Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset loukkaantuvat isyyden selvittämisestä vaikka on ENSISIJAISESTI lapsen oikeus tietää kuka isänsä on?

Vierailija
04.01.2019 |

Eivätkö naiset ajattele ollenkaan lastaan ja tämän oikeuksia silloin kun ottavat "itseensä" jos mies vaatii, että lapsen isyys selvitetään? Naiset ottavat tämän ensisijaisesti loukkauksena vaikka koko kuviossa pitäisi ajatella miestä sekä lasta. Mikä tässä asiassa on naiselle niin vaikeaa ja kiusallista toteuttaa tämä kuvio läpi? Mistä kumpuaa naisten itsekkyys?
Tietysti naisen _täytyy_ olla sitä mieltä, että miehen ja lapsen on halutessaan saatava selville totuus. Tietenkin, miksi ei pitäisi? Pitäisikö lapsen ja miehen elää epäluulossa koska "Naisen Uskollisuus"?

Kommentit (2252)

Vierailija
1141/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin iso hatun nosto niille rehellisille äideille , jotka itse vaativat DNA -testin, jos isäehdokkaita enemmän kuin yksi.

Respect!

JAaaaaaa, valmistautukaa hillittömään bashkamyrskyyn & teilaukseen 4....3....2....1......

Mikäs tuossa nyt on ihmeellistä? Silloin kun isäehdokkaita on monia, kaikkien mielestä varmasti on hyvä testata asia.

Mutta jos tiedän, että olin neitsyt mieheni tavatessa, enkä ole koskaan muiden kanssa ollut sen jälkeenkään, miksi vaatisin testiä? Ja todellakaan en hyväksyisi, jos mieheni vaatisi.

Avoimessa suhteessa testit ovat ihan ok. Monenlaiset testit itse asiassa. Mutta kun on ollut täysin uskollinen aina, tuollainen vaatimus on mielisairas, ja suhteen loppu.

Siis mitä, millä perusteella sinä nimittelet mielisairaaksi niitä, joilla on vaan erilainen näkemys maailmasta kuin sinulla? Minä näen sen niin, ettei toisesta voi järjellä ajatellen olla koskaan sataprosenttisen varma. Minä voin tietää varmasti etten ole pettänyt, mutta kumppani ei voi sitä tietää. Hän voi vaan uskoa ja omasta näkökulmastaan ottaa riskin että hän on väärässä. Lapsen isyys on niin suuri asia, että minusta on kohtuutonta vaatia toiselta pelkkää sokeaa uskoa kun tieto on niin helppo antaa. Saa tästä toki eri mieltä olla omassa suhteessaan, mutta tuollainen mielisairaaksi nimittely on kyllä pelkästään lapsellista.

Tiedätkö sinä, kuinka monta lasta miehelläsi on jo entuudestaan? Miten hän on todistanut sinulle heidän lukumääränsä?

Huoh. Milläköhän tavalla tuo on sama asia? Toisessa tapauksessa molemmat satsaa loputtomasti rahaa, rakkautta ja aikaa yhteiseen jälkikasvuun, toisessa tapauksessa spekuloidaan joidenkin ihmisten olemassaololla jotka eivät näy meidän elämässä mitenkään. Toinen on mahdoton todistaa, toinen äärimmäisen helppo. Mistä te näitä vertauksia oikein tongitte?

Kyllä se vaikuttaa, kun lapset saavat selville oikean isänsä ja haluavat muuttaa hänen luokseen. Jos teille tulla tupsahtaa yhtä aikaa kolme teiniä asumaan, niin vaikutus sinun elämään on iso.

Miksi ihmeessä teini haluaisi yhtäkkiä muuttaa aivan ventovieraan ihmisen luokse?

Vierailija
1142/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin iso hatun nosto niille rehellisille äideille , jotka itse vaativat DNA -testin, jos isäehdokkaita enemmän kuin yksi.

Respect!

JAaaaaaa, valmistautukaa hillittömään bashkamyrskyyn & teilaukseen 4....3....2....1......

Mikäs tuossa nyt on ihmeellistä? Silloin kun isäehdokkaita on monia, kaikkien mielestä varmasti on hyvä testata asia.

Mutta jos tiedän, että olin neitsyt mieheni tavatessa, enkä ole koskaan muiden kanssa ollut sen jälkeenkään, miksi vaatisin testiä? Ja todellakaan en hyväksyisi, jos mieheni vaatisi.

Avoimessa suhteessa testit ovat ihan ok. Monenlaiset testit itse asiassa. Mutta kun on ollut täysin uskollinen aina, tuollainen vaatimus on mielisairas, ja suhteen loppu.

Siis mitä, millä perusteella sinä nimittelet mielisairaaksi niitä, joilla on vaan erilainen näkemys maailmasta kuin sinulla? Minä näen sen niin, ettei toisesta voi järjellä ajatellen olla koskaan sataprosenttisen varma. Minä voin tietää varmasti etten ole pettänyt, mutta kumppani ei voi sitä tietää. Hän voi vaan uskoa ja omasta näkökulmastaan ottaa riskin että hän on väärässä. Lapsen isyys on niin suuri asia, että minusta on kohtuutonta vaatia toiselta pelkkää sokeaa uskoa kun tieto on niin helppo antaa. Saa tästä toki eri mieltä olla omassa suhteessaan, mutta tuollainen mielisairaaksi nimittely on kyllä pelkästään lapsellista.

Ehkä sinun ei kannata sillä "järjellä" ajatella, koska se järki on noin epäileväinen. On suuri loukkaus epäillä uskollista puolisoa noin suuresta petoksesta. En oikein äkkiä edes keksi, mikä voisi olla naiselle/raskaan olevalle naiselle(joka elää hyvässä ja pitkässä suhteessa mieheen, jonka kanssa luotton on aina pelannut)pahempi loukkaus, kuin se, että hänen uskollisuuttaan epäillään.   Jo se, että sinua epäillään syyttä pettäjäksi aviosuhteessa on paha loukkaus, saatika, että sinua epäillään tuollaisesta epärehellisyydestä. jos et voi mitenkään järjelläsi ajatella, että voit luottaa puolisoosi, ehkä sinun ei vain kannata lisääntyä.  Ei ole ollenkaan kohtuutonta vaatia, että normaali mies uskoo lapsen olevan hänen, kun sitä lasta on vaimon kanssa yhdessä alulle värkätty ihan molempien halusta.  Ja muunlaisia lapsia ei tarvitse alulle laittaa, kuin sellaisia, joilla on kunnon vanhemmat ja ne tietään kenen lapsia niillä asuu, ilman testejäkin. Aina kun isyystestiä tarvitaan, on asiat jo hakoteillä. Normaalissa suhteessa/perheessä niitä ei tarvita.

Ja kun ne sinulle on noin elintärkeitä, tee testit, ei se muilta ole pois, mutta ei siihen kaikkia kannata oman vainoharhaisuuden takia pakottaa.

Etkö hyvä ihminen ymmärrä, että nykyään ei ole puoletkaan tuollaisia idyllisuhteita. Näin ihanasti ei asiat mene oikeassa maailmassa.

No jos sinä jo tapailuvaiheessa olet aivan varma, että nainen pettää sinua, niin mikset kerro hänelle epäilyistäsi? Sano, että et hanki lapsia ilman isyystutkimuksia. Onko tämä sinulle mahdoton ajatus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Jos on noin erilainen näkemys maailmasta, se on hyvä syy etsiä kumppani, jolla olisi vähän samsnlaisempi.

Vierailija
1144/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Tiedätkö sinä, kuinka monta lasta miehelläsi on jo entuudestaan? Miten hän on todistanut sinulle heidän lukumääränsä?

Huoh. Milläköhän tavalla tuo on sama asia? Toisessa tapauksessa molemmat satsaa loputtomasti rahaa, rakkautta ja aikaa yhteiseen jälkikasvuun, toisessa tapauksessa spekuloidaan joidenkin ihmisten olemassaololla jotka eivät näy meidän elämässä mitenkään. Toinen on mahdoton todistaa, toinen äärimmäisen helppo. Mistä te näitä vertauksia oikein tongitte?

Kyllä se vaikuttaa, kun lapset saavat selville oikean isänsä ja haluavat muuttaa hänen luokseen. Jos teille tulla tupsahtaa yhtä aikaa kolme teiniä asumaan, niin vaikutus sinun elämään on iso.

Miksi ihmeessä teini haluaisi yhtäkkiä muuttaa aivan ventovieraan ihmisen luokse?

Ehkä siksi, että ei tykkää nykyisestä perheestä ja haluaa vaihtaa maisemaa. Ja voihan nykyinen isukki sanoa, että "tuossa on ovi, lähde", niin pakkohan se on etsiä joku majapaikka.

Vierailija
1145/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tarjosin tätä mahdollisuutta miehelleni sekä esikoisen että toisen lapsemme kohdalla, hän ei katsonut aiheelliseksi tehdä isyyden selvitystä. Esikoinen syntyi alle vuoden yhdessä olon jälkeen ja pikkusisarus sitten aikanaan avioliittoon. Itse tiedän että molemmat lapset ovat 100% varmasti mieheni, eikä mieskään näköjään ole tätä epäillyt.

En ymmärrä miksi isyyden selvittämisestä pitäisi loukkaantua, varsinkaan silloin jos salattavaa ei ole. Mielestäni on tietenkin ensisijaisesti lapsen oikeus tietää isänsä mutta yhtälailla myös miehen oikeus saada varmuus asiasta, johon hän on sitoutumassa loppuiäkseen (tai ainakin seuraavaksi 18 vuodeksi elatuksen muodossa).

Jos tämä on teille tärkeää, niin miksette ota sieltä omalta tililtä 100€ tilaatte testin ja teette. Lähetätte ja maksatte sen?

Miksi ihmeessä se on niin tärkeää, että veronmaksajat maksavat pakosta naapurin Jarin ja Pirjon testin, joka todistaisi heille, että heidän lapsensa on heidän yhteinen vaikkei kummallakaan ole epäilystä asiasta?

Maksatathan sinäkin alapäätutkimuksesi verovaroilla. Ei minua sinun valkovuototaipumukset kiinnosta, vaikka niiden maksuun joudun osallistumaankin.

Ja minä maksan sinun mielenterveysongelmiesi hoidot, eikä nekään kyllä minua kiinnosta. Mutta milloin isyydestä tuli sairaus joka pitää tutkia ja hoitaa.

Vierailija
1146/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Miten niin naiset joiden kanssa miehesi on ollut on vaikea jäljittää? Vai eikö hän ole edes nimiä ehtinyt kysyä, kun on sänkyyn hypännyt.  Ja miten paljon näitä naisia on ollut?

Ja kyllähän nuo ihmiset, jotka ei teidän elämässä mitenkään, täytyy saada tietoon, KOSKA nimenomaan miehille on tärkeätä tietää missä heidän biologiset lapset on. Sitähän tässä pakkotestauksella peräänkuulutetaan, että oikea isä löytyy joka lapselle. Lapsen parasta vain ajatellaan. Mutta sinäkin vain itsekkäästi ajattelet, että mierhellä saa olla vaikka kuinka paljon lapsia muiden elätettävänä, eihän se sinun elämääsi mitenkään vaikuta. No, niiden miehesi lasten elämään kuitenkin vaikuttaa, kun ei heidän biologinen isä ole elämässä lasnä. 

Sitähän täällä miehet vinkuu. He haluaa tietää, missä heidän omat geenit menevät. Onko omassa vai naapurin lapsessa.

Vierailija
1147/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Ehkä sinun ei kannata sillä "järjellä" ajatella, koska se järki on noin epäileväinen. On suuri loukkaus epäillä uskollista puolisoa noin suuresta petoksesta. En oikein äkkiä edes keksi, mikä voisi olla naiselle/raskaan olevalle naiselle(joka elää hyvässä ja pitkässä suhteessa mieheen, jonka kanssa luotton on aina pelannut)pahempi loukkaus, kuin se, että hänen uskollisuuttaan epäillään.   Jo se, että sinua epäillään syyttä pettäjäksi aviosuhteessa on paha loukkaus, saatika, että sinua epäillään tuollaisesta epärehellisyydestä. jos et voi mitenkään järjelläsi ajatella, että voit luottaa puolisoosi, ehkä sinun ei vain kannata lisääntyä.  Ei ole ollenkaan kohtuutonta vaatia, että normaali mies uskoo lapsen olevan hänen, kun sitä lasta on vaimon kanssa yhdessä alulle värkätty ihan molempien halusta.  Ja muunlaisia lapsia ei tarvitse alulle laittaa, kuin sellaisia, joilla on kunnon vanhemmat ja ne tietään kenen lapsia niillä asuu, ilman testejäkin. Aina kun isyystestiä tarvitaan, on asiat jo hakoteillä. Normaalissa suhteessa/perheessä niitä ei tarvita.

Ja kun ne sinulle on noin elintärkeitä, tee testit, ei se muilta ole pois, mutta ei siihen kaikkia kannata oman vainoharhaisuuden takia pakottaa.

Ja nyt sinä haluaisit sitten määritellä jo järjen ja normaalinkin käsitteet oman mielesi mukaisesti, ihan kuten äsken määrittelit sen mielisairaankin. Kaikki joka vastaa sinun maailmankuvaasi on väärin, sairasta ja epänormaalia. Eri tavalla ajattelevat ihmiset eivät saa pariutua eivätkä - herranjestas - saa ainakaan hankkia lapsia. Eikö ole raskasta elää noin mustavalkoisessa maailmassa, asettua ylituomariksi kaikkien muiden yläpuolelle?

Ja et sinä voi kaikkien naisten suulla puhua. Minä olen kahden lapsen äiti, enkä minä saanut mitään erouhkauskilareita kun mieheni aikanaan pyysi isyystestiä. Asiaa sen enempää avaamatta, hänellä oli hyvä syy epäillä omaa hedelmällisyyttään. Objektiivisesti ajatellen pyyntö oli täysin ymmärrettävä. Tuskin minä nyt maailman ainut vaimo olen, joka pystyy keskustelemaan puolisonsa kanssa tästä(kin) asiasta ilman elämää suurempaa draamaa ja iänikuisia erouhkauksia.

Tästä uskottomuusepäilystä nyt on jankattu tässä ketjussa jo miljoona kertaa, mutta tuo on sinun näkemyksesi luottamuksesta, jonka toki moni keskustelija täällä jakaa. Se ei kuitenkaan ole mikään ainut oikea. Minä en koe isyystestin tekemistä epäilynä tai epäluottamuksena, vaan sen tosiasian hyväksymisenä, että osa maailman luottavaisimmistakin ihmisistä on väärässä - miksi emme mekin?

Minä en toki ole ollut pakottamassa ketään mihinkään. Sinähän täällä solvaat kaikkia vähänkään eri tavalla ajattelevia vainoharhaisiksi hulluiksi. Minä vaan satuin reagoimaan siihen, kun samaistuin näihin kauheisiin eri tavalla ajatteleviin.

Vierailija
1148/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tarjosin tätä mahdollisuutta miehelleni sekä esikoisen että toisen lapsemme kohdalla, hän ei katsonut aiheelliseksi tehdä isyyden selvitystä. Esikoinen syntyi alle vuoden yhdessä olon jälkeen ja pikkusisarus sitten aikanaan avioliittoon. Itse tiedän että molemmat lapset ovat 100% varmasti mieheni, eikä mieskään näköjään ole tätä epäillyt.

En ymmärrä miksi isyyden selvittämisestä pitäisi loukkaantua, varsinkaan silloin jos salattavaa ei ole. Mielestäni on tietenkin ensisijaisesti lapsen oikeus tietää isänsä mutta yhtälailla myös miehen oikeus saada varmuus asiasta, johon hän on sitoutumassa loppuiäkseen (tai ainakin seuraavaksi 18 vuodeksi elatuksen muodossa).

Jos tämä on teille tärkeää, niin miksette ota sieltä omalta tililtä 100€ tilaatte testin ja teette. Lähetätte ja maksatte sen?

Miksi ihmeessä se on niin tärkeää, että veronmaksajat maksavat pakosta naapurin Jarin ja Pirjon testin, joka todistaisi heille, että heidän lapsensa on heidän yhteinen vaikkei kummallakaan ole epäilystä asiasta?

Maksatathan sinäkin alapäätutkimuksesi verovaroilla. Ei minua sinun valkovuototaipumukset kiinnosta, vaikka niiden maksuun joudun osallistumaankin.

Aika harva nainen niitä itseasiassa maksattaa sinulla, koska yleensä aina joudut käymään yksityisellä, kun menet gynelle. Ei niitä terkkareissa ole. Tätä et vai miehenä tiedä, koska et joudu itse moisia maksamaan. Sensiaan minäkin maksan veroilla sinun työttömyyspäivärahasi/toimeentuloavustuksesi/mielenterveyspalvelusi ja terveyskeskuskäyntisi. 

Ja kaikenlisäksi, ei minulla ole mitään "valkovuototaipumuksia". Mitähän ne mahtaa olla?

Normaali valkovuoto toki on asia erikseen, mutta ei sen takia tarvitse lääkäriin mennä.

Vierailija
1149/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Ja nyt sinä haluaisit sitten määritellä jo järjen ja normaalinkin käsitteet oman mielesi mukaisesti, ihan kuten äsken määrittelit sen mielisairaankin. Kaikki joka vastaa sinun maailmankuvaasi on väärin, sairasta ja epänormaalia. Eri tavalla ajattelevat ihmiset eivät saa pariutua eivätkä - herranjestas - saa ainakaan hankkia lapsia. Eikö ole raskasta elää noin mustavalkoisessa maailmassa, asettua ylituomariksi kaikkien muiden yläpuolelle?

Ja et sinä voi kaikkien naisten suulla puhua. Minä olen kahden lapsen äiti, enkä minä saanut mitään erouhkauskilareita kun mieheni aikanaan pyysi isyystestiä. Asiaa sen enempää avaamatta, hänellä oli hyvä syy epäillä omaa hedelmällisyyttään. Objektiivisesti ajatellen pyyntö oli täysin ymmärrettävä. Tuskin minä nyt maailman ainut vaimo olen, joka pystyy keskustelemaan puolisonsa kanssa tästä(kin) asiasta ilman elämää suurempaa draamaa ja iänikuisia erouhkauksia.

Tästä uskottomuusepäilystä nyt on jankattu tässä ketjussa jo miljoona kertaa, mutta tuo on sinun näkemyksesi luottamuksesta, jonka toki moni keskustelija täällä jakaa. Se ei kuitenkaan ole mikään ainut oikea. Minä en koe isyystestin tekemistä epäilynä tai epäluottamuksena, vaan sen tosiasian hyväksymisenä, että osa maailman luottavaisimmistakin ihmisistä on väärässä - miksi emme mekin?

Minä en toki ole ollut pakottamassa ketään mihinkään. Sinähän täällä solvaat kaikkia vähänkään eri tavalla ajattelevia vainoharhaisiksi hulluiksi. Minä vaan satuin reagoimaan siihen, kun samaistuin näihin kauheisiin eri tavalla ajatteleviin.

äläs nyt mummo/av mamma räjähdä. Täällä on monia kirjoittajia ja esim minä en ole kirjoitellut sinun mielenterveydestäsi yhtään mitään, vaikka tuon yhden kommentin tähän ketjuun kirjoitinkin. 

Ja et sinäkään voi kaikkien muiden naisten suulla puhua. Voit vain omallasi ja sinulla on ollut jokin syy, että miehesi on testejä tarvinnut. Eli se, että miehesi on pitänyt olla tuhkamuna, mutta niin vain sinä olet raskautunut. No okei, teillä tehtiin testit ja kaikki hyvin. Mutta tuo on todella harvinaista. Yleensä se menee niin, että mies ja nainen sopii, että lapsi tehdään ja sitten sitä lasta tehdään. Nainen raskautuu ja synnyttää pariskunnan yhteisen lapsen. Ei siinä testejä tarvita.  

Vierailija
1150/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Jos on noin erilainen näkemys maailmasta, se on hyvä syy etsiä kumppani, jolla olisi vähän samsnlaisempi.

Tietysti, ja onnistuneesti tehtykin. Samaa suosittelen kaikille muillekin, niin ei tarvitse av:lla riidellä testataanko vai ei. ;)

Vierailija
1151/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään syytä kieltäytyä testistä, se on tottakai miehen oikeus jos hänellä epävarmuutta asiasta olisi.

Toki se epävarmuus sitten tarkoittaisi suhteen päättymistä samantien, ei sellaisessa epävarmuudessa ole mitään järkeä jatkaa. Jos mieheni olisi syyttä epäillyt minun pettäneen kerran niin aivan varmasti hän epäilisi sellaista jatkossakin. Rehellisenä ja luottavaisena ihmisenä en itse kestä ollenkaan että minua epäillään tyhjästä ilman syytä.

Ex-mieheni halusi yhtäkkiä avioehtoon maininnan että jos lähden vieraan miehen mukaan niin en saa yhteisestä omaisuudesta mitään mukaani. Hän ilmoitti tämän noin kuukausi ennen suunniteltuja häitä. Meillä ei suurta varallisuutta edes ollut, lähinnä suuri asuntolaina. Minulla ei ollut miespuolisia edes ystävinä, en harrastanut juhlimista tai vastaavaa, olen introvertti kotihiiri. Arvatkaapa tuliko häitä ja jatkuiko suhde tuon jälkeen, vaikka mies myöhemmin perui puheensa ja olisi mennyt naimisiin ilman tuota ehtoa kunhan en vain lähde?

Joten juu, isyystestiin on oikeus mutta toivottavasti kukaan ei jatka suhdetta moisen epäluottamuslauseen jälkeen...

Realistisesti ottaen pettäminen tai ihan avoimesti toisen matkaan lähteminen on kyllä varsin todennäköistä, eikä sitä ole kovin helppoa nähdä etukäteen. Osoittaa suurta lapsellisuutta, jos uskoo sataprosenttisesti edes itseensä, ettei niin voisi käydä.

Epäselväksi muuten jäi, miksi pillastuit tuosta? Tuntuiko ehto kohtuuttomalta?

No jos mulle asetettais ehto, etten saisi YHTEISESTÄ omaisuudesta mitään eron tullessa, niin kyllä suuttuisin. Jos avioehtoa oltaisiin esitelty niin, että "sovitaanko sillein jos jompi kumpi pettää ja ero tulee, niin pettäjä ei sais yhteisestä omaisuudesta mitään mukaansa?" Olis vähän eri asia.

Jos lähtökohtaisena oletuksena olisi että juuri minä olisin se tulevaisuuden pettäjä, niin suuttuisin.

Vierailija
1152/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan myös sitten suostuu mukisematta todistamaan naiselle että hänellä ei itsellään ole mitään lehtolapsia missään.

Paljonko nainen joutuu lehtolasten eteen tekemään? Maksaako elätyksestä, toimiiko äitinä, luuleeko omikseen? Meneekö perintö heille.

Tuokin valheellinen ja paha asia, mutta nainen ei sentään päädy äidiksi näille.

Vierailija
1153/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Täällä käy todella selväksi, että naiset oikeasti suurimmaksi osaksi kokevat testin loukkaavana. Miksi se loukkaa? Miksei miehellä muka olisi oikeus varmuuteen. Voihan lapsi olla jonkun toisen miehen siitäkin huolimatta, että mies luottaisi naiseensa. Luottamus ei estä toista pettämästä. Se ei ole mikään maaginen taikamuuri. En minäkään haluaisi tietämättäni elättää vieraan miehen kakaraa vain siksi, että isyystesti loukkaa. Enemmän se miestä loukkaa, kun ja jos se väärä isyys sitten myöhemmin paljastuu. En toki väitä, että vääriä isyyksiä olisi paljon, mutta kyllä niitä on jonkin verran. Miestään kunnioittava nainen kyllä suostuu testiin, jos osaa millään tavalla asettua myös miehen asemaan. Kyllä taas huomaa av:lla, että miesten teot ja toiveet ja en ihmettelisi vaikka koko elämä olisi väärin ja nainen ei koskaan tee mitään väärää. Tämä on samanlainen paikka kuin ylilauta, mutta eri päin. Suuren luokan kaikukammio, jossa kaikki ovat samaa mieltä ja eri mieltä olevat äänestetään huutamalla kuorossa yhteen ääneen omaa mantraa.

Miksi naisen pitäisi luottaa mieheeni siinä, ettei tämä ole kaikkien lähiseudun, tuttavien ja työtovereiden vauvojen isä? Mies voi antaa helposti testeillä varmuuden vaimolleen jokaisen vauvan osalta.

Mitä kaikkea tämä isyysasis ei ole ongelma suurimmalle osalle ihmisistä? Kuten sanottu voit ihan itse testauttamaan lapsesi tai ehdottaa sitä kumppanilleen. Tosin silloin osoitat sen, että luottamusta suhteessa ei ole ja ihan itse sen eron aiheuta. Jotkut ihmiset eivät vaan sovi parisuhteeseen. Tämä jankuttaminen osoittaa sen selkeästi.

Juu, eivät kaikki sovi. 2-5 vauvaa sadasta ei ole ns isiensä lapsista. Ihan näiden takia automaattisesti tehty testi on hyvä. Ei se tätä 95-98 prossaa haittaa, joille parisuhde ja luottamus sopii. Heille se on läpihuutojuttu, kuten monet muutkin raskausajan testaukset (hiv jne). Tärkeintä lienee, ettei asiasta joudu keskustelemaan, koska koviten älähtävät ja uhriutuvat ne, joita se pelottaa...

Entä sitten? Isyys ei ole sairaus, jo tarvitsee seuloa. Tämä ei ole ollut ongelma aiemminkaan ja ratkaistavissa helposti omalla rahalla ja halulla heidän kohdalla, joita asia koskettaa. Meitä 96% prosenttia, joilla on lapsia ja 100% heitä joilla ei ole, joita asia ei siis kosketa, ei kiinnosta maksaa jonkun pettäjän ja pelokkaana miehen perhedraamoja suuntaan jos toiseen. Maksan mielummin vaikka nuorille sp-tauti testit tai puutiaskuumerokotuksen kaikille.

Suomessa seulotaan defaultisti monia sairauksia, jotka ovat harvinaisempia kuin väärä isyys.

Isyys ei ole sairaus, mutta eri kysymys on, että kuka se isä oikeasti on.

Lapsellehan tällä isyydellä ei ole yhtään mitään merkitystä. Järkevämpää tosiaan olisi seulonnat kohdistaa niihin oikeisiin sairauksiin ja ongelmiin, joita tuloksen perusteella voidaan hoitaa.

Et sinä voi tietää kuinka tärkeätä lapselle on tietää biologinen isänsä. Monet niitä isiä etsii vaikka kiven silmästä. 

Turha vähätellä lasten tuntoja.

Oletko itse selvittänyt taustasi? Onkon oman isäsi isyys testattu?

Ei ole ollut tarvetta ja epäilyjä.

Miksi henkilöit kommenttisi?

koska kovasti olet sitä mieltä, että lapselle on tärkeää tietää biologinen isänsä, oletin että olisit varmistanut oman biologisen taustasi. Miksi ei ole tarvetta ja miten voit olla niin varma, ettei ole syytä epäillä?

Sinulle asia ei siis olekaan tärkeä. Mistä sait päähäsi, että monelle muulle sitten olisi?

Yhtä hyvin voin kysyä sinulta mistä päättelet ettei lapselle ole biologisella isällä merkitystä.

Varmasti valtaosa lapsista haluaa tietää oikean biologisen isänsä. Tämä on minun mielipiteeni ja sinulla on toinen. Ei se väittelyllä parane.

Nykylapset siis mielestäsi lähtökohtaisesti haluavat jotain, mitä aiemmat sukupolvet eivät ole halunneet? Ja tälle mielipiteellesi ei ole mitään muuta perustetta kuin että sinusta nyt vain tuntuu siltä...

Joo, sopii kyllä hyvin mielikuvaan miehestä, jolla ei ole mitään syytä epäillä vaimonsa uskollisuutta, mutta hän nyt silti haluaa testata lapsen isyyden koska hänestä nyt vain tuntuu siltä...

Hyökkäät persoonaan. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään epäilyksiä asiasta. Yritän pysyä ns. yleisellä tasolla, mikä on palstalla hyvin vaikeaa.

Ei minun mielipiteeni ole sen vähäarvoisempi kuin sinunkaan, vai?

Et tiedä, mitä persoonaan hyökkääminen on, jos tuo on mielestäsi sellaista. Tuossa ei hyökätä persoonaasi, vaan ihan itse esittämiisi väitteisiin, joihin sinulla ei ole minkäänlaista perustetta, edes omakohtaista kokemusta. 

ohis

Eikö lapselle tiedolla biologisesta isästä ole merkitystä. Näinkö naiset ajattelevat lastensa puolesta?

Ei lasten tarvitse tietää oikeaa isäänsä!!

Jostain syystä melko moni tässäkin ketjussa väittää sen isänsä tietävän vaikka ei ole testejä tehtykkään. 

Eipä tarvitse testata, sen verran olen isältäni perinyt piirteitä, ettei voi erehtyä.

Hassua, että aikaisemmilla sukupolvilla vanhempien luonne ja ulkonäkö ovat periytyneet lapsille niin, että muutkin ovat sen huomanneet, mutta nykylapsilla ei. Onko kyse siittiöiden huonolaatuisuudesta vai mistä? Vai onko nykymiesten näkökyky jotenkin vaillinainen?

:D :D :D :D :D

Ei, vaan johtuu juurikin siitä mistä täällä "keskustellaan". Tai, lähinnä miehet yrittävät keskustella ja valehtelevat akat yrittävät vänkyttää että tarvitse testata, ei, kaikki kunnossa. Eeeei.......eeei.....eei ole käyty jakamassa toosaa kylillä ei. Ei ole mitään syytä epäillä.

Mistäköhän johtuu että mukelot eivät näytä "isältään". Ei ole kyllä jäänyt millään tavalla epäselväksi miksi, kun on seurannut tätä "keskustelua".

Vierailija
1154/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan myös sitten suostuu mukisematta todistamaan naiselle että hänellä ei itsellään ole mitään lehtolapsia missään.

Paljonko nainen joutuu lehtolasten eteen tekemään? Maksaako elätyksestä, toimiiko äitinä, luuleeko omikseen? Meneekö perintö heille.

Tuokin valheellinen ja paha asia, mutta nainen ei sentään päädy äidiksi näille.

Mistäs sinä tiedät, miten läheisen ja lämpimän välin lapsi solmii isäänsä myöhemmin. Joskus tulevaisuudessa lapsi tuo omat lapsensa ukin luo hoitoon viikonloppuisin ja lomilla, ja kukas ne lapsoset hoitaakaan - miehen vaimo eli "mummi".

Vierailija
1155/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä torkeää, sillä kuten kuuluisisssa lauluissa, ainakin yhdessä, lauletaan:

mitä pildessä tapahtuu, se pildeen jää

Vierailija
1156/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Täällä käy todella selväksi, että naiset oikeasti suurimmaksi osaksi kokevat testin loukkaavana. Miksi se loukkaa? Miksei miehellä muka olisi oikeus varmuuteen. Voihan lapsi olla jonkun toisen miehen siitäkin huolimatta, että mies luottaisi naiseensa. Luottamus ei estä toista pettämästä. Se ei ole mikään maaginen taikamuuri. En minäkään haluaisi tietämättäni elättää vieraan miehen kakaraa vain siksi, että isyystesti loukkaa. Enemmän se miestä loukkaa, kun ja jos se väärä isyys sitten myöhemmin paljastuu. En toki väitä, että vääriä isyyksiä olisi paljon, mutta kyllä niitä on jonkin verran. Miestään kunnioittava nainen kyllä suostuu testiin, jos osaa millään tavalla asettua myös miehen asemaan. Kyllä taas huomaa av:lla, että miesten teot ja toiveet ja en ihmettelisi vaikka koko elämä olisi väärin ja nainen ei koskaan tee mitään väärää. Tämä on samanlainen paikka kuin ylilauta, mutta eri päin. Suuren luokan kaikukammio, jossa kaikki ovat samaa mieltä ja eri mieltä olevat äänestetään huutamalla kuorossa yhteen ääneen omaa mantraa.

Miksi naisen pitäisi luottaa mieheeni siinä, ettei tämä ole kaikkien lähiseudun, tuttavien ja työtovereiden vauvojen isä? Mies voi antaa helposti testeillä varmuuden vaimolleen jokaisen vauvan osalta.

Mitä kaikkea tämä isyysasis ei ole ongelma suurimmalle osalle ihmisistä? Kuten sanottu voit ihan itse testauttamaan lapsesi tai ehdottaa sitä kumppanilleen. Tosin silloin osoitat sen, että luottamusta suhteessa ei ole ja ihan itse sen eron aiheuta. Jotkut ihmiset eivät vaan sovi parisuhteeseen. Tämä jankuttaminen osoittaa sen selkeästi.

Juu, eivät kaikki sovi. 2-5 vauvaa sadasta ei ole ns isiensä lapsista. Ihan näiden takia automaattisesti tehty testi on hyvä. Ei se tätä 95-98 prossaa haittaa, joille parisuhde ja luottamus sopii. Heille se on läpihuutojuttu, kuten monet muutkin raskausajan testaukset (hiv jne). Tärkeintä lienee, ettei asiasta joudu keskustelemaan, koska koviten älähtävät ja uhriutuvat ne, joita se pelottaa...

Entä sitten? Isyys ei ole sairaus, jo tarvitsee seuloa. Tämä ei ole ollut ongelma aiemminkaan ja ratkaistavissa helposti omalla rahalla ja halulla heidän kohdalla, joita asia koskettaa. Meitä 96% prosenttia, joilla on lapsia ja 100% heitä joilla ei ole, joita asia ei siis kosketa, ei kiinnosta maksaa jonkun pettäjän ja pelokkaana miehen perhedraamoja suuntaan jos toiseen. Maksan mielummin vaikka nuorille sp-tauti testit tai puutiaskuumerokotuksen kaikille.

Suomessa seulotaan defaultisti monia sairauksia, jotka ovat harvinaisempia kuin väärä isyys.

Isyys ei ole sairaus, mutta eri kysymys on, että kuka se isä oikeasti on.

Lapsellehan tällä isyydellä ei ole yhtään mitään merkitystä. Järkevämpää tosiaan olisi seulonnat kohdistaa niihin oikeisiin sairauksiin ja ongelmiin, joita tuloksen perusteella voidaan hoitaa.

Et sinä voi tietää kuinka tärkeätä lapselle on tietää biologinen isänsä. Monet niitä isiä etsii vaikka kiven silmästä. 

Turha vähätellä lasten tuntoja.

Oletko itse selvittänyt taustasi? Onkon oman isäsi isyys testattu?

Ei ole ollut tarvetta ja epäilyjä.

Miksi henkilöit kommenttisi?

koska kovasti olet sitä mieltä, että lapselle on tärkeää tietää biologinen isänsä, oletin että olisit varmistanut oman biologisen taustasi. Miksi ei ole tarvetta ja miten voit olla niin varma, ettei ole syytä epäillä?

Sinulle asia ei siis olekaan tärkeä. Mistä sait päähäsi, että monelle muulle sitten olisi?

Yhtä hyvin voin kysyä sinulta mistä päättelet ettei lapselle ole biologisella isällä merkitystä.

Varmasti valtaosa lapsista haluaa tietää oikean biologisen isänsä. Tämä on minun mielipiteeni ja sinulla on toinen. Ei se väittelyllä parane.

Nykylapset siis mielestäsi lähtökohtaisesti haluavat jotain, mitä aiemmat sukupolvet eivät ole halunneet? Ja tälle mielipiteellesi ei ole mitään muuta perustetta kuin että sinusta nyt vain tuntuu siltä...

Joo, sopii kyllä hyvin mielikuvaan miehestä, jolla ei ole mitään syytä epäillä vaimonsa uskollisuutta, mutta hän nyt silti haluaa testata lapsen isyyden koska hänestä nyt vain tuntuu siltä...

Hyökkäät persoonaan. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään epäilyksiä asiasta. Yritän pysyä ns. yleisellä tasolla, mikä on palstalla hyvin vaikeaa.

Ei minun mielipiteeni ole sen vähäarvoisempi kuin sinunkaan, vai?

Et tiedä, mitä persoonaan hyökkääminen on, jos tuo on mielestäsi sellaista. Tuossa ei hyökätä persoonaasi, vaan ihan itse esittämiisi väitteisiin, joihin sinulla ei ole minkäänlaista perustetta, edes omakohtaista kokemusta. 

ohis

Eikö lapselle tiedolla biologisesta isästä ole merkitystä. Näinkö naiset ajattelevat lastensa puolesta?

Ei lasten tarvitse tietää oikeaa isäänsä!!

Jostain syystä melko moni tässäkin ketjussa väittää sen isänsä tietävän vaikka ei ole testejä tehtykkään. 

Eipä tarvitse testata, sen verran olen isältäni perinyt piirteitä, ettei voi erehtyä.

Hassua, että aikaisemmilla sukupolvilla vanhempien luonne ja ulkonäkö ovat periytyneet lapsille niin, että muutkin ovat sen huomanneet, mutta nykylapsilla ei. Onko kyse siittiöiden huonolaatuisuudesta vai mistä? Vai onko nykymiesten näkökyky jotenkin vaillinainen?

:D :D :D :D :D

Ei, vaan johtuu juurikin siitä mistä täällä "keskustellaan". Tai, lähinnä miehet yrittävät keskustella ja valehtelevat akat yrittävät vänkyttää että tarvitse testata, ei, kaikki kunnossa. Eeeei.......eeei.....eei ole käyty jakamassa toosaa kylillä ei. Ei ole mitään syytä epäillä.

Mistäköhän johtuu että mukelot eivät näytä "isältään". Ei ole kyllä jäänyt millään tavalla epäselväksi miksi, kun on seurannut tätä "keskustelua".

Kyllä sen yhdennäköisyyden huomaavat kaikki muut paitsi se isyystutukimusta vinkuva mies. Katso vähän tarkemmin, kun näet ulkona miehiä lastensa kanssa. Kai tunnet edes joitain miehiä, joilla on lapsia?

Vierailija
1157/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Puhumattakaan, että tämä ventovieraat heitä ottaisi vastaan koska mitään yhteyttä ei ole. Perhesuhteet muodostuvat yhteisessä arjessa ja huolenpidosta. Ei geenien perusteella.

Vierailija
1158/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respect!

Puhumattakaan, että tämä ventovieraat heitä ottaisi vastaan koska mitään yhteyttä ei ole. Perhesuhteet muodostuvat yhteisessä arjessa ja huolenpidosta. Ei geenien perusteella.

Miksei mies ottaisi omaa lastaan vastaan, jos tämä haluaa muuttaa isänsä luokse? Sitähän miehet ovat tässä ketjussa todistelleet, että vain oma lapsi voi olla rakas.

Vierailija
1159/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA ON ÄITI?

Vierailija
1160/2252 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että jotkut jaksaa vinkua ja vääntää monta päivää näinkin vähäpätöisenä asiasta, joka on ainoastaan muutaman luuseri ongelma. Vuodessa tehdään alle tuhat virallista isyyden tutkimusta 5 miljoonaa ihmistä kohti. Siinä voi kyllä miettiä tämänkin asian merkitystä.

Jos joku vainoharhainen luuseri epäilee lapsiaan, niin ihan hyvin voi tehdä omalla kustannuksellaan niin monta selvitystä kun haluaa. Eroon kyllä tuommoinen suhde joka tapauksessa päättyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän