Miksi naiset loukkaantuvat isyyden selvittämisestä vaikka on ENSISIJAISESTI lapsen oikeus tietää kuka isänsä on?
Eivätkö naiset ajattele ollenkaan lastaan ja tämän oikeuksia silloin kun ottavat "itseensä" jos mies vaatii, että lapsen isyys selvitetään? Naiset ottavat tämän ensisijaisesti loukkauksena vaikka koko kuviossa pitäisi ajatella miestä sekä lasta. Mikä tässä asiassa on naiselle niin vaikeaa ja kiusallista toteuttaa tämä kuvio läpi? Mistä kumpuaa naisten itsekkyys?
Tietysti naisen _täytyy_ olla sitä mieltä, että miehen ja lapsen on halutessaan saatava selville totuus. Tietenkin, miksi ei pitäisi? Pitäisikö lapsen ja miehen elää epäluulossa koska "Naisen Uskollisuus"?
Kommentit (2252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin iso hatun nosto niille rehellisille äideille , jotka itse vaativat DNA -testin, jos isäehdokkaita enemmän kuin yksi.
Respect!
JAaaaaaa, valmistautukaa hillittömään bashkamyrskyyn & teilaukseen 4....3....2....1......
Mikäs tuossa nyt on ihmeellistä? Silloin kun isäehdokkaita on monia, kaikkien mielestä varmasti on hyvä testata asia.
Mutta jos tiedän, että olin neitsyt mieheni tavatessa, enkä ole koskaan muiden kanssa ollut sen jälkeenkään, miksi vaatisin testiä? Ja todellakaan en hyväksyisi, jos mieheni vaatisi.
Avoimessa suhteessa testit ovat ihan ok. Monenlaiset testit itse asiassa. Mutta kun on ollut täysin uskollinen aina, tuollainen vaatimus on mielisairas, ja suhteen loppu.
Siis mitä, millä perusteella sinä nimittelet mielisairaaksi niitä, joilla on vaan erilainen näkemys maailmasta kuin sinulla? Minä näen sen niin, ettei toisesta voi järjellä ajatellen olla koskaan sataprosenttisen varma. Minä voin tietää varmasti etten ole pettänyt, mutta kumppani ei voi sitä tietää. Hän voi vaan uskoa ja omasta näkökulmastaan ottaa riskin että hän on väärässä. Lapsen isyys on niin suuri asia, että minusta on kohtuutonta vaatia toiselta pelkkää sokeaa uskoa kun tieto on niin helppo antaa. Saa tästä toki eri mieltä olla omassa suhteessaan, mutta tuollainen mielisairaaksi nimittely on kyllä pelkästään lapsellista.
Tiedätkö sinä, kuinka monta lasta miehelläsi on jo entuudestaan? Miten hän on todistanut sinulle heidän lukumääränsä?
Huoh. Milläköhän tavalla tuo on sama asia? Toisessa tapauksessa molemmat satsaa loputtomasti rahaa, rakkautta ja aikaa yhteiseen jälkikasvuun, toisessa tapauksessa spekuloidaan joidenkin ihmisten olemassaololla jotka eivät näy meidän elämässä mitenkään. Toinen on mahdoton todistaa, toinen äärimmäisen helppo. Mistä te näitä vertauksia oikein tongitte?
Kyllä se vaikuttaa, kun lapset saavat selville oikean isänsä ja haluavat muuttaa hänen luokseen. Jos teille tulla tupsahtaa yhtä aikaa kolme teiniä asumaan, niin vaikutus sinun elämään on iso.
Miksi ihmeessä teini haluaisi yhtäkkiä muuttaa aivan ventovieraan ihmisen luokse?
Puhumattakaan, että tämä ventovieraat heitä ottaisi vastaan koska mitään yhteyttä ei ole. Perhesuhteet muodostuvat yhteisessä arjessa ja huolenpidosta. Ei geenien perusteella.
Miksei mies ottaisi omaa lastaan vastaan, jos tämä haluaa muuttaa isänsä luokse? Sitähän miehet ovat tässä ketjussa todistelleet, että vain oma lapsi voi olla rakas.
Niin. Mietippä sitä. Ottaisitko itse ventovieraan teinin kotiisi tosta vain. Olipa sen DNA mitä hyvänsä.
Kyllä miehen pitää ottaa oma biologinen lapsensa kanssaan asumaan, siinä ei ole mitään epäselvää. Minä mietin sen jälkeen, missä haluan asua. Jos lapsen asiat jäisivät minun hoidettaviksi, niin minun täytyy antaa miehelle tilaa hoitaa isyys kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin iso hatun nosto niille rehellisille äideille , jotka itse vaativat DNA -testin, jos isäehdokkaita enemmän kuin yksi.
Respect!
JAaaaaaa, valmistautukaa hillittömään bashkamyrskyyn & teilaukseen 4....3....2....1......
Mikäs tuossa nyt on ihmeellistä? Silloin kun isäehdokkaita on monia, kaikkien mielestä varmasti on hyvä testata asia.
Mutta jos tiedän, että olin neitsyt mieheni tavatessa, enkä ole koskaan muiden kanssa ollut sen jälkeenkään, miksi vaatisin testiä? Ja todellakaan en hyväksyisi, jos mieheni vaatisi.
Avoimessa suhteessa testit ovat ihan ok. Monenlaiset testit itse asiassa. Mutta kun on ollut täysin uskollinen aina, tuollainen vaatimus on mielisairas, ja suhteen loppu.
Siis mitä, millä perusteella sinä nimittelet mielisairaaksi niitä, joilla on vaan erilainen näkemys maailmasta kuin sinulla? Minä näen sen niin, ettei toisesta voi järjellä ajatellen olla koskaan sataprosenttisen varma. Minä voin tietää varmasti etten ole pettänyt, mutta kumppani ei voi sitä tietää. Hän voi vaan uskoa ja omasta näkökulmastaan ottaa riskin että hän on väärässä. Lapsen isyys on niin suuri asia, että minusta on kohtuutonta vaatia toiselta pelkkää sokeaa uskoa kun tieto on niin helppo antaa. Saa tästä toki eri mieltä olla omassa suhteessaan, mutta tuollainen mielisairaaksi nimittely on kyllä pelkästään lapsellista.
Tiedätkö sinä, kuinka monta lasta miehelläsi on jo entuudestaan? Miten hän on todistanut sinulle heidän lukumääränsä?
Huoh. Milläköhän tavalla tuo on sama asia? Toisessa tapauksessa molemmat satsaa loputtomasti rahaa, rakkautta ja aikaa yhteiseen jälkikasvuun, toisessa tapauksessa spekuloidaan joidenkin ihmisten olemassaololla jotka eivät näy meidän elämässä mitenkään. Toinen on mahdoton todistaa, toinen äärimmäisen helppo. Mistä te näitä vertauksia oikein tongitte?
Miten niin naiset joiden kanssa miehesi on ollut on vaikea jäljittää? Vai eikö hän ole edes nimiä ehtinyt kysyä, kun on sänkyyn hypännyt. Ja miten paljon näitä naisia on ollut?
Ja kyllähän nuo ihmiset, jotka ei teidän elämässä mitenkään, täytyy saada tietoon, KOSKA nimenomaan miehille on tärkeätä tietää missä heidän biologiset lapset on. Sitähän tässä pakkotestauksella peräänkuulutetaan, että oikea isä löytyy joka lapselle. Lapsen parasta vain ajatellaan. Mutta sinäkin vain itsekkäästi ajattelet, että mierhellä saa olla vaikka kuinka paljon lapsia muiden elätettävänä, eihän se sinun elämääsi mitenkään vaikuta. No, niiden miehesi lasten elämään kuitenkin vaikuttaa, kun ei heidän biologinen isä ole elämässä lasnä.
Sitähän täällä miehet vinkuu. He haluaa tietää, missä heidän omat geenit menevät. Onko omassa vai naapurin lapsessa.
Tuossa esimerkissä puhutaan hypoteettisista lapsista. Ainakin miesnäkökulma käsittelee tiedossa olevaa pikeaa lasta. Mutta näsäviisastelu on kivaa.
Mikäli lapsi syntyy avioliitossa, ei kukaan ihmettele, kuka isä on; automaattisesta aviomies on isä eikä tarvita selvityksiä, vaikka joskus aihetta olisikin.
Tuo lienee hullumpaa kuin se, ettei joku ota jotain luokseen.
.
En tiedä värikkäässä tuttavapiirissäni yhtään tapausta, jossa isä olisi vaatinut muuta kuin sitä, ettei elareita tarvitsisi maksaa, mikä on kyllä hyvä syy isyyden selvittämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Respect!
Yhtäläisesti mies voi testeillä todistaa ettei ole vieraiden lasten isä. En muuten asiaa usko. Että alappas todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että jotkut jaksaa vinkua ja vääntää monta päivää näinkin vähäpätöisenä asiasta, joka on ainoastaan muutaman luuseri ongelma. Vuodessa tehdään alle tuhat virallista isyyden tutkimusta 5 miljoonaa ihmistä kohti. Siinä voi kyllä miettiä tämänkin asian merkitystä.
Jos joku vainoharhainen luuseri epäilee lapsiaan, niin ihan hyvin voi tehdä omalla kustannuksellaan niin monta selvitystä kun haluaa. Eroon kyllä tuommoinen suhde joka tapauksessa päättyy.
Niinkuin muutkin suhteet ja vieläpä naisten aloitteesta, vaikka ei edes isyystestiä ole pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Respect!
Sen lisäksi, että naiset vaatii sokeaa luottamusta heihin, pitäisi vielä olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan , kun selviääkin ettei ole lapsensa isä. Siinä sitä kohtuullisuutta ja tasa-arvoa. Mutta näillä mennään, yhteistä säveltä ei löydetä nykyään mistään.
Ainahan sinä voit kertoa naiselle, että haluat syntyville lapsille isyystutkimukset. Kunhan kerrot jo silloin, kun teillä on ensimmäistä kertaa puhetta lapsista, mieluiten ihan ensimmäisillä tapaamisilla.
Miksi? Haluan olla toki varma isyydestäni. 1. Toivon sen olevan rutiinitutkimus. 2. Selvitytän sen jos on joku järkevä syy epäillä. Yhden lapseni kohdalla näin oli, koska erään lääkkeen vuoksi minun piti olla hedelmätön ja niin vain tuli vaimo raskaaksi. Varsinaista isyystestiä en pyytänyt ja isyys selvisi muiden tutkimusten kautta. Tämän vuoksi minusta tuli testin kannattaja, koska sen yhteydessä voidaan selvittää muita perinnöllisiä asioita. Nyt tähän on vielä kova vastarinta, mutta genetiikan ja eritoten siihen vaikuttamisen myötä tästä tullee rutiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Respect!
Ehkä sinun ei kannata sillä "järjellä" ajatella, koska se järki on noin epäileväinen. On suuri loukkaus epäillä uskollista puolisoa noin suuresta petoksesta. En oikein äkkiä edes keksi, mikä voisi olla naiselle/raskaan olevalle naiselle(joka elää hyvässä ja pitkässä suhteessa mieheen, jonka kanssa luotton on aina pelannut)pahempi loukkaus, kuin se, että hänen uskollisuuttaan epäillään. Jo se, että sinua epäillään syyttä pettäjäksi aviosuhteessa on paha loukkaus, saatika, että sinua epäillään tuollaisesta epärehellisyydestä. jos et voi mitenkään järjelläsi ajatella, että voit luottaa puolisoosi, ehkä sinun ei vain kannata lisääntyä. Ei ole ollenkaan kohtuutonta vaatia, että normaali mies uskoo lapsen olevan hänen, kun sitä lasta on vaimon kanssa yhdessä alulle värkätty ihan molempien halusta. Ja muunlaisia lapsia ei tarvitse alulle laittaa, kuin sellaisia, joilla on kunnon vanhemmat ja ne tietään kenen lapsia niillä asuu, ilman testejäkin. Aina kun isyystestiä tarvitaan, on asiat jo hakoteillä. Normaalissa suhteessa/perheessä niitä ei tarvita.
Ja kun ne sinulle on noin elintärkeitä, tee testit, ei se muilta ole pois, mutta ei siihen kaikkia kannata oman vainoharhaisuuden takia pakottaa.
Etkö hyvä ihminen ymmärrä, että nykyään ei ole puoletkaan tuollaisia idyllisuhteita. Näin ihanasti ei asiat mene oikeassa maailmassa.
No jos sinä jo tapailuvaiheessa olet aivan varma, että nainen pettää sinua, niin mikset kerro hänelle epäilyistäsi? Sano, että et hanki lapsia ilman isyystutkimuksia. Onko tämä sinulle mahdoton ajatus?
Tapailuvaiheen ja rakastumisen endorfiinihöyryissä tekee virhearvioita. Minä tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tarjosin tätä mahdollisuutta miehelleni sekä esikoisen että toisen lapsemme kohdalla, hän ei katsonut aiheelliseksi tehdä isyyden selvitystä. Esikoinen syntyi alle vuoden yhdessä olon jälkeen ja pikkusisarus sitten aikanaan avioliittoon. Itse tiedän että molemmat lapset ovat 100% varmasti mieheni, eikä mieskään näköjään ole tätä epäillyt.
En ymmärrä miksi isyyden selvittämisestä pitäisi loukkaantua, varsinkaan silloin jos salattavaa ei ole. Mielestäni on tietenkin ensisijaisesti lapsen oikeus tietää isänsä mutta yhtälailla myös miehen oikeus saada varmuus asiasta, johon hän on sitoutumassa loppuiäkseen (tai ainakin seuraavaksi 18 vuodeksi elatuksen muodossa).
Jos tämä on teille tärkeää, niin miksette ota sieltä omalta tililtä 100€ tilaatte testin ja teette. Lähetätte ja maksatte sen?
Miksi ihmeessä se on niin tärkeää, että veronmaksajat maksavat pakosta naapurin Jarin ja Pirjon testin, joka todistaisi heille, että heidän lapsensa on heidän yhteinen vaikkei kummallakaan ole epäilystä asiasta?Maksatathan sinäkin alapäätutkimuksesi verovaroilla. Ei minua sinun valkovuototaipumukset kiinnosta, vaikka niiden maksuun joudun osallistumaankin.
Ja minä maksan sinun mielenterveysongelmiesi hoidot, eikä nekään kyllä minua kiinnosta. Mutta milloin isyydestä tuli sairaus joka pitää tutkia ja hoitaa.
Toinen on todellinen kuluerä ja toinen mukanokkela kuviteltu kuluerä.
Sairaudeksi isyyttä ei ole mainittu, vain sitä että halutaan olla siitä varmoja. Mutta nokkeluuden nimissä on kiva keksiä kaikkea ylimääräistä maustamaan keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Respect!
Ehkä sinun ei kannata sillä "järjellä" ajatella, koska se järki on noin epäileväinen. On suuri loukkaus epäillä uskollista puolisoa noin suuresta petoksesta. En oikein äkkiä edes keksi, mikä voisi olla naiselle/raskaan olevalle naiselle(joka elää hyvässä ja pitkässä suhteessa mieheen, jonka kanssa luotton on aina pelannut)pahempi loukkaus, kuin se, että hänen uskollisuuttaan epäillään. Jo se, että sinua epäillään syyttä pettäjäksi aviosuhteessa on paha loukkaus, saatika, että sinua epäillään tuollaisesta epärehellisyydestä. jos et voi mitenkään järjelläsi ajatella, että voit luottaa puolisoosi, ehkä sinun ei vain kannata lisääntyä. Ei ole ollenkaan kohtuutonta vaatia, että normaali mies uskoo lapsen olevan hänen, kun sitä lasta on vaimon kanssa yhdessä alulle värkätty ihan molempien halusta. Ja muunlaisia lapsia ei tarvitse alulle laittaa, kuin sellaisia, joilla on kunnon vanhemmat ja ne tietään kenen lapsia niillä asuu, ilman testejäkin. Aina kun isyystestiä tarvitaan, on asiat jo hakoteillä. Normaalissa suhteessa/perheessä niitä ei tarvita.
Ja kun ne sinulle on noin elintärkeitä, tee testit, ei se muilta ole pois, mutta ei siihen kaikkia kannata oman vainoharhaisuuden takia pakottaa.
Etkö hyvä ihminen ymmärrä, että nykyään ei ole puoletkaan tuollaisia idyllisuhteita. Näin ihanasti ei asiat mene oikeassa maailmassa.
No jos sinä jo tapailuvaiheessa olet aivan varma, että nainen pettää sinua, niin mikset kerro hänelle epäilyistäsi? Sano, että et hanki lapsia ilman isyystutkimuksia. Onko tämä sinulle mahdoton ajatus?
Tapailuvaiheen ja rakastumisen endorfiinihöyryissä tekee virhearvioita. Minä tein.
Miksi sinun virhearviosi pitäisi liikuttaa yhteiskuntaa pienimmässäkään määrin? Kyyniset nihilistit ovat loppumaton luonnonvara. Olet täysin korvattavissa milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tarjosin tätä mahdollisuutta miehelleni sekä esikoisen että toisen lapsemme kohdalla, hän ei katsonut aiheelliseksi tehdä isyyden selvitystä. Esikoinen syntyi alle vuoden yhdessä olon jälkeen ja pikkusisarus sitten aikanaan avioliittoon. Itse tiedän että molemmat lapset ovat 100% varmasti mieheni, eikä mieskään näköjään ole tätä epäillyt.
En ymmärrä miksi isyyden selvittämisestä pitäisi loukkaantua, varsinkaan silloin jos salattavaa ei ole. Mielestäni on tietenkin ensisijaisesti lapsen oikeus tietää isänsä mutta yhtälailla myös miehen oikeus saada varmuus asiasta, johon hän on sitoutumassa loppuiäkseen (tai ainakin seuraavaksi 18 vuodeksi elatuksen muodossa).
Jos tämä on teille tärkeää, niin miksette ota sieltä omalta tililtä 100€ tilaatte testin ja teette. Lähetätte ja maksatte sen?
Miksi ihmeessä se on niin tärkeää, että veronmaksajat maksavat pakosta naapurin Jarin ja Pirjon testin, joka todistaisi heille, että heidän lapsensa on heidän yhteinen vaikkei kummallakaan ole epäilystä asiasta?Maksatathan sinäkin alapäätutkimuksesi verovaroilla. Ei minua sinun valkovuototaipumukset kiinnosta, vaikka niiden maksuun joudun osallistumaankin.
Ja minä maksan sinun mielenterveysongelmiesi hoidot, eikä nekään kyllä minua kiinnosta. Mutta milloin isyydestä tuli sairaus joka pitää tutkia ja hoitaa.
Toinen on todellinen kuluerä ja toinen mukanokkela kuviteltu kuluerä.
Sairaudeksi isyyttä ei ole mainittu, vain sitä että halutaan olla siitä varmoja. Mutta nokkeluuden nimissä on kiva keksiä kaikkea ylimääräistä maustamaan keskustelua.
Jos haluat olla varma isyydestä, niin kerro siitä naiselle ennen kuin alatte niitä lapsia puuhata. Vai keksitkö sinä koko ajatuksen vasta sitten, kun nainen on raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Respect!
Miksi sinun virhearviosi pitäisi liikuttaa yhteiskuntaa pienimmässäkään määrin? Kyyniset nihilistit ovat loppumaton luonnonvara. Olet täysin korvattavissa milloin tahansa.
Mikä oivallus tuo nyt muka oli. Kaikki ovat korvattavissa. No lapseni eivät, mutta muuten. Lukemattomista virhearvioista on tehty muita veronmaksajia koskevia asioita. Abortit jne..
Jättäisin loukkaantumatta vain silloin jos sille on jokin oikea syy, esim. sinisilmäisille vanhemmille ruskeasilmäinen lapsi, päällisin puolin valkoisille vanhemmille tummempi ihoinen lapsi tai jotain vastaavaa. Itse tietäisin että kyseessä on äärimmäisen harvinainen sattuma tai jokin geenipoikkeama tai epäselvyys miehen omasta isästä, ja sellaisessa tapauksessa on ymmärrettävää että epäilee vaikka kuinka ei haluaisi. Mutta jos ei ole mitään järkevää syytä epäillä niin kyllähän siinä se todennäköisin syy on että mies on itse pettänyt tai pettäisi jos olisi mahdollisuus. Miten muuten se olisi yhtäkkiä tullut mieleen? Jättäisin.
Miksi isyys pitää tunnustaa?
Mitäkukakoskaan -päivä.
Piti ihan omalta mieheltä kysyä, onko hän tietoinen, että hän voisi testauttaa lapsensa isyyden varmistamiseksi. Varsinkin kun nuorin lapsista on niin paljon pitempi kuin isänsä. (sekin on siis syy epäillä isyyttään tämän palstan mukaan) Joo, on kuulema tietoinen. Kysyin, mitä hän tekisi jos paljastuisi, ettei tämä nuorimmainen ole hänen. "no en tiedä" kuului laiska vastaus. Miestä ei näyttänyt aihe pahemmin kiinnostavan. Epäili jopa minun" seonneen" kun noisia höpisen.
Siinä oli meidän isyyskeskustelu. Meillä on neljä lasta.
Yleensä nainen tietää, kuka on isä. Ja niin tietää isäkin, joka oli paikalla kun siitettiin. Laske almanakasta, pöljä.
On todella sekaisin tuo aloittaja, eipä liene hänellä yhtään toimivaa ihmissuhdetta.
Ap, käypä lääkärissä kysymässä, miten selvität isäsi. Asia näkyy kalvavan sinua pakkomielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea näitä yli tuhatta viestiä, mutta olen naisena ehdottomasti sitä mieltä, että isyys täytyy aina selvittää. Sen pitäisi olla rutiini. Vaikka tuleva isä ei testiä haluaisi, niin isyys on hyvä tietää esim. perinnölliset sairauksien vuoksi.
Isyystestissä tutkitaan isyys ei perinnöllisiä sairauksia. Sellaisten sairauksien seulominen ei ole halpaa. Jonka lisäksi mikä saa sinut uskomaan, että kaikki haluavat kuulla sairauksista, jotka puhkeavat ehkä 70 vuotiaina, jos silloinkaan?
Oletko sinä valmis joko maksamaan enemmän veroja tai leikkaamaan jostain muusta, vaikka koulutuksesta tai terveydenhuollosta, jotta rahoittaisit isyyden selvittämisen, joka jopa 98% tapauksissa on aivan turhaa ja jonka jokainen voi halutessaan tehdä itse?Entä tämän rekisterin ylläpitäminen? Luotatko etteivät tiedot joudu vääriin käsiin? Luuletko, että se on halpaa? Mikä saa vapaassa maassa asuvan ihmisen haluamaan rekistereitä ja varsinkin dna-rekisterin?
Että jaksattekin tehdä niistä kuluista naurettavan ison asian. 50 000 lasta vuodessa, testit pari kymppiä, yhteensä miljoona euroa. Ihan absurdia alkaa pelottelemaan jollain koulutus- tai terveydenhuoltomenojen leikkauksilla. Ihan vinkkinä, että saisit edes alkeellisen käsityksen mittaluokasta, viimeisen vuosikymmenen aikana koulutuksesta on leikattu puolitoista miljardia euroa ihan muista syistä ja terveydenhuoltomenot vuosittain ovat luokkaa 20 miljardia euroa. Hitto, ruotsinlaivoillekin syydetään satoja miljoonia yritystukia vuosittain ja sinulle joku miljoonan isyystestaus on nyt se korsi joka katkaisee kamelin selän ja kaataa koko valtiontalouden. Vähän valoja päälle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan myös sitten suostuu mukisematta todistamaan naiselle että hänellä ei itsellään ole mitään lehtolapsia missään.
Paljonko nainen joutuu lehtolasten eteen tekemään? Maksaako elätyksestä, toimiiko äitinä, luuleeko omikseen? Meneekö perintö heille.
Tuokin valheellinen ja paha asia, mutta nainen ei sentään päädy äidiksi näille.
Perintö voi helpostikkin mennä osittain lehtolapsille. On erittäin yleistä että perunkirjoitusvaiheessa tuleekin ilmi että miehellä on ollut muitakin lapsia kuin ne joista on vaimolle ja perheelle kerrottu. Näitähän sattuu ihan julkkiksillekkin, kun ovat tosiaan sen verran yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti, olisi kyllä kiintoisaa tietää, kuinka moni lapsi oikeesti on ollut syntyessään isänsä näköinen. Enimmät taitavat olla ensimmäiset viikkonsa ja kuukautensa vain kumman näköisiä.
Lähes kaikki lapset ovat syntyessää isänsä kopioita.
Siskollani on kolme lasta, ja kaikki ovat olleet syntyessään aivan samannäköisiä keskenään, ja aivan täysin isänsä näköisiä. Hyvin äkkiä ne siitä muuttuivat keskenään erinäköisiksi. Lapset syntyneet 2011, 2015 ja 2016 eli eivät ole kolmoset. Heistä naurettiinkin, että "Isästä ei ole epäilystäkään, mutta kuka tuon lapsen äiti on?"
Minä ja siskoni olemme olleet aina ihan erinäköisiä keskenämme, mutta syntyessämme olemme molemmat olleet isämme näköisiä, minä edelleen. Siskoni näyttää äidiltämme.
Pomollani on kaksi lasta, ja hän on sanonut että ne olivat täysin samannäköisiä syntyessään.
Kaverini lapsi on täysin isänsä kopio, yhtä ruma pyllynaama kuin isänsä vauvana :D No, aikuisena isänsä ei enää ole pyllynaama, joten eiköhän tuo pyllyposki muutu ihan nätiksi tytöksi kun vähän kasvaa.
Niin. Mietippä sitä. Ottaisitko itse ventovieraan teinin kotiisi tosta vain. Olipa sen DNA mitä hyvänsä.