Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
81/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tää.

Mies seukkasi, pani vuoden verran toista ja kun jäi kiinni niin valehteli molemmille daameille. Molemmat tietty uskoi miestä kunnes naiset vihdoin puhuivat keskenään. Voisi sanoa, että mies oli tuplapetturi.

https://exrouva.blogspot.com/2018/12/mita-tehdaan-kun-jaa-kiinni.html

No hyi, luin tuon blogikirjoituksen ja minusta tuo bloggaaja kyllä alistui seksuaaliselle hyväksikäytölle. Tosiaan vapaaehtoisesti, mutta en ymmärrä, miten joku voi/haluaa tehdä tuollaista. Kuten kirjoituksen loppupuolella on miehen viesti "Sä et koskaan kieltäytynyt mistään" tms,.

Vierailija
82/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaveriporukalla viihteellä, kun kiinnitimme huomiota iloisesti yksin tanssivaan nuoreen mieheen.

Hän lyöttäytyi jossain vaiheessa seuraan ja kehui, että hänestä tulee isä, että vaimo on just synnyttämässä.

Onniteltiin siinä tietenkin.

(Vähän ihmettelin, miksei mies ollut itse synnärillä, mutta en sanonut mitään)

Noh loppuillasta sitten mies lähti vieraan naisen matkaan, eikä kauheasti ollut epäilystä, että mitä olivat menossa tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetuttujen peheeseen syntyi neljäs vauva. Vauva oli iltatähti muiden lasten ollessa yli 10v. Mutta me kaikki tiesimme, paitsi aviomies ja vanhemmat sisaruksetkin tietenkin, että lapsen isä olikin aviomiehen paras ystävä. Aviomies sai yllättäen sydänkohtauksen ja kuoli lapsen ollessa 3v. Onneksi totuus lapsen isyydestä ei tullut ilmi miehen eläessä. Äiti kertoi vanhemmille sisaruksille isän kuoleman jälkeen totuuden. Hieman ehkä viilenevät välit Äitiin, jostain oudosta syystä. Äiti myös alkoi melkein samantien seurustelemaan tämän nuoremman lapsen isän kanssa miehensä kuoleman jälkeen. Mitä sitä nyt kauaa suremaan.

Vierailija
84/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset parhaat kaverit, heidän miehensä parhaat kaverit. Toinen pari seurustellut yli 10 vuotta ja vuoden verran naimisissa, toiset seurustellut myös lähemmäs sen verran ja häät tulossa parin kuukauden päästä, kaikki käytännössä valmista. Kunnes käy ilmi, että morsiamella ja tällä toisella miehellä on suhde, ollut jo pidemmän aikaa. Häät peruuntu ja toiselle parille tuli avioero ja parin kuukauden päästä pettäjämorsian olikin jo raskaana kolmannelle miehelle :) 

Joku saattaa tunnistaa tarinan.

Vierailija
85/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tää.

Mies seukkasi, pani vuoden verran toista ja kun jäi kiinni niin valehteli molemmille daameille. Molemmat tietty uskoi miestä kunnes naiset vihdoin puhuivat keskenään. Voisi sanoa, että mies oli tuplapetturi.

No nyt ei kyllä auennut, eihän mies seurustellut kummankaan kanssa vaan fwb kyseessä, ei kai silloin ole pettämisestä kyse vaikka valehtelisi muiden panojen olemassaolosta? Toinen mikä särähti silmään niin kirjoittajan "rakastellessa harvinainen orgasmi", mitä järkeä ryhtyä siemenmaljaksi jos ei itse saa tyydytystä?

Vierailija
86/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva "ystävätär" pani sulhasen puolituttua muutamia kertoja. Ihastui sitten tähän vähän isomminkin puolituttuun ja koitti päästä ihastumisen tunteestaan eroon "pimppaamalla" sinkkukaverin ja tämän puolitutun yhteen, samalla kuitenkin jatkaen salapanoja puolitutun kanssa. 

Lopulta tilanne paljastui "pimpatulle" (eli mulle), joka oli ehtinyt vähän ihastua tähän mieheen. Kauhea sotku. Koko kesä meni selvittäessä draamaa ja koittaessa kasata luottamusta takaisin ihmisiin. Elämän oppitunti...

Ainoa kuka ei tiedä asiasta vieläkään on ystävättären aviomies. Saman kesän alkusyksystä tuli raskaus. Tuntuu että tämä nainen yritti nopeasti lapsella paikata parisuhteen vajavaisuuksia ja "unohtaa" ihastuksensa. Nyt lapsi on kaiken keskipiste ja parilla näyttäisi menevän ihan hyvin. Lapsen tulon jälkeen elämän prioriteetit ovat täysin muuttuneet. Onneksi.

Vierailija
87/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa oleva "ystävätär" pani sulhasen puolituttua muutamia kertoja. Ihastui sitten tähän vähän isomminkin puolituttuun ja koitti päästä ihastumisen tunteestaan eroon "pimppaamalla" sinkkukaverin ja tämän puolitutun yhteen, samalla kuitenkin jatkaen salapanoja puolitutun kanssa. 

Lopulta tilanne paljastui "pimpatulle" (eli mulle), joka oli ehtinyt vähän ihastua tähän mieheen. Kauhea sotku. Koko kesä meni selvittäessä draamaa ja koittaessa kasata luottamusta takaisin ihmisiin. Elämän oppitunti...

Ainoa kuka ei tiedä asiasta vieläkään on ystävättären aviomies. Saman kesän alkusyksystä tuli raskaus. Tuntuu että tämä nainen yritti nopeasti lapsella paikata parisuhteen vajavaisuuksia ja "unohtaa" ihastuksensa. Nyt lapsi on kaiken keskipiste ja parilla näyttäisi menevän ihan hyvin. Lapsen tulon jälkeen elämän prioriteetit ovat täysin muuttuneet. Onneksi.

Pimppaaminen? Mitä hittoa nyt taas.

Vierailija
88/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tää.

No hyi, luin tuon blogikirjoituksen ja minusta tuo bloggaaja kyllä alistui seksuaaliselle hyväksikäytölle. Tosiaan vapaaehtoisesti, mutta en ymmärrä, miten joku voi/haluaa tehdä tuollaista. Kuten kirjoituksen loppupuolella on miehen viesti "Sä et koskaan kieltäytynyt mistään" tms,.

Minäkin luin tuon ja ajattelin samoin. Mies halusi nussia ja toinen antoi tehdä mitä mies halusi. Ällöttävä äijä! Onneksi bloggaaja pääsi eroon moisesta saastasta.

Vierailija
89/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli viettämässä joulua miehensä veljen luona. Tällä veljellä siellä vaimo ja muutama lapsi. Tällä ystävälläni mies ja heillä muutaman kk ikänen vauva. Ja tämä ystäväni pani tuota miehensä veljeä siellä kun muu porukka nukkui. Ja pariinkiin kertaan. Ei luoja.

Vierailija
90/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin pettämistarina, jonka tiedän, on oma tarinani, jossa vaimollani oli salasuhde tuttuumme lähes vuoden ajan (kunnes ratkaiseva kiinnijääminen tapahtui). Valehtelua, peittelyä, tulevaisuuden suunnitelmia. Kaksoiselämää, jonka tuomia ongelmia päivittäisessä elämässä yritti sälyttää kontolleni. Oli "erilleen kasvamista", "tunteiden laatumista", "kaveruutta", "masennusta", "fyysistä ja psyykkistä ongelmaa". Tapailivat kuitenkin milloin missäkin ja vaimokin oli täysissä voimissa, vaikka toisin väittikin. Ja vaikka asiaa epäilin, ei myöntänyt, ei edes aukottomien todisteiden edessä. Tällöinkin kielsi kaiken ja yritti kääntää asiaan syykseni ja kontolloni.

Yleisesti ottaen kamalimpana pettämistarinana pidän pitkään jatkuneita, suunniteltuja tai suunnitelmallisia pettämisiä, joissa omaa kumppania tai muita asiaan liittyviä henkilöitä vedätetään tietoisesti.

Tosin kyllähän tuo "pariskunnan molemmat osapuolet saman isän lapsia" -kuulostaa kamalalta ja moni muukin tarina. Pettämällä toista saat ainakin yhden, todennäköisesti monen monen muun elämän sekaisin.

Vierailija
91/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varmasti ole kamaLIN (näiden tarinoiden perusteella tätä tapahtuu enemmänkin), mutta kamala tapaus kuitenkin joka sattui omalle kohdalleni.

Olin 20v. nainen kun tapasin harrastuksessa 40v. miehen. Olin tuolloin seurustellut vain kerran ja olin muutenkin varovainen miesten suhteen. Jotenkin tuo 40v. mies sai minun luottamukseni voitettua, ehkä juuri siksi että hän oli sellainen turvallinen, isällinen hahmo minulle ujolle nuorelle naiselle. Ystävystyimme, jaoimme kaikkia henkilökohtaisimpiakin asioita, puhuimme kaikesta (tai näin luulin). Lopulta ystävyyssuhteemme eteni seksiin. Sanoin, etten halua ikäeron takia seurustella, joten sovimme olevamme ystäviä ja harrastavamme seksiä miten hyvältä tuntuu. Mies oli kertomansa mukaan eronnut avioliitosta puoli vuotta aiemmin, joten hänellekin sopi se ettei näin nopeasti alkaisi vielä seurustelemaan kenenkään kanssa. Puhuimme aika monesti myös tuosta avioerosta ja siitä kuinka raskasta se oli ollut hänelle. Olin tukena parhaani mukaan. Mies vietti aikaa kanssani ja auttoi monissa arkipäivän jutuissa, esim. vaihtoi pyörääni renkaat ja korjasi kotonani tiputtavan putken ym. Olimme mielestäni läheiset ystävät ja olin onnellinen siitä, että olen saanut elämääni tuollaisen ihmisen

Sitten eräänä päivänä ihan sattuman kaupalla minulle paljastui totuus. Seksisuhdettamme oli kestänyt noin puoli vuotta ja ystävyyttä vähän kauemmin, kun sain tietää että mies on edelleen naimisissa, asuu vaimonsa JA HEIDÄN KOLMEN LAPSEN kanssa. Avioero oli ihan satuilua, ei mikään sellainen ollut tapahtunut eikä edes suunnitteilla.

Me olimme tavanneet minun luonani tai miehen mökillä, jossa hän kertoi asuvansa kunnes saa avioeron jäljiltä raha- ja asumiskuviot kuntoon. Nyt jälkikäteen en voi kuin pyöritellä silmiäni sinisilmäisyydelleni, mutta tuolloin olin nuori eikä minua koskaan oltu tuolla tavalla petkutettu, joten ilman muuta luotin miehen sanaan. En tiedä miten mies oli selitellyt yhteistä aikaamme ja välillä öitämmekin vaimolle, onko sitten ollut "työmatkalla" vai missä.

Totuuden paljastuttua olin aivan järkyttynyt ja katkaisin välittömästi välit mieheen. Hän yritti soitella ja viestitellä, laitoin vain viestin että en halua kuulla hänestä enää ikinä mitään ja että hänen ajattelunsakin oksettaa minua. Mielestäni mies petti aivan kamalalla tavalla sekä vaimonsa että minut: minulla on korkea moraali enkä MILLOINKAAN tahallani sekaantuisi varattuun mieheen, ja hän huijasi minut tekemään niin. Tunsin myös itseäni kohtaan inhoa pitkään tuon jälkeen.

Parin kuukauden kuluttua tapahtuneesta asia vaivasi minua edelleen niin paljon, että lähetin vaimolle nimettömän viestin missä kerroin tapahtuneesta. Uskon hänen saaneen sen, mutta käsitykseni mukaan he eivät ole eronneet. Näistä tapahtumista on nyt useampi vuosi, muutaman kerran olen törmännyt mieheen enkä vastaa hänen tervehdykseensä. Täytyy sanoa että nuoruuden sinisilmäinen uskoni ihmisten rehellisyyteen karisi tuon kokemuksen myötä kerralla. Ihminen jota pidät hyvänä, jonka sanaan luotat ja jolle uskot omia salaisuuksiasi, voikin olla täysi petturi ja kaikki pelkkää valetta.

Vierailija
92/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin noin puolivuotta miehen kanssa, joka ilmeisesti oli seksiaddikti. Molemmilla oli samanlainen näkemys tulevaisuudesta, kemia klikkasi hyvin yhteen ja seksiäkin oli lähes päivittäin. Miehelle se ei kuitenkaan riittänyt vaan tapaili viikottain muita naisia seksisuhteen merkeissä. Myönsi asian suoraan, kun ex-puoliso otti yhteyttä. Ei yhtään häpeillyt asiaa eikä ollut mitään järkevää syytä. 

Vierailija
93/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohooja kiipesi seinätikkaita ylös, kun tikkaiden kiinnitykset äkkiä pettivätkin ja nuohooja putosi satuttaen itsensä pahasti.

Vierailija
94/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pani naisen koiraa. Jätän kertomatta miten jäi kiinni, muuten joku tunnistaa.

Krisu ja tanskandoggi?

Vierailija
95/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei varmasti ole kamaLIN (näiden tarinoiden perusteella tätä tapahtuu enemmänkin), mutta kamala tapaus kuitenkin joka sattui omalle kohdalleni.

Olin 20v. nainen kun tapasin harrastuksessa 40v. miehen. Olin tuolloin seurustellut vain kerran ja olin muutenkin varovainen miesten suhteen. Jotenkin tuo 40v. mies sai minun luottamukseni voitettua, ehkä juuri siksi että hän oli sellainen turvallinen, isällinen hahmo minulle ujolle nuorelle naiselle. Ystävystyimme, jaoimme kaikkia henkilökohtaisimpiakin asioita, puhuimme kaikesta (tai näin luulin). Lopulta ystävyyssuhteemme eteni seksiin. Sanoin, etten halua ikäeron takia seurustella, joten sovimme olevamme ystäviä ja harrastavamme seksiä miten hyvältä tuntuu. Mies oli kertomansa mukaan eronnut avioliitosta puoli vuotta aiemmin, joten hänellekin sopi se ettei näin nopeasti alkaisi vielä seurustelemaan kenenkään kanssa. Puhuimme aika monesti myös tuosta avioerosta ja siitä kuinka raskasta se oli ollut hänelle. Olin tukena parhaani mukaan. Mies vietti aikaa kanssani ja auttoi monissa arkipäivän jutuissa, esim. vaihtoi pyörääni renkaat ja korjasi kotonani tiputtavan putken ym. Olimme mielestäni läheiset ystävät ja olin onnellinen siitä, että olen saanut elämääni tuollaisen ihmisen

Sitten eräänä päivänä ihan sattuman kaupalla minulle paljastui totuus. Seksisuhdettamme oli kestänyt noin puoli vuotta ja ystävyyttä vähän kauemmin, kun sain tietää että mies on edelleen naimisissa, asuu vaimonsa JA HEIDÄN KOLMEN LAPSEN kanssa. Avioero oli ihan satuilua, ei mikään sellainen ollut tapahtunut eikä edes suunnitteilla.

Me olimme tavanneet minun luonani tai miehen mökillä, jossa hän kertoi asuvansa kunnes saa avioeron jäljiltä raha- ja asumiskuviot kuntoon. Nyt jälkikäteen en voi kuin pyöritellä silmiäni sinisilmäisyydelleni, mutta tuolloin olin nuori eikä minua koskaan oltu tuolla tavalla petkutettu, joten ilman muuta luotin miehen sanaan. En tiedä miten mies oli selitellyt yhteistä aikaamme ja välillä öitämmekin vaimolle, onko sitten ollut "työmatkalla" vai missä.

Totuuden paljastuttua olin aivan järkyttynyt ja katkaisin välittömästi välit mieheen. Hän yritti soitella ja viestitellä, laitoin vain viestin että en halua kuulla hänestä enää ikinä mitään ja että hänen ajattelunsakin oksettaa minua. Mielestäni mies petti aivan kamalalla tavalla sekä vaimonsa että minut: minulla on korkea moraali enkä MILLOINKAAN tahallani sekaantuisi varattuun mieheen, ja hän huijasi minut tekemään niin. Tunsin myös itseäni kohtaan inhoa pitkään tuon jälkeen.

Parin kuukauden kuluttua tapahtuneesta asia vaivasi minua edelleen niin paljon, että lähetin vaimolle nimettömän viestin missä kerroin tapahtuneesta. Uskon hänen saaneen sen, mutta käsitykseni mukaan he eivät ole eronneet. Näistä tapahtumista on nyt useampi vuosi, muutaman kerran olen törmännyt mieheen enkä vastaa hänen tervehdykseensä. Täytyy sanoa että nuoruuden sinisilmäinen uskoni ihmisten rehellisyyteen karisi tuon kokemuksen myötä kerralla. Ihminen jota pidät hyvänä, jonka sanaan luotat ja jolle uskot omia salaisuuksiasi, voikin olla täysi petturi ja kaikki pelkkää valetta.

Huhhuh. Eiks voi vaan aatella et sait seuraa ja hyvää seksiä. Tarviiko ottaa niin vakavasti. Miehelläkin oli varmaan ihan hauskaa.

Vierailija
96/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tää.

No nyt ei kyllä auennut, eihän mies seurustellut kummankaan kanssa vaan fwb kyseessä, ei kai silloin ole pettämisestä kyse vaikka valehtelisi muiden panojen olemassaolosta? Toinen mikä särähti silmään niin kirjoittajan "rakastellessa harvinainen orgasmi", mitä järkeä ryhtyä siemenmaljaksi jos ei itse saa tyydytystä?

Paitsi että tuolla luki, että oli ollut sen toisen naisen kanssa liki 3 vuotta.

En tiedä teistä muista, mutta mä saan useimmiten orgasmin ihan muulla tavoin kuin penetraatiossa. Eikös tää bloggaaja tuolla kirjoita, että seksi oli hyvää? 

Seksuaalista hyväksikäyttöä toi on ollut...

Vierailija
97/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri muutettu omaan ihanaan kotiin pitkän odottelun jälkeen, mieheni lähti viettämään "poikien iltaa" toiselle paikkakunnalle.Aamulla ystäväni soitti heti kuuden jälkeen ja ilmoitti minulle , että mieheni oli edellisen illan viettänyt hyvin kiihkeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa ja lähtenyt naisen kanssa. Jatkoin vielä tovin mieheni kanssa mutta sitten päätin erota ja jatkaa yksin. Asunto tietenkin meni ja luottamus miehiin lopullisesti. Nyt olen naimisissa toisen miehen kanssa ja onnellinen, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
98/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli juuri todettu syöpä, kun häneen otti yhteyttä nainen johon miehellään oli ollut pitkään suhde. Tämä nainen oli kyllästynyt, kun luvattua eroa ei kuulunut ja oli päättänyt vauhdittaa asioita kertomalla ystävälleni.  Ja erohan siitä tuli, ystäväni nimittäin sanoi että jos hengissä selviää niin ottaa eron!  2 kouluikäistä lasta ja mies oli kuulemma näistä lapsistaankin naisystävälleen lupaillut yhteistä reissua, jossa pojat saisivat tutustua "äitipuoleensa". Tietenkään se reissu ei ollut toteutunut. Eikä mies ollut aikonut erota.

No, ero sitten  tuli mutta kaikki osapuolet jäivät sinkuiksi sillä mies ei enää sietänyt salarakastaan, liittonsa ´tuhonnutta naista , silmissään. 

Vierailija
99/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tää.

Höpö höpö. Molemmat tykkäsivät rajusta seksistä ja halusivat kokeilla kaikkea maan ja taivaan väliltä, eli ei edes ollut tarvetta kieltäytyä. Pettäjämies oli vain innoissaan tämän naisen avoimuudesta ja siksi hehkutti tuota, koska tyttöystävä ei suostunut kokeilemaan uusia juttuja.

Et edes tiedä mitä tekivät sängyssä ja silti kirjoitat "miten joku voi/haluaa tehdä tuollaista" - öö, eli miten joku voi haluta olla kokeilunhaluinen sängyssä? Voi kauhistus.

Minusta tuota blogia oli kiva lukea.

Vierailija
100/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut häissä, joissa sekä pappi että kaaso odottivat lasta sulhaselle. Erohan siitä tuli, kun asia myöhemmin selvisi ja hirveä soppa muutenkin.