Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
nainen 30 v ei osannut keittää kahvia kahvinkeittimellä ! eikä tehdä itse ruokaa vaan söi mikroaterioita eikä urheillut ja matikka kuulemma 5 koulussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei periaatteessa ees tapailtu, mutta oltiin juteltu pitkään tinderissä. Sitte ku nähtiin ekan kerran niin huomasin, että sekä mies että muna oli 10cm lyhyemmät mitä väitti.
Ja sinä olit 10 kg lihavampi ja muutenkin vastenmielinen.
Ja niin löytyi pienimunainen valehtelija ja tunnisti itsensä. 🤗
Mikä on pienimunainen? Taidat olla löysä? Ehkä geishakuulat auttaa, ei tule niin pahaa virtsankarkailuakaan sitten....
Ja näin pienimunainen vahvisti pyytämättä, että havaintoni osui oikeaan. 😏
Mikä havaintosi? Oletko useinkin nähnyt munani?
Mitä se muutenkaan sinulle kuuluu minkä kokoinen sukupuolielin joillakin on? Vai onko joku 25 cm miehen mitta sinulle? Taidat olla vähän vajaa?Kylläpä tämä nyt meni sinulla tunteisiin.
Koska olet lyhyt ja omaat pienen pilin, sinun pitää yrittää valloittaa muilla avuilla, esim. hyviä käytöstapoja kannattaa harkita.
🤔
Sinultako niitä käytöstapoja oppii? Olet wt nettikiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei periaatteessa ees tapailtu, mutta oltiin juteltu pitkään tinderissä. Sitte ku nähtiin ekan kerran niin huomasin, että sekä mies että muna oli 10cm lyhyemmät mitä väitti.
Mikä on pienimunainen? Taidat olla löysä? Ehkä geishakuulat auttaa, ei tule niin pahaa virtsankarkailuakaan sitten....
Mitä se muutenkaan sinulle kuuluu minkä kokoinen sukupuolielin joillakin on? Vai onko joku 25 cm miehen mitta sinulle? Taidat olla vähän vajaa?Kylläpä tämä nyt meni sinulla tunteisiin.
Koska olet lyhyt ja omaat pienen pilin, sinun pitää yrittää valloittaa muilla avuilla, esim. hyviä käytöstapoja kannattaa harkita.
🤔
-Terveisin löysäpi*luinen läski feministi
Oli seurustellut 22-vuotiaan tytön kans 35-vuotiaana. Sairasta. Onneksi sain tietää heti.
Tapailimme n. 3 kk ja koskaan ei päästy halausta pidemmälle. Mies oli aivan "jäässä". Piti aktiivisesti yhteyttä, halusi nähdä jne. En siis roikkunut hänessä. Lopulta en enää jaksanut platonista suhdetta.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi
2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa
3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui
4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia
5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)
6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen
M43
Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi.
Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa.
Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa.
En puhunut heti pesulle menosta. Esim eräs nuori nainen lähti töihin ravintolaan pesemättä pildeä kondomiseksin jälkeen. Sama M43
AndyMcCoys kirjoitti:
nainen 30 v ei osannut keittää kahvia kahvinkeittimellä ! eikä tehdä itse ruokaa vaan söi mikroaterioita eikä urheillut ja matikka kuulemma 5 koulussa
Tuohon ensimmäiseen, jos ei siis itse juo kahvia eikä omasta kodista edes löydy kahvinkeitintä, pitäisikö ohjeetta osata? Kyllä itsekin tarvitsisin varmaan jonkun muistin virkistyksen jos nyt pitäisi alkaa kahvia keittelemään, vaikka jossain seuran tapahtumissa olenkin kahvia joskus keittänyt. No, onneksi ei mieskään juo kahvia niin ei ole ollut tarvetta opetella :D
Vierailija kirjoitti:
Oli seurustellut 22-vuotiaan tytön kans 35-vuotiaana. Sairasta. Onneksi sain tietää heti.
itse en kyllä haluakaan kuin 20-25 v nuoremman naisen
Mies oli kirjastovirkailija, mikä minusta oli siisti ammatti ja ensikertaa kuullessani tuosta sanoinkin jonkin spontaanin ihailun työstä. (Luen paljon ja viihdyn kirjastoissa, niin kuulosti siistiltä työltä.) No miehen mielestä se ei kai kuitenkaan ollut mitenkään siisti ammatti, vaan sellainen mihin yhdistyy mielikuvat jostain harmaista hiirulaisista ja muutenkin oli kovasti aliarvostettu. Mies valitti tuosta ammatistaan ihan jatkuvasti, ja koskaan en ole kenenkään kuullut sanovan niin monesti, ettei välitä ollenkaan mistään statuksista ja hän ei ole ollenkaan sellainen, joka arvottaa toisia jonkin korkeakoulututkinnon tai hienon ammatin kautta.
Kohtapa asia kääntyi sitten niin, että minä kuulemma halveksin hänen ammattiaan, ja kun yritin sanoa, että en tosiaan, vaan edelleen olen sitä mieltä, että hänellä on hyvä ammatti, niin olin sitten valehtelija. Sitten alkoi löytyä myös muita asioita, joissa olin kuulemma epäluotettava ja valehtelija ja lisäksi vielä halveksin häntä... Niin päätin sitten, että mies löytää varmasti jostain itselleen paremman naisen ... Tosin eksänsäkin oli kuulemma ollut sellainen, joka oli häntä väheksynyt ja halveksinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli koiria. No aluksi ajattelin, että ok. Mutta sitten huomasin, että aina ensin menee koirien asiat, sitten vasta minä ja meidän asiat. Koiria piti lenkittää, minua ei ehditty halaamaankaan. Koirille puhuttiin vauvakielellä, mulle tiuskittiin.
Nyt minulla on ihana nainen, jolle meidän suhde on tärkeä. Lapsikin tulossa.
Ööh, millaista kuvittelet elämämme olevan vauvan kanssa? Satavarmasti naisesi lepertelee vauvalle, aina ensin tulee vauvan asiat ja sitten vasta sinun ja teidän yhteiset. Vauvaa pitää lenkittää, syöttää, juottaa, nukuttaa, sylittää, pukea, pestä jne jne, ettekä ehdi kovin paljon halatakaan. Väsyneenä parin vuoden univajeen jälkeen sinulle myös tiuskitaan.
Voi ihme, lapsi on ihminen, koira on eläin. Lapsi kehittyy ja oppii, itsenäistyy lopulta, koira pysyy koirana. Minulla on lapsia ennestään, hoidin niitä itse ja puhuin niille hellästi, mutta ne ovat ihmisiä. Tiedän vauva-arjen. Olen ollut vuoden koti-isänä hoitamassa esikoistani, kun lapsen äiti teki harjoittelujaksoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔Sinultako niitä käytöstapoja oppii? Olet wt nettikiusaaja.
Höpsistä nyt taas, hänhän vain totesi, että mies tunnsti itsensä. Lapsellista käytöstä sortua haukkumaan, jos joku toteaa deittikumppanin valehdelleen pituutensa sekä peniksensä koon.
Minä lähinnä jäin ihmettelemään, miten ylipäätään joku mainitsee peniksensä koon, vai kysytäänkö sitä nykyään tutustumisvaiheessa? Oudoksi on maailma mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Nettideitti. Nainen oli kivan näköinen, mutta livenä oli tuplasti paksumpi kuin minä. Olin kohtelias ja vedin treffit loppuun...keksin valkoisen valheen, tunteista mun eksään ja vaikeasta työtilanteesta jne. että pääsin eroon.
Niinkuin minä, joka painan 87 kg? Mulle saa sanoa ainakin suoraan, että läski ällöttää. Ei tartte kaunistella.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi
2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa
3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui
4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia
5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)
6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen
M43
Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi.
Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa.
Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa.
En puhunut heti pesulle menosta. Esim eräs nuori nainen lähti töihin ravintolaan pesemättä pildeä kondomiseksin jälkeen. Sama M43
Voi olla sottainenkin mutta on voinut käydä näinkin: kyseisen session jälkeen en uskaltanut käydä suihkussa ja jättää reppuani huoneen puolelle, oli niin hämärä jätkä. Pesemättä lähdin pois, en jättänyt reppuani hetkeksikään näköpiiristäni. Peseydyin myöhemmin sitten kotona.
Voi kysyä miksi tällaisen epäilyttävän jätkän kanssa olin tekemisissä mutta se on eri juttu se.
Erästä lakkasin aikoinaan tapailemasta parin kuukauden jälkeen, koska osoittautui melko tyhmäksi. Joi usein ja paljon, ja etenkin kännissä tyhmyys huipentui - mm. ajautui helposti sanaharkkaan baarissa, jolloin hänellä oli tapana laskea housunsa alas ja näytellä takapuoltaan. Tapasimme yliopiston bileissä, eikä hän ollut akateemisesti tyhmä, käytökseltään ja jutuiltaan vain. Jostain syystä häntä siitä huolimatta pidettiin yleisesti hyvänä tyyppinä.
Erään toisen tapasin Tinderissä. Hän hullaantui minusta jo ekoilla treffeillä niin ylenpalttisesti, ettei se ollut enää imartelevaa, vaan vaivaannuttavaa. Toisilla treffeillä alkoi puhua naimisiin menosta, pois pääkaupunkiseudulta muuttamisesta ja asettumasta hänen pienelle kotipaikkakunnalleen Pohjois-Suomessa. Tuli hirveä pakokauhun tunne, sitten laitoinkin viestiä jossa ehdotin, ettei tavattaisi enää kolmatta kertaa.
Eron jälkeen olen tapaillut muutamia miehiä. Yksi jäi erityisesti mieleen negatiivisessä mielessä.
Hän oli mukava, kivannäköinen ja urheilullinen. Jutut sopivat yhteen ja tapailimmekin useamman kuukauden. Hänelläkin oli lapsi edellisestä liitosta, joten näemme vain suhteellisen harvoin.
Jo muutama viikko tapailun alusta hän alkoi järjettömän mustasukkaiseksi ja antoi ohjeita joka asiasta. Olimme kuitenkin jo aikuisia ihmisiä. Luulin, että hän olisi ollut vain päällepäsmäri, mikä tietenkin on huono juttu sekin, mutta se mustasukkaisuus edellisestä elämästä, matkoista, lapsista ja vaikka mistä. Esimerkiksi oli jo ennen häneen tutustumistaan varannut itselleni matkan tapaamaan tyttökaveriani Eurooppaan. Hänelle se ei ilmeisesti ollutkaan hyvä juttu. Kertoili mitä voi mennä vikaan siellä. Minä olen asunut ja elänyt ulkoimalla yli 15 vuotta.
Hän ei millään ymmärtänyt, miksen halunnut jatkaa suhteeseen. Vielä edelleenkin lähettää silloin tällöin ihmetteleviä viestejä, vaikka olemme nähneet kesällä viimeksi. Ja kyllä olen kertonut hänelle syyn.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi.
Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?
Kaikki meni tosi hyvin jonkun aikaa ja olin valmistautunut vakavampaa suhteeseen kunnes mentiin sänkyyn ja olin valmis antamaan naiselle suuseksiä niin olipa shokki! Haju oli niin kuin olisi joku kuollut sinne mirrin onkaloihin.Todella järkytys suihkun jälkeen 😵😱 Olin niin shokissa että lopetin suhteen seuraavalla viikolla ja syyksi kerroin että en tuntenut vetoa ja muuta lämpöä oikealla tavalla.Nainen oli todella seksikäs ja kaikin puolin upea mutta..se haju😭
Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä.
Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua.
Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.
Kontrollinhalun takia lopettanut kahdesti. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa olla toisen treffien jälkeen mustasukkainen tai kontrolloimaan miehen ajankäyttöä vaikka ei edes tunneta, kannattaa juosta ja lujaa. Jälkimmäinen pommitti viestein vielä kaksi kuukautta vaikka koetin blokata sen joka paikasta. Lähestymiskiellolla uhkailu tepsi. Huuh.
Ja vaikka se aikuinen lapsi vielä asuisikin esim. opiskelun takia kustannus/käytännöllisyyssyistä kotonaan, niin ehdottomasti aikuinen lapsi myös osallistumaan kotitöihin! Korkeintaan tässä vaiheessa korkea aika opettaa. Myös pojille sitä ruuanlaittoa, imurointia, pyykkihuoltoa.