Piti paistaa lettuja mutta en jaksanutkaan.
Hakea kaupasta munia ja maitoa. No menen huomenna koska suomi pelaa lentopallon välierässä niin teen ennen lettuja ja katselen sitte lentopalloa.
Kommentit (23)
Ostin kyllä munia ja maitoa, mutta.. No ehkä huomenna sitten.
Millaisella pannulla paistatte kun paistatte? Ostamassa.
Aurinko paistaa lettuja. Suomen kieli on hyvin looginen.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella pannulla paistatte kun paistatte? Ostamassa.
Tuo on kai teflon pannu mikä minulla on ja aika kulunut. Mulla on kaapissa uusi paistinpannu mutta en ole vielä käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ite suunnittelin kans lettujen paistamista, mutta luovuin ajatuksesta kahden vuoden jälkeen.
Mulle kävi tämä sama! Mutta ite luovutin puolen vuoden kohdalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Ite suunnittelin kans lettujen paistamista, mutta luovuin ajatuksesta kahden vuoden jälkeen.
Voikko myydä letunpaistosuunnitelmat mulle, jos ne on hyvät?
Oi lettuja. Letuista tykkäävät kaikki. :)
Sain sukulaiselta sen tekemää omenahilloa joten ajattelin että paistan lettuja tänään mutta paistan huomenna.
Paistan sitten 2 päiväksi samantien.
Tee pannaria, pääset helpommalla, tulee vähemmän käryä ja on yhtä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Sain sukulaiselta sen tekemää omenahilloa joten ajattelin että paistan lettuja tänään mutta paistan huomenna.
Omenahillo sopii oivasti letuille. 😋
Ostin kaupasta. Nekin hillon kanssa ok.
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät syö lettuja
Kaikki syövät lettuja. Niin köyhät kuin rikkaat
Mepä söimme tänään lettuja ja hyvää oli mansikkahillon kanssa. Jälkiruokana oli pääruoan lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenahillo sopii oivasti letuille. 😋
Ei sovi, mansikkahilloa ja kermavaahtoa se pitää olla tai en lettuja syö, kermavaahdon tilalla voi olla vaniljajäätelöäkin
Oispa lettu levällään.
Toivoo M50
Vierailija kirjoitti:
On helpompaa tehdä pannukakku, sillä riittää että sen taikinan laittaa leivinpaperilla peitetylle uuninpellille ja uuniin paistumaan. Valmiin pannukakun voi sitten helposti leikata 9 (3 x 3) yhtä suureen osaan. Sitä vastoin jokaisen letun joutuu paistamaan erikseen paistinpannussa.
Hain pubista jännämiehen munaa mutta lerpahti matkalla kun oli nauttinut liikaa "paisto"lientä ja nyt jäin taas ilman.....
Kontulan pubiruusu