin vähän.

Vierailija
1994/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelun jälkeen ensimmäisessä työpaikassani. Kesäloman lähestyessä varasin ensimmäiselle palkallisella kesälomalleni matkan etelän aurinkorannalle heinäkuussa. Toinen työntekijä alkoi pitämään kovaan ääneen luentoa siitä, miten "TALVELLA matkustetaan etelään! Kesällä voi matkustaa KOTIMAASSA".

Sama henkilö raivosi siitä, ettei johto toteuttanut hänen hyviä ideoitaan työpaikalla. Hän esitti usein mielipiteitään toisten työntekijöiden tehtävistä ja teki uuden organisaatiokaavion, vaikka oli vain tavallinen asiakaspalvelija, jonka tehtäviin ei kuulunut minkäänlainen työnjohto. Edellisessä työpaikassa esimies oli kuulemma kuunnellut häntä.

Vierailija
1995/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alivuokralainen raivostui kun oli laittanut yhtenä päivänä vessaan (koska talkkari oli tulossa korjaamaan huoneeni parvekkeen ovea ja pelkäsin kissan puolesta). Alivuokralainen oli kutsunut tuttuun tapaansa 2 henkilöä useaksi päiväksi kylään pieneen huoneeseensa ja heidän oli määrä saapua juuri saman päivän iltana. Oli ihan maailmanloppu että vessassa saattaisi haista kissan jätökset kun hänen vieraansa saapuisivat. Tästä kehittyi kauhea paskamyrsky vaikka vakuutin että siivoan kyllä kaikki kissan mahdolliset aiheuttamat sotkut, kuten olen aina ennenkin tehnyt, heti kun tulisin kotiin (ennen kuin hänen vieraansa edes saapuisivat). Vuokralainen alkoi myös väittämään että kissa oli naarmuttanut yhtä hänen ~10e arvoista tavaraansa vessassa ja vaati minua maksamaan ~10e hänelle. Suostuin sillä ehdolla että saisin kyseisen tavaran sitten itselleni. En kuitenkaan lopulta ikinä edes nähnyt koko tavaraa... 

Kyseinen henkilö vaihtoi onneksi osoitetta hyvin pian tapahtuneen jälkeen --- olen hyvin kiitollinen että pääsin näinkin helpolla eroon hänestä, hän oli kaikin tavoin kaikkein vaikein/rasittavin vuokralainen/kämppäkaveri mitä minulla ikinä oli.

Vierailija
1996/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alivuokralainen raivostui kun *olin laittanut yhtenä päivänä *kissan vessaan (koska talkkari oli tulossa korjaamaan huoneeni parvekkeen ovea ja pelkäsin kissan puolesta).

Apua, oon kovassa kuumeessa just nyt, anteeksi jos tässä tekstissä on ihan hirveesti virheitä...

Vierailija
1997/6330 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut AV-mammat vetäs herneet nenään, mun huonosta provo-aloituksesta, joka meni kuitenkin läpi

Vierailija
1998/6330 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan kirppiksen tasosta kanssasi samaa mieltä mutta jos ilmaisit asian noin rumasti niin en ihmettele miksi kaverisi loukkantui..

Vierailija
1999/6330 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä löi mua koska mun sydän löi liian voimakkaasti ja se häiritsi sen nukkumista

Vierailija
2000/6330 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veli suuttui kun syntymäpäivillä meidän 3-vuotias innostuessaan halasi 1-vuotiaan serkkunsa kumoon ja pienempi hieman säikähti. Veli ilmoitti jälkikäteen äitimme kautta etteivät voi enää tavata perhettämme, kun ei ole ”turvallinen olo” lapsemme seurassa 🤯

Saattaa olla erilainen tilanne, mutta itselläni on ystävä jonka 3-vuotiaalla myös tapana "halata 1-vuotiaani kumoon". Lapsi tekee tätä usein ja oma lapseni selkeästi pelkää häntä. On ennalta-arvaamaton ja kovakourainen. Lapsen äiti ei puutu asiaan millään lailla, ei kiellä tai ohjeista, vaikka lastani selkeästi sattuu ja pelottaa.

Ja tämä "halaaminen" ei ole ainoa tapa miten on satuttanut. Tarvitsisi varmaan itsekin sanoa suoraan ettei nähdä enää, mutta onneksi nähdään valmiiksi jo niin harvoin ja asutaan kaukana toisistamme....