Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
41/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan ex-mies palasi eräältä etelänlomalta uuden vaimonsa kanssa ja käski tuttavani, avovaimonsa kerätä kimpsunsa ja lähteä.

Eräällä toisella tutulla kävi niin, että yksi ilta oli paras ystävä ollut istumassa iltaa, ihan normi homma. Yhtäkkiä tuo ystävä oli alkanut puhua tuttavani miehen kanssa, että miten sisustusta muutetaan jatkossa kun asuvat yhdessä. Oli ollut suhde jo pitkään heillä.

Vierailija
42/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omin silmin todistanut. Laivalla kollega x muhinoi kollega y:n kanssa. Ei siinä mitään, mutta kollega x:llä oli pieni vauva avovaimonsa kanssa ja kollega y hehkutti parin päivän päässä fb:ssä, kuinka ihana kulta hänellä on, siis kihlattu, joka ei ollut mukana laivalla. Oksetti. Mitä se kollega y:n avomies oikein on nuollut sieltä petturipuolisonsa alapäästä...

Oltiin kanssa laivalla kavereiden kanssa. Meillä oli sellanen lapsuudenkavereiden reissu.  Yksi kavereista petti miestään kolmen eri miehen kanssa, mutta eri aikaisesti kuitenkin. Se päätti repästä kunnolla. Sen mies oli lapsen kanssa kotona. Ei tässä vielä mitään. Meidän porukassa oli yksi nainen  helvtin katkera tälle pettäjälle, koska se oli lämässä ollu vuosia sen mieheen. Ennen kun nämä siis alkoi olemaan kimpassa. Tämä katkera nainen manaili aikoinaan, että vtuttaa kun se tuli väliin sohimaan...

Tämä pettäjä myös laittoi faceen textin ihanasta miehestä hymiöitä ja kehuja sateli. Mutta tämä pettäjä ei tiennyt sitä, että katkera nainen oli kuvannu sen touhut.. Pettäjä mehutti miestään minkä kerkes ja sitten tuli se kuolinisku seinälle. Vttu tää katkera nainen pisti ne kuvat kaikkien näytille. Snadi paskamyrsky repes facebookissa.. Se sai hoidettuu eron facebookissa niille. Ei senkään pisteet noussut, mutta sen verran sitä vtutti sen muija touhu, kun ite ollu lämässä siihen äijään ja toinen pistää halvalla sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti vakavasti sairasta vaimoaan 5 vuotta toisen naisen kanssa. Mm. naisen syöpähoitojen ajan ja naisen maatessa koomassa teho-osastolla. Suhde jatkui vaikka mies iloitsi julkisesti vaimon henkiinjäämisestä. 

Vierailija
44/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini. Hän juoksi baareissa, joista tarttui mukaan se "maailman ihanin poikaystävä", suhdetta kesti vaihdellen pari päivää-muutama kuukausi, mutta juoksi noiden suhteiden aikana baareissa ja aina tarttui joku toinen mies mukaan. Kertoi aina minulle näistä, enkä todellakaan olisi halunnut tietää, inhoan pettämistä. Milloin pelkäsi olevansa raskaana miehelle, jonka kanssa oli pettänyt kumppaniaan, milloin pelkäsi sukupuolitautia jne.

Kamalin kuitenkin oli, kun tämä kaveri oli ollut jonkin aikaa erän miehen kanssa, ilmeisesti pettämättä tätä ja tuli käymään poikaystävänsä kanssa minun ja mieheni luona. Mieheni ja tämä kaverini poikaystävä olivat lämmittämässä saunaa ja minä olin tämän kaverini ja minun ja mieheni yhteisen kaverin kanssa sisällä. Pelasimme korttia, juttelimme ja joimme. Olin laittanut merkille, että kaverini flirttaili tälle minun ja mieheni kaverille, mutta mietin, että kuvittelen vain. 

En kuitenkaan kuvitellut, yhtäkkiä kaverini alkoi suutelemaan tätä minun ja mieheni yhteistä kaveria. Menin ihan ymmälleni ja lähdin vain ulos. Siis hänen poikaystävänsä oli ulkona, välimatkaa ehkä 50m ja vehtaa toisen miehen kanssa.

Seuraavana päivänä kerroin asiasta kaverini poikaystävälle, en vain voinut pitää tuota itselläni. Tämä minun ja mieheni kaveri ei ollut jotenkaan käsittänyt, että kaverini seurusteli, hän sai aivan kauhean morkkiksen asiasta. En ole ollut kaveriini yhteyksissä vuosiin, mutta yhteisten tuttujen kautta olen kuullut, että sama touhu jatkuu, tätä nykyä hänellä on kolme lasta, kaikki eri miehille, ikää vasta 22v. Ja neljäs tulossa, tämäkin uudelle miehelle.

Vierailija
45/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No omin silmin todistanut. Laivalla kollega x muhinoi kollega y:n kanssa. Ei siinä mitään, mutta kollega x:llä oli pieni vauva avovaimonsa kanssa ja kollega y hehkutti parin päivän päässä fb:ssä, kuinka ihana kulta hänellä on, siis kihlattu, joka ei ollut mukana laivalla. Oksetti. Mitä se kollega y:n avomies oikein on nuollut sieltä petturipuolisonsa alapäästä...

Oltiin kanssa laivalla kavereiden kanssa. Meillä oli sellanen lapsuudenkavereiden reissu.  Yksi kavereista petti miestään kolmen eri miehen kanssa, mutta eri aikaisesti kuitenkin. Se päätti repästä kunnolla. Sen mies oli lapsen kanssa kotona. Ei tässä vielä mitään. Meidän porukassa oli yksi nainen  helvtin katkera tälle pettäjälle, koska se oli lämässä ollu vuosia sen mieheen. Ennen kun nämä siis alkoi olemaan kimpassa. Tämä katkera nainen manaili aikoinaan, että vtuttaa kun se tuli väliin sohimaan...

Tämä pettäjä myös laittoi faceen textin ihanasta miehestä hymiöitä ja kehuja sateli. Mutta tämä pettäjä ei tiennyt sitä, että katkera nainen oli kuvannu sen touhut.. Pettäjä mehutti miestään minkä kerkes ja sitten tuli se kuolinisku seinälle. Vttu tää katkera nainen pisti ne kuvat kaikkien näytille. Snadi paskamyrsky repes facebookissa.. Se sai hoidettuu eron facebookissa niille. Ei senkään pisteet noussut, mutta sen verran sitä vtutti sen muija touhu, kun ite ollu lämässä siihen äijään ja toinen pistää halvalla sitä.

Kerrontatyylistä tulee mieleen omat päiväkirjat yläasteajoilta: kuka "oli lämässä" kehenkin jne. Ilmeisesti kyse on kuitenkin ihan aikuisista? On outoa, miten joidenkin touhut ja puheet jämähtää sinne yläasteelle. En osaisi kuvitella oikein mitään, mitä kertomuksessa kuvataan, tapahtuvaksi omassa kaveriporukassani. Toki on eroja ja uskottomuuttakin ollut mutta ei mitään suttuisia laivajuttuja ja julkisia Facebook-kostoja vanhojen Kaukonen vuoksi.

Vierailija
46/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karseaa luettavaa. Miten ihmiset kehtaa? Pettäjät on kyllä ihan alinta kastia. Eikä kyllä heru paljon sympatiaa niillekään, ketkä tietoisesti varattujen kanssa vehtaavat.

On näitä tapauksia omassakin tuttavapiirissä. Tiedän neljä vuotta seurustelleen pariskunnan, jonka mies sai suhteen aikana lapsen toisen naisen kanssa ja asia selvisi avovaimolle vahingossa vasta pitkän ajan päästä. Ei vaan voi millään käsittää...

Vierailija
47/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti, mutta samalla paikkakunnalla oleva tapaus: mies petti vaimoaan tämän vaimon edellisestä liitosta olevan tyttären kanssa. Suhde tuli ilmi kun tämä tyttö oli täysi-ikäinen, mutta huhut kertovat tapahtumien saaneen alkunsa jo aiemmin. Sittemmin mies muutti avoliittoon tämän (siinä vaiheessa ex-)vaimon tyttären kanssa ja välit ovat täysin poikki tyttären ja äidin välillä.

Jotenkin niin järkyttävän sairas kuvio, vaikka virallisesti ei ole mitään laitonta, kun suhde on julkisesti alkanut vasta kun toinen on täysi-ikäinen eikä mies ole koskaan ollut virallinen huoltaja.

Vähän samalainen juttu kuin Woody Allenilla

Olisiko kyseessä tämä tapaus? Muistan lukeneeni, on kyllä karseimpia.

https://www.studio55.fi/tositarina/article/aviomieheni-alkoi-suhteeseen…

No huh huh mikä tarina. Aika karseaa. Ukko on tietenkin sairain pääpahis, mutta jotenkin pahalta kuulostaa että tytär-äiti suhde on kokonaan poikki, tulee mieleen että jotain kieroutunutta siinäkin on täytynyt olla, että tuollaista on päässyt tapahtumaan ja äiti ei voi / halua kuulla enää tyttärestään mitään.

Vierailija
48/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini alkoi suhteeseen naimisissa olevan kahden lapsen isän kanssa.

Pyörittivät vaimon selän takana tuota touhua pari vuotta, sitten ilmeisesti jäivät kiinni.

Miehellä kaikki: kaunis vaimo, lapset, yhteinen talo, molemmat hyvissä töissä, historiaa takana vuosikausia.

Kaatoi sitten kaiken koska... en ymmärrä miksi.

Nainen laitteli facebookiin kuvia heidän pihastaan, lapsistaan jne. Ja yhteiskuvia miehen kanssa onnellisena. Voi vain kuvitella miltä tuntui kun kaikki paljastui.

Kaikista oksettavinta tuossa kuviossa oli "kaverini" suhtautuminen asiaan. Laitteli someensa kuvia miehen lahjuksista "MUN ihanuus toi mulle tämmösen"

Puhui kaikille miehestään (jättäen tietysti muille mainitsematta ettei olekaan yksin hänen miehensä...) aivan kuin asiassa ei olisi ollut mitään ihmeellistä että on toinen nainen, mies pyörittää suurimman osan aikaa perhe-elämää ja tekee kaiken salaa vaimoltaan.

Välit meni kaveriin tuossa rytäkässä, en vain voinut käsittää millainen ihminen hän oli.

Vierailija
49/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja äskeinen jatkaa vielä... Kaverin kertomuksista oksettavimpia oli, kun hänen oli pakko avautua kuinka olivat miehen kotona panneet suurinpiirtein miehen ja vaimonsa hääkuvan edessä.

Vierailija
50/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuosien suhde yli 30 vuotta aviossa olleeseen mieheen . Kertoi,että he joka pv vaimonsa kanssa sanovat toisilleen rakastavansa toisiaan. Me naidaan ku kanit levillä, kun järkätään sinä lomat sinne yhtä aikaa. Mun mies ollut 25v täys impotentti

Vierailija
51/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt varmaan karmein ole kuin mulle. Menin syksyllä kihloihin, kun mies niin kovasti halusi. Kuukauden kuluttua meni mökkilomalle naisen kanssa, jonka piti olla hänen exänsä. Tämän sain sattumalta selville, kun minulla ja tuolla exällä oli tietämättäni yhteinen tuttu, joka näki lomapäivityksen Facessa.

Infosin tuota exää, mutta hän on liian riippuvainen irrottautuakseen miehestä. On varmaan iloinen, kun lopetin suhteen mieheen saman tien. Jää laatumies hänelle kokonaan, tai ainakin minun osaltani.

Kyllä se, joka pettäjän kanssa jää yhteen, on kohtalonsa ansainnut. Vakka kantensa valitsee, niinkuin vanha kansa tietää.

Vierailija
52/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta ja kolme lasta, nainen painostaa vuosien ajan naimisiin menolla (mies varakas). No pienet häät sai, ja jokin aikaa ollaan naimisissa, kunnes yksi päivä tulee eropaperit postissa, mies ihan hämillään. Naisen tullessa kotiin,kysyy kirjeestä ja nainen sanoo aha ja alkaa pakkaamaan tavaroitaan. Nainen tunnustaa salasuhteen miehen serkkuun ja muuttaa kuulemma hänelle. Ajan saatossa selviää myös se, että nuorimmainen on tämän serkun lapsi. No sai nainen hyvät rahat erossa. Enää ei ole lasten kanssa tekemisissä, hylkäsi ne.

Vierailija
53/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään sisarusparin, siis veljen ja sisaren aviopuolisot "löysivät toisensa". Siinä meni välit paitsi puolisoihin, myös lapsiin.

Vierailija
54/554 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta perheessä. Isä on pappi, joka petti vaimoaan monta kertaa. Vaimo tiesi koska mies halusi että vaimo käyttää samoja vaatteita ja meikkejä kuten nämä hänen leidinsä.

Kunnes mies petti vaimoaan saman kirkon papin kanssa joka puolestaan oli naimisissa ja jolla oli lapsia. Kunnes pamahti paksuksi ja nykyään he ovat naimisissa.

Vierailija
55/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaksi kesää sitten viettämässä mökkiviikonloppua. Heräsin yöllä laittamaan puita takkaan ja ne piti hakea saunan eteisestä. Siellä oli siskoni naimassa miestäni - tai toisin päin. Melkoinen järkytys ja mies on nykyään eksä. Siskoakaan en ole sen jälkeen nähnyt.

Vierailija
56/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni on ollut kahdeksan vuotta suhteessa varatun miehen kanssa. Hän itsekin oli naimisissa mutta erosi aviomiehestään jo 4v sitten koska olivat sopineet jättävänsä puolisonsa ja jatkavan yhdessä. Nainen jätti miehensä, mies ei naistaan. Kuitenkin ovat jatkaneet yhdessä tätä salasuhdetta ja yhä tämä nainen odottaa että milloin mies lähtee nykyisestä liitostaan.

Molemmilla osapuolilla on lapsia. Kauhulla odotan että koskahan tämä kaikille paljastuu. Tosin olen nyt seurannut ystäväni kuihtumista, elämänilon menettämistä ja harmaantumista ja toivoisin että juttu paljastuisi rytinällä. Pääsisi jatkamaan elämäänsä yhdessä tai erikseen..

Vierailija
57/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasian viennin setämiehet työmatkoilla  toistuvasti naimassa pikkutyttöjä - vaimot kotona ylpeinä aviomiehistään.  Olen parhaani mukaan yrittänyt unohtaa -kuvottavinta mitä voi olla.

Hyi hitto!

Vierailija
58/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-aholla on vuosia kestänyt suhde ja yhteinen lapsi toisen naisen kanssa. Vaimo ei ilmeisesti tiennyt kuviosta, mutta kuitenkin onnitteli perheenlisäyksestä julkisesti.

Vierailija
59/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkispuolelta Sami Minkkinen! Jätti vaimonsa heti synnytyksen jälkeen, lähti toisen naisen matkaan, ja pamautti naimisiin heti kun ero oli selvä.

Vierailija
60/554 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri petti vaimoaan vaimon äidin ja molempien siskojen kanssa. Tosin eriaikaan, mutta kävi koko paketin läpi vuosien varrella. Yksikään heistä ole missään tekemisissä keskenää ja kaverilla on uus suhde. Edellisen suhteen naiset suht hämmentävää porukkaa, että yksi mies käy jokaisen, Ei paljon naisia painanut kenen miestä nssii.

Naisten vikako taas ja mies vaan toteuttaa miehistä luontoaan?