Tykkäisiköhän mies saada ennemmin pitkiä viestejä mutta harvemmin vai lyhyitä viestejä usein?
Joskus voi mennä päivä-pari väliäkin mutta sitten korvaantuu kyllä useammalla a4 kokoisella viestillä :D
Kommentit (24)
Miehenä pidän enemmän oikeista treffeistä. En välitä viesteistä ollenkaan. Jos saan pitkiä tekstirunoja todellisten tapaamisten sijaan, ärsyyntyy.
Tykkäisitkö sinä saada pitkää mjnaa harvemmin vai lyhyttä useammin?
Tykkäisin saada oikein pitkää k y r p ä ä usein.
Mitään tekstiseiniä en halua lukea. Normaalia viestimistä, mielellään ei sitäkään, vaan kasvotusten juttelua.
Siis mitä? Yksi tekstiviesti on suunnilleen A4 sivun kokoinen sisällöltään. Onko sulla kokemusta saada tämmöisiä viestejä? Onks ne myös jollain kuvalla? Nyt on muotia lähetellä myös kuvia.
Jos oot semmonen että oot saanut tämmöisiä ja tykkäät niistä niin mä voin laittaa enemmänkin sillä mä tykkään kirjoitella ja sen takia aina välillä roikunkin täällä. On kiva lukea ihmisten ongelmista ja suhteista ja yrittää keksiä jotain sanottavaakin - jotain ihan järkevää - kun taidan kuulua niihin jotka voisivat kysyä itseltään että enkö mä ole edes elänyt tätä elämääni edes. Riippuu mitä sillä elämisellä tarkoittaa. Mitäs tykkäät alla olevasta jonka just kirjoitin yhteen ketjuun ja tämä on kyllä pitkä viesti joka tuskin mahtuu yhteen A4:seen:
Naisten realistiset arvot parisuhteelle? Mitä ne arvot on ja jos voisi miehenä kopioida ne arvot? Kuka maksaa mitä ja saa huutaa naama punaisena mistä? Enemmistö naisista sivustolla on ollut pikässä suhteessa ja osaavat varmasti kertoa. //
IHMINEN = MIES + NAINEN... ovat toistensa kumppaneita kaikessa. Hyvä suhde on sellainen jossa tällä perusteella ollaan mies ja nainen mutta on joku aivotason yhteys joka myös aikaansaa riippuvuussuhteen ja rakkauden joka on eräänlainen riippuvuussuhde ja tässä suhteessa ollaan 'tasa-arvoisia' ja halutaan toisen parasta. Kehot ovat tavallaan 'yhteiset' minkä myös Raamattu taitaa sanoa jossakin muodossa. On luottamus ja luonnollinen toisen kunnioittaminen (ei mitään kummallisuuksia) mutta ei vahingoiteta toista tahalla kuten esimerkiksi pettämisellä. Ei valehdella toiselle.
Olisiko tämä joku asenne ja suhtautumistapa eikä niiinkään mitkään arvot. Jos parisuhteeseen syntyisi lapsia niin kuulun niihin naisiin joille mies on nro yksi ja sitten vasta lapset mikä ei tietenkään tarkoita sitä että lapsia ei rakastettaisi ja heistä ei huolehdittaisi - päinvastoin - hehän ovat rakkautemme 'tulos' (jotkut kutsuu hedelmäksi). Tästä aloitin ketjun kerran josta tuli valtavan pitkä ja jossa suurin osa naisista laittoi miehen kakkossijalle.
Talous on yhteinen eikä tasa-arvoon vaikuta se kuka mitäkin tekee ja miten paljon rahaa tuo talouteemme.
Minä en näe tässä mitään toteuttamisen vaikeutta. Miehiä joille tämmöinen suhde on ihan luonnollinen on oikeasti olemassa mutta olen ymmärtänyt että kaikille ihmisille suhde ei ole lainkaan mitään tämmöistä. Malli tulee ehkä myös kotoa ja minulla on ollut nuorena naimisiin menneet vanhemmat ja olen nähnyt myös isovanhempieni ja tavallaan myös sukulaisteni avioliittoja (suvussa paljon miehiä verisukulaisina joille sitten tulleet vaimot) ja näyttää siltä että 'meillä' mennään tämmösellä 'systeemillä'.
Olen mies ja romaanin pituiset viestit lähinnä kauhistuttaa, lyhyt ja ytimekäs on sopivin mielestäni.
Tälläkin palstalla on usein käsittämättömän pitkiä sepustuksia ja jaaritteluja.
Oma mieheni ei jaksa tekstailla kuin pakolliset, ja harvoin niitäkään. Silloin, kun hänellä on tylsää, niin saattaa viihtyä puhelimella vähän pidempään. Että jos hänelle tekstailet, niin kirjoita lyhyitä ja ytimekkäitä, äläkä todellakaan pommita usein. Ärsyyntyy helposti.
Riippuu miehestä. Et sinä täältä saa vastausta juuri sille miehelle.
Edellinen testaa pitkiä viestejä. IHAN KAMALAAHAN TOMMONEN ON! Ei noita kukaan lue oli sisältöä tai ei.
Minä haluan että joku kirjoittaa ja lähettää oikein romaaneita, monta A4 sivua kaikkea sisältöä mikä jonkun päässä ikinä liikkuu. Kiinnostaa kovasti. Tännekö niitä kirjoitatte vai minne - tuleeko ihan postissa? Mistä osoite?
Lyhyitä viestejä harvoin tai mieluiten ei ollenkaan. Mies haluaa saalistaa, ja kun nainen alistuu liian helposti saalistettavaksi, mies menettää mielenkiintonsa.
Yksinäiset ihmiset haluaa kommunikoida ja jotain mietittävää että ei iske mökkihöperyys. Jos ei halua niin ei mitään pitkiä sepustuksia kenenkään tarviste lukea.
Puhelut on keksitty myös, ja ääniviestit. Ei niidenkään tarvi olla mitään maratonia.
Pitkät viestit voivat olla rasittavia. Mieluummin lyhyitä ja usein, ei koko aikaa tosin. Nopeat vastaukset ovat kivoja, pitkät vastausajat laittavat aina miettimään.
Pelkkä parisanainen viesti esim - oot mielessä - on paljon kivempi kuin joku pitkä vuodatus.
Entä kuinka usein pitää tekstata miehelle, jonka kanssa on sutinaa, viestiyhteys avattu, mutta ei vielä mitään suhdetta? Itsellä vähän kesäkiireitä, eikä oikein järjellistä asiaa (en vielä tässä vaiheessa viitsi pommittaa mitään hempeilyjäkään) mutta pitääkö ylläpitää yhteyttä, ettei ala katsella muualle?
Oman kokemukseni perusteella miehet eivät ole hyviä kirjoittamisessa. Omiin lyhyisiinkin viesteihin vastaaminen voi tapahtua monen päivän päästä, jos ollenkaan. Puheluihin ei vastata, takaisin soitetaan jos muistetaan. Sanomattakin selvää: ei jatkoon.
Onko viikon tauko viestittelyssä ja yhteydenpidossa liikaa, jos on kiinnostunut? Vai kertooko se ettei ole kiinnostusta?
Itse ottaisin muutaman lyhyen viestin suht usein, eikä niin että jopa yli viikko taukoa.
Tuskin mitään :D