Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut
Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.
Kommentit (554)
En tiedä onko nyt kauhein, mutta kamalalla tavalla tullut tietoon. Nainen oli käynyt matkalla ja tullut sen jälkeen raskaaksi. Nainen aidosti on luullut, että lapsi on hänen oman miehensä. Koska pettäminen kuulemma tapahtui kondomia käyttäen, mutta ilmeisesti sitten rikkoutunut tms. No onnellinen avioliitto jatkui raskauden ajan, kävivät yhdessä ultrissa ja synnytysvalmennuksessa jne. Kun synnytys tapahtui, oli rakas aviomies siinä pitämässä tyyliin kädestä kiinni.
Sitten syntyvä vauva olikin puoliksi tummaihoinen.
Mies oli kuulemma purskahtanut itkuun, lattanut takin päälle ja lähtenyt saman tien sairaalasta. Ero heille tuli. Hyvin vähäsanainen ero. Mies ei halunnut olla enää missään tekemisissä.
Mies petti vaimoaan ja heillä lapsiakin oli/on.
Samanlaisia tarinoita on tuhansia.
Kauheata tarinassa oli vaimon aivosairaus, johon kuoli ja vasta sitten mulkero sai sanottua toiselle naiselle ettei kiinnosta.
Toivon, että mies ei kertonut kuolevalle vaimolleen että piti salasuhdetta. Antaisi toisen edes kuolla rauhassa.
Nuori pariskunta. Prameat Häät, lapsi ja omakotitalo isolla lainalla. Miehellä hyvä miespuolinen kaveri kenen kanssa kulki paljon metsästämässä lappia myöten ja viikonloppuisin baareissa. Jotenkin sitten selvis, että seksisuhdehan näillä miehillä on keskenään. Korttitalo rysähti rikki kertaheitolla.
Ja -90 luvulla naapurissa asui uusperhe. Jossa isäpuoli 40 v alkoi heilastella 15 v tutärpuolen kanssa. Rouva otti muut lapset ja muutti pois. Ainakin vielä muutaman vuoden päästä olivat yhdessä. Pitivät kesäkioskia. En voinut kuin ihmetellä mitä teinityttö näki siinä niskatukka plösöukossa. Saattoi sekin suhde vesittää monet läheiset perhesuhteet lopullisesti.
Nuori ihminen. Petti itseään. Elämä meni pilalle heti kertaheitolla.
Sisarpuolet (sama äiti, eri isät) panivat talon kellarissa, miehen vaimo yllätti kirjaimellisesti housut kintuissa.
Pariskunnan mies toimi rekkakuskina ja teki paljon työmatkoja Venäjälle. Kun ero tuli selvisi vaimolle, että miehellä oli 2. perhe Venäjällä (lapset jo teini-iässä) jota tämä oli muuttamassa Suomeen. Vaimolle hankittu autokin oli tämän toisen vaimon vanha. Pariskunnan yhteiset lapset olivat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.
Hyi kamala! Oliko seksiä ehtinyt olla? Miettikää jos löydätte täydellisen kumppanin, esittelette sen vanhemmille niin isä paljastaa, että se on hänen poikansa(/tyttönsä).
Avoimessa ja suvaitsevassa Ruotsissa tällainen suhde on ok ja naimisiin voi mennä.
Olin itse toinen nainen, tietämättäni asiasta.
Tapasin kaverin juhlissa miehen, jota kutsun Matiksi. Me tultiin juttuun ja flirttailtiin. Lisättiin toisenme Facebookissa kavereiksi, tämä oli sitä aikaa kun sinne lisättiin kaikki puolitutut. Toisten lähtiessä jatkoille kysyin ”Matilta”, lähtisikö hän meille. Tässä kohtaa kuului mutiseva ”mulla on vähän niinku öö melkeen tyttökaveri.”
Kysyin että onko suhde vakavakin? ”No öö ei, sillon tällön tapaillaan.”
Matti päätti tulla meille. Yhden illan jutun jälkeen mies lähti kotiinsa.
Parin kuukauden päästä etusivulleni ilmestyi kuva Matista, avovaimosta ja vastasyntyneestä vauvasta!
Tämän tapauksen myötä olen alkanut epäillä, jos kumppani ei halua laittaa yhtään mitään suhteeseen viittaavaa someen.
Mun kaveri (mies) oli harrastanut pikaisesti parkkipaikalla suuseksiä toisen miehen kanssa. Heti homman jälkeen mennyt kotia, jossa vaimo tästä täysin tietämättömänä oli alkanut pussailemaan kovasti. Ei ehkä olisi, jos olisi tiennyt isännän purskutelleen hetkeä aikaisemmin toisen isännän simennestettä suussaan.
Vierailija kirjoitti:
Pienellä paikkakunnalla tapahtunutta, perheenäidille 5 lasta iski elämään nuoruuden kaipuu ja alkoi 38v häärätä 20v pojan kanssa. Nöyryytti aviomiestään julkisesti kun kaikki tiesivät. Pulla uunissa ja sitten ruikutettiin takaisin kotiin toisen miehen lapsi mahassa.
Ei olis ottanut takasin.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aholla on vuosia kestänyt suhde ja yhteinen lapsi toisen naisen kanssa. Vaimo ei ilmeisesti tiennyt kuviosta, mutta kuitenkin onnitteli perheenlisäyksestä julkisesti.
Tää oli niin vastenmielinen tapaus että oksat pois. Vieläkö Halla - ah*t ovat naiimsissa, kuka tietää?
Jos vaimo ei traumatisoidu tästä kuviota niin sitten ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vuosien suhde yli 30 vuotta aviossa olleeseen mieheen . Kertoi,että he joka pv vaimonsa kanssa sanovat toisilleen rakastavansa toisiaan. Me naidaan ku kanit levillä, kun järkätään sinä lomat sinne yhtä aikaa. Mun mies ollut 25v täys impotentti
Ehkäpä sunkin miehellä on salarakas, se 25 v. Impotentti on sua kohtaan?
Onko myös Salarakkaan seksi elämä vaimon kanssa kuollutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pani tyttöystävän siskoa kun tyttöystävä oli suihkussa.
Sama mies (eri tyttöystävä) ensin kakkoseen omaa ja sitten tyttöystävän äiti otti poskeen myöhemmin illalla..
Tuohon pitää pyrkiä, siinä on pelimiehen otteet miehellä.
Voi olla.Mua kiinnostaisi tietää kenelle naiselle riittäis toi suihinotto? Klitoris kun ei ole suussa,vieläkään. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala! Oliko seksiä ehtinyt olla? Miettikää jos löydätte täydellisen kumppanin, esittelette sen vanhemmille niin isä paljastaa, että se on hänen poikansa(/tyttönsä).
Avoimessa ja suvaitsevassa Ruotsissa tällainen suhde on ok ja naimisiin voi mennä.
Här? Asun ruotsissa,en ole koskaan kuullutkaan.
Hirvein minkä tiedän on varmaan se missä olen itse ollut osallisena. En tiennyt vaimosta ja lapsista ja olin todella nuori, 14v ja äärimmäisen ihastunut nuorehkoon ja komeaan opettajaani. Harrastettiin seksiä monta kuukautta, hän oli mustasukkainen minusta ja olevinaan rakastunut minuun. 14-15 kesäiseen tyttöön. Hänellä oli kuitenkin +30v ikää. Vaimo oli sitten jotenkin saanut tietää ja huoritteli minut viesteissä, hän ei tosiaan tiennyt miten nuori olin. Oma äitini sitten luki viestit ja soitti tälle vaimolle perään että miksi hän käyttää tuollaista kieltä juuri 15v täyttäneelle tytölle. Siinä kaikki paljastui. Se, että mies oli käyttänyt hyväksi nuorta tyttöä oli tälle vaimolle pahin järkytys.
Luokkaretkeläinen kirjoitti:
Amk-opettaja petti vaimoaan ja pienten lastensa äitiä luokkakaverini kanssa viikon opintomatkalla. Suhde jatkui/jatkuu myös retken jälkeen ja ainakin koko luokkamme tietää asiasta. Yleistä tietoa ovat myös vaimon osoittamat epäilyt miestä kohtaan.
Ujon ja fiksun oloisesta miehestä kuoriutui humalassa muutenkin aika vastenmielinen flirttailija ja "pelimies", jota todellisuudessa naisopiskelijat veivät 6-0.
Kaikki arvostus meni opettajaani kohtaan, ja naurattaa miten tyhmä ja vietävissä mies on.
Vaimon kohdalla toivon, että löytää paremman.
Oletan että mies sai mitä pikkupää halusi.En sanoisi että vietiin.
Tästä kerrottiin iltapäivälehdessä, tapahtui muistaakseni espanjassa:
Morsian harrasti polttareissaan seksiä lyhytkasvuisen stripparin kanssa. Tunnusti, kun häiden jälkeen syntyi lyhytkasvuinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienellä paikkakunnalla tapahtunutta, perheenäidille 5 lasta iski elämään nuoruuden kaipuu ja alkoi 38v häärätä 20v pojan kanssa. Nöyryytti aviomiestään julkisesti kun kaikki tiesivät. Pulla uunissa ja sitten ruikutettiin takaisin kotiin toisen miehen lapsi mahassa.
Ei olis ottanut takasin.
Ei mies ottanutkaan takaisin kotiin,ihmettelin eukon röyhkeyttä: julkisesti heilastellut pikku pojan kanssa ja kuinka kehtaa pyytää takas kotia.
Opiskelijaporukan laivaristeilyllä yksi nainen villiintyi täysin laivalle olleesta palomiesporukasta.
Jälkikäteen kehui olleensa mm käsiraudoissa.
Maihin tullessa vastassa ollut miehensä sai osakseen sääliviä katseita.
Amk-opettaja petti vaimoaan ja pienten lastensa äitiä luokkakaverini kanssa viikon opintomatkalla. Suhde jatkui/jatkuu myös retken jälkeen ja ainakin koko luokkamme tietää asiasta. Yleistä tietoa ovat myös vaimon osoittamat epäilyt miestä kohtaan.
Ujon ja fiksun oloisesta miehestä kuoriutui humalassa muutenkin aika vastenmielinen flirttailija ja "pelimies", jota todellisuudessa naisopiskelijat veivät 6-0.
Kaikki arvostus meni opettajaani kohtaan, ja naurattaa miten tyhmä ja vietävissä mies on.
Vaimon kohdalla toivon, että löytää paremman.