Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset loukkaantuvat isyyden selvittämisestä vaikka on ENSISIJAISESTI lapsen oikeus tietää kuka isänsä on?

Vierailija
04.01.2019 |

Eivätkö naiset ajattele ollenkaan lastaan ja tämän oikeuksia silloin kun ottavat "itseensä" jos mies vaatii, että lapsen isyys selvitetään? Naiset ottavat tämän ensisijaisesti loukkauksena vaikka koko kuviossa pitäisi ajatella miestä sekä lasta. Mikä tässä asiassa on naiselle niin vaikeaa ja kiusallista toteuttaa tämä kuvio läpi? Mistä kumpuaa naisten itsekkyys?
Tietysti naisen _täytyy_ olla sitä mieltä, että miehen ja lapsen on halutessaan saatava selville totuus. Tietenkin, miksi ei pitäisi? Pitäisikö lapsen ja miehen elää epäluulossa koska "Naisen Uskollisuus"?

Kommentit (2252)

Vierailija
1/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta epäilisin tämän jälkeen miestä pettäjäksi.

Vierailija
2/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pariskunta on yhdessä päättänyt, että nyt saa perheenlisäystä tulla, jätetään yhdessä ehkäisy pois ja tulosta syntyy. Olisi hyvin outoa tuolla selvitysvaatimuksella saada selville, että kumppani epäilee uskollisuuttani. Ja yleensä nämä epäilijät ovat niitä, jotka itse pettävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isyystestin vaatiminen tarkoittaa, että mies epäilee naisen pettäneen. Ja nainen ajattelee, ettei voisi jatkaa miehen kanssa, jos luottamus on tuolla tasolla. En tiedä, mitä itse tekisin, jos mies haluaisi isyystestin.

Sivumennen sanoen isyystestistä pitäisi tehdä rutiini synnytyksen yhteydessä (paitsi tietysti silloin kun isästä ei ole hajuakaan eikä siis mahdollista elatusmaksujen maksajaa ole) Ei olisi kovin kallista ja kun kaikki kävisivät sen läpi, tästä ei olisi mitään kiusallista naisille, joilla ei ole mitään salattavaa. Samalla ei jouduttaisi tilanteeseen, jossa isä kasvattaa vieraan naisen lasta.

Vierailija
4/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytkö sen, että nainen voi luottamuspulan takia jättää kumppaninsa, vaikka tämä onkin lapsensa isä?

Vierailija
5/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä loukkaannu kuin ne, jotka eivät itsekään ole vaemoja isästä.

Vierailija
6/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se osoittaa niin perustavan laatuista luottamuksen puutetta normaalissa suhteessa. Yleensähän isyys testiin pakotetaan miehet , jotka yrittävät lusmuilla vastuustaan. Kun isyys on vahvistettu se on myös äidin etu, sillä lapsen elarit saadaan juoksemaan. Luulisin, että harvemmin miehet haluaa, että heidät todistetaan isäksi ja saatetaan vastuuseen. Miksi?

Vierailija
7/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pariskunta on yhdessä päättänyt, että nyt saa perheenlisäystä tulla, jätetään yhdessä ehkäisy pois ja tulosta syntyy. Olisi hyvin outoa tuolla selvitysvaatimuksella saada selville, että kumppani epäilee uskollisuuttani. Ja yleensä nämä epäilijät ovat niitä, jotka itse pettävät.

Oletko samaa mieltä naisista jotka eivät oikein "uskalla" päästää miestä poikien kanssa etelän matkalle niin, että nainen on pettäjänainen?

Vierailija
8/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lapsi epäile isyyttä vaan isä.

Lapsihan ei esim aikuisena voi olla 100% varma äidistäkään.

Vierailija
9/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi, mutta epäilisin tämän jälkeen miestä pettäjäksi.

Tämä kyllä johtaisi eroon välittömästi. Meillä lapsista jopa ventovieraat näkevät kenen ne ovat- näyttävän niin samalta kuin isänsä.

Vierailija
10/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa oli juttua kuinka lapsi/vauva ei ollut isän mielestä isänsä näköinen, mutta silti naiselle oli aivan kauhea loukkaus jos isyys selvitettäisiin. "törkeää, että mies kehtaa tuollaista ehdottaa!!" Ihan kuin mielellä ei olisi oikeuksia mitä tulee lapsiin/elatuksiin/kasvatuksiin?

Vierailija
11/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavaa puolustelua täällä taas, vaikka oikeasti moni isä ei oikeasti ole biologinen isä.

Ja tämän voit todistaa jollakin oikealla tilastoilla tai edes tutkimuksella mutuilusi sijaan. Siispä lähde kiitos.

Vierailija
12/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset näyttävät paljon enemmän mieheltäni kuin minulta, joten epäilisin mieheni olevan harhainen, jos hän isyystestiä alkaisi vaatia. Alkaisin silloin tarkkailla merkkejä siitä onko onko mahdollisesti psykoosi iskemässä päälle.

Vierailija
13/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa oli juttua kuinka lapsi/vauva ei ollut isän mielestä isänsä näköinen, mutta silti naiselle oli aivan kauhea loukkaus jos isyys selvitettäisiin. "törkeää, että mies kehtaa tuollaista ehdottaa!!" Ihan kuin mielellä ei olisi oikeuksia mitä tulee lapsiin/elatuksiin/kasvatuksiin?

Hyvin harva lapsi näyttää vauvana vanhemmaltaan. Kasvun ja kehityksen myötä ulkonäkö muuttuu. Esim. Itse näytän isoäidiltäni nyt aikuisena ja yhdennäköisyys lisääntyy ikääntymisen myötä.

Vierailija
14/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan olikin jo hyvä ajatus, isyystesti vain rutiiniksi niin kaikki olisi samalla viivalla ilman mitään murheita luottamuksesta.

Vierailija
15/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Ja sitten nämä miehet, jotka kasvattavat toisen miehen lasta, eivät ymmärrä selvittää asiaa tai heitä ei kinnosta koko asia.

Vierailija
16/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska isyystestin vaatiminen tarkoittaa, että mies epäilee naisen pettäneen. Ja nainen ajattelee, ettei voisi jatkaa miehen kanssa, jos luottamus on tuolla tasolla. En tiedä, mitä itse tekisin, jos mies haluaisi isyystestin.

Sivumennen sanoen isyystestistä pitäisi tehdä rutiini synnytyksen yhteydessä (paitsi tietysti silloin kun isästä ei ole hajuakaan eikä siis mahdollista elatusmaksujen maksajaa ole) Ei olisi kovin kallista ja kun kaikki kävisivät sen läpi, tästä ei olisi mitään kiusallista naisille, joilla ei ole mitään salattavaa. Samalla ei jouduttaisi tilanteeseen, jossa isä kasvattaa vieraan naisen lasta.

Tätä kannatan! Nykyajan perhe-elämä perustuu edelleen vanhakantaisille uskomuksille, jotka eivät nykyaikana pidä paikkaansa, kuten uskollisuus parisuhteessa. Eivät ne ennenkään päteneet täysin, mutta nykyään on huomattavaari yleisempää sängystä sänkyyn hyppiminen.

Vierailija
17/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sen pitäisi olla vakio. Naisella on niin paljon päätäntävaltaa lapsen "pidon" suhteenkin.

Olen itse raskaana. Olen seurannut mieheni kasvua isäksi tässä viikkojen kuluessa. Olen viikolla 38+4 ja maha aika pieni. Mies vielä eilen naureskeli, että vaikea uskoa, että tuolla todella on ihminen sisällä. Se hänelle onkin ollut vaikeaa. Ei mies tunne liikkeitä tai saa samanlaista yhteyttä vauvaan kuin äiti. Hitto, ei kaikki odottavat äiditkään saa muodostettua yhteyttä heti!

Eli ehkä jotkut miehet kokevat, että isyystesti toisi jonkun henkisen varmuuden? Ehkä he päänsä sisällä ajattelevat, että kun tulos on kourassa, on siihen pakko uskoa ja maagisesti se yhteys muodostuu. En minä tiedä. Mutta pitääkö todella nykymaailmassa luottaa vain naisen sanaan? Miksi miesten oikeudet ovat niin pienet? Jos oma puolisoni kysyisi isyystestin perään, myöntyisin heti. Ei minulla ole salattavaa ja en ota sitä loukkauksena.

Ei kaikesta tarvitse loukkaantua. Voi ajatella myös, että se toinen osapuoli elää tunnemyrskyssä.

Vierailija
18/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sen pitäisi olla vakio. Naisella on niin paljon päätäntävaltaa lapsen "pidon" suhteenkin.

Olen itse raskaana. Olen seurannut mieheni kasvua isäksi tässä viikkojen kuluessa. Olen viikolla 38+4 ja maha aika pieni. Mies vielä eilen naureskeli, että vaikea uskoa, että tuolla todella on ihminen sisällä. Se hänelle onkin ollut vaikeaa. Ei mies tunne liikkeitä tai saa samanlaista yhteyttä vauvaan kuin äiti. Hitto, ei kaikki odottavat äiditkään saa muodostettua yhteyttä heti!

Eli ehkä jotkut miehet kokevat, että isyystesti toisi jonkun henkisen varmuuden? Ehkä he päänsä sisällä ajattelevat, että kun tulos on kourassa, on siihen pakko uskoa ja maagisesti se yhteys muodostuu. En minä tiedä. Mutta pitääkö todella nykymaailmassa luottaa vain naisen sanaan? Miksi miesten oikeudet ovat niin pienet? Jos oma puolisoni kysyisi isyystestin perään, myöntyisin heti. Ei minulla ole salattavaa ja en ota sitä loukkauksena.

Ei kaikesta tarvitse loukkaantua. Voi ajatella myös, että se toinen osapuoli elää tunnemyrskyssä.

Sama mieltä.

Vierailija
19/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Ja sitten nämä miehet, jotka kasvattavat toisen miehen lasta, eivät ymmärrä selvittää asiaa tai heitä ei kinnosta koko asia.

Jollei kumppaniin ole lainkaan luottamusta, niin suhde kaå kannattaisi päättää. Minulla oli poikaystävä joka koko ajan pohti mitä tekisi jos pettäisin häntä. Suhteemme ei ollut onnellinen.

Vierailija
20/2252 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten asenne tähän on lähinnä "mitäs on niin tyhmä mies ettei edes osaa epäillä ja selvittää" tai "pääasia, että lapsella on rakastava isä, mitä välii?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi